Hädänalaisten lasten hyväksikäyttö

Hävetkää.uskovaiset

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hävetkää.uskovaiset
    • Ei.Sekopäille

      Maailma voi pahoin uskontojen takia. Kannatan uskontojen kriminalisointia jotta maailma pelastuu.

      • usko-on-oma-asia

        Etkö itse usko yhtään mihinkään? Silloin sinulta puuttuu, ja se aiheuttaa sinulla kateutta koska itselläsi ei ole uskoa. Sitä voi aina pyytää Jumalalta.


      • usko-on-oma-asia kirjoitti:

        Etkö itse usko yhtään mihinkään? Silloin sinulta puuttuu, ja se aiheuttaa sinulla kateutta koska itselläsi ei ole uskoa. Sitä voi aina pyytää Jumalalta.

        >itselläsi ei ole uskoa. Sitä voi aina pyytää Jumalalta.
        Hieno paradoksi. :D


      • usko-on-oma-asia kirjoitti:

        Etkö itse usko yhtään mihinkään? Silloin sinulta puuttuu, ja se aiheuttaa sinulla kateutta koska itselläsi ei ole uskoa. Sitä voi aina pyytää Jumalalta.

        Etkö oikeasti osaa erottaa uskoa ja uskontoa??


    • pari.faktaa.vaan

      Muslimimaat ovat laittaneet lapsensa tänne että he itse saavat heidän takiaan tulla myöhemmin tänne myös. Eivät ne lapset kristinuskoisiksi tule ihan noin vaan... Kirkko ei pakota ketaan uskovaiseksi koska uskoa ei voi saada pakottamalla eikä omin voimin, vaan se tulee ulkoapäin, Jumalan lahjana ihmiselle.

      • jhgflubyv

        ".....Kirkko ei pakota ketaan uskovaiseksi koska uskoa ei voi saada pakottamalla eikä omin voimin, vaan se tulee ulkoapäin, Jumalan lahjana ihmiselle."

        Jeesus on kieltänyt uskomasta, se on raamatussa moneen kertaan ihmisiä eksyttävään muotoon väärennetty. SIIS JEESUS käski totella, noudattaa Jumalan ja Hänen antamaa Lakia ja oppeja
        JA
        paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden kristityt kristinuskoineen ovat eksytettyjä saatanaa jumalaksi uskovia.
        Siis usko / luulo on sama asia, katso vaikka wikipediasta sen sanan merkitys.

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
        JOTEN RIKOLLINEN KRISTINUSKO EI OLE JEESUKSEN PERUSTAMA VAAN JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENGEÄ VIHAAVIEN herra saatanan ja herra jumalan/jumalien saatanaa palvelevien rikollinen järjestö.
        Paavali todisti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        MUTTA, omantunnon tuska saavutti Paavalin. Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan eroa saanut vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        JOTEN EROA saatanasta SAAMATTA paavalilais-luterilaisuus on edelleen samaa rikollisuutta. Siihen on näyttöä ja paljon, mm satojen miljoonien ihmisten tappamisina. Mm SUOMESSA ON MIEKKA SIVISTYKSEN saatanallisuus edelleen niin opeissa kuin rikollisissa tialstoissa, mm lasten raiskaukset luterilaisuuden sisäpiiri rikollisuutena ja muutenkin viellä tänä vuonnakin kuten olette varmaan lehdistöstä jne seuranneet.
        Ei tämä alla olevat ole ihmmisten tekemää rikollisuutta uskontunnustuksessaan saatanaa palvelevalle herra jumalalle uskontunnustuksen antaneiden rikollisuutta. Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä.
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia
        Kristilliset = Jeesuksen seurakuntalaisia
        Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia toisiinsa!
        Kristilliset ovat Laille kuuliaisia kun taas kristityt teoillaan, historiallaan ovat osoittaneet Paavalin herran herrakseen, usein ymmärtämättöminä. (uskontunnustuksensa kaltaisuudellaan)

        Joten, "..Kirkko ei pakota ketaan uskovaiseksi koska uskoa ei voi saada pakottamalla eikä omin voimin, vaan se tulee ulkoapäin, Jumalan lahjana ihmiselle." ON SAATANAA PALVELEMAAN EKSYTETYN MIEKKA SIVISTYKSEN EKSYTETYN PERISYNTISEN SOPASKAA.

        YMMÄRTÄMÄTTÖMÄNÄ, JERJETTÖMÄN JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEENA valhehtelet ihmisille päin naamaa miekalla pakotettujen saatanallisuuksia mainostavana perisynti rikollisena;

        uskontunnustus ja ja sen kaltaisuudesta....
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        -Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        ASIAT VOIT TARKISTAA herra jumalasi katekismuksesta!


      • kjuhygtfre
        jhgflubyv kirjoitti:

        ".....Kirkko ei pakota ketaan uskovaiseksi koska uskoa ei voi saada pakottamalla eikä omin voimin, vaan se tulee ulkoapäin, Jumalan lahjana ihmiselle."

        Jeesus on kieltänyt uskomasta, se on raamatussa moneen kertaan ihmisiä eksyttävään muotoon väärennetty. SIIS JEESUS käski totella, noudattaa Jumalan ja Hänen antamaa Lakia ja oppeja
        JA
        paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden kristityt kristinuskoineen ovat eksytettyjä saatanaa jumalaksi uskovia.
        Siis usko / luulo on sama asia, katso vaikka wikipediasta sen sanan merkitys.

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
        JOTEN RIKOLLINEN KRISTINUSKO EI OLE JEESUKSEN PERUSTAMA VAAN JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENGEÄ VIHAAVIEN herra saatanan ja herra jumalan/jumalien saatanaa palvelevien rikollinen järjestö.
        Paavali todisti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        MUTTA, omantunnon tuska saavutti Paavalin. Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan eroa saanut vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        JOTEN EROA saatanasta SAAMATTA paavalilais-luterilaisuus on edelleen samaa rikollisuutta. Siihen on näyttöä ja paljon, mm satojen miljoonien ihmisten tappamisina. Mm SUOMESSA ON MIEKKA SIVISTYKSEN saatanallisuus edelleen niin opeissa kuin rikollisissa tialstoissa, mm lasten raiskaukset luterilaisuuden sisäpiiri rikollisuutena ja muutenkin viellä tänä vuonnakin kuten olette varmaan lehdistöstä jne seuranneet.
        Ei tämä alla olevat ole ihmmisten tekemää rikollisuutta uskontunnustuksessaan saatanaa palvelevalle herra jumalalle uskontunnustuksen antaneiden rikollisuutta. Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä.
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia
        Kristilliset = Jeesuksen seurakuntalaisia
        Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia toisiinsa!
        Kristilliset ovat Laille kuuliaisia kun taas kristityt teoillaan, historiallaan ovat osoittaneet Paavalin herran herrakseen, usein ymmärtämättöminä. (uskontunnustuksensa kaltaisuudellaan)

        Joten, "..Kirkko ei pakota ketaan uskovaiseksi koska uskoa ei voi saada pakottamalla eikä omin voimin, vaan se tulee ulkoapäin, Jumalan lahjana ihmiselle." ON SAATANAA PALVELEMAAN EKSYTETYN MIEKKA SIVISTYKSEN EKSYTETYN PERISYNTISEN SOPASKAA.

        YMMÄRTÄMÄTTÖMÄNÄ, JERJETTÖMÄN JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEENA valhehtelet ihmisille päin naamaa miekalla pakotettujen saatanallisuuksia mainostavana perisynti rikollisena;

        uskontunnustus ja ja sen kaltaisuudesta....
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        -Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        ASIAT VOIT TARKISTAA herra jumalasi katekismuksesta!

        jk.

        Paavali ja luder/luther EIVÄT OLE IHMISTEN JUMALA/JUMALIA VAAN JUMALASTAANA JA IHMISYYDESTÄÄN USKONTUNNUSTUKSESSAAN LUOPUNEIDEN herra epäjumalia.
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumaliaan palvelevat ovat teoillaan itse saatanan todelliseksi herrakseen osoittaneet.
        JEESUKSEN NIMEEN OMAA RAAMATTUANNE MAINOSTAEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        JNE

        Noin se herra jumala käski tehdä ja siinä kristityt olevat onnistuneet ja vielä JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ!

        Tästä maksatte veronne ja tuetta saatanaa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Teille kelpaa luder/lutherin käsky MUTTA Jumalan ja Jeesuksen Lait ja opit kierrätte kaukaa !!!

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

        Uskon vapautta koskeva LAKI ei oikeuta rikkomaan toisia Lakeja!
        Suomen Perustuslaki on voimassa.
        Yhdenkään 1§ - 10§ rikkominen EI ANNA OIKEUTTA 11§ TOIMINTAAN LAILLISESTI:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

        MUISTAKAA KIRKOLLIS VEROJA JA KOLEHTEJA MAKSAESSANNE SE KETÄ TODELLISUUDESSA PALVELETTE!

        Niin että ÄLÄ OPETA IHMISILLE, ihmisyydestää luopuneiden oppeja JA MUISTA AINA, ETTÄ JEESUS ON KIELTÄNYT USKOMASTA!!!
        ".....Kirkko ei pakota ketaan uskovaiseksi koska uskoa ei voi saada pakottamalla eikä omin voimin, vaan se tulee ulkoapäin, Jumalan lahjana ihmiselle."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        USKOTKO VIELÄ saatanaa tai herra jumalaa JUMALAKSI?
        JÄRKIINTYKÄÄ IHMISIKSI!


      • kjuhygtfre kirjoitti:

        jk.

        Paavali ja luder/luther EIVÄT OLE IHMISTEN JUMALA/JUMALIA VAAN JUMALASTAANA JA IHMISYYDESTÄÄN USKONTUNNUSTUKSESSAAN LUOPUNEIDEN herra epäjumalia.
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumaliaan palvelevat ovat teoillaan itse saatanan todelliseksi herrakseen osoittaneet.
        JEESUKSEN NIMEEN OMAA RAAMATTUANNE MAINOSTAEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        JNE

        Noin se herra jumala käski tehdä ja siinä kristityt olevat onnistuneet ja vielä JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ!

        Tästä maksatte veronne ja tuetta saatanaa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Teille kelpaa luder/lutherin käsky MUTTA Jumalan ja Jeesuksen Lait ja opit kierrätte kaukaa !!!

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

        Uskon vapautta koskeva LAKI ei oikeuta rikkomaan toisia Lakeja!
        Suomen Perustuslaki on voimassa.
        Yhdenkään 1§ - 10§ rikkominen EI ANNA OIKEUTTA 11§ TOIMINTAAN LAILLISESTI:
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

        MUISTAKAA KIRKOLLIS VEROJA JA KOLEHTEJA MAKSAESSANNE SE KETÄ TODELLISUUDESSA PALVELETTE!

        Niin että ÄLÄ OPETA IHMISILLE, ihmisyydestää luopuneiden oppeja JA MUISTA AINA, ETTÄ JEESUS ON KIELTÄNYT USKOMASTA!!!
        ".....Kirkko ei pakota ketaan uskovaiseksi koska uskoa ei voi saada pakottamalla eikä omin voimin, vaan se tulee ulkoapäin, Jumalan lahjana ihmiselle."

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        USKOTKO VIELÄ saatanaa tai herra jumalaa JUMALAKSI?
        JÄRKIINTYKÄÄ IHMISIKSI!

        Niin taas joku rakastaa omaa ääntänsä että tuskinpa löytyy rakkautta suurempaa.
        Luuletko tosissasi että kukaan noita lukee?


      • tuskin.niin.helppoon.me

        Toivottavasti eivät opeta heitä sianlihaa syömään Jumala jaotteli sian kuulumaan saastaisiin eläimiin. Tuskin Muslimit niin tyhmiä ovatkaan, että sikkaa opettelisivat syömään.


      • ujmnhyg
        tuskin.niin.helppoon.me kirjoitti:

        Toivottavasti eivät opeta heitä sianlihaa syömään Jumala jaotteli sian kuulumaan saastaisiin eläimiin. Tuskin Muslimit niin tyhmiä ovatkaan, että sikkaa opettelisivat syömään.

        Mutta kristityillä on ollut tapana herkutella muslimien lihan syöjinä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
        """"Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.""""

        Tuo tieto on yksi niistä varmuuksista, jotka todistavat että uskontunnustuksen antanut ei ole ihminen:
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...

        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä' ((perisyntisiä rikollisia))

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        #

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiaanne ja järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsista ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        #älä anna väärää todistusta#

        Luder/luther, ei ole IHMISTEN vaan uskontunnustuksen kaltaisten JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN JÄRJETTÖMIEN JA YMMÄRTÄMÄTTÖMIEN EKSYTETTYJEN epäjumala!


    • herrens_tiggare

      Kunpa käännyttäisikin.

      • siispä

        Niin juuri! Kunpa käännyttäisikin, muuten täällä on pian suurin osa väestöstä muslimeja.

        Ateistitkin voivat ihan vapaasti ryhtyä auttamaan ja siinä sivussa käännyttämään omalle kannalleen. Onnistuuko?


      • mnblkjhygt
        siispä kirjoitti:

        Niin juuri! Kunpa käännyttäisikin, muuten täällä on pian suurin osa väestöstä muslimeja.

        Ateistitkin voivat ihan vapaasti ryhtyä auttamaan ja siinä sivussa käännyttämään omalle kannalleen. Onnistuuko?

        ÄLÄ PILKKAA ATEISTEJA!
        Faktaa on että kristityt ovat Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneita ateisteja:

        Tunnustakaa yhteinen herra ja herra jumalanne ja lopettakaa niiden palvelemiset JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN kun/jos uskontunnustuksen olette herran herra jumalalle/jumalille antaneet.

        Aivopestyjen uskontunnustus ja sen kaltaisuudesta...
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        -Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        -Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti
        ##-Mm rikollinen lapsikaste, on perkeleen perisyntisten rikos jonka mukaan lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi kastettujen tulee kastattaa lapsensa VAIKKA JEESUS EI OLE KÄSKENYT KASTAA KETÄÄN, LAPSIAKAAN, KRISTITTYJEN RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI!
        HÄVETKÄÄ!
        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiastanne järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsistakin ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia elämänsä loppuun asti.

        kristittyjen, saatanallisia saakramentteja EI JUMALA JA JEESUS OLE ASETTANEET JOTEN OLETTE NIIDEN RITUAALIENNE EKSYTTÄMIÄ saatanaa palvelevia uskovaisia!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen. He eivät anna aivopesu uskontunnustusta.
        #

        Suomen Perustuslaki EI KIELLÄ ihmisenä olemista.

        uskontunnustuksen herra jumala kieltää uskomasta muita kuin häntä itseään, luder/lutheri jumalaksi.

        Ymmärrän, että uskontunnustuksen kaltaisiksi aivopestyjen on vaikea ymmärtää kun järjestään on herra jumalaa palvelevana luopunut MUTTA OPETELKAA KUMMINKIN YMMÄRTÄMÄÄ, ETTÄ ATEISTEIKSI HAUKKUMANNE EIVÄT OLE LUOPUNEET JUMALASTAAN VAAN TEIDÄN, AIVOPESTYJEN kristittyjen herra jumalasta!

        OMAVANHURSKAUDENNE ON LIIKUTTAVAN SYVÄÄ RIKOLLISUUTTA!
        SIIHEN TEITÄ JA KALTAISIANNE KOULUTTAA AMMATTILAIS EKSYTTÄJÄT, LAPSIAKIN MM RIPPIKOULUTTA HELEVETTIN TIETTE...

        Pappislupauksen antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Kaikki se, mitä raamatussa on, ei tule Jumalallisuutta omaavien IHMISTEN lukea:
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista


      • kj21hgf
        mnblkjhygt kirjoitti:

        ÄLÄ PILKKAA ATEISTEJA!
        Faktaa on että kristityt ovat Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneita ateisteja:

        Tunnustakaa yhteinen herra ja herra jumalanne ja lopettakaa niiden palvelemiset JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN kun/jos uskontunnustuksen olette herran herra jumalalle/jumalille antaneet.

        Aivopestyjen uskontunnustus ja sen kaltaisuudesta...
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        -Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        -Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti
        ##-Mm rikollinen lapsikaste, on perkeleen perisyntisten rikos jonka mukaan lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi kastettujen tulee kastattaa lapsensa VAIKKA JEESUS EI OLE KÄSKENYT KASTAA KETÄÄN, LAPSIAKAAN, KRISTITTYJEN RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI!
        HÄVETKÄÄ!
        IHMISTEN YMMÄRRYSTÄ historiastanne järjellä ajateltuna:
        "synti" = rikos
        "syntinen" = rikollinen
        "perisyntinen" = saatanaa palvelevien oppi jossa syyttömistä, lapsistakin ja nuorista tehdään väärää todistusta antamalla rikollisia elämänsä loppuun asti.

        kristittyjen, saatanallisia saakramentteja EI JUMALA JA JEESUS OLE ASETTANEET JOTEN OLETTE NIIDEN RITUAALIENNE EKSYTTÄMIÄ saatanaa palvelevia uskovaisia!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        #
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Nk. rikollisuuden miekka sivistystä.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä IHMISIÄ; seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen. He eivät anna aivopesu uskontunnustusta.
        #

        Suomen Perustuslaki EI KIELLÄ ihmisenä olemista.

        uskontunnustuksen herra jumala kieltää uskomasta muita kuin häntä itseään, luder/lutheri jumalaksi.

        Ymmärrän, että uskontunnustuksen kaltaisiksi aivopestyjen on vaikea ymmärtää kun järjestään on herra jumalaa palvelevana luopunut MUTTA OPETELKAA KUMMINKIN YMMÄRTÄMÄÄ, ETTÄ ATEISTEIKSI HAUKKUMANNE EIVÄT OLE LUOPUNEET JUMALASTAAN VAAN TEIDÄN, AIVOPESTYJEN kristittyjen herra jumalasta!

        OMAVANHURSKAUDENNE ON LIIKUTTAVAN SYVÄÄ RIKOLLISUUTTA!
        SIIHEN TEITÄ JA KALTAISIANNE KOULUTTAA AMMATTILAIS EKSYTTÄJÄT, LAPSIAKIN MM RIPPIKOULUTTA HELEVETTIN TIETTE...

        Pappislupauksen antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Kaikki se, mitä raamatussa on, ei tule Jumalallisuutta omaavien IHMISTEN lukea:
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista

        Tämä pelastaa "kaste pelastaa" päivittäin tuhansia mm sairaaloissa:
        Johanneksen evankeliumi:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        Raatte lapsenne lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden saatanallisuuden PAKKO KASTEELLE JOSTA KIRKKO JA PAPISTO EI OTA VASTUUTA VAAN ASETTAVAT SEN LASTEN VANHEMILLE PERKELEEN PERISYNNIKSI.

        JEESUS EI OLE KÄSKENYT KASTAA KETÄÄN, LAPSIAKAAN, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi MUTTA USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISILLE saatanaa jumaloiville SE ON MUKA PELASTUS KUN LAPSISTANNE KASTAA uskontunnustuksenne kaltaisia pikku piruja!

        TEILLE EI KELPAA JEESUKSEN ANTAMAT LAIT JA OPIT JA HÄNEN PYHÄSSÄ NIMESSÄ EDUSTATTE saatanaa jumalananne!
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        EIKÖ kristitty, tosi uskovainen, ymmärrää uskontunnustuksen kaltaisena EDES SEN VERTAA, ETTEI JEESUS KÄSKENYT SAARNATA JA OPETTAA saatanan herrakseen tunnustaneiden oppeja???

        Hävetkää!!!

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut joten se sama saatana on edelleen paavalilais-luterilaisuuden herra herra jumalineen!!!

        Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        "meitä kristittyjä on aina vainottu..." VALHEELLISUUDEN ORJINA OLETTE!!!
        Paavalinne saatanan palvelijan helvetin enekeleiden seurassa olis rehellisempi KUIN TE!!

        Nauttikaa faktoista, jotka ei uskomalla toiseksi muutu!

        pahaa tarkoiittamatta oli pakko olla rehellinen....


      • lkjhgf
        siispä kirjoitti:

        Niin juuri! Kunpa käännyttäisikin, muuten täällä on pian suurin osa väestöstä muslimeja.

        Ateistitkin voivat ihan vapaasti ryhtyä auttamaan ja siinä sivussa käännyttämään omalle kannalleen. Onnistuuko?

        Ehkä lukevat, MUTTA USKONTUNNUSTUKSENSA KALTAISNA ETTE YMMÄRRÄ.
        SE ON SITÄ RIKOLLISUUDEN kristinuskoa se:

        uskontunnustus ja ja sen kaltaisuudesta....
        -järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        -Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        -Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        luder/luther ei ole IHMISTEN JUMALA!
        vaan
        Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneiden rikollisten herraa palvelevien ja herra jumalia palvelevien jumalaksi se kaljotteleva munkki kelpaa!!!


    • kj3w2hgfd

      Maailmassa on monenlaista sairautta.
      AIVOPESTYJEN kristittyjen perkeleen perisyntisyys on yksi niistä maailman pahimmista ellei pahin!

      Uskokaa miekka sivistyksen oppeihin niin pääsette helevettiin!

      • en.jaksa.rasittaa

        plää plää ja taast äää sama sonnan jauhanta vaan jatkuu, mene muualla haastamaan riitaa.


    • ttkkl

      Tilastojen mukaan laestadolaisilla on pedofiliaa puolta vähemmän kuin liikkeen ulkopuolella! Jotain saa aikaan parannussaarnat ja synninpäästöt!
      Kuther ja uajonouhdistajat tekivt Kristinuskolle hyvän teon, kun puhdistivat uskon kaukenlaisistta epäraamatullisuuksista, jota katoliset yhä harjoittavat. Todistukset löytyy Lutherin kirjoituksista!
      Pyhä Henki ja Jeesus tunnustavat Paavalin omakseen, jonka voi lukea Apostolien teoissa!
      Apostoli Pietari tunnusti Paavalin:"14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
      15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
      16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen."
      2. Pietarinkirje

      • ne.on.jänniä

        ja mitä niiden elämä minua haittaa?


    • usko.ei.tuu.pakottaen

      tämän paikan tarkoituksena oli keskustella ei riidellä joutavista asioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1764
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      107
      1269
    3. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1184
    4. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1065
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      66
      1026
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      883
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      55
      859
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      833
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      824
    Aihe