Olen päätänyt ilmoittautua vapaaehtoiseksi auttamaan pakolaisia. Meitä on useita. Ihana tilaisuus.
Haluan "auttamaan" pakolaisia
17
50
Vastaukset
- aion_mennä
Auttajana pääisi noihin iholle.
- suvakkihuoranLöysävittu
Mene johonkin pusikkoon perse pystyssä lähelle vastaanottokeskusta, niin saat huora autettua yhtä syytöntä naista pelastamalla sen raiskaukselta.
- tod.auttaja
varoo vaan ettei hivakka tartu !
- Haheha
Jaha, maamme sankari taas näyttää, miten naisista puhutaan. Ylvästä sakkia.
- Odotusta_ilmassa
Toivottavasti nää ulkomaan mainoksiin ja päämisteritason majoitukseen pettyneet maahantukeut alkaa riehumaa mahdollisimman nopeasti.
Ensimmäinen kunnon nujakka hyysäritappioineen kun tulee niin nostan Suomen lipun salkoon.- Haheha
Ja täällä isänmaallisuuden perikuva haaveksii kansalaistemme murhista. Oikein liputuksen kanssa.
- ljhbl
Minäkin voisin "auttaa" harvennushommissa.
- kiihottaa_ajatus
Laittaisin sikaa jokaiseen ruoka annokseen. Toisin myös valtavan koirani paikalle.
- mämmiä
Mämmi voisi olla hyvä jälkiruoka niille.
- retdfghdh
Mene sitten imemään niiden munaa...
- retdfghdh
SAK:n alaiseksi hah hah. Lylyltltl
- Haheha
Ja eiköhän löydy vakiona myös maahanmuuttajan munaa miettivä veikko. Alkaakin olla rassukkatiimi taas kasassa.
- retdfghdh
30 000 munanimijää torilla ja suomi seisoo SAK haloo
Olen entisestä itäsuomesta toisen polven muuttaja. Kyllä ripsakka muatuska olis iso apu.
- h8jjjjhh
Sie pakolainen Kärkkäisille ostoksille huomenna.Tarjouslehti tuli. Kannattaa osallistua myös siihen kivaan kilpailuun: katso kuponki lehdessä. Hyvä palkinto.
- Prätsss
Kiva jutsku. Niillähän on bussit täynnä. Käy auttaan niitä purkatumaan.
- sdfv
Se auttaminen on aina hyvä keino koettaa saada hyväksyntää itselleen. Hyväksynnän hakemisen voi naamioida auttamishaluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393