Olen päätänyt ilmoittautua vapaaehtoiseksi auttamaan pakolaisia. Meitä on useita. Ihana tilaisuus.
Haluan "auttamaan" pakolaisia
17
<50
Vastaukset
- aion_mennä
Auttajana pääisi noihin iholle.
- suvakkihuoranLöysävittu
Mene johonkin pusikkoon perse pystyssä lähelle vastaanottokeskusta, niin saat huora autettua yhtä syytöntä naista pelastamalla sen raiskaukselta.
- tod.auttaja
varoo vaan ettei hivakka tartu !
- Haheha
Jaha, maamme sankari taas näyttää, miten naisista puhutaan. Ylvästä sakkia.
- Odotusta_ilmassa
Toivottavasti nää ulkomaan mainoksiin ja päämisteritason majoitukseen pettyneet maahantukeut alkaa riehumaa mahdollisimman nopeasti.
Ensimmäinen kunnon nujakka hyysäritappioineen kun tulee niin nostan Suomen lipun salkoon.- Haheha
Ja täällä isänmaallisuuden perikuva haaveksii kansalaistemme murhista. Oikein liputuksen kanssa.
- ljhbl
Minäkin voisin "auttaa" harvennushommissa.
- kiihottaa_ajatus
Laittaisin sikaa jokaiseen ruoka annokseen. Toisin myös valtavan koirani paikalle.
- mämmiä
Mämmi voisi olla hyvä jälkiruoka niille.
- retdfghdh
Mene sitten imemään niiden munaa...
- retdfghdh
SAK:n alaiseksi hah hah. Lylyltltl
- Haheha
Ja eiköhän löydy vakiona myös maahanmuuttajan munaa miettivä veikko. Alkaakin olla rassukkatiimi taas kasassa.
- retdfghdh
30 000 munanimijää torilla ja suomi seisoo SAK haloo
Olen entisestä itäsuomesta toisen polven muuttaja. Kyllä ripsakka muatuska olis iso apu.
- h8jjjjhh
Sie pakolainen Kärkkäisille ostoksille huomenna.Tarjouslehti tuli. Kannattaa osallistua myös siihen kivaan kilpailuun: katso kuponki lehdessä. Hyvä palkinto.
- Prätsss
Kiva jutsku. Niillähän on bussit täynnä. Käy auttaan niitä purkatumaan.
- sdfv
Se auttaminen on aina hyvä keino koettaa saada hyväksyntää itselleen. Hyväksynnän hakemisen voi naamioida auttamishaluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910