SIVARIT OVAT TÄMÄN MAAN KUNNIOITETTAVIA TYYPPEJÄ!

IHAILIJA10

HIENOA ROHKEUTTA JA REHELLISYYTTÄ, LAKIN NOSTO!

11

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksvarotellaan

      miks aina varotetaan, että Lapinjärvellä kun menee saunaan niin aina jo etukäteen rasvattava paikat

      • LAPINPOIKA10

        ETTEI TIKKUJA JÄÄ PERSEESEEN!


      • relaxoidu

        ---miks aina varotetaan, että Lapinjärvellä kun menee saunaan niin aina jo etukäteen rasvattava paikat

        Se neuvo on jännittäjille. jos rentouttaa paikat, niin ei tarvii niinkään rasvausta. menee se ensikokemus aika lailla helpommi


    • sivakoisivuraiteelle

      Istuksin tuossa kerran taukoa kun vieressä sattui olemaan hanu, joka oli lähdössä "palvelukseen". Sitä siinä porukka jututti ja jossakin vaiheessa selkis, että se "palvelus" onkin sivaria. Ja sitten rupes tuleen sitä seli-seli-selitystä, että minkä takia sivariin. Ihan selvästi sivakka oli tietoinen, että aikoo vaan päästä helpommalla ja perustelut oli tasoa, että "kaikki kuitenkin tuhoutuu ydinsodassa saman tien". Eli ei ollut tippaakaan miettinyt koko asiaa ja koetti sotilaspassillisille opettaa.

      Sääli vaan sitäkin sivakkaa. Selittely alkoi jo ennen "palvelusta". Saa jatkaa selitystään loppuelämänsä.

    • petturithameetpäälle

      Sieltähän niitä tuli Irakista ,isänmaansa pettureita vaatimuksineen että kaikki edut mulle HETI!

      • Yhtä asiaa en ole kyllä lyhyen elämäni aikana tajunnut on tämä ns. isänmaa. Mikä siinä on sen erikoisempaa kuin muissa maissa? Miksi minun pitäisi kuolla sen puolesta? Emmekö me kaikki ole ihmisiä, tällä pienellä kivellä joka kelluu pimeässä tyhjiössä?


    • ldkylreyjvölre

      onk siinä jotain tuomittavaa, jos haluu saada noita saunakokemuksia

      siis ihan vapaaettoisesti?

      • samasääntökaikilla

        Eikä saunassa saakaan käyttää housuja


      • seonrikkauttavaan
        samasääntökaikilla kirjoitti:

        Eikä saunassa saakaan käyttää housuja

        joo mut camoon ei kai siellä Lapinjärvellä muutenkaan oo niin tarkkaan rajoitettu vaikka muuallakin peppelehtisi pikkuisen nakupellenä


    • etulinjaan

      Sivareille tulee vain äiteetä ikävä jos sota tulee. Ensinnäkin turha haaveilla, eetä pääsee maasta pois sillä perusteella että on sivari. Rajat menee kiinni ja kaikki joutuu etulinjaan myös sivaritkin vaikka asetta eivät saa eli ette pysty puolustaan edes itseänne kun naapuri tulee ja ampuu. Ne ei katso onko sivari vai sotilas kaikkia kohdellaan samoin. Asepalveluksessa olevilla sentään aseet joilla voi itseään yrittään puolustaa ja kukaan intin käynyt ei auta sivaria jos tiukka paikka tulee se on varma.

      • hinttarifjjr

        Hieno stoori, ihan kyynel tuli poskelle. Vitun hintti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe