Nämä ulkomaalaiset maahanmuuttaja pakolaiset ovat sisuttomia. Ne ovat koko ikäni suomessa aina haukkuneet meidän rahoilla kuin jalostettu koira rotu.
SUOMALAINEN ON SISUKAS!
6
75
Vastaukset
- SSisukas
Valitettavasti liiottelet hieman. Oulussa on eräs pilottitakkinen kaljupää mopetipoika, joka elää äitinsä kustannuksella. Sisu ei riitä työn vastaanottamiseen. Hän kätkeytyy kauniin valkoisen kaapuunsa ja pui nyrkkiä navetan takana. Harvoin hän uskaltautuu uuninpankolta poikien kanssa rälläämään paariin ja revittelemään montulla mopetillaan. Siellä on hyvä kerätä sisua ja jonain päivänä yllättää mamut.
- rajatkiinni
Olen nyt sitä mieltä, että Suomessa on vaihdettava koko johto. Olemme epäonnistuneet äänestyksissä, eikä Suomella ole tällä hetkellä luotettavaa, Suomea puolustavaa johtoa ollenkaan. Suomi on siis tuuliajolla, rajoja ei ole saatu konkreettisesti kiinni ja tänne virtaa elintasopakolaisia, terroristeja, tappelevat jo keskenään noissa vastaanottokeskuksissa ja sitä rataa. Myös YLE-vero on lopetettava, sen verran törkeitä ovat olleet nuo ruikuttajahaastattelijat TV:ssä inttäessään lisää rahaa pakolaisille. Sitä ei kerta kaikkiaan Suomella ole nyt antaa yhdellekään pakolaiselle valtion kassasta ja sillä siisti, eikä kunnissa ole ylimääräistä rahaa. Päättäjät ovat jotenkin täysiä pöllöjä, kykenemättömiä hoitamaan asioita Suomessa.
Siis Suomessa on saatava uusi johto, irtisanottava tai syrjäytettävä presidentti Niinistö, pääministeri Sipilä, ulkoministeri Soini ja valtionvarainministeri Stubb.
Jos joku haluaa pakolaisia Suomeen vielä, niin ottakoon omalle vastuulleen, EI RAHAA VERONMAKSAJIEN KASSASTA. Meillä on omassa maassa työttömiä, nälkää näkeviä, asunnottomia, heitteillä olevia...HÄVETKÄÄ SUOMEN JOHTO, nimittäin jos edes osaatte. Kyllä UKK tarvittaisiin nyt!!- 4plus19
Rajat vain kiinni. Ei pelkästään estetä tänne tulevia, mutta estetään myös täältä lähteviä. Ei edes lomamatkoja. Estetään samalla tuonti- ja vientikauppakin. Ei tuoda ulkomailta mitään tavaraa, eikä viedä mitään.
Terroristeja meillä on jo omasta takaa. Yksi terroristi teki polttopulloiskun. Seuraavaksi varmaan itsemurhaisku.
- läyskääjiävain
Rasistit ei tiedä sisusta mitään.
- Itseansaittu
Minulla sitä sisua riittää. Hullu akka pakotti Suomeen ja nyt olen loppuelämäni työttömänä ja saan vain pientä korvausta. Se vaatii sisua että selviää niin vähällä rahalla. Suomalaisten tulisi olla solidaarisempia ja antaa minulle ainakin 2t kuussa.
- RintamamiehenPoika
Sisu on mennyttä kalua joka jäi Karjalan kannakselle.
Tämä on TOSI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982