http://yle.fi/uutiset/presidentti_niinisto_tuomitsi_lahden_iskun_-_vakivalta_on_rikos/8333828
On se merkillistä jotta tämä samainen Sauli ei muistaakseni tuominnut sanallakaan, yön timojen tekemiä Oulun raiskauksia eikä joukkoraiskauksia, tosin niitä ei tuominneet poskisolisti Soini, Sipilä taikka stubelokaan !
Late Lapista. SSSS Ry!
PRESSAKIN RYHTYNYT TUOMITSEMAAN !
6
<50
Vastaukset
- käyttäkää_aivojanne
Olen pettynyt Saulin kannanottoon, mutta eri syystä kuin Late. Itse asiassa olen pettynyt about kaikkiin Hennalan tapaukseen liittyviin kannanottoihin.
Kyseessä oli pieni joukko alaikäisiä ja muita henkisesti keskenkasvuisia, joihin suhtaudutaan nyt rasismin vastaisissa kannanotoissa kuin johonkin tasavertaiseen poliittiseen aatesuuntaukseen. On täydellisen ääliömäistä ylentää edes tuolla tavalla täysin ansiotta joukko, joka ei kaipaa muuta kuin aikuisten huolenpitoa, kuria ja yleissivistyksen kasvattamista. Joutilaisuus, helppo elämä ja pitkästyminen eivät käy vakavasti otettavasta aatetaustasta. - Pölöpressana
Sauli osoitti tyhmyytensä. Lässyttää pressana täysin tyhjästä asiasta, verrattuna esim. mamujen tekemiin ryöstöihin ja raiskauksiin.
Saulille on tullut vanhuus! mutta onneksi on nuori vaipanvaihtaja omasta takaa !
Muistattekos mikä oli se paavillenen humala? sehän oli kun kaksi taluttaa ja yksi tulkkaa puhetta !
Late Lapista. SSSS Ry!
- lfgkjhgfd
polttopullonheittäjä oli kännissä ja niin olivat Stubbin ikkunoitakin kivittäneet. Humalaisten päähänpistoja joita kadutaan seuraavana päivänä. Lieneekö kasarminportillakin olleet nuoret juhlineet kaljoitellen ja äityneet riehumaan.
- linnaan.vaan
Kovimmat asteikon mahdollistavat rangaistukset pitää ottaa käyttöön näiden iskujen tekijöiden tuomitsemisessa. Samoin pitää myös toimia kaikkien raiskaajien kohdalla.
Noille murjaaneille annetaan aina se ulkomaalaisalennus rangaistuksiin !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404362- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171091
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018