Häpeää suomalaisuuttaan

KansallinenHäpeä

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kaikki olla niinku sä. häpiäisit päättäjiä jotka ei kykene puolustamaan omaa maataan. sitäpaitsi ameriikassa vasta ongelmia on. ja iltapaskalehden uutisoinnit on ruotsin ohjeistamia.

• Hävetään

Nyt tulee järjestää "hävetään yhdessä" -mielenosoitus. Lavalle nousevat silmäätekevät, jotka näyttävät mallia, kuinka hävetään. Sitten suuri yleisö häpeää, painautuu maahan, ja häpeää niin pirusti. Itseäni ainakin hävettää, kun Suomessa on jo niin pitkään ollut rauha. HÄVETKÄÄ!

• enihmettele

Ihminen, jola on huono itsetunto, varmasti "häpeääkin".

• nejtillKKK

Normala människor skäms över att Finland får ryktet förstört.Vill vi faktiskt ge en bild av ett land med rasister som som öser sitt hat över asylsökande människor.Snart vågar väl inte ens vanliga utlänningar besöka Finland.

• nolltolerans
        nejtillKKK kirjoitti:

Normala människor skäms över att Finland får ryktet förstört.Vill vi faktiskt ge en bild av ett land med rasister som som öser sitt hat över asylsökande människor.Snart vågar väl inte ens vanliga utlänningar besöka Finland.

Stoppa rasismen.

• enikinähäpeäsuomalaisu
        nejtillKKK kirjoitti:

Normaali ihminen ymmärtää, että vastaavaa tapahtuu muissakin maissa yhtälailla. Miksiköhän ruotsindemokraatit on Ruotsin suurin puolue? Luuletko, että ruotsalaiset häpeävät, kun he voittavat vaalit?

Tuollainen toiminta on luonnollisesti typerää, mutta minut ainakin saisi entistä ylpeääksi, jos Suomi ymmärtäisi vastustaa islamisaatiota. Se osoittaisi, että suomalaisilla on selkärankaa, toisin kuin monella muulla.

• sierjeg

Minä olen aivan normaali asunut Norjassa monta monta vuotta mutta olen niin ylpeä minun suomalaisesta kansalaisuudesta etten ikinä halua siitä luopua en koskaan!
      Nyt varsinkin olen vielä ylpeämpi siitä että emme halua kaiken maailman roskaväkiä tänne ,
      Islaam ja kaaos ja sota seuraa toisiaan siellä missä oslaam on usko kaaos
      Så hurraa for Finland og det finske folk!!

• Parempikosiellä

Ainahan voi muuttaa pois,tai lähteä vaikkapa pakolaiseksi Afrikkaan,Venäjälle,Kiinaan ynm.

• poisrumaruotsi

USA:ssa KKK toimii edelleen virallisesti eikä jenkkejä hävetä. Suomenkielisillä ei ole mitään syytä hävetä, koska Suomessa KKK ei edes toimi virallisesti.

Suomenruotsalaisten sen sijaan on syytä hävetä, koska he ovat rasismin eli pakkoruotsin takana. Häpeäisin olla suomenruotsalainen ja sitä, että Suomessa on sellainen puolue kuin RKP, jota ei olisi ilman suruja ja jonka ideologia on kielirasismi ja demokratian vastustaminen kielipolitiikassa.

• sierjeg

Jos hävettää olla suomalainen??
      Oi oi luin just artikkelen Oslosta (norja) kaupunkinosa jossa maahanmuutajia enemmistö ! En olis uskonut mutta toisenpolven maahanmuuttajat eivät halua asua siellä muutavat pois eivät halua asua paikoissa jossa on vain "ulkomaalaisia"
      Norjalaiset vanhat jotka ovat ikänsä siellä asuneet kertovat kuinka inhottavia nuoret miehet huoriksi kutsuvat vanhoja naisia somalilaiset akkat ne ovat rasistisia .
      He kun on enemmistö asuinpaikoilla niin luulevat että omistaa ja saa määrätä mitä tehdään ja mitä ei.
      Sinä häpeät olla suomalainen --itse maahanmuutajat häpeävät omia kansalaisten käytäymistä maissa jotka ovat heillä turvapaikan antaneet.
      Omia uimaaikoja halleissa omia rukoushuoneita hallai lihaa ei lapsen sikapiirustuksia sairaaloissa.
      Minä olen ylpeä olla suomalainen minä sanon suoraan inhoan "pakolaisia" sydämmen pohjasta
      Så dritt og dra du er ikke verdig å väre finsk statsborger

• Jalosukuinen

Niin hävettää,koko valkoinen puhdas arjalainen rotunne on suuressa vaarassa,seka sikiöitä tulossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9375
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2121
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1830
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1621
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1149
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      952
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      865
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta