Kysymys otsikossa.
Paljonko pitää nostaa penkistä, että saa naisen?
41
<50
Vastaukset
- 4plus9
En käynyt salilla lainkaan enkä ollut tietoinen penkkimaksimistani kun aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran joten en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi.
- atännä
Sen verran nyt ainakin pitää olla reipas, ettei vietä selällään tai istuen koko vapaa-aikaansa. Eli ainakin itsensä pitää saada siitä penkistä ylös. Tosin naisen saamiseen taitaa olla vähän muitakin vaikuttavia juttuja.
- Nytsitpiisaajo
Joo,hei,iha tosi..
- punnerraylös
Olisi hyvä, että pystyt nostamaan itsesi siitä penkistä ja ilman käsiä. Se riittää
- Nnnnaaiinennn
Haluan vain että mies nostaa halutessaan minut syliinsä. Ei tarvitse nostaa mitään penkistä. Automaatilta voi nostaa.
- köyhä-atm
"Automaatilta voi nostaa."
Paljonko automaatista pitää nousta, että saa naisen? - Nnnnaaiinennn
Automaatista voi nosta 200 €, sillä pärjäis noin viis tuntia jollei oo shoppailemas.
Nnnnaaiinennn kirjoitti:
Automaatista voi nosta 200 €, sillä pärjäis noin viis tuntia jollei oo shoppailemas.
Tuolla rahalla saa myös kerran pillua.
Eikö ole parempi että istut itse syliin? Ihminen, kevytkin, on aina raskas nosteltava.
Esim. 50 kg nainen on kevyt ihmiseksi, mutta kun tuota painoa vertaa nosteltaviin esineisiin, sekin on aika paljon.- Happpyyy
M1978 kirjoitti:
Eikö ole parempi että istut itse syliin? Ihminen, kevytkin, on aina raskas nosteltava.
Esim. 50 kg nainen on kevyt ihmiseksi, mutta kun tuota painoa vertaa nosteltaviin esineisiin, sekin on aika paljon.Minö ja miehöni painetaan 75kg molemmat ja siitä huolimatta hön nostelee minut ilmaan ja syliinsä vyötärön korkeudelle (huom (minä) läski painaa vöhemmön kuin lihas (hän ))
Jos hän ei minua ilmaan saisi niin voisin jättää sellasen hiiren mutta onneksi saa ja rakastan häntä hurjasti. - Elämä.rules
M1978 kirjoitti:
Esim. 50 kg nainen on kevyt ihmiseksi, mutta kun tuota painoa vertaa nosteltaviin esineisiin, sekin on aika paljon.Itse naisena kannoin jo 18v isääni joka painoi 96kg ja muita perheenjäseniä myös. Käsilihaksista ei ole kellekään haittaa!
Happpyyy kirjoitti:
Minö ja miehöni painetaan 75kg molemmat ja siitä huolimatta hön nostelee minut ilmaan ja syliinsä vyötärön korkeudelle (huom (minä) läski painaa vöhemmön kuin lihas (hän ))
Jos hän ei minua ilmaan saisi niin voisin jättää sellasen hiiren mutta onneksi saa ja rakastan häntä hurjasti.Minä en halua 75-kiloista naista. Liian painava.
Elämä.rules kirjoitti:
Itse naisena kannoin jo 18v isääni joka painoi 96kg ja muita perheenjäseniä myös. Käsilihaksista ei ole kellekään haittaa!
Ei niitä käsilihaksia tule kun ei ole rahaa syödä proteiineja eikä intoa käsipainojen kanssa rehkimiseen. Tylsää hommaa. Mieluummin teen jotain hyödyllistä.
- miesvm_1967x_out
M1978 kirjoitti:
Ei niitä käsilihaksia tule kun ei ole rahaa syödä proteiineja eikä intoa käsipainojen kanssa rehkimiseen. Tylsää hommaa. Mieluummin teen jotain hyödyllistä.
Ihan kananmunat ja viili/rahka/raejuusto käy yhtä hyvin ja kalaa/kanaa on kanssa hyvä syötävä. Kunhan selvittää mistä saa tarvittavat aminohapot niin homma on siinä.
- puntitkolisee
M1978 kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että salilla voi kehittyä vain, jos syö jotain helvetin kalliita protskuja tms.? Ei voimien kasvattamiseen tarvita normaalia kotiruokaa kummempaa. Mutta ainahan laiskoilla on selitykset liikkumattomuuteensa.
puntitkolisee kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, että salilla voi kehittyä vain, jos syö jotain helvetin kalliita protskuja tms.? Ei voimien kasvattamiseen tarvita normaalia kotiruokaa kummempaa. Mutta ainahan laiskoilla on selitykset liikkumattomuuteensa.
En käy salilla. Polkupyörällä kyllä ajan.
- kokenutpainonnostaja
Ihan 40-50kg riittää.
- nostaja
pirtinpenkistä kun saat ittes pystyyn, ja sitte vielä sen lerpahtaneen kullis pystyyn, niin ollaan jo liki.. pirun liki!
En tiedä, mutta parhaimmillani olen nostanut 30 kg yli oman painon
- kurpitsapää
Eli painat jotain 30 kg? Syö nyt hyvä mies vähän enemmän, että saat lihaa luiden päälle. Vai oletko vaan lyhytkasvuinen? :(
.....eikö se hyvä olisi ainakin sen naisen jaksaa nostaa...., Kai?...tai emt tiiä... =P
Parempi kysymys olisi että paljonko pitää nostaa pankista (ja antaa rahat naisen käyttöön), että saa naisen.
- 10p13
siinä vaiheessa kun nainen rakastaa minun rahojani eikä minua niin turn-off on ollut niin ylitsepääsemätön että mieluummin sinkkuna :D
10p13 kirjoitti:
siinä vaiheessa kun nainen rakastaa minun rahojani eikä minua niin turn-off on ollut niin ylitsepääsemätön että mieluummin sinkkuna :D
Noin suosittelen monen muunkin suomalaisen miehen tekevän. Niin kauan naiset ovat hypergamisia ja hyödyntävän miehiä taloudellisesti kun siihen aisurit suostuvat.
- 11plus8
Valitettavasti saliharrastus on nykyään niin yleistä että naisen silmissä sekä salia harrastamaton että salia harrastava ovat samalla viivalla ja kaikki muut ominaisuudet sitten ratkaisevat...
- ätmiskä
Pankista saan reippaasti enemmän nostettua kuin penkistä. Jotenkin penkki on aina kussut ja parhaimmillaan oon vaan 130kg jaksanu. Ei ihmekään kun ei naista saa :(
- sqsqsqa
Joo ei tollasilla naisten tuloksilla vielä naisia irtoa. Ei penkki vaan ole kaikkien laji. Ehkä saat sitten esim. kyykyssä kelpo tuloksia?
- naisetonerisarjaa
Jos joku nostoraja on, niin sillä rajalla saa vain tytön, mutta naista ei kiinnosta se paljonko nostat penkistä.....Naisia kiinnostaa ihan muut nostot.....esim: pankkinostot ja se että saatko itsesi nostettua töihin.....
- penkki_mies
mä nostin naisen pekistä ja sain sen...
- nimimerkitönj
Yleensä oman elopainonsa riittää eli saa perseen ylös penkistä. :)
Perässä vedettävä mies on raskas taakka. - 100kg
Hyvän naisen saa jos nostaa 100 kg.
- åååäää78
150Kg vähintään. Enemmän kuin minä..
- Kilttiatm
Noistan penkistä 140 kg eikä se riitä naisille.
- 34p98
Saatko edes jalkakyykystä tai mavesta vähän kelvollisempia tuloksia?
- Penkkirunkkari
Et nosta. Viimeksi kun tästä puhuttiin, kerroit nostavasi alle 60 kiloa, mikä on täyttä paskaa miehelle joka kehuu käyvänsä salilla.
- Kilttiatm
34p98 kirjoitti:
Saatko edes jalkakyykystä tai mavesta vähän kelvollisempia tuloksia?
En jalkakyykkyä ole kokeillut kuin jollai n 50 kilolla. Jalkaprässissä olen saanut jotain 340 kg
- prässääjä
Kilttiatm kirjoitti:
En jalkakyykkyä ole kokeillut kuin jollai n 50 kilolla. Jalkaprässissä olen saanut jotain 340 kg
Montako toistoa menee prässissä tolla 340 kilolla?
- teollisuusprässi
Yhden senttimetrin liikeradalla horisontaaliprässissä riittävän monta toistoa.
- atännä
Kilttiatm kirjoitti:
Jalkaprässi ja kyykky ovat ihan eri asioita. Itsekin teen pitkää sarjaa 300 kilolla prässissä, mutta kyykky ei ole lähelläkään sitä :) Prässeissäkin on eroja, ei niiden tuloksia voi verrata. Vapaa kyykky on kokonaisvaltainen liike. Monella on kyllä jaloissa riittävästi voimaa, mutta keskikroppa pettää.
- penkkikarpaasi
Nostinkin koko penkin! Sain kaikki naiset.
kerron sitten, kun saan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143