Kysymys otsikossa.
Paljonko pitää nostaa penkistä, että saa naisen?
sali-atm
41<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 41
Vanhimmat
En käynyt salilla lainkaan enkä ollut tietoinen penkkimaksimistani kun aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran joten en valitettavasti osaa vastata kysymykseesi.
Sen verran nyt ainakin pitää olla reipas, ettei vietä selällään tai istuen koko vapaa-aikaansa. Eli ainakin itsensä pitää saada siitä penkistä ylös. Tosin naisen saamiseen taitaa olla vähän muitakin vaikuttavia juttuja.
Joo,hei,iha tosi..
Olisi hyvä, että pystyt nostamaan itsesi siitä penkistä ja ilman käsiä. Se riittää
Haluan vain että mies nostaa halutessaan minut syliinsä. Ei tarvitse nostaa mitään penkistä. Automaatilta voi nostaa.
"Automaatilta voi nostaa."
Paljonko automaatista pitää nousta, että saa naisen?
Automaatista voi nosta 200 €, sillä pärjäis noin viis tuntia jollei oo shoppailemas.
Tuolla rahalla saa myös kerran pillua.
Eikö ole parempi että istut itse syliin? Ihminen, kevytkin, on aina raskas nosteltava.
Esim. 50 kg nainen on kevyt ihmiseksi, mutta kun tuota painoa vertaa nosteltaviin esineisiin, sekin on aika paljon.
Minö ja miehöni painetaan 75kg molemmat ja siitä huolimatta hön nostelee minut ilmaan ja syliinsä vyötärön korkeudelle (huom (minä) läski painaa vöhemmön kuin lihas (hän ))
Jos hän ei minua ilmaan saisi niin voisin jättää sellasen hiiren mutta onneksi saa ja rakastan häntä hurjasti.
Itse naisena kannoin jo 18v isääni joka painoi 96kg ja muita perheenjäseniä myös. Käsilihaksista ei ole kellekään haittaa!
Minä en halua 75-kiloista naista. Liian painava.
Ei niitä käsilihaksia tule kun ei ole rahaa syödä proteiineja eikä intoa käsipainojen kanssa rehkimiseen. Tylsää hommaa. Mieluummin teen jotain hyödyllistä.
Ihan kananmunat ja viili/rahka/raejuusto käy yhtä hyvin ja kalaa/kanaa on kanssa hyvä syötävä. Kunhan selvittää mistä saa tarvittavat aminohapot niin homma on siinä.
Mistä olet saanut päähäsi, että salilla voi kehittyä vain, jos syö jotain helvetin kalliita protskuja tms.? Ei voimien kasvattamiseen tarvita normaalia kotiruokaa kummempaa. Mutta ainahan laiskoilla on selitykset liikkumattomuuteensa.
En käy salilla. Polkupyörällä kyllä ajan.
Ihan 40-50kg riittää.
pirtinpenkistä kun saat ittes pystyyn, ja sitte vielä sen lerpahtaneen kullis pystyyn, niin ollaan jo liki.. pirun liki!
En tiedä, mutta parhaimmillani olen nostanut 30 kg yli oman painon
Eli painat jotain 30 kg? Syö nyt hyvä mies vähän enemmän, että saat lihaa luiden päälle. Vai oletko vaan lyhytkasvuinen? :(
.....eikö se hyvä olisi ainakin sen naisen jaksaa nostaa...., Kai?...tai emt tiiä... =P
Parempi kysymys olisi että paljonko pitää nostaa pankista (ja antaa rahat naisen käyttöön), että saa naisen.
siinä vaiheessa kun nainen rakastaa minun rahojani eikä minua niin turn-off on ollut niin ylitsepääsemätön että mieluummin sinkkuna :D
Noin suosittelen monen muunkin suomalaisen miehen tekevän. Niin kauan naiset ovat hypergamisia ja hyödyntävän miehiä taloudellisesti kun siihen aisurit suostuvat.
Valitettavasti saliharrastus on nykyään niin yleistä että naisen silmissä sekä salia harrastamaton että salia harrastava ovat samalla viivalla ja kaikki muut ominaisuudet sitten ratkaisevat...
Pankista saan reippaasti enemmän nostettua kuin penkistä. Jotenkin penkki on aina kussut ja parhaimmillaan oon vaan 130kg jaksanu. Ei ihmekään kun ei naista saa :(
Joo ei tollasilla naisten tuloksilla vielä naisia irtoa. Ei penkki vaan ole kaikkien laji. Ehkä saat sitten esim. kyykyssä kelpo tuloksia?
Jos joku nostoraja on, niin sillä rajalla saa vain tytön, mutta naista ei kiinnosta se paljonko nostat penkistä.....Naisia kiinnostaa ihan muut nostot.....esim: pankkinostot ja se että saatko itsesi nostettua töihin.....
mä nostin naisen pekistä ja sain sen...
Yleensä oman elopainonsa riittää eli saa perseen ylös penkistä. :)
Perässä vedettävä mies on raskas taakka.
Hyvän naisen saa jos nostaa 100 kg.
150Kg vähintään. Enemmän kuin minä..
Noistan penkistä 140 kg eikä se riitä naisille.
Saatko edes jalkakyykystä tai mavesta vähän kelvollisempia tuloksia?
Et nosta. Viimeksi kun tästä puhuttiin, kerroit nostavasi alle 60 kiloa, mikä on täyttä paskaa miehelle joka kehuu käyvänsä salilla.
En jalkakyykkyä ole kokeillut kuin jollai n 50 kilolla. Jalkaprässissä olen saanut jotain 340 kg
Montako toistoa menee prässissä tolla 340 kilolla?
Yhden senttimetrin liikeradalla horisontaaliprässissä riittävän monta toistoa.
Jalkaprässi ja kyykky ovat ihan eri asioita. Itsekin teen pitkää sarjaa 300 kilolla prässissä, mutta kyykky ei ole lähelläkään sitä :) Prässeissäkin on eroja, ei niiden tuloksia voi verrata. Vapaa kyykky on kokonaisvaltainen liike. Monella on kyllä jaloissa riittävästi voimaa, mutta keskikroppa pettää.
Nostinkin koko penkin! Sain kaikki naiset.
kerron sitten, kun saan.