Sehän tietenkin Jeesus ja tulee aina olemaan.
Kuka on maailman tunnetuin henkilö?
33
<50
Vastaukset
- fda
Jep, ja moni kuvittelee että tuolla seudulla vaikuttanut heppu näytti jokseenkin samalta kuin erään paavin poika.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cesare_Borgia#/media/File:Cesareborgia.jpg Jeesus tuntuu olevan kuin se kuuluisa apina. Kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään.
- AteistitPureskelkaaSitä
Jeesus on Drometaari, josta kaikki on saanut alkiunsa.Jeesus synnyttisen Raamattuun uskovien raksataman Kamelinkin, koska Raamatussa puhutaan Kameleista, se on totta! AMEN!
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1392280334976 - ei.jumalaa
Toi oli hyvä. Peukku sille.
- åpoi8uytrdfgh
Tunnetuin fiktiivinen henkilö saattaa toki ollakin, tosin spiderman ja vastaavat antaa kovan vastuksen.
- usotsie
Mielikuvitushahmosi ei ole eläviä
Jumala on taas elävä, vaikka ei olekaan näkyvä usotsie kirjoitti:
Jumala on taas elävä, vaikka ei olekaan näkyvä"Mielikuvitushahmosi ei ole eläviä"
Ei niin. Pätee yhtälailla jesseen ja muihin mielikuvitushahmoihin.
"Jumala on taas elävä, vaikka ei olekaan näkyvä"
Ymmärätkö ollenkaan kuinka lapsellista tekstiä suollat??- usotsie
code_red kirjoitti:
"Mielikuvitushahmosi ei ole eläviä"
Ei niin. Pätee yhtälailla jesseen ja muihin mielikuvitushahmoihin.
"Jumala on taas elävä, vaikka ei olekaan näkyvä"
Ymmärätkö ollenkaan kuinka lapsellista tekstiä suollat??Olet järkeä vailla!!!!
- 199
usotsie kirjoitti:
Jumala on taas elävä, vaikka ei olekaan näkyvä"Jumala on taas elävä, vaikka ei olekaan näkyvä"
Miten sinä testaat mitä tahansa objektia, jos haluat tutkia onko kyseinen tutkimuskohde elävä tai eloton?
Jos testausmenetelmä on objektiivinen, niin myös minun pitäisi pystyä suorittamaan sama tutkimus, jotta minäkin hyväksyn kyseisen kohteen eläväksi.
Joten. Kerro testausmenetelmäsi.
Vai tuliko taas puhuttua suulla suuremmalla? - Mitä.Häh
usotsie kirjoitti:
Olet järkeä vailla!!!!
Eikös sokea usko mielikuvitusolentoihin ole ennemminkin osoitus järjettömyydestä?
usotsie kirjoitti:
Olet järkeä vailla!!!!
Jaahas. Sun komenttisi auttoi kyllä keskustelua pajonkin eteenpäin :) Kerro toki meillekin jos sulla on todisteita "elävästä jumalasta", jokoa on leikkinyt kuuropiiloa viimeiset vuosituhannet :)
- Ueber
Onko Jumala henkilö? Hän on jokatapauksessa mahtavin.
- fda
Mikä niistä? Jupiter ilmeisesti jumalista se mahtavin. Tai riippuu ketä uskoo... parempi ehkä olla uskomatta.
- Ueber
Jumala on kui laaja röpelöinen alue, joka koostuu kummallisista linjassa olevista harjanteista.
Maailman tunnetuin satuhahmo on Jeesus, mykkä&näkymätön mies ja tulee aina olemaan..
- Epäjumalienkieltäjä
Monentenako Joulupukki on tuolla listalla?
- FixuKretiini
Niin korkealla joka tapauksessa, että joulupukin on pakko olla todellinen henkilö.
- FixuKretiini
FixuKretiini kirjoitti:
Niin korkealla joka tapauksessa, että joulupukin on pakko olla todellinen henkilö.
Minua taas ei tunne juuri kukaan, joten tuskin olen edes olemassa.
FixuKretiini kirjoitti:
Minua taas ei tunne juuri kukaan, joten tuskin olen edes olemassa.
Palataan taas takaisin itse aloitukseen....kertokaa ne omat tarinanne vaikka naapurille.....jos se olisin minä, niin hakisin lähetymiskiellon, kuka tuollaista ateistien soopaa jaksaa kuunnella.
Jos Esimerkiksi Aleksanteri Suuri, Kaarle Suuri ja Napoleon Bonaparte olivat mahtavia hallitsijoita. Karismaattisuutensa ansioista näillä miehillä oli merkittävä vaikutus niihin, joita he hallitsivat. Silti Napoleonin kerrotaan sanoneen: "Jeesus Kristus on vaikuttanut alamaisiinsa ja johtanut heitä olematta läsnä näkyvässä ruumiissa. - Taikauskonnoton
AteistitPureskelkaaSitä kirjoitti:
Palataan taas takaisin itse aloitukseen....kertokaa ne omat tarinanne vaikka naapurille.....jos se olisin minä, niin hakisin lähetymiskiellon, kuka tuollaista ateistien soopaa jaksaa kuunnella.
Jos Esimerkiksi Aleksanteri Suuri, Kaarle Suuri ja Napoleon Bonaparte olivat mahtavia hallitsijoita. Karismaattisuutensa ansioista näillä miehillä oli merkittävä vaikutus niihin, joita he hallitsivat. Silti Napoleonin kerrotaan sanoneen: "Jeesus Kristus on vaikuttanut alamaisiinsa ja johtanut heitä olematta läsnä näkyvässä ruumiissa.Aloittajan pointti taisi olla siinä, että mitä mitä useammat tuntevat jonkin henkilön nimeltä, sitä varmempaa on henkilön olemassaolo. Käänteisesti taas sellaista, jota kukaan ei tunne nimeltä, ei ole olemassakaan.
Näinollen joulupukki, saunatonttu, yksisarvinen, Sasquatch, Shiva, Krishna, Thor, Ra, Zeus jne ovat varmemmin olemassa kuin sinä tai minä.
No tietenkin aloittajan logiikka (jos se on kuten oletin) on perseestä, hänhän onkin sokeassa uskossa. - cfghjuioiuyt
Taikauskonnoton kirjoitti:
Aloittajan pointti taisi olla siinä, että mitä mitä useammat tuntevat jonkin henkilön nimeltä, sitä varmempaa on henkilön olemassaolo. Käänteisesti taas sellaista, jota kukaan ei tunne nimeltä, ei ole olemassakaan.
Näinollen joulupukki, saunatonttu, yksisarvinen, Sasquatch, Shiva, Krishna, Thor, Ra, Zeus jne ovat varmemmin olemassa kuin sinä tai minä.
No tietenkin aloittajan logiikka (jos se on kuten oletin) on perseestä, hänhän onkin sokeassa uskossa.Pidä omana tietonasi se, että kielesi onvälillä ruskea
Jos Esimerkiksi Aleksanteri Suuri, Kaarle Suuri ja Napoleon Bonaparte olivat mahtavia hallitsijoita. Karismaattisuutensa ansioista näillä miehillä oli merkittävä vaikutus niihin, joita he hallitsivat. Silti Napoleonin kerrotaan sanoneen: "Jeesus Kristus on vaikuttanut alamaisiinsa ja johtanut heitä olematta läsnä näkyvässä ruumiissa.http://www.iltalehti.fi/syopa/2015092520415592_sy.shtml
nuuh nuuh, nuuskitaanpa kiveksiämme ... ateistit myös kuten Kristitytkin!
- vm41
Aloittaja on perusteelisesti väärässä !
Kyllä Adolf Hitler on paljon tunnetumpi Stalinin, sekä Idi Aminin kanssa.
Sitä paitsi he ovat todellisia TUNNETTUJA henkilöitä.- AteistitPureskelkaaSitä
Painokkaiden opetuslastensa ja niiden kanssa sopusoinnussa olevan elämäntapansa kautta Jeesus on vaikuttanut voimakkaasti ihmisten elämään lähes 2000 VUODEN AJAN. Kaikki armeijat jotka koskaan ovat marssineet, kaikki laivastot joita koska on rakennettu, kaikki valtiopäivät jotka koskaan ovat olleet koolla, Kaikki kuninkaat jotka koskaan ovat hallinneet, eivät yhdessäkään ole vaikuttaneet ihmisten elämään maan päällä niin voimakkaasti.
Jokainen järkevä uskoo tämän mukisematta. - AteistitPureskelkaaSitä
na n
ja jokainen ajattelevat ei usko Jumaloihin. - fda
Painokkaiden opetuslastensa ja niiden kanssa sopusoinnussa olevan elämäntapansa kautta Jeesus on vaikuttanut voimakkaasti ihmisten elämään lähes 2000 VUODEN AJAN. Kaikki armeijat jotka koskaan ovat marssineet, kaikki laivastot joita koska on rakennettu, kaikki valtiopäivät jotka koskaan ovat olleet koolla, Kaikki kuninkaat jotka koskaan ovat hallinneet, eivät yhdessäkään ole vaikuttaneet ihmisten elämään maan päällä niin voimakkaasti.
Jokainen järkevä uskoo tämän mukisematta.Kyllä se vaikutus alkoi vasta Rooman pakkokäännytyksessä kristinuskoon, eikä meidän esi-isät siitä ihanuudesta vielä päässeet osalliseksi. Vasta myöhemmän aallon pakkokäännytyksissä.
- uskova.unto
"Kuka on maailman tunnetuin henkilö?
Sehän tietenkin Jeesus"
Joo tiedän kaverin. Sehän on se kamelin identtinen veli. Identtisyys johtuu siitä, että Herra sikisi kamelin perseessä. - vm41
Kieltämättä jeesus jumalan poikana on tullut tutuksi maailmalla, varsinkin niiden miljoonien mieliin, jotka olivat eri mieltä moisesta hepusta.
Kyllähän "sana" on levinnyt, kaikkiin sotatoimiin on satojen vuosien aikana jumalan, sekä jeesuksen siunausta pyydetty, sekä näiden turvin sitten tappohommiin lähdetty oikeutetuin mielin. - IlkimyksenIsävainaa
Kenellä on maailman tunnetuimmat kasvot? Kärkikolmikkoon saattavat päästä Joulupukki, Hitler ja Marilyn. Jeesuksen kasvoja voidaan vain kuvitella - ja herra varjele (vanha sanonta) miten puhdaspiirteisen "arjalaisia" useimmat kuvitelmat ovat.
- satiirikko
Kuka on maailman tuntemattomin henkilö?
Viisas kiihkouskovainen. Kukaan ei ole vielä kuullutkaan hänestä, saati että olisi tavannut. - M.jackson
Kyllä se minä olen tunnetuin henkilö!
- elluseon
Maailman tunnetuin henkilö on tällä hetkellä Englannin kuningatar eli Elisabet II.
- tosiasiat
Jeesus on tunnetuimpia satuhahmoja. Kukaan nykyihminen ei tunne jotain mahdollisesti 2000 vuotta sitten elänyttä henkilöä. Hänestä tunnetaan vain henkilömyytti, josta on olemassa erilaisia tulkintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317411Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1062386
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981617
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341604Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141468Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4061451Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71434