Olen rasisti. Haluan rajat kiinni.
Mielipiteeni on tämä, eikä sitä nuo omaan maataan häpeävät heikot suvakit muuta.
Olen rasisti
28
128
Vastaukset
- ählämähämhälä
Mä kans. Mutiaiset vois painua helvettiin.
- Ueber
Niin minäkin ja ihan sama miksi kutsutte, sillä tiedän itse paremmin mikä olen.
- kjkjkjk
Samaa mieltä. Suvakkien ulina ei liikuta millään tavalla.
- vaihdoinrasistiksi
Kuvittelin joskus, kuinka pitää suvaita ihmisiä erilaisuudesta huolimatta. Nyt olen melkoinen rasisti.
Oli helppo olla suvaitsevainen kun ei ollut mitään tietoa tämän päivän hirvittävästä ilmiöstä. Jokainen järkevä suvakki vaihtakoon puolta oman maan tulevaisuuden puolesta!
Kammottavaa, kuinka maamme tuhotaan!- Bror-Erik24
Kas kas,näemmekö huomisen uutisissa jo peräti neljä lakanahörhöä pörseltämässä
tonttulakit päissään? Bror-Erik24 kirjoitti:
Kas kas,näemmekö huomisen uutisissa jo peräti neljä lakanahörhöä pörseltämässä
tonttulakit päissään?tuu sä viidenneksi vois avartaa sun muailmaas. höblan ulkopuolella the truth is out there
- Syssan
Minäkin myönnän olevani rasisti, jos kerran rasistiksi leimataan vain siksi, että puolustaa isänmaataan. En halua tänne sompansseja, en irakilaisia, en muslimeja. Islam tuhoaa kaiken! Helvettiin on saatettava kaikki loiset rakkaasta maastamme.
- laskutoimituksia
Päivästä toiseen ihmettelen että nuo suvakkitaukit ei käsitä sitä faktaa että meillä ei ole edes varaa tähän tulvaan, vaikka joku vitun ääliö haluaisikin ottaa nuita elintason nosto turisteja vastaan jollain helvetin turvapaikka-nimikkeellä, vittu oikeasti kuinka ne voi jollekin mennä edes läpi...no, siitä aiheesta olis vielä paljon enemmän sanottavaa, mutta antaa sen nyt olla.
Mutta nyt tähän asiaan:
Sen voi laskea huonommallakin matikkapäällä että tulijoiden määrä olis vaikka keskim.700 päivässä = yli 250 000 vuodessa ja se varovainen kustannus 40€/pvä/hlö on liian pieni arvio, niin silläkin laskettuna se kulu huitelee 4mrd€ paikkeilla ja se siis vasta ensimmäisestä vuodesta. Siihen lisätään tulevat ja kertautuvat työttömyyspäivärahat ja sossurahat, ei niistä mitään työntekijöitä tule. Niihin lisätään ne Malmön ja esim Etelä-Italian tyyliset kapinat ja mellakat, jotka tuhoaa kokonaisia paikkakuntia ja kaiken julkisen omaisuuden ja senkin maksaa valtio. Lisätäämpä siihen vielä rikosten määrän raju kasvu, joka tulee pahentamaan jo olemassa olevaa lainvalvojan resurssipulaa, puhumattakaan oikeuslaitoksen ruuhkaa.
Valtiovallan puolelta hinta-arviot muutamasta sadasta miljoonasta on täyttä hevonpaskaa, se on todennäköisesti mennyttä kalua jo tämän kuun jälkeen.
Meillä on omastakin takaa kohta puoli miljoonaa työikäistä ja kykyistä ihmistä pois työelämästä ja koko maksutaakan kantaa jo nyt 40% kansasta, joka on siis se työssäkäyvä osa ja siitäkin vielä poistetaan rapiat puoli miljoonaa julkisen puolen palkansaajaa, koska yksityinen puoli on se joka sen julkisen puolen menon maksaa.
Meillä ei ollut itsellekään varaa rakentaa esim. lastensairaalaa valtion varoilla vaikka sen hinta oli vain 5% tuosta ekan vuoden menoista, eikä tunnu olevan varaa huolehtia vanhuksista ihmismäisellä tavalla ja nyt vielä kansalta pitäisi kupata 10% tuloista pois parissa vuodessa, joka osaltaan vähentää rutkasti valtion kassatuloa, josta piti lisäksi vielä leikata menoista 10mrd€.
Niin suvakit vois jo viimein kertoa sen oman kaavansa MILLÄ TÄMÄ SOTKU MAKSETAAN???? Nostetaanko veroprosentit 26%-->55% keskituloisille ja kovatuloisille 52%-->90%, se voisi ehkä kattaa nämä pari ekaa vuotta. Vai onko vaihtoehtoisia laskukaavoja ja ratkaisuja?? Mielenkiinnolla luen miten tämä toteutuu.
Ja sitten kuitenkin tämä talouspuoli on vain yksi huolenaihe, eikä se ole niistä edes pahin!!!
Mitä rasismiin tulee, jos isänmaallisuus ja huoli oman kansan hyvinvoinnista ja lopulta oman itsenäisen kansan koko olemassaolosta on rasismia nykyään, niin siinä tapauksessa julistan itseni kasvavaan rasistien joukkoon! - Groverinalgoritmi1
En ole rasisti, toimin joka päivä yhteisössä, jossa on joukko erittäin älykkäitä kiinalaisia , iranilaisia saksalaisia jne. Kuitenkaan en näe mitään järkeä sallia kymmenien tuhansien kamelinkuljettajien väkisin tunkeutumisen maahamme. Eihän meillä ole edes kameleita.
- EiEdesKameleita
Kiitos päivän nauruista :)
- karumaa
Haluan rajat kiinni ja olen rasisti,enkä todellakaan häpeä sanoa sitä.
- 1Suomenkansalainenn
En ole ollut itsekkään ikinä rasisti. Nyt kuitenkin minulla alkaa pikkuhiljaa pata kiehua. Olen nykyajan sukupolvea, parikymppinen, perisuomalaiset sukujuuret omaava, kouluttautunut ja koko aikuisikänsä Suomen hyväksi tehnyt nuori mies. Ja kristitty, tosin hyväksyn homot ja erilaisuuden. Mutta en todellakaan hyväksy islamin arvoja ja Shariaa. Monikulttuurisuus ei tule tuomaan Suomeen mitään hyvää pitkällä juoksulla. Tahdon vielä kokea ne ajat, kun omat lapseni voivat elää suomalaisina, suomalaisessa kulttuurissa, omia juuriaan vaalivina tasavertaisina kansalaisina länsimaisessa oikeusjärjestelmässä. En tahdo jälkikasvuni taistelevan elintilastaan täällä OMASSA MAASSAAN muukalaisia kohtaan, joille jo uskontonsa sanelee, että olemme vääräuskoisia.
- kuullos.pyhä.vala
Miul on ihan samat ajatukset ja samaten tullu mitta täyteen tätä touhua. Mediakin muuttunu puoleen vuoteen samantyyppiseksi kuin ruotsissa. Tilastokikkailulla ja verbaaliakrobatialla yritetään kääntää asiat päälaelleen ja syyllistää suomalaiset joka käänteessä. Adolf Ehrnroothin sanoin: "Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."
- mittatäynnä
Minäkin olen rasisti ja rajat kiinni!!!
- syöksykierre_ttä
oletko allekirjoittanut jo tämän: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1647
aivan liian moni jättää vaikuttamatta ja odottaa ihmettä!
- Eimullahmuuta
Jos rasismi on sitä, että en halua laumoittain nuoria musulmaanimiehiä omien vanhojen vanhempieni asunnon lähistölle, niin sitten olen rasisti. Enkä pahoittele asiaa. SSS-miehet voivat puolestani tunkea päänsä junaan. Jaa, riittääkö siihen kolme?
- petturipressa
Niinistö kielsi suomalaisia suhtautumasta liian kielteisesti pakolaisiin. Ja pakolaiset ovat näitä nuoria pääasiassa olevia irakilaismiehiä.
Odotinkin tätä hetkeä, jolloin Niinistö perääntyy ja pakottaa suomalaiset ajattelemaan toisella tapaa.
- Virallista
YK:n mukaan siionistit ovat rasisteja, eli ne jotka tuota Suomessa eniten huutaa:
"Yhdistyneiden kansakuntien yleiskokous julisti sionismin rasismiksi ja rasistisen syrjinnän muodoksi vuonna 1975 (yleiskokouksen päätöslauselma 3379)". - eikannatahuudella
Ei kannata huudella että rajat kiinni. Sillä vähän huono kaiku.
Niin huuteli persut ennen hallitustaivaltaan ollen niin rasisteja että.
Ja miten kävi sitten ollessaan hallituksessa. Soini on mamutuksen ylipapitar. - Omat_etusijalle
Olenkohan minä sitten itsekäs rasisti? Veroja on tullut maksettua ja haluan niitä käytettävän ensisijaisesti lasteni ja lastenlasteni hyväksi. En kanna huonoa omaatuntoa, jos jotkut kansat eivät osaa elää ihmisiksi.
- masuri21
Rajat kiinni huijarimuslimimiehiltä.
Terroristit ulos maasta ja heti.
Jokainen huijattu turvapaikka maksaa miljoonia meille suomalaisille,En halua maksaa senttiäkään rikollisille, Kaikki irakilaismiehet ovat terroristeja ja rikollisia ? - Thisisrape
Rasisti on itseasiassa kaunis sana. R kirjain soljuu ranskalaistyylisesti kielen välissä. Sopisi myös miehen nimeksi.
- tavisrasisti
Niin minäkin olen rasisti eikä siinä musta ole mitään ihmeellistä. Sananvapaus on siunaus.
- Mamunvaimo
Minä en ole. En halua rajoja kiinni. En kuitenkaan häpeä omaa maatani. Häpeän joidenkin oman maan kansalaisteni käytöstä. En ole heikko. Minun puolestani rasistit saavat kaikin mokomin nimittää itseään rasisteiksi, jos niin haluavat. Ei tee vaikutusta minuun. Onneksi ei tarvitse olla heidän kanssaan missään tekemisissä.
- fdhgfdhgdfhgfd
Minä olen radisti. Rajat kiinni siitä huolimatta ja sotilaskarkurit kotiin.
- Viha-Puhe
VIHAPUHE VIHAPUHE VIHAPUHE VIHAPUHE VIHAPUHE
VIHAPUHE VIHAPUHE VIHAPUHE VIHAPUHE VIHAPUHE- 37586759586767
Meinasin ensin sanoa, että olet varsinaisen tymä, mutta muutin mieleni, olet sairas!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5011790T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373283Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo332126- 1471955
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast211323Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1991322Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2651321- 831294
- 1021114
- 621106