Kertokaa viisaat, millaista eloa vietämme, kun olemme pääseet pois harhasta?
Lopullinen totuus
7
211
Vastaukset
- nää_on_näitä
Sen "näkee sitten"
Siellä ei kommunikoida sanoilla, tarkoittaa että tila on sanoilla kuvaamaton - Juuri_näin
Miksi sitä muilta kyselet. Totuutta ei koskaan pidä kysyä muilta. Sinussa on totuus ja sinä olet velvollinen jakamaan sitä muille.
"Yhdessä me häviämme hunnun takaiseen Läsnäoloon, emme kadotaksemme vaan löytyäksemme, emme näkyäksemme vaan tullaksemme tunnetuiksi. Ja kun meillä on tieto, ei Jumalan asettamasta pelastussuunnitelmasta jää mitään täyttämättä. Se on matkan tarkoitus, jota ilman matkalla ei olisi merkitystä". Iok.s.480
Ööö, eikös toi kysynyt harhojen jälkeisestä elämästä, eikä harhaisesta elämästä?
Kun nämä jumal-, ihme-, tonttu- ja muut harhat jättää taakseen, voi maailman ihmeistä ja tiedemiesten löydöksistä nauttia täysin rinnoin.
Mie ainakin olin aivan kipinöinä, kun havaitsivat maailmankaikkeuden laajenemisen jatkuvan, Higgsin bosonin ja nyt viimeksi Einsteinin ennustamat gravitaatioaallot.
- Harjoittelia
Kun ihminen tajuaa, että hän näkee erillisyyden unta, niin hän ei kiellä näkemäänsä unta, vaan hän lakkaa olemasta unen hahmo ja alkaa nähdä itsensä unen näkijänä. David Hoffmeister, ”Purpose is the Only Choice”
- fasaaaaaaa
Mitä tapahtui Ihmeiden Oppikurssille kun siitä ei enää kukaan keskustele missään mitään?
- IOK_Opiskelija
Ovat opiskelemassa.
Mitä haluaisit ottaa puheeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477