Kiinnostaisi tietää, minkälaisia alkoholijuomia surut käyttävät.
Onko tyypillinen juomapullon/tölkin avaamistapa:
a) kierrekorkki
b) luonnonkorkki tai vastaava muovikorkki
c) repäisykorkki tai kruunukorkki
d) kaikki käyvät samalla lailla
Repäisykorkeissa kiinnostaa myös Venäjän mallinen vodkapullo. Avaamisen jälkeenhän pullo on tyhjennettävä yhdellä istumalla.
Surujen alkoholijuomat
17
<50
Vastaukset
- pyschhh
Jag dricker bara burköl.
- Näin_meillä
Vain yli 20-vuotias konjakki tai viski kelpaa. Ruuaksi vain kokolihaa ja äyriäisiä.
- 4-2
Jag tycker om low sugar cider. Det är så dyrt i Finland. Hämtar från Talllinn.
- röttochvitt
Vin med naturkork.
- klijhu78
röttochvitt kirjoitti:
Vin med naturkork.
Jägermeister,enstjärnigJaloviina,Fernet Branca och Crow Moor extra dry.
- Suomessaenitenabsolutis
Absolut vodka kai, koska se on ruotsalainen merkki ? ;)
- veganflickan
Hembryggt äppelvin.
- emmetarvitsetietoa
veganflickan kirjoitti:
Hembryggt äppelvin.
Minä en jupo alkoholia lainkaan. Ehtoollisella viiniä joskus ;). Eikä minua, tuskin aloittajaakaan nyt oikeasti kiinnosta, mitä alkoholijuomia "ruotsinkieliset" sattuvat juomaan. Varmasti ihan samanlaista sieltä löytyy kuin muunkin kielisistä.
En suosittele muuten vegaaniutta, jos ei ole aivan pakko. Paleo-dieetti on kaikista paras, mm. tulehdustiloihin/tulehdussairauksiin apu! Vaalea liha ja punainen liha tietyssä määrin on ihan hyvä sen proteiinin saannin turvaamiseksi ;))). - lihan.himo
emmetarvitsetietoa kirjoitti:
Minä en jupo alkoholia lainkaan. Ehtoollisella viiniä joskus ;). Eikä minua, tuskin aloittajaakaan nyt oikeasti kiinnosta, mitä alkoholijuomia "ruotsinkieliset" sattuvat juomaan. Varmasti ihan samanlaista sieltä löytyy kuin muunkin kielisistä.
En suosittele muuten vegaaniutta, jos ei ole aivan pakko. Paleo-dieetti on kaikista paras, mm. tulehdustiloihin/tulehdussairauksiin apu! Vaalea liha ja punainen liha tietyssä määrin on ihan hyvä sen proteiinin saannin turvaamiseksi ;))).Eikö muuten tummaa siipikarjan lihaa pidetä terveellisenä?
- utankött
lihan.himo kirjoitti:
Eikö muuten tummaa siipikarjan lihaa pidetä terveellisenä?
Jag har varit vegan i 15 år och jag mår jättebra.En liten snaps då och då är ändå på sin plats.
- heelan_goor
Eiköhän ainakin surueliitti brassaile snapsilaseillaan?
Pitäähän sitä nyt suomalaisrahvaasta kunnolla erottua!- riit_ta
Me juomme juhlissa aina snapeseja ystävein ja sukulaisten kanssa. Emme ole suruja.
- älä_yleistä
Kyllä minä ole ihan suomenkielinen ja juon silti snapsini pikkirilli pystyssä.
- opiopoip
älä_yleistä kirjoitti:
Kyllä minä ole ihan suomenkielinen ja juon silti snapsini pikkirilli pystyssä.
Meillä juodaan kossu suoraan pullosta. En ole suru.
- ingetråsupande
opiopoip kirjoitti:
Meillä juodaan kossu suoraan pullosta. En ole suru.
Vid korvgrillning öl,och kanske litet vin med god mat.
- värmande
ingetråsupande kirjoitti:
Vid korvgrillning öl,och kanske litet vin med god mat.
Nu är det mycket passande att dricka irish coffee när kvällarna blir mörka och kyligare.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805939Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2905251Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453304Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102736Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41655Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211450Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1761033