On todella piittaamatonta pelokkaita irakilaisia sodan jaloista tänne päässeitä kohtaan, että suomalaiset paukuttelevat aseitaan muutaman kilometrin päässä Röykän sairaalasta. Ääni kantautuu sinne Nummenpäästä sinne asti.
Se myös häiritsee Skypetystä vieraiden kotimaahan kun linjoilla kutsutaan kavereitakin lähtemään tänne ilmaismajoitukseen ja maksuttomaan palveluun.
Eikö tuota paukutusta saa laittomaksi!! Pitää vähän ajatella vieraiden hyvinvointia eikä omaa etua.
Hirvenmetsästys laittomaksi HETI
9
275
Vastaukset
- ruikonperä
Kulttuurit törmää
- turkkulainen
Kaikkeen tottuu. Kunhan saatte 20000 lisää niin olette yhtä iloista perhettä.
- sitäkö
Metsästys ja ammunta häiritsee Röykän VOK-sairaalahotellin asukkaita?
- vitun.rättipääbeduiinit
niitä vitun rättipäitä pitäs ampua!vittuuks tänne änkeväät
- pois.suomesta
samaa mieltä!
- ampukaa.ne
niille rättipäille vois pistää hirvensarvet päähän ja pistää ne jorpakkoon juoksemaan.jokasest rättipääst ku joku ampuu niin palkkioks 50€/kpl
- hirvenmetsästys
Tässä teille hirvenmetsästystä. https://www.youtube.com/watch?v=bC4xnp4AHqA
- Matottelineeseen
Mielestäni valtaväestö ei saisi enää hakata MATTOJA. Siitä tulee kova pauke joka saattaa pelottaa pakoloista.
- kohtapyydvenäjältäapua
Kohta ei saa enää ajaa edes Parantolantien ohi, ettei pakoloiset pelästy mahdollista sotilasajoneuvon moottorinääntä muistuttavaa hurinaa. Tämä ampuu hiukan yli hilseen jo nykyään. Nollatoleranssi muille kaikkeen, mutta mutiaisille kaikki herkut heti ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501