`Ziizös mikä kuvagalleria
http://pulptastic.com/the-thirst-is-real/
Mun suosikki on kuutonen, mikä sun?
(Yli miljoona naista tykkää)
Pitkätukkaiset miehet :-``
12
<50
Vastaukset
Ei taida olla pelkästään hiuksista kiinni tuohon listaan pääsy.
Ei kyllä on ihan komeita kavereita että pärstäkertoimella mennään. Itse en diggaa pitkistä hiuksista yhtään enkä kuuna päivänä sellaista vois pitää mutta olihan noissa ihan tyylikkäitä fledoja. Aloittaja varmaan tarkoitti kysymyksen naisille mutta vastasin nyt kuitenkin tälleen pappatuntumalta :)
- aiaiiaiiii
Viimonen oli aika lääh puuh. :p
- vihatipunen
Pitkätukkaisia miehiä, nam. Pitää tsekata kuvat paremmalla ajalla.
- Varma.tieto
Pitkä tukka on miehellä sitä varten, että top daddy voi pitää siitä kiinni bylsiessään pitkätukkaa takaapäin.
- Nnnnaaaiinneen
Joo 6. Paras. Antasin pillua myös 10. Ja 16. Miehelle jos nätisti vihjailisivat. :)
- pitkätukkamies
Melkein kuin olisi peiliin katsonut. Noh, ehkä noita vatsalihaksia pitäisi vielä pikkuisen treenata tai ainakin 10 kiloa pudottaa painoa.
- nimimerkitönj
Heh, tajusin kuvat katsottuani että olenkin vaarassa menettää mieheni, jos naiset (yli miljoona naista tykkää)tykkäävät tuollaisista. 5,6,9,11 esimerkiksi.
- Henkitauko
Oon tää sakki sairasta täällä..No,naurattaahan se muaaki
- ei.hyvä
Ai ai kun pääsisi noihin miehiin käsiksi, nimittäin hiustenleikkuukoneen kanssa. Millin siili on enemmän minun makuuni miehen päässä kuin liehuvat kutrit.
- ewewweweweweew
NO en osaa valita parasta.
Ei minun makuuni, mutta pakko myöntää että nro 15:n housut paljastivat kyllä yhden miehen seksikkäimmistä kohdista, alavatsan :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756