Muutimme Ähtäriin, koska ei ollut toisesta kaupungista asuntoa. Ähtäri ei suvatsee vieraita eikä nuoria. Ähtäriläiset tappoivat vaimoni raskauden. Lapsi syntyi keisarileikkauksella. Paikkakunnalla hyppivät eläkeläispellet, jotka vainoavat nuorisoa. Nuorisolta on evätty kaikki, paitsi opiskeleminen. Kun nuori pari yrittää saada lasta ja koko paska kylä vieressä vittuilee ja katsoo pahalla, niin mitä tulee? Ähtärin kasarmi oli paskin, koska ihan varmana ovat seuranneet perässä koko ajan kuten on tapahtunut jo ennen Ähtäriä koko ajan. Tappoivatko Ähtärin Supot raskauteni ja avioonneni? Pihamme poikki hiihti mies, tuntemattomia kävi katsomassa, vuokran antaja koko ajan kyttäsi, ehkä kävi sisällä..... Suomesta puuttuu vieranvaraisuutta, niinpä on turhaa odottaa tulevaisuutta Ähtärin kunnalle, kun kerran ei ole vientiä eikä panosta, niin ei ole tulosta. Mitäs teet takapirulla, jossa jeesusten sijasta elää suoranaisia piruja, vaikka siipeja liimaavat itselleen.
Raskaana olevaa vaimoani nuoret tytöt heittivät kivillä!
Vaimo sai vakavan stressitilan. Hän soitti ambulanssin. Mukaan tullut kyttä - lyhyt tummahiuksinen ja toinen, mutta lyhythiuksinen alkoi suoranaisesti vittuilla, eikä jättänyt enää väliin. Kuka tämä idiootti on, joka tappoi synnytyksen? Hoikka, keskipitkä, tummat lyhyet hiukset, neuroottinen ja käsitykseni mukaan väkivaltainen, vaikka minua syytettiin. Ähtäri inhoaa Eko Kylää Gaijaa. Suomi on tyhmää eikä yhtään avarakatseinen. Tällä asenteella maailmalla ei pärjää. Ukrainan kriisi alkoi ja jokainen erilainen joutui silmätikuksi ja vainotuksi. Kuinka Ähtärin ulkomaalaiset voivat? Japanilainen, vietnamilainen, arabi, venäläinen, afrikkalainen, italialainen....? Onko kiva olla? Vaikeaa? Suomalainen rasismi on pahaa. National Geografikissa oli iso luku maailman cannabiksen käytöstä. Isralialainen suuri cannabis tiedemies, joka aloitti suuret tutkimukset 60 luvulla löysi, että kannabis ehkäisee syöpä. Usassa on suuria laillisia viljelmiä. Kannabisöljy auttaa sairauksiin...varoitettiin vain siitä, että nuorelle kehittyvälle aivolle kannabis on vaaraksi. En käytä enkä koskaan ole käyttänyt huumeita. En polta enkä edes juo, koska sain omat mielen surffaukseni paljon aikaisemmin kun epäilyttävissä olosuhteissa minulle sytettiin lääketieteellista kemiapaskaa, onhan lääkekemia samanlaista huumetta, jota myös käytetään huumeina. Kansa popsii muina miehinä kemiaa rajatta ja luottavat sokeasti lääkäreihin, mutta kun päät putoavat, niin on myöhäistä. Gaijaa syytetään vaikka mistä, mutta paikalliset itse kylpii alkohoolissa - koko Suomi on kuin yhtä jatkuvaa krapulaa. Tulimme siis väärään aikaan Gaijaan kuolemaan, kun Ähtärin suhteet eko kylään ovat olleet sotaisat. Jos Matit-Virret ja Maijat eivät tiedä, niin Eko Kylä on Maailmanlaajuista - Global Eco Village Network - ja ekokylätyyppiä on niin monia kuin on ihmisiä. Toiset painottuvat vanhempaan väestöön, toiset nuorempaan, kolmannet maanviljelyyn ja muut sosiaalisiin taitoihin... Ymmärtääkö tämän rasisti?
Mikko Ylinen ei liikahtanutkaan kun kysyin alani töitä. Keraamikan myymäläpajan vanhempi rouva - mitä hänelle kuuluu - ilmoitti Mol.fi:ssä etsivänsä työhakijaa, niinpä kävin ilmoittautumassa, mutta kun kaikki virat ovat jo lyödyt lukkoon, niin miksi rouva oli erittäin negatiivinen minulle?
Lähetin monelle sähköpostiviestiä, eikä kukaan koskaan vastaa. Näin työllistyminen ei edisty. Turhaa on odottaa liikettä. Meitä kukaan ei kysynyt eikä pysäyttänyt, että ketkä perheni on, millä asialla tulimme kuntaan ja mitä aiomme, mutta meitä on viety suoraan lasten suojeluun. Kukaan ei välittänyt eikä tuntenut meitä. Millä oikeudella lasten suojelijat asettivat perheeni suojaan? Haluatteko käräjöidä? Johtajan puheille ei kannata mennä (Jari). Kävin aikaisessa vaiheessa Karjalaisen luona esittämässä taidesuorituksiani, joita teen. Vastauksia ei kuulunut. Akonniemi vaikka on sivistysviraston tekijä, niin ei edes liikkunut suuntaan tai toiseen. Mitä hän virassaan tekee? Osaako hän puhua, kuten muut Ähtäriläiset? Osaatteko puhua vai osaatte vain tapella ja piilovittuilla. Mitä pelkäätte? Koska nyt olette syyllisiä perheni eroon. Lapsia en tunne. Noin kaksi vuotta pian. Millä vittu oikeudella vittuilette eko kylälle? Minulle. Kaksi sossueukkoa, mitä te teitte, että vaimoni lähti pois? Kun ihmisellä on ongelmaa, niin hänen tulee tulla ja kertoa siitä suoraan, niin kun syyte on oikeutettua, niin etsitään ratkaisua. Suomessa toimitaan salakavalasti. Miksi minulle kukaan ei esittänyt mitään, jos teillä on ollut ongelmia? Syytettinikö minua jostakin muusta mitä olen? Siksi muutimme synnyttämään vain pari viikkoa ennen Seinäjoelle. Koska Ähtärissä elää vain kuolema. Kuoleva kylä kun on eikä edes lapset leikkii ulkona, niin vielä paikallinen haluaa ajaa vieraat helvettiin. Mitä te kerroitte Seinäjoen sossuille, että lasten suojelijat juoksivat heti asunnossamme valokuvaamassa kaikkea ja hymyilemässä viattomasti? Sossut kertoivat että Lars Ähtärin terapeutti olisi lähettän
Ähtärin Rasismi pilasi synnytyksen 2013-14
18
947
Vastaukset
- KatseidenHistoria
...olisi lähettänyt lasten suojelu pyynnön Seinäjoelle. Kun muutimme Ähtäristä, niin pyysin apua asunnon haussa, ennen synnytystä. Vastausta ei kuulunut, mutta sain löydettyä asunnon. Seinäjoki vaikka ei ole pieni läävä, niin kukaan ei koskaan haluaa puhua. Täällä ei edes Ukrainan kriisin aikana elänyt yhtään ulkomaalaista, kun vertaa toisiin kaupunkeihin. Laittaiko synnytyslääkäri valituksia meistä? Kun kerran oli omituisella päällä vastaanottanut meidät? Mitä on syynä? Että olen nuori? Näytän omituiselta - boheemi? Mikä? Laittoiko sairaalahoitaja, joka vittuili minulle syystä, mitä ei tajuaa...ilmoituksen sossuille, tai isotissinen neuvolatäti? Mitä järkeä neuvoloida sitten? Halusivatko pakottaa rokotteisiin? Antoiko lääkärikunta rokotteita lapsilleni ja nyt yrittävät suojata selustoja, jos vaikka jokin on väärässä - minulle ei taas kukaan puhuu.
Tunnustan että ulkomaalainen nainen on räväkkämpi kuin suomalainen. Ja mies, mutta miksi sossu on niin radikaalisti miestä vastaan? Sossu on rikollinen. Ehdottivat kerran kuukausdessa tapaamista vuoden eron jälkeen, koska vaimo ajatteli niin.
Minua syyttivät että hakkasin vaimoa. En hakkanut. Suomen kansa on steriilin tyhmää ulkoapäin mutta väkivaltainen sisältäpäin. Teillä ei hakata ketään? Eikä edes Seinäjoella lapset leiki, vain muutama. Mitä nyt Hokkainen luetteli lasten määräksi kourallinen ja niitä pidetään naruilla kuin elukoita. Mitään erityistä ei saa tehdä, kuin seisoa aitauksessa ja laskea mäkeä tyhmän lasten tarhan ohjauksessa. Lapsista kasvaa tyhmiä!
Valtio hajautti monia eko ihmisiä ja putsasi eko kyliä, kuten koko eurooppa näköjään teki, mutta mitä tulokseksi jäi? Vain onnettomia ihmisiä. Kasvisravinnolla saa vanhan pieru väestön verenpaineet alas. Kemialääke konservoi, mutta ei lääkitse, sillä todellin syy on elintavoissa.
En tiedä miksi Ähtärin väki luetteli ehkä minulle syytteet huumausaineista...minulle taas ei koskaan kerrottu, niinpä kun Ähtärin suvut ovat ajan saatossa muuttaneet Seinäjoelle ja muualle, niin ähtäriläiset kuuluttivat, että huumejengi on kylässä, vaikka asuimme Gaijassa 2 kuukautta ja muutimme kosteusvaurioiden takia. Talo on homeinen ja asbestia täynnä toisen maailmansodan aikainen kerrostalo ,jota Ähtäri lainaa tyhmille kyläläisille ja vaarantaa nuorten terveyden. Tuskin muuta mainittavampaa Etelä Pohjanmaalla on tapahtunut kuin Gaija, kun katsoo maailman laajuisesti. Permakultuuri on eko oppi, joka sopii muillekin.
Vaimo väsyi minuun ja Seinäjokeen ja teki hattutempun: soitti poliisit. Samaan aikaan tulivat idioottiporukat ja pakkasivat tavaransa ja suomen kyttäpillut pitivät minua yön yli. Vaimolla oli aikaa vetää pois lapset mukana. Kyttä ei kysyy, se vie, varsinkin kun kyttä ei myöskään puhuu. Mies on syyllinen - aina. Nainen - ei koskaan. Ja sitten Riisiö alkoi vittuilun. Tulin surunoma keskusteluun, mutta sain täyden panon, pilkan. ...Supot alkoivat minun täydellisen juoksutuksen. Koko talvi yhtä pillua. Kukaan taas ei tullut eikä kysynyt. En mennyt enää sossuun. Miksi menisin kun siellä on salaisuuksia. Vaimo siis sovitti ennakkoon, että mies on pahaa ja kun suomi on Neitsyt, jolle yksi sana -väkivalta on jo liikaa, niin turhamaiset palkannostaja eukot eristivät isää. Vaimo sai asunnon muualta eikä minulle annettu tapaamisoikeutta, eikä kysytty mitään, sillä selitysosio oli vapaaehtoinen. Miksi? Eikö suomessa ole puolustusta? Ei todennäköisesti. Eli minulta vietiin perhe eikä mitään sanottu. Rikollisia ovat Suomen viranomaiset. Kaikki. Olettivat että olen huumekäyttäjä, mutta en ollut, olettivat, että olen psykopaatti, mutta en ollut, että olen väkivaltainen, mutta en ollut...mitä vielä kun kaksi vuotta pian ohi eikä tuloksia näy?
Jokainen idiootti sysää töihin, mutta minulla on ammatti, mutta valtiolla ei ole sellaista työtä? (Ollut koskaan). Plus Suomessa työt tekee suomalainen rasisti. UIlkomaalaiselle ei ole tilaa. Sata suomalaista lyö yhtä ulkomaalaista. Hyvää että ulkomaalaisia tulee lisää ja maa vihdoin kansainvälistyy, muuten taantumia tulee. Tajuatteko?
Suomessa kaikkien pitää ajaa autoa, toimia rekkautokuljettajana, toimistotöissä, saada kaksi autoa ja lasta...tylsää ja suunnattu vain suomalaisille, jotka pitävät tiukasti otteita maastaan. Turhaa on syyttää kun oma vihansa on esteenä.- KATSEIDENhISTORIA
Taide on ammatti. Toiset kullit eivät tajuaa että taide on ammatti. Toiset pillut tekevät päätöksiä taiteilijoiden puolesta, vaikka eivät opiskelleet alaa. Mikä on koulukuvisarvosana heillä? 0?
Erilaisia ihmisiä mentaliteetiltään - tekniikkoja, taiteilijoita, urheilijoita. Taide on ammatti, mutta valtio kun ei ole täydellinen, niin ei vielä keksinyt maksaa palkkaa taiteelle, vaikka muut alat saavat VALTION PALKKAA. Kun pilluukot virastotaloissa alentavat minua köyhäksi perheettömäksi, niin antakoot minulle TAIDETYÖTÄ JA TÄYTTÄ TYÖMIEHEN PALKKAUSTA! Tämä on minun oikeuteni!
Mitä vuttu vanhat pappapierut pierivät koko ajan syyttäen minua? Tyhmiä ovat ikäänsä. Siksi. Ja kaikki militanttypaskat - kytät, supot, sotilaat. Tämä ammattiryhmä EI ymmärrä taiteita ja he sortavat heitä koko ajan ja varastavat heidän rahansa.
Miksi kaikista pitää tulla sotilaita? Samaa voi verrata kun kaikista haluttaisiin tehdä taiteilijoita. Ei mitään järkeä. Puolustusmenot ovat ylisuuret - vievät kaiken. Seinäjoki rakensi uuden poliisivankilan, aluesairaala on jättisuuri ja Frami - navetta, mutta Seinäjoen taide kituu homeisissa tiloissa alk. työväenopistosta taidehalliin. Muusikoilla kun kaikki on hyvin -iso natsirakennus. ANNA PERKELE RAHAA! - HistoriaKatse
KATSEIDENhISTORIA kirjoitti:
Taide on ammatti. Toiset kullit eivät tajuaa että taide on ammatti. Toiset pillut tekevät päätöksiä taiteilijoiden puolesta, vaikka eivät opiskelleet alaa. Mikä on koulukuvisarvosana heillä? 0?
Erilaisia ihmisiä mentaliteetiltään - tekniikkoja, taiteilijoita, urheilijoita. Taide on ammatti, mutta valtio kun ei ole täydellinen, niin ei vielä keksinyt maksaa palkkaa taiteelle, vaikka muut alat saavat VALTION PALKKAA. Kun pilluukot virastotaloissa alentavat minua köyhäksi perheettömäksi, niin antakoot minulle TAIDETYÖTÄ JA TÄYTTÄ TYÖMIEHEN PALKKAUSTA! Tämä on minun oikeuteni!
Mitä vuttu vanhat pappapierut pierivät koko ajan syyttäen minua? Tyhmiä ovat ikäänsä. Siksi. Ja kaikki militanttypaskat - kytät, supot, sotilaat. Tämä ammattiryhmä EI ymmärrä taiteita ja he sortavat heitä koko ajan ja varastavat heidän rahansa.
Miksi kaikista pitää tulla sotilaita? Samaa voi verrata kun kaikista haluttaisiin tehdä taiteilijoita. Ei mitään järkeä. Puolustusmenot ovat ylisuuret - vievät kaiken. Seinäjoki rakensi uuden poliisivankilan, aluesairaala on jättisuuri ja Frami - navetta, mutta Seinäjoen taide kituu homeisissa tiloissa alk. työväenopistosta taidehalliin. Muusikoilla kun kaikki on hyvin -iso natsirakennus. ANNA PERKELE RAHAA!klANSALAISPALKKA ON looginen seuraus valtion politiikalle
odotamme vain maailman laajuista valtiota, jossa voi liikkua vapaasti, kun USA tappajat vievät palloa kohti yhtenäisyyttä.
Kaksi mormonia - bodari pieni koko ja pitkä lusmu tumma tukka isosta perheestä australialaista olomuotoa...vissiin SuomiNeiti persettään myi ja kyseinen luisu piiritti meitä Ähtärissä, kun kyseisellä Joshilla on yliluonnollisia kykyjä, jolla saa naisia abortoimaan, niinhän saattoi olla taho Ähtärin kasarmin väellä? Harjoitteliko militantty meillä? Yllättikö tulos? Varmaan siksi että perheeni on SAATANAN OLLUT RAITIS VUOSISATOJA, toisin kuin suomalaisilla, kun heittävät kitaan kaikkea paskaa mitä löytyy.
Eivät osanneet arvioda tuhoja? Miksi pitäisi sortaa, kuunnella salaa, seurata ja vakoilla - tiesittehän, että emme ole rikollisia. Lukekaa vittu agentuurin historiaa, niin tajuatte, että alkaen usan fbi:sta koko salainen palvelu on ollut silkkaa rikollisuutta, huumeita, naisia, tappoja, juonia ja TEURASTUSTA. Ei muuta.
Maksakaa taiteilijalle palkkaa, mutta vielä parempaa on se, että maksakaa kunnon perhepalkkaa, koska mikään ole tärkeämpää kuin lapset kun tulevaisuutta ajattelette.
Naiset saavat erota ja jättää lapset. Hyvin on moraali suomessa ja Riisiöt vielä yrjöävät asiakkaan päälle.
Teknisen viraston mulkut päättävät taiteen laadusta!! Homot. Eivät erota oikean vasemmastakaan. Tylsää suomi, jossa valkoinen seinä on fashionia. Kaikki on kiellettyä. Taiteilijan työ on tehdä taidetta, mutta kun hän tekee sen, niin kyttä tulee estää. Millä oikeudella toinen ammattiala lopettaa toiset alat. Rikollista. Kun kerran sivistysvirasto on ikkunakoristetta vain ja Seinäjoen kirjasto on vain harrastelija taiteilijoita varten, kuten minulle kertoivat, eli siis eväsivät näyttelyä, vaikka hakemuksessa ei pyydetty työnäytteitä. Miten he arvioivat taidettani? Naamastani? No, kirjastossa onkin susiagendoja. Kyttäilivät koko ajan ja laittoivat kanssa valituksia sossuun. Päälliikönainen - lesbo? Kuten Ähtärin Pikku Myy.
Sama koskee Homo H.Mäki-ahoa...eväsi taidejäsenyyttäni, vaikka freelanceri olen 10 vuotta. Sanoivat että minulla riittämätön ammattitaito. Hauskaa. Valmistuin korkeakoulusta, eikä minulla vieläkään ole ammattitaitoa. Heikki on Natzi? Turhaa on hakea. - KatseHistoriaan
HistoriaKatse kirjoitti:
klANSALAISPALKKA ON looginen seuraus valtion politiikalle
odotamme vain maailman laajuista valtiota, jossa voi liikkua vapaasti, kun USA tappajat vievät palloa kohti yhtenäisyyttä.
Kaksi mormonia - bodari pieni koko ja pitkä lusmu tumma tukka isosta perheestä australialaista olomuotoa...vissiin SuomiNeiti persettään myi ja kyseinen luisu piiritti meitä Ähtärissä, kun kyseisellä Joshilla on yliluonnollisia kykyjä, jolla saa naisia abortoimaan, niinhän saattoi olla taho Ähtärin kasarmin väellä? Harjoitteliko militantty meillä? Yllättikö tulos? Varmaan siksi että perheeni on SAATANAN OLLUT RAITIS VUOSISATOJA, toisin kuin suomalaisilla, kun heittävät kitaan kaikkea paskaa mitä löytyy.
Eivät osanneet arvioda tuhoja? Miksi pitäisi sortaa, kuunnella salaa, seurata ja vakoilla - tiesittehän, että emme ole rikollisia. Lukekaa vittu agentuurin historiaa, niin tajuatte, että alkaen usan fbi:sta koko salainen palvelu on ollut silkkaa rikollisuutta, huumeita, naisia, tappoja, juonia ja TEURASTUSTA. Ei muuta.
Maksakaa taiteilijalle palkkaa, mutta vielä parempaa on se, että maksakaa kunnon perhepalkkaa, koska mikään ole tärkeämpää kuin lapset kun tulevaisuutta ajattelette.
Naiset saavat erota ja jättää lapset. Hyvin on moraali suomessa ja Riisiöt vielä yrjöävät asiakkaan päälle.
Teknisen viraston mulkut päättävät taiteen laadusta!! Homot. Eivät erota oikean vasemmastakaan. Tylsää suomi, jossa valkoinen seinä on fashionia. Kaikki on kiellettyä. Taiteilijan työ on tehdä taidetta, mutta kun hän tekee sen, niin kyttä tulee estää. Millä oikeudella toinen ammattiala lopettaa toiset alat. Rikollista. Kun kerran sivistysvirasto on ikkunakoristetta vain ja Seinäjoen kirjasto on vain harrastelija taiteilijoita varten, kuten minulle kertoivat, eli siis eväsivät näyttelyä, vaikka hakemuksessa ei pyydetty työnäytteitä. Miten he arvioivat taidettani? Naamastani? No, kirjastossa onkin susiagendoja. Kyttäilivät koko ajan ja laittoivat kanssa valituksia sossuun. Päälliikönainen - lesbo? Kuten Ähtärin Pikku Myy.
Sama koskee Homo H.Mäki-ahoa...eväsi taidejäsenyyttäni, vaikka freelanceri olen 10 vuotta. Sanoivat että minulla riittämätön ammattitaito. Hauskaa. Valmistuin korkeakoulusta, eikä minulla vieläkään ole ammattitaitoa. Heikki on Natzi? Turhaa on hakea.Koko elämäni sain tätä rasismi paskaa, entinen terapeutti osti tauluni 1000 eurolla. ENNENNÄKEMÄTÖNTÄ! eihän suomessa sellaista ole olemassa!! ainakin koskaan ennen ole tapahtunut minulle. Se on merkki siitä, että VALTION LÄÄKEKOKEILU PÄÄTTYI JA POTILAS SELVISI ELOSSA. 10 vuotta Arosutta eli täydellistä aivokuolemaa joka päivää ja yrityksiä kurkottaa tuolle puolen - jota en toivo muille ja vaivan näöksi 1000 euroa miinus kaksi taulua. Patrik Järvinen - kasvava läski perse, jonka arvo oli iso talo ja auto, eli rikkaus.
Minulle taas ONNI.
USA ja Israel, muut ovat jo aikoja testaaneet ja vieläkin piikittävät kansoja ja valtio tukee....Mitä sellaista tein, että pääsin joukkoon, kun kerran valitsevat salaa....Kaikista muuten taiteilijoista on pidetty kansioita Usassa ja Suomessa....joten teistäkin tiedetään kaikki. Ei pakotietä, jos ajattelette. Lääkekuuri loppui, rahat käteen ja näkemiin. HAISTAKAA VITTU - TE SUPO PASKAT! aMPUITTEKO NYT LAPSIANI? Ja vaimoani? Miksi pitää piilottaa minulta? Parantaako aika virheitä mitä saitte aikaan? Onko nuorimmainen elossa? Kusipäät!
Kysykää lisää - miksi on työttömiä. Kontrolliyhteiskunta, jossa lapsista leivotaan hobbittia - hormoonihoidolla terästettyjä nukkeja, jotka palvelevat valtiota vikisemättä ilman omaa tahtoa. Tuskin yhteiskunta paranee siitä, muuten että teille syntyy paksumpaa lompakkoa, mutta aika umpeutuu nopeaa ja koko sperma räjähtää käsin.
Elämää ei voi selättää. Maksun aika on luonnon tapahtuma. Pervot.
Tyhmillä keski ikäisillä nartuilla kun on vain jokin himo ja tyhmä jälkijäännyt ote, jolla nuoria tyhmiä tyttöjä saa naruun...samassa riisiöt, irjat ja pitkä laiha vaaleatukka tuhoavat elämäni ja perhettäni. Turhamainen toimisto -sossu. Koneekin voi rahoja laskea ja kansalaispalkalla se laskee itsestään.
Askarruttako tulevaisuus.
Jos Riippa ei asettanut rinkuloitya vaimoni kanaviin. Voi yrittää lisää lapsia tuloksetta.
Sosiaalitoimisto tarkoittaa sosiaalisuutta, mutta miten käyttäytyy? Se on niin epäsosiaalinen kuin olla voi!!
Vanhentuneet arvot pitää murskaa muussiksi. Ottakaa niin helvetisti maahanmuuttjaa että elämä hymyilee!! Naikaa niitä aviokumppaneiksi, äläkää välittäkö mistään vanhempien estoista. Vanhemmat ovat kuolevaa tavaraa, niinpä älkää seuratko perässä, vaan tehkää lapsia jo 16 vuotiaina, niin elämästä tulee pitkä ja hauskaa. Älkää vitun idiootit odottako 34 vuotiaiksi.
Mitä ulkomaalaisempi sitä parempi. Vihrein keino sekoittaa kortit on ulkomaalainen aviokumppani. Tämä on nykyaikaa. Ranskassa on kauan sitten ollut muotia valita ulkomaalainen kumppanikseen.
- tyyppihei
...mee hoitoon.
- eiurieureiuri
lue tarkasti niin muistat hyvin ja saat ideasta. sinua odottavat samat jakaumat kun kasvat vielä
- katsehistoriaan
Sossuilla ole oikeutta PUUTTUA TOISTEN PERHEISIIN, kun itsellään on vittumunat loppuneet....noitia
- katsehistoriaan
mitä on parempaa kuin saada oma lapsi varhain ja hoitaa häntä rauhassa.....
- Kalevialaaksostahain
Mee hullu hoitoon. Vitun idiotti. On vain hyvä että sossu otti sun kakaras ja akkas lähti. Ei tuollaisen vajakin kanssa olisi kukaan pystynyt olemaan.
- nallekarkki_teddy
Ei oo muumit laaksossa tällä sankarilla :D
- jrwpriw
Ihan avohoidostako kirjoittelet vai päästävätkö ne jo nykyään laitoksistakin nettiin?
- lsjrbi
jrwpriw kirjoitti:
Ihan avohoidostako kirjoittelet vai päästävätkö ne jo nykyään laitoksistakin nettiin?
Luulen että se on avohoitopotilas ja lääketokkurassa.
- KatseidenHistoriaa
Ennen Ähtäriä, oli Punkaharju, jossa lapsiperheelle tehtiin 40% vähennystä toimeentulosta. Punkaharju kun oli nuori isäntä vähän päälle 30 vuotias ja kuntana paikka oli pyyhkiytymässä. Oli talvi ja asuimme puutalossa, jonka naapurina oli vanha ukkelis kukkelis paikan päällikkö ja tapojen perusteella oli ehkä joku sotahullu. Ja mistä muusta suomalaiset innostuvat kuin toisesta maailman sodasta. Vanhukset ampuvat vieläkin nuoria ulkomaalaisia, vaikka nuoret eivät sotaa tiedäkään. Onni niminen vanha mies, joka sanoo suoraan, toisin kuin muut vanhukset, taipaleellamme. Hän suoranaisesti vittuili meille. Onni asuu isossa puutalossa ja sillä on vartijoina kokonainen lasten lasten kapetuuli. Heillä on bisneksiä, jolla kenties talo, jota vuokrasimme, oli tarkoitus ajaa perheltäni alas. Onnin kaverina oli toinen paha ukkelikuolema, jolla ei tuntunut olevan omia lapsia. Hän vaimonsa kanssa viljelit maata aivat pihamme alla ja tiirailivat lakkaamatta. Metsissä ei muuta asuu kuin vanhat pillut.
Myöhemmin aloin jatella, että talo, jossa asuimme oli historiarikas, että navetan takana voisi olla kätköjä joita kyseiset idiootit himoitsivat, jopa sen uhalla, että lapsiperhe joutuu helvettiin. Minkälainen vastuullinen kaupunkitekijä lakkaa toimeenulotukea 40% prosentilla? Samaan aikaan pyrin paikalliseen kouluun, mutta paikka, jossa hakijat ovat invalideja enimmäkseen, ei suvainnut ketään muuta, vaikka jonoon asettivat ja vaikka paikka oli tavallinen oppilaitos. Vasta kun muutimme pois - ja meitä pakotettiin kodista muuttamaan, niin kyseinen oppilaitos olisi valmis ottamaan minua kouluun.
Punkaharjulla huomasin, että porukka oli seuranut meitä. Vihreä pakettiauto ajeli perässä joskus. Tietysti, kuuluhan se asiaan, että ulkomaalaista tarkistetaan. Eikös muka papereissa ollut mitään merkintöjä? - tosin en enää luota henkilötietoihin, koska niitä ei maksa mitään muuttaa, että seuraavalla risteyksellä poliisi pysäyttää sinua.
Ajelin autolla Kehää 3:sta ja tuli sakko, koska ylitin nopeusrajoitusta noin 8km/h tyhjällä tiellä - siis ei muuta likkenettä aamulla noin. Kotiin tipahti yli 60 euron sakko.
Kannattaako autoilu enää? Ei ole mieltä siinä. Eikä yksityisomistuksessa. Jopa perhettäsi, ainoata asia, joka on syvemmältä kuin Laki, joka on kulttuurituotos, niin perhettä tuhotaan Lain nojalla.
Punkaharju ei ollut rasisti silloin, mutta vammainen. Ukrainan kriisi tuli myöhemmin kuvaan ja samassa hengen menetys. Ainoa valon pilkku paikkakunnalla oli etelämaan äiti, joka ajeli pulkassa lapsiaan yksin. Asui keskustassa ja oli ilmiselvästi yksinäisin ihminen koko planeetalla, koska toista samanlaista ei paikkakunnalla ollut. Punkaharju voittaa maisemissa muut kunnat. Ryssävihassa Punkaharjulla on oma kieroutunut pitkä historiansa. Seinäjoella ryssiä vielä edelleen lyödään suoraan naamaan, kun taas Punkaharjulla ollaan ohitettu tämä vaihe ja ryssäkäsittely on omaa sorttinsa. Kuitenkin paikkakunnalta löytyi myös mukavia ihmisiä, jotka olivat valmiita auttaa ja olla ystäviä, mutta kyseiset kaksi vanhusta eivät todellakaan olleet sitä. Jokainen paikkakunta sisältää paljon historiaa, joten oletan, että talo, jossa asuimme oli historiarikas ja kyseiset kaksi natsiukkelia olivat jollakin asialla, että unohtui se, että he kipeyttivät lapsia ja perhettä. Vissiin jostakin ruosteisesta sodan aikaisesta ampumaaseesta tehtiin numero, paikkakunnalla jossa muutenkaan ei ole lapsia. 40% rahaleikkuu on laitonta.
En täyttänyt sivistyviraston apurahalomakkeita, koska ne olivat koristeina.- KatseidenHistoriaa
Punkaharjun kirjastossa ei saa huutaa, lapset varsinkin. Kirjaston valikoima on erittäin hyvää, kuten monessa Suomen kirjastossa, mutta Punkaharjun henkilökunta oli tiukkaa, kuten kaikissa pienissä Suomen kirjastoissa. Välillä tuntui, että kirjoja ei kannata edes lainata. Paikkakunnan hengailupaikat olivat: laatumaaseutukahvila (auki iltapäivään saakka), Toivon tupa, jossa en ole koskaan käynyt, Metsämuseo Lusto oli mieluisa ympäristö, mutta kallis eikä yhteistyöhaluinen. Sitten hotellituristikeskus, jossa paikalliset hengailee ajoittain ja on auki mukavasti, koska on kansainvälistä kuuluisuutta. Punkaharju salpausselineen on aika ilmeikäs paikka turistille. Metsämuseopuisto oli hyvää, jossa erilaiset puulajit kaikialta. Muuten keskustassa ei ollut mitään, paitsi työmiesten bensa-asema, josta sai ensihätään tarvikkeita. Paikallisjuna kulki Savonlinnaan ajoittain. Punkaharjun tulostemaksu oli 1 euroa. Yksi paperituloste maksoi 1 euro. Muuta tulostusmahdollisuutta ei kylällä ollut. Tietokonevuorot olivat selkeästi rajattuja. Oliko nyt tunti tai pari päivässä eikä muuta saanut, vaikka ketään ei tullut. Tiukat kirjaston hoitajat ovat aikamoinen juttu, kirjaston käyttäjälle, että miettii, mitä on sallittua lukemistoa tälläiselle kuin minä.
- pasila98
Lääkkeet!
- Anonyymi
Kyllä taiteilijalle pitäisi maksaa palkkaa
- Anonyymi
Ota hyvä mies yhteyttä psykiatriin.taidat olla avohoito potilas
- Anonyymi
Kyllä kyllä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685