Vanha sielu?

tietoisuudenrajamailla

Olen tämän viikon ollut työharjoittelussa päiväkodissa. Olen hämilläni, sillä eräs esikoululainen poika muistuttaa kovasti jota kuta tuntemaani, vaikka nimi ei kerro mitään. En tunne, enkä ole tietoisesti tavannut hänen sisaruksiaan tai vanhempiaan. Huvittavaa, että koen tuntevani pojan hyvin, vaikken oikeasti tunne. Kummallista. En vaan voi käsittää. Kun katson häntä silmiin tiedän aivan varmasti oleeni aiemmin tekemisissä tuon sielun kanssa. En itse ainakaan aiemmin ole kokenut olevani vanha sielu enkä myöskään ole sellaista tavannut. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia jonkun ihmisen tuntemisesta, vaikkei tunnekkaan???

6

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryqe5y

Emme elä täällä ensimmäistä kertaa ja toisaalta: jos on vanha sielu, niin miksi vielä on täällä eikä ole vapautunut muualle?

• Sielunpuolesta

Olipa mielenkiintoinen aloitus.
        Mutta jatkoa en ymmärrä, eli miksei vanha sielu tulisi uudestaan tänne toisessa hahmossa, opettelemaan lisää niitä asioita, mitkä ovat vielä kesken?
        Niin minä sen tulkitsisin.

• enustelija

Me palaamme useamman kerran oppimaan
      elämää .Usein tavatessani uusia ihmisiä työssäni
      joku tuntuu hyvinkin tutulta keskustelu on helppoa
      ja toisen ymmärtäminen. Olen tehnyt ennustaja
      työtäni 16v. Uskon jälleensyntymiseen.

• Vettynytonturkki

On asioita,joita en voi järjellä selittää.Tapahtumia ja tunteita,jotka on valtavan syviä ja vahvoja,koskettaen yhtä ja ainoaa ihmistä.Vuosien vieriessä on huomannut,että mitä lujemmin yritän niitä peittää tai saada unohtumaan,sitä voimakkaampana ne ilmaantuvat.En enää yritä.Annan niiden olla.Aika näyttää,onko mikä tarkoitus,kaikella,huomisista ei tiedä kukaan.Pahinta on että näen kuinka kaikki peilaa meistä toinen toisiimme..Kaikki hyvä,mutta pahakin,teemme olon toisillemme aika tuskalliseksi.kaikella tiedoilla ja tunteilla.Niiden käsittelyyn menee aikaa,niin paljon kaikkea tullut esiin..Tunnen itseni heikoksi,tässä asiassa,vaikka muutoin olen aika vahva.En ole virheetön,mutta ei kai muutkaan oleJos asiat olisivat toisin, sitä hyvää olisi paljon enemmän.Kuitenkin uskon vakaasti,että hän jakaa kanssani samat arvot,eikä halua niitä rikottavan.Jokainen viesti tänne,netin syvyyksiin,on kuin pieni kuolema minulle.Siksi on pakko lopettaa,ei pysty jatkamaan kauempaa.Liian tuskallista,uskoisin molemmille.Tämä minun näkemys,"vanhoista sieluista".Oikeassa elämässä jos kohdataan,saa tulla juttelemaan jos halua on.

• onuseitakokemuksia

Nuo tänne uudelleen palaamiset toisessa kehossa "siis jälleensyntyminen" on täyttä huuhaata. Elämme vain kerran ja teemme valintamme joko ottamalla vastaan sielun pelastus uskossa Jeesuksen kautta tai sitten kieltämällä hänet.
      Olen jo aika iäkäs ja on tullut hyvinkin monta kertaa kokemus, että joku on kuin kaksoisolento ja tavattu aikaisemmin. On paljon ihmisiä, joilla on tällaisia "kaimoja" ihan vain satunnaista syistä. Itselle on käynyt jopa niin, että puhuttelen henkilöä jopa tuon toisen henkilön nimellä. Itselläni nämä kokemukset ovat tapauksia että tuo samantyyppinen on edelleen elossa jossain.
      Kerran oli tilanne että työpaikassa oli esimiehenä tyyppi, joka muistutti sairaan kovasti erästä henkilöä, jonka kanssa oli ollut kahnauksia aikaisemmin. Piti todella tietoisesti asennoitua, että tämä pomo ei ole se nyt se sama kiusaa aiheuttava henkilö.

• koloonlihaa

Juu juu, alaikäistä pebaa vaan kyttäät. Hankkiudu hoitoon, pervo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3620
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      70
      1915
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      64
      1027
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe