Miten jotkut kehtaa sanoa terveydestäni.

Kaikkitaieimitään

Oletko ihan terve. Minulle ollaan usein valitettu terveydestäni. Jos olet juuri nyt terävämpi päästäsi kuin joku toinen ei se kerro mitään terveydestäsi. Usein monet luulevat että jos olen syönyt hyvin ja tunnen itseni yltäkylläiseksi ja olen sanavalmis niin olen kova jätkä. Tämä on todella suuri ongelma suomessa nuorilla. Meidän geenit ei tue sellaista. Sitten poltetaan vielä tupakkaa ja juodaan viinaa kuin ei edes ole mitää ongelmia. ongelmilla viittaan lapamatoon tai johonkin tuntemattomaan pahaan oloon mikä on voinut esim. Poistua kovassa pakkasessa mutta lämpimillä keleillä keho ei poista jotain virusta niin voi ottaa huikan viinaa jos se autttaisi. Juodaan vain proteiini juotavia kuin pelkällä ruoalla pärjää. Kuin ruokaa ei tehdä eikä syödä niin ei myöskään omaa vastusta tunneta. Silloin ihminen ei reagoi realistisesti kehon reaktioihin ja niihin kohdistuviin paineisiin ja kansa heikkenee tämän johdosta koska se integroituu meihin ja joudumme vääränlaiseen symbiosiin. Näitä huonoja esimerkkejä on esim. Lihaksistoa haluavat naiset tyhmillä treeni paineilla. Tämä aihe tuli minulle esille varsinkin euroopan ihmistulvan tapahduttua. Jos jokainen meistä suomessa laittaisi osan meistä ja tekisi niitä perus asioita mitä me ollaan paljon kirjoiteltu ihmisten nähtäväksi mm. Käytä portaita, kävele työmatka, mene kesällä uimaan, käytä pyörää, venyttele, tee lihaskuntoa, tee ruokaa itse, syö vihanneksia, mene talvella lumihankeen kävelemään, hiihdä vanhoilla suksilla, älä vie maitohapoille päivittäin itseäsi, venyttele. Siinä oli muutama asia. Jos kaikki toimisi tämän mukaan niin jos suomeen iskisi jokin katastrofi niin me voitaisiin paljon sitkeämmin yhdessä toimia ja tallata edessä olevat viholliset. Suomi on ollut liian hyvä sydämminen! Meidän pitää osata tallata oikeasti eikä jättää mitään arvelluttavaksi kenellekkään kaikissa osa alueissa. Mutta on aina häiriötekijöitä ja ne pitää ottaa puhtaasti huomioon ja on reagoitava.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 122
        2936
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        83
        2692
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2168
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1757
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1658
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1499
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        17
        1459
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        28
        1417
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1387
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1302
      Aihe