Mistä löytää vaneriarkku?

Tahdonitse

Haluan polttohautauksen joten arkun pitää olla ns ympäristöystävällinen. Uurnan olen löytänyt mieleiseni. Mikä sitten on ns ympäristöystävällinen vaneriarkku ja mistä niitä saa? Posti tuo ja kasaan sen itse?

6

177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvionparas

      miten olisi esim kierrätyskartongista tehty arkku ? kun googlettaa "ympäristöystävällinen arkku" niin tulee paljon vaihtoehtoja.

      • ruumisarkkujajaa

        Kävin krematoriossa tutustumassa ja krematorion hoitaja sanoi että usein tämmöinen kartonkiarkku vettyy ruumiin nesteistä ja hajoaa joten ruumis pitää siirtää toiseen arkkuun että sen saa työnnettyä uuniin. Ruumis pitää saada erittäin nopeasti uuniin tai kuumuus sytyttää koko paikan. Arkku syttyy tuleen jo ennen kuin on uunissa.


    • Tahdonitse

      Arvaa kvg... IT-agressio niistä tuli ku kaikki meni jonnekki hautaustoimiston sivuille enkä löytänyt haluamaani.. Tais olla hermot heikolla ja lukutaito hukas. Kiitos Sinulle kun vastast

    • eituollaisiapidäfuntsia

      Miksi tuollaisia pohdit istariko sielläkin mielessä,ei pitää elää vaikka naapurin murheeksi,Ja nuo asiat kuuluvat läheisillesi he hoitavat sen kun aika on.

      • kaikkien-etu

        miksi viron faneeri tai pahvi arkkuja ei myydä suomessa. kauppiaat varmaan vastaavat ettei täytä mafian itsetehtyjä vaatimuksia ja on liian halpa mutta jos kerran virossakin pysyy "eritteet" arkussa niin miksi ei meillä. uurnana saa olla vaikka pesty maito purkki. kyllä tuohon hommaan täytyy joku kohtuus saada. poltettavasta laatikosta on järjetöntä maksaa tuhansia. onko kukaan hakenut tai tilannut arkkua


    • Tuhkaksivaan

      Pahviarkku on kaikkea muuta kuin ympäristöystävällinen. Miettikää pahvin valmistusprosessia. Miettikää miten se palaa. Kaikkein ympäristöystävällisin on mahdollisimman vähän käsitelty puinen arkku. Ja ei maksa tuhansia. Satasista puhutaa. Hautaustoimistoista saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe