Onko Miko Huittinen Hyvinkääläinen?

HuitHait

tai ainakin ennen ollut?

9

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijoo09

      joo ei

    • Utelias4556

      Raiskasiko tämä kaveri MUMMOJA VAI PAPPOJA ???

      • kommentz

        kadonnut


    • Järkyttynyt

      Tampereen Järvensivun kaupunginosassa on asuinut tämän niminen henkilö, mutta ei asu enää, koska on vangittu.

    • bloodi

      Kyllä on. Muutti opiskeluiden takia tampereelle. Miko on sisi vanha luokkalaiseni. En olis ikinä uskonut että tekisi jotain tuollaista :/ ei siitä pojasta uskoisi, oli aina kohtelias, kiltti ja mukava.

    • hhrggr

      On asunut ennen Hyvinkäällä, kävi samassa sählyssä mun kanssa teininä, tykkäsin tyypistä silloin kovasti... myöhemmin törmäsin juurikin hoitajan hommissa Tampereella tyyppiin ja mietin että onpa maailma pieni, oli edelleen mukava ja järkevän oloinen, mutta niin sitä saa huomata että ei sitä ikinä tiedä minkälaisia ihmiset oikeasti on ja mitä niiden päässä liikkuu. Kyllä järkytyin kun ton uutisen näin, muutenkin järkyttäviä tämmöset mut saati että vielä on tuntenut tekijän... aivan sairasta ja oksettavaa, ei helvetti että ihmiset voikin olla kipeitä päästään eikä mitään aavista.

    • bloodi

      ihan kauheeta kun ystävä tekee noin, mulla sen kans yhteiskuviakin paljon, käynyt hänen vanhemmillaan ja käynyt mun luona useasti hyvinkäällä kun on vieraillu. Mutta sitten tapahtui tämä..
      En voi vieläkään uskoa että meijän miko on tehnyt tälläistä. Olis yosi hyvä sydämminen, kiltti, mukava ja ihana ihminen..... sai apua liian myöhään :( eikä ollut ystäviä kun kaikki jäi hyvinkäälle.

    • keilaaja

      Voimia pojan vanhemmille!

    • näinmanses

      tre on muuttamassa juuri vapautumassa.putkee vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe