Todella luotettavalta merkiltä vaikuttaa, kun esim. AfterZonesta löytyy 60 gramman annoksesta aktiiviainesosia peräti 65 grammaa ja monessa muussakin tuotteessa aktiiviaineosia on enemmän kuin 100 % jauheesta.
Asia on helppo todeta laskemalla suoraan tuotteet tiedoista:
http://supermassnutrition.com/tuotteet/zone/
Lisäksi esim. pihviproteiinina (Beefprotein) myydään kollageenihydrolysaattia, joka valmistetaan eläinten nahkasta, sidekudoksista, sorkista, korvista yms. muutoin pois heitettävästä ylijäämäkamasta. Beefproteinin aminohappopitoisuus täsmää kollageenihydrolysaattiin, mutta ei ole lähellekään naudanlihan aminohappoprofiiliin.
Noilla lähdöillä en olisi kyllä ensimmäisenä luotettavuudesta puhumassa...
Supermass nutrition - The Brand you can trust?
4
376
Vastaukset
- trhrtghbrgthbrht
Sitä kutsutaan kaupankäynniksi. Osta markalla ja myy kolmella. Maksimaalinen voitto on kaiken A ja O. Kusetus on hyvin tärkeä osa myyntiä. Mitä uskottavammin puhut paskaa, sen paremmin sinä myyt paskaa.
- PallitHeiluuEdesTakaisin
Onhan 100 grammassa meetvurstiakin 130 g lihaa.
- TupeH79
Kannattaisiko tarkistaa älykkyysosamäärä ensin... monissa ainesosissa, esim. vitamiineissa, vaikuttavat määrät lasketaan MIKROGRAMMOISSA tai milligrammoissa. Tai esim. kofeiini, joka on jo tappava gramma-annoksina. Beef proteiini ei käsittääkseni kuulu Supermass valikoimaan?
- vanhanliitonjäärä
Se on kuulkaas pojjaat semmonen juttu, ettei noista lisäravinne mömmöistä ole kuin (1-3 %) marginaalinen hyöty. Todella kallista ja hintaan suhteutettuna hyötyä ei saa ollenkaan! Järkevämpää olisi ostaa esim. maitolitra proteiinipussin sijaan.
Itse käytin noita massa- ja palautusjuomia n. 13 vuotta saaden vähäisen hyödyn. Tosin en kummempia odottanutkaan kun liikunta-alalla olen töissä ja tiedän mitä merkitsevät myös treeni, lepo ja ravinto.
Usein kävi jopa niin, että nuo "urheilujuomat" veivät ruokahalua, jolloin oikea ravintopuoli kärsi. Onneksi sain kaikki protskut ja muut tavarat hommattua lahjakortilla, jota työpaikkani sponsoroi. Muuten rahaa olisi palanut tonnikaupalla kankkulankaivoon!!
Nyt en ole pariin vuoteen käyttänyt mömmöjä ja lihasmassaa on tullut n. 10 kg lisää. Voimapuolikin kehittynyt hyvin, olen ennätyskunnossa käytännössä joka laitteessa. Yksi poikkeus on vapaa pystysoutu, jota en ole pystynyt olkapää loukkaantuneena kunnolla tekemään.
Olen siis ilman mömmöjä "kireempi" kuin koskaan ja syön hyvin. Jos haluaisin lihasmassaa vielä n. 10-20 kg lisää, siihen tarvitaan sellaiset aineet joita ei kaupanhyllyltä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24433- 1021314
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779