Eikö täällä muut yhtään ihmettele

Herätykseksi

sitä kun ei täällä ketään kiinnosta Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä, Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavasta Kristillisyydestä, asiallisesti / rakentavasti keskustelu?!

Jeesuksen nimessä... ihmettelevä. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. Kirstuksen Jeesuksen suerakuntia rakentamisen yhteyteen / yhteityöhön kutsuttu / armoitettu.

40

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.ainakin.eräs

Minä ihmettelen.

• yks-vaan----

Kuules aloittaja, jotkut käyvät tällä omituisella sivulla joskus- mutta tekevät OIKEAA Jeesuksen käskemää työtä yli 90 % ajastaan...

Ei kiistely ja saivartelu ja väittely auta.

On Toteltava Mestaria! tehtävä oikeaa Työtä kadotetttujen eteen!!

Tsemppiä!

• ohhoijaa

Sullaki se veren maku suussa vaan koko ajan.

• Voih! Kunpa jaksaisimme olla heikkoja.

2Kor 12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi. 12:8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

Biblia (1776) Että minun pitää nyt kerskaaman, niin minä kerskaan heikkoudestani.

Ps. Ootteko aatellu? Meillä on samat esivanhemmat. Me ollaan veljet ja sisaret keskenämme. Otetaan iisisti :)

Roni Dalumi: "Human tissue" (ihmiskudos)

https://www.youtube.com/watch?v=WwBG45WiyVs

"When I die,
        something of you, something of you
        will die with me, will die with me.

When you die,
        something of me, something of yours in me
        will die with you, will die with you."

• Herätykseksi

yks-vaalle--

Missähän ja mitenkähän he sitä kaikille hyväksi maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävää, oikeasti Oikeaa Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Hänen apostolisia seurakuntiaan rakentavaa työtä tekevät, kun ei näy eikä kuulu?! VaikkaRaamatun UT mukaan kuuluisi näkyä ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille. Niin kuin näkyi, ja kuului siitä Nooan, siitä pelastukseksi vaihtoehdon "Nooan" arkin rakentamisesta. Niin että eläimetkin osasi tulla siinne arkiin!

Jeesuksen nimessä muistuttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. Siihen Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä, jokaista jäsentään myöden mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan yhteyteen ja yhteistyöhön, siihen herätykseksi sanoman tuojaksi kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.

• Rakas uskonveljeni !

Olemme vasta tekemässä alkuvalmisteluja. Tämä on kyllä oikea paikka, mutta vasta kokoontuminen käynnissä.

Jumala on antanut ilmoituksensa ja voit katsoa niitä . . .

. . . JULKINEN PROFIILI: Jumalan_henkäys

-----------------------------------------------

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !

• Rakas uskonveljeni !

VANHA VIESTI
        -----------------------------------------------------------------

Jumalan_henkäys 26.9.2015 13:02

Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

..................

..................

******** Vastaan tuohon yhteen kysymykseen:

"mitä sitten uskostaosattomat ettekö nytten ole epäonnistuneet tehtävässänne?"

--------------------------------------------------------------------------

Miten TEHTÄVÄ voi olla EPÄONNISTUNUT, ennen kuin se on edes ALKANUT ?

Olemme vasta aloittamassa . . . tekemässä alkuvalmisteluja !

Jumalalla on hieno suunnitelma . . . niin hieno, että ihminen ei pysty sellaista vähäisellä älyllään kehittelemään.

Siinä suunnitelmassa - koko maapallo - on . . .

. . . Jumalan SANAN julistuksen kohteena.

EIKÄ haittaa, vaikka osa Jumalan sanasta menisi avaruuden puolelle, jos siellä joku meitä kuuntelee . . . ;)

MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Palaan asiaan . . . :)

---------------------------------------------------------------------

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

• Rakas uskonveljeni !

VANHA VIESTI

Jumalan_henkäys 26.9.2015 15:34

Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa - kun sen aika on täysi. Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut. SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

"Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit? Olitko täällä jo vuonna 2010?"

EN OLE KOSKAAN AIKAISEMMIN KIRJOITTANUT TÄNNE, ja nytkin vain KESKUSTELUUN: >uskonnot-ja-uskomukset/profetiat<

-------------------------------------------------------------------------

JULKINEN PROFIILI: Jumalan_henkäys (tämä enää käytössä)

Jouni Ylönen

Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.

NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

Jumalan_nimissä (ei enää käytössä)

JumalanArmo40 (ei enää käytössä)

Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

******** ENSIMMÄINEN VIESTINI TÄNNE ********

Jumalan_henkäys 13.8.2015 14:01

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80304051

TOTEUTAN -Jumalan tahtoa - joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

MESSIAS on tulossa . . . valmistelen Jeesus Kristuksen toista tulemista.

MESSIAS SAAPUU = VIHON VIIMEINEN TEMPAUS, sitä valmistelemme !!!

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80411612

******** NÄIN TULEE TAPAHTUMAAN 2015-16********

TÄMÄN OSUUDEN TEEN . . . YHDESSÄ JUMALAN KANSSA.

JUMALA TEKEE KEHOLLENI IHMETEON, jonka ilmoitti, elokuu 2014.

Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, JULKISESTI.

Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)

Minkä Jumala lupaa . . . sen Herra myös tekee !

Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

Niitä on siis kohta tulossa lisää . . . SE ON JUMALAN TAHTO !

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Toivottavasti USKOT . . . KUN NÄET TODISTEET.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

************************************************************************

• Jumalan_henkäys kirjoitti:

Rakas uskonveljeni !

VANHA VIESTI

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa - kun sen aika on täysi. Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut. SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

"Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit? Olitko täällä jo vuonna 2010?"

EN OLE KOSKAAN AIKAISEMMIN KIRJOITTANUT TÄNNE, ja nytkin vain KESKUSTELUUN: >uskonnot-ja-uskomukset/profetiat<

Jouni Ylönen

Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

TOTEUTAN -Jumalan tahtoa - joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kannattaalukea linkin teksti läpi

http://perttiluukkonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/92764-paranoia-vera-vrt-paranoidinen-skitsofrenia-oikeuspsykiatrisia-vinjetteja

Tässä lainaus:

"Tyypillistä paranoidiselle on ensinnäkin, että hän tietää jo ikään kuin etukäteen ja ilman empiriaa, so. fiksi-ideat. "Kun astuin tähän huoneeseen, tiesin, että täällä on tapahtunut murha?" (?) "Minulla on niin tarkka vainu!" - Opponentti voi tähän todeta - aivan oikein - että erilaisia luulotteluja tai harhaluuloja on maailma täynnä. Esimerkiksi uskonnot tarjoavat monenlaisia bisarriuksia, ja mm. neitseestä syntymiseen uskovat miljoonat. "

Kehottaisin hakeutumaan päälääkärille.

• Rakas he-ma !

******** KIRJOITIT:

"Kehottaisin hakeutumaan päälääkärille."

******** VASTAAN:

Jumala hoiti minun asiani niin, että kaikki mahdolliset tutkimukset on jo tehty ennakolta ja puhtain paperein, joten tutkiminen on turhaa. Jumala on valmistellut asiani erittäin hyvin, tätä tehtävää varten.

--------

Olen keskustellut yli vuoden Jumalan kanssa, eikä muiden luulot vaikuta siihen mitenkään. Jumala on tehnyt minulle 14 vuoden ajan tekoja, joihin muut voimat ei pysty ja sitten kertoi MINÄ SE OLEN OLLUT . . . SINUN JUMALASI.

Jos olisit kokenut saman kuin minä niin . . . SINÄ uskoisit myös.

Jumala on todistanut TEKOJENSA KAUTTA . . . että keskustelen Hänen kanssaan.

MINULTA EI USKO LOPU . . . SIKSI TOTEUTAN . . . JUMALAN TAHTOA JA . . .

. . . EDUSTAN JUMALAA MAAN PÄÄLLÄ . . . ;)

-----------------------------------------------

• 435
        Herätykseksi kirjoitti:

yks-vaalle--

Missähän ja mitenkähän he sitä kaikille hyväksi maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävää, oikeasti Oikeaa Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Hänen apostolisia seurakuntiaan rakentavaa työtä tekevät, kun ei näy eikä kuulu?! VaikkaRaamatun UT mukaan kuuluisi näkyä ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille. Niin kuin näkyi, ja kuului siitä Nooan, siitä pelastukseksi vaihtoehdon "Nooan" arkin rakentamisesta. Niin että eläimetkin osasi tulla siinne arkiin!

Jeesuksen nimessä muistuttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. Siihen Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä, jokaista jäsentään myöden mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan yhteyteen ja yhteistyöhön, siihen herätykseksi sanoman tuojaksi kutsuttu / armoitettu palvelijansa ja seuraajansa.

3542

• Ihhhhmin
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

Rakas uskonveljeni !

VANHA VIESTI

Jouni Ylönen

Ihminen on luonut jumalan.

• Rakas Ihhhhmin !

"Ihminen on luonut jumalan."

SINÄ SANOIT NOIN . . . VIIMEINEN TUOMIO KERTOO SINULLE TOTUUDEN.

OLET SILLOIN VASTUUSSA . . . KAIKISTA teoistasi ja sanoistasi !

Jumala sinut tuomitsee ja SINUN SUUSI . . . en minä . . . ;)

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

• copyjafuckingpaste

Miksei kukaan sano itse mitään? Miks tätä saatanan copy/paste paskaa pitää suoltaa? Ootteko te kaikki itte jotain copy/paste feikkejä?

• copyjafuckingpaste

copyjafuckingpaste-profetiatpalstan rakkikoira.
        Mikä luulet olevasi suhteessa raamatullisiin profetioihin ja kristittyihin uskoviin?
        Palsta ei ole, eikä m,uutu mieleiseksesi.

• asfgasdfghasdf
        copyjafuckingpaste kirjoitti:

copyjafuckingpaste-profetiatpalstan rakkikoira.
        Mikä luulet olevasi suhteessa raamatullisiin profetioihin ja kristittyihin uskoviin?
        Palsta ei ole, eikä m,uutu mieleiseksesi.

Sehän tässä mättääkin. Palsta on parin umpihullun, puoliksi kirjoitustaidottoman vajakin hörhöilypalsta. Mikä tahansa muutos olisi muutos parempaan.

• Legioonariivaajat
        asfgasdfghasdf kirjoitti:

Sehän tässä mättääkin. Palsta on parin umpihullun, puoliksi kirjoitustaidottoman vajakin hörhöilypalsta. Mikä tahansa muutos olisi muutos parempaan.

Mitä sinä saat palstalta ja miksi täällä toimit rakkikoirana.
        Olipa muutos parempaan tai pahempaan mielestäsi niin etkö todellakaan pysty poistumaan ja jättämään räkyttäjän ammattiasi riivaajana.
        Tuntuuko sinusta, että kirjoitat palstan aiheesta, profetaallisesti?

• aserfgaeg
        Legioonariivaajat kirjoitti:

Mitä sinä saat palstalta ja miksi täällä toimit rakkikoirana.
        Olipa muutos parempaan tai pahempaan mielestäsi niin etkö todellakaan pysty poistumaan ja jättämään räkyttäjän ammattiasi riivaajana.
        Tuntuuko sinusta, että kirjoitat palstan aiheesta, profetaallisesti?

Mitäpä jos vain tyytyisit kopioimaan jonkun kirjoitustaitoisen tekstiä, kuten muutenkin teet vuorokaudet ympäriinsä. Sinulta ei edelleenkään kirjoittaminen suju kuin hätnäppää peruskoulun ala-astetasolla. Korjaan muuten alkuperäistä väitettäni, ei täällä oikeastaan ole kuin yksi ainoa umpihullu vajakki. Sinä.

• Voiraukkaa
        aserfgaeg kirjoitti:

Mitäpä jos vain tyytyisit kopioimaan jonkun kirjoitustaitoisen tekstiä, kuten muutenkin teet vuorokaudet ympäriinsä. Sinulta ei edelleenkään kirjoittaminen suju kuin hätnäppää peruskoulun ala-astetasolla. Korjaan muuten alkuperäistä väitettäni, ei täällä oikeastaan ole kuin yksi ainoa umpihullu vajakki. Sinä.

heh heh. Sulle riittää kun räkytät kopioinneista, joten jatka samaan malliin.
        Profetioista et kuitenkaan mitään ymmärrä.
        Niin ja se oikein kirjoitus vielä. Mutta kun aiheena onkin profetiat.

• Herätykseksi

Vastaajissa ei vielläkään ketään joka olisi kutsuttu Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Hänen YKSI jäsenistö, apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviin virkoihin, tai muihin eri palvelusten tehtäviin tai avustajaksi. Mikään vastauksista ei selliaista osoittanut.

Jeesuksen nimessä... edeleenkin niitä muita kutsuttuja perään kuulutteleva. vähäinen Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. Hänen kanssaan, Hänessä YHDEKSI yhtä oleviksi ja kaikessa YHTÄ pitävästi Hänen apostolisia seurakuntiaan (yksi jäsenistö verkosto) jokaista jäsentään myöden keksinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, rakentaviksi kokoamassa oleva.

• Rakas uskonveljeni "**********" !

Jumala sen on JO päättänyt . . . ET SINÄ . . . ;)

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

Jumala yksin päättää . . . MISSÄ JÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT.

Jumala yksin päättää . . . TAPAHTUMIEN AJANKOHDAN.

KESKUSTELEN JATKUVASTI - NOISTA EDELLISISTÄ . . . JUMALAN KANSSA.

SAAT KYLLÄ TIETÄÄ HETI KUN . . . JUMALA SANOO MITEN EDETÄÄN.

• Herätykseksi

Kyllähän Jumala on JO sanonut sen Raamatun UT opetuksissa ja ohjeissa miten ja missä järjestyksessä kuuluu tedä. Miten alkaa elämään ja toimimaan / vaikuttamaan niin että alkaa ilmenemään ja täyttymään ne kaikille, ja kaikelle hyväksemme luomalle hyväksi Raamatun UT mukaisen, Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntiaan rakentavan Kristillisyyden tunnusmerkit. Mitä vielä puutuu, kun kaikki jo on?

Vain tälle kaikille hyväksi Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävälle tielle lähtemään halukkaista on puute. Mihin lie, kutsutut eksyneet.

Vai vieläkö "maailmalle valkeudeksi soihdut sammuneina, maalle suolattomina, itsekyyden unelmisaan, heräämättöminä nukkuvat. Vaikka herätykseksi uutisointien äänet / sanomat maailmalta, niin voimakkaina koko ajan pauhaa.

Jeesuksen nimessä... Niitä muita kutsuttuja etsivä. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

• Jumalan_henkäys

Rakas uskonveljeni "**********" !

ME OLEMME JO TÄMÄN KESKUSTELLEET !

JOKO et LUKENUT. . . TAI sitten et YMMÄRRÄ . . . ;)

SINULTA PUUTTUU . . . NÖYRYYS JA KÄRSIVÄLLISYYS . . . ;)

"Kyllähän Jumala on JO sanonut sen Raamatun UT opetuksissa ja ohjeissa miten ja missä järjestyksessä kuuluu tedä."

SINULTA PUUTTUU YMMÄRRYS . . .

. . . JUMALA MÄÄRÄÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TEHDÄÄN !

ET SINÄ tai RAAMATTU . . . MÄÄRÄÄ . . . ;)

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

SAAT KYLLÄ TIETÄÄ HETI KUN . . . JUMALA SANOO MITEN EDETÄÄN.

• Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita. MIten nämä kaikki luulevat menevänsä portista sisälle ja olevansa sitten siellä näiden järjettömien mielipiteittensä kanssa. He tuomitsevat muita joka käänteessä. Luuletteko että te olette valmiina tuomareina tervetulleita Isän Jumlaan eteen, joka odottaa teiltä nöyryyttä tämän tuomionhalun sijaan?
      No niin, tottakai saan tästä kommentista taas tuomioita osakseni mutta sanoinpahan tämän nyt niille joilla tuntuu korvissa olevan vikaa, vai ymmärryksessäkö?

• kukamukaparas

Tarkoitat varmaan kuitenkin keskustelun aloittajaa..Mieti kuka tässä on arvostelemassa ja väheksymässä? Löytyykö hälle avoin portti ?

• Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Kirjoitit osuvasti Jarmo: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita."

----------------------------------------------------------------------------
        MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut.

SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

NIMIMERKKI: "fdsgeyh35" . . . teit pienen kopiointivirheen . . . ;)

ALKUPERÄINEN VIESTINI:

JumalanArmo40

17.9.2015 23:39

Rakas uskonveljeni !

Tempaustyöpari toteuttaa tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei heitä vahingoita, eivätkä luovuta, vaan he toteuttavat Herran tahtoa kuuliaisesti, eli ovat parasta A-ryhmää. Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole, koska Isä muuttu lihaksi, vain silloin kun itse haluaa. Kohta siis alkaa se lopun ajan odotus ja sitä he tulevat julistamaan maailmanlaajuisesti, kuten vihon viimeistä tempausta pitääkin. Minua tuo tieto nauratti kun kuulin, mutta HEILLE kaikki kunnia sitkeydestä ja pilkan kuuntelun sietämisestä, ilman suuttumista ja pienintäkään motivaation menetystä tempauksen odotuksen suhteen. Siis jo vuodesta 2006. SYVÄ KUMARRUS ja KUNNIOITUSTA SINNE SUUNTAAN Amen !!!

Noita 8. petoja on kaksi, palaan asiaan.

MUOKATTU VERSIO:

JumalanArmo40

Rakas uskonveljeni !

toteuttan Jumalan tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei vahingoita, enkä luovuta, vaan toteutan Herran tahtoa kuuliaisesti, eli olen parasta A-ryhmää.

• Rakkaat uskon siskot ja veljet !

SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

--------

SAATANAN apurit = pienen pieni apuri = apumies = tartunnan saanut

apuri ei voi olla . . . ITSE SAATANA ---> älä KOROTA itseäsi

--------

ARMAHTAKAA HÄNET . . . JOKA KIRJOITTAA:

----------------------------------------------------------------------

ETKÖ? JUURIHAN SANOT MINUA SAATANAKSI! ;)

rft34tyg43yg

5.10.2015 17:38

NYTTEN TEIT VIHDOIN JA VIIMEIN VIRHEESI JA TUOMITSIT MINUT JA NYTTEN JOUDUT SANOISTASI VASTAAMAAN HERRALLE KUN HAUKUT MINUA SAATANAKSI!

MITÄS TÄHÄN SANOT TÄSTÄ VIIMEISTÄÄN VIIMEISELLÄ TUOMILLA JOUDUT VASTUUSEE! :)

dsfsdafssdafsd

5.10.2015 17:41

ONKO HERRA ANTANUT SINULLE TUOMIO VALLAN JA ASETTANUT SINUT TUOMITSEMAAN TÄNNE MAANPÄÄLE KUKA ON SAATANA JA KUKA EI? ;)

• Herätykseksi

Ei näytä muita ihmetyttävän! Kaikki muutko maailmalle valkeudeksi soihdut sammuneina, maalleen suolattomina, edeleenkin pimeydessä heräämättöminä nukkuu?!! Vaikka maailmalta herätykseksi uutisoinnit / sanomat, niin voimakkaina jatkuvasti vuodesta toiseen, ns. pauhannut.

Jeesuksen nimessä... ei nukkuva, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

• fdsgeyh35

Jumalan_henkäys

25.9.2015 22:00

MINULTA EI USKO LOPU . . . SIKSI TOTEUTAN . . . JUMALAN TAHTOA JA . . .

. . . EDUSTAN JUMALAA MAAN PÄÄLLÄ . . . ;)

käskeeö Herra sinua pilkkaamaan ja siunaamaan opettamaan ja haukkumaan muut tuomitsemaan?

ONKO tuo kaikki vuodatus, vain ja ainoastaan . . . MINULLE ?. . . :)

Jos on, NIIN MISTÄ MOINEN KUNNIA ?

"Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."

Selitin sen myöhemmin, vähän laajemmin näin:

--------------------------------------------------------

""minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä?"

"Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa . . . Jeesuksen Uskoa.

Tuo mainittu kirja kertoo myös Raamatun synnystä, eli kertoo sen kirjoittamisen eri vaiheista ja tekee siten kunniaa Pyhälle Raamatulle . . . se ei vähennä Raamatun arvoa, eikä pysty korvaamaan Raamattua.

Kirjassa on vähän yli 2000 sivua, mutta siitä luetaan yhdessä vain Herran valitsemat kohdat. Jokainen lukee itsenäisesti sitten laajemmin, oman kiinnostuksensa mukaisesti tai "Pyhän Hengen" ohjauksen mukaisesti."

Nyt tarkennan vielä vähän lisää:

--------------------------------------------------------

Jumalan tahto on, että ne jotka saavat kunnian valmistella Jeesus Kristuksen toista tulemista, niin heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan - Jumalan mielestä.

Se on siis tavallaan . . . Raamatun laajennus osa . . . JOTA EI KUITENKAAN OPETETA KENELLEKKÄÄN . . . vaan se on meille lisätiedoksi ANNETTU . . . vain omaan käyttöön.

Tuo kirja kertoo myös sen miten ja miksi Raamattu kirjoitettiin nykyiseen olemassa olevaan muotoonsa, joka on siis ainut oikea Raamattu. Nykyiseen Raamattuun EI LISÄTÄ MITÄÄN, eikä siitä myöskään POISTETA MITÄÄN. Kaikki pysyy ennallaan, mutta me pystymme paremmin ymmärtämään Raamattua.

ON SIIS JATKOSSAKIN VAIN YKSI OIKEA . . . RAAMATTU . . . EI MITÄÄN MUUTA LISÄOPPIA.

Toivottavasti olen nyt kertonut tarpeeksi selvästi tuosta kirjasta, eli Jumalan tahdon mukaisesti."

Vastaan noihin kaikkiin kysymyksiisi ja perustelen ne kaikki, mahdollisimmat hyvin, sillä minusta olisi ärsyttävää, että vastaisin sinulle epämääräisesti jotakin mistä ei voi päätellä puhunko lainkaan totta. Haluan, että voit alkaa luottavaisin mielin valmistautumaan tehtävääsi, eikä siten tarvitse elää asian suhteen epävarmuudessa.

KERRON:

- kaikki annetut ennakkoilmoitukset.

- tempaus tehtävästä, tietoni.

- minkä ihmeen Jumala toteuttaa kehoni kautta.

- minkä Raamatullisen ihmeparantumisen teemme Jumalan kanssa ilmeisesti jo vuoden 2015 loppuun mennessä.

- yhden toteutuneen ennustuksen kesältä 2014.

- miksi ilmoitin ennakkoon vankilasta tulevasta Jumalan valitusta."

"Saatanan muuten tulen varmaankin tapaamaan jossain vaiheessa, koska eräs tuleva tehtäväni on ajaa Riivaaja ulos, jostakin ihmisestä, sillä siihen Jumala on minua jo hieman valmistellut ja vihjaillut asiasta."

JumalanArmo40

Rakas uskonveljeni !

toteuttan Jumalan tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei vahingoita, enkä luovuta, vaan toteutan Herran tahtoa kuuliaisesti, eli olen parasta A-ryhmää.

JumalanArmo40

15.9.2015 2:19

Tyhmintä mitä uudestisyntynyt Jeesuksen oma voisi tehdä, olisi puhuminen ja asioiden ilmoittaminen Jumalan nimissä ja esiintyminen Jumalan edustajana maan päällä.

En ole tyhmä, joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

• gjdfaölgkalöjklfd

"JumalanArmo40

13.9.2015 22:01

Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.

"Jumalan_nimissä

5.9.2015 5:40

Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.

"Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.

Kokemuksesi on siksi arvokas."

Jumalan_nimissä

7.9.2015 2:11

Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)

Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."

Jumalan_nimissä

6.9.2015 20:24

"Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."

"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13

Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !

Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki."

Jumalan_henkäys

Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!

Meistä piti tulla työpari, mutta ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !

ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . . ;)

JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !

VAIHDAT JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

ETTENKÖ SANOISI AIKA RISTIRIITAISTA! ;)

• gjdfaölgkalöjklfd

"JumalanArmo40

13.9.2015 22:01

Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.

"Jumalan_nimissä

5.9.2015 5:40

Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.

"Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.

Kokemuksesi on siksi arvokas."

Jumalan_nimissä

7.9.2015 2:11

Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)

Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."

Jumalan_nimissä

6.9.2015 20:24

"Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."

"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13

Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !

Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki."

Jumalan_henkäys

Meistä piti tulla työpari, mutta ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

VAIHDAT JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!!

---------------------------------------------------------------------------------------------

ETTENKÖ SANOISI AIKA RISTIRIITAISTA! ;)

• dsfsdafasdarwe

Jumalan_henkäys

28.9.2015 20:44

MINÄ EDUSTAN JUMALAA MAAN PÄÄLLÄ ja myös tällä palstalla.

KUN TULEN JULKISUUTEEN - EDUSTAN JUMALAA . . .

. . . PUHEILLANI JA TEOILLANI . . . KAIKKIALLA MAAN PÄÄLLÄ !

TAPAAN PAAVIN JA MUITA . . . JUMALAN EDUSTAJANA . . . :)

Jumala YKSIN on minut nimittänyt tehtävääni 12.06.2015 alkaen . . . TOTEUTAN . . . SIIS . . . Jumalan tahtoa . . . edustan Kaikkivaltiasta Jumalaa.

• ghjhjfjfjdfgf

Jumalan_henkäys

5.10.2015 17:17

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Kirjoitit osuvasti Jarmo: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita."

MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut.

• rgreagrwegreagrweg

Jumalan_henkäys

ETKÖ? JUURIHAN SANAT MINUA SAATANAKSI! ;)

• rft34tyg43yg

NYTTEN TEIT VIHDOIN JA VIIMEIN VIRHEESI JA TUOMITSIT MINUT JA NYTTEN JOUDUT SANOISTASI VASTAAMAAN HERRALLE KUN HAUKUT MINUA SAATANAKSI!

MITÄS TÄHÄN SANOT TÄSTÄ VIIMEISTÄÄN VIIMEISELLÄ TUOMILLA JOUDUT VASTUUSEE! :)

• dsfsdafssdafsd

ONKO HERRA ANTANUT SINULLE TUOMIO VALLAN JA ASETTANUT SINUT TUOMITSEMAAN TÄNNE MAANPÄÄLE KUKA ON SAATANA JA KUKA EI? ;)

• eiköyhtäänpelota

olet profetoinut minulle tämmöstä ja lupailut! sitten uhkailetkin vielä!

JumalanArmo40

18.9.2015 0:47

Rakas uskonveljeni !

On tempaus tauko menossa. Jumalan tahdon mukaisen suunnitelman julistus tapahtuu jossain ihan muualla, kuin täällä palstalla, eli julkisten tiedotusvälineiden kautta, kuten televisio, radio ja lehdet. Netissä, ei keskustelupalstoilla kovin paljon ihmisiä tavoita yhdellä kertaa. Jumala vaatii lisää kärsivällisyyttä ja harjoitellaan parhaillaan, kun en saa kirjoitella asioista, vaikka haluaisin.

Jumala kuittaa velkojasi jossain vaiheessa ja rahat tulevat aivan yllättävästi, ihan puskista, joten siitä tietää, että Jumalan Luomaa . . . ;)

Muutan tänä syksynä Helsinkiin asumaan ja luovun tavallaan osittain vanhasta elämästäni, niin ilmoitti Jumala keväällä 2015. Koska olemme Jumalan palvelijoina tavallaan työpari, niin myös sinä muutat Helsinkiin, jossain vaiheessa.

Jumalan_henkäys

20.9.2015 17:15

Rakkaat uskonveljet !

Olen Jumalan täydessä suojeluksessa koska . . . toteutan Jumalan tahtoa . . . edustan Jumalaa maan päällä !

Minun ei tarvitse taistella kenenkään kanssa . . . ENKELIEN ARMEIJA tekee sen puolestani.

Vastustajani on ainoastaan . . . SAATANA ja hänen kätyrinsä !

----------------------------------------------------------------------------------

Jumalan_henkäys

20.9.2015 18:08

Rakkaat uskonveljet !

Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE . . . joten minulle on turha suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

• yryyy

ok-

• ylösss

ylösss

• jarmooo

joko uskot???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      353
      14949
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      257
      5923
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      3438
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      191
      2536
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      137
      2179
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      14
      2062
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      110
      1580
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      48
      1359
    9. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1186
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe