Unohdammeko tehtävämme?

helluntailainen

Uudestisyntyneiden kristittyjen liiallinen aikain ja merkkien tarkkailu ja niiden valossa "päivämäärien ja aikataulujen" tarkkaileminen ei ole tehtävä, johon Jeesus meidät asetti. Meille on annettu lähetyskäsky ja tehtävä julistaa evankeliumi joka ikiseen maapallon kolkkaan, jokaikiselle etniselle kieliryhmälle.
valtakunnan uudelleen?"

Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.


Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka." Apt: 1: 7-8.

Maan päällä on vielä tuhansia etnisiä kansanryhmiä ja alueita ( yli 6000), joissa ei ole julistettu koskaan Jeesuksen pelastavaa sanomaa.

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu (tämän aikakauden loppu). Matt. 24:14

Tuollaiset höpötykset jostain syyskuun tai lokakuun sinä ja tänä päivänä ovat täysin sielunvihollisen juoni saada kristinusko ajatuksemme toisarvoiseen ja uskomme naurunalaiseksi maailman silmissä.

Keskitytään jo olennaiseen lähetyskäskyn suorittamiseen loppuun asti. En usko ja tuudittaudu siihen että se on jätettävä juutalaisten kontalle tuhatvuotisessa valtakunnassa niin kuin joskus opetetaan.

140

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
      • JeesusonHerramme

        Kristityt uskovat, nyt aktiivisuutta lisää, Jumalan tahdon mukaisesti.
        Aamullakin Herra puhui: ole luja. ole rohkea. Koskee kaikkia Hänen omiaan.


      • 654546

        6542


      • yteityi

        iyteyt


      • yityti

        iytiyt


      • 453453
        JeesusonHerramme kirjoitti:

        Kristityt uskovat, nyt aktiivisuutta lisää, Jumalan tahdon mukaisesti.
        Aamullakin Herra puhui: ole luja. ole rohkea. Koskee kaikkia Hänen omiaan.

        45345


      • qewwqe
        yteityi kirjoitti:

        iyteyt

        eqwqw


    • afasdfasdf

      Kuuluvatko kokouksissa kaatuilu, sönkötys ja kuolaaminen noihin asioihin, jotka mielestäsi tekevät uskovat naurettaviksi muiden silmissä? Ovat käsittääkseni helluntailaisille arkipäivää.

      • sinettisormus1

        Vastatkoon tämä sana kysymykseesi, jos on ymmärrys:
        Apostolien teot 2
        1. Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla.
        2. Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
        3. Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        4. Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.
        5. Ja Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääväisiä miehiä, kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on.
        6. Ja kun tämä ääni kuului, niin kokoontui paljon kansaa; ja he tulivat ymmälle, sillä kukin kuuli heidän puhuvan hänen omaa kieltänsä.
        7. Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
        8. Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
        9. Me parttilaiset ja meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa ja Kappadokiassa, Pontossa ja Aasiassa,
        10. Frygiassa ja Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Liibyan alueilla, ja täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
        11. kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."
        12. Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
        13. Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
        14. Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
        15. Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
        16. Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
        17. 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19. Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        21. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
        22. Te Israelin miehet, kuulkaa nämä sanat: Jeesuksen, Nasaretilaisen, sen miehen, josta Jumala todisti teille voimallisilla teoilla ja ihmeillä ja merkeillä, joita Jumala hänen kauttansa teki teidän keskellänne, niinkuin te itse tiedätte,
        23. hänet, joka teille luovutettiin, Jumalan ennaltamäärätyn päätöksen ja edeltätietämyksen mukaan, te laista tietämättömien miesten kätten kautta naulitsitte ristille ja tapoitte.
        24. Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
        25. Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
        26. Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
        27. sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
        28. Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'
        29. Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä.
        30. Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen,
        31. niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.
        32. Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt, minkä todistajia me kaikki olemme.
        33. Koska hän siis on Jumalan oikean käden voimalla korotettu ja on Isältä saanut Pyhän Hengen lupauksen, on hän vuodattanut sen, minkä te nyt näette ja kuulette.
        34. Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni,
        35. kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.'
        36. Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."
        37. Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
        38. Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        jatkuu.............................


      • sinettisormus1

        39. Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        40. Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
        41. Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
        42. Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.
        43. Ja jokaiselle sielulle tuli pelko; ja monta ihmettä ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta.
        44. Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
        45. ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
        46. Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
        47. kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.


      • Seonniin

        Amen.


      • Siunaten

        Näitä uskovien kirjoituksia olisi hyvä lukea luopioidenkin, ateisteista puhumattakaan.


      • "Viettelysten täytyy/täytyi tulla."
        Matt 18:1-7 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
        Vakavaa pohdittavaa. Onko tässä maailmanajassa, jolloin luopumus näyttää lisääntyvän, syytä odottaa (suurta) herätystä jälkikristilliseen maailmaan?
        http://bibelfokus.se/node/77
        Eikö satoa kerätä par'aikaa pakanakansojen keskuudessa?
        https://www.google.fi/#q=muslims turn to christ&tbm=vid


      • amenamen
        Siunaten kirjoitti:

        Näitä uskovien kirjoituksia olisi hyvä lukea luopioidenkin, ateisteista puhumattakaan.

        amen.


      • yurki1000js kirjoitti:

        "Viettelysten täytyy/täytyi tulla."
        Matt 18:1-7 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
        Vakavaa pohdittavaa. Onko tässä maailmanajassa, jolloin luopumus näyttää lisääntyvän, syytä odottaa (suurta) herätystä jälkikristilliseen maailmaan?
        http://bibelfokus.se/node/77
        Eikö satoa kerätä par'aikaa pakanakansojen keskuudessa?
        https://www.google.fi/#q=muslims turn to christ&tbm=vid

        Juuri niin Jyrki, amen!


      • Pohdin. Kristuksen uskossa kuolleetkin temmataan. Vaikka elossa olevien temmattavien määrä olisikin suhteellisen pieni, yhteenlaskettu määrä saattaa olla hyvinkin suuri.
        1Tess 4:13-17 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.


      • ituwey
        yurki1000js kirjoitti:

        "Viettelysten täytyy/täytyi tulla."
        Matt 18:1-7 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
        Vakavaa pohdittavaa. Onko tässä maailmanajassa, jolloin luopumus näyttää lisääntyvän, syytä odottaa (suurta) herätystä jälkikristilliseen maailmaan?
        http://bibelfokus.se/node/77
        Eikö satoa kerätä par'aikaa pakanakansojen keskuudessa?
        https://www.google.fi/#q=muslims turn to christ&tbm=vid

        Amen


      • wewrewr

        erewr


    • Se on vaan sillä tavalla että jokainen uudestisyntynyt uskova haluaa Jeesuksen luo poistemmattuna heti ja nyt. Jos ei haluaisi, niin hän ei voi olla uudestisyntynyt uskossaan ja Jeesus sanoi, valvokaa, sillä te ette tiedä päivää ettekä hetkeä. Mutta jos te tietäisitte, te laiskistuisitte, joten työtä älkää jättäkö tekemättä. Eli lähetyskäsky!
      Mutta Raamatussa muistutetaan PALJON enemmän valvomisen merkityksestä kuin lähetyskäskyn saattamisesta loppuun. Pyhä Henki antaa kullekin armolahjat ja vakaumuksen työhön, johon kukin on määrätty. Joku vartioi aikaa ja joku julistaa evankeliumia, joku ruokkii Jeesuksen lampaat ja joku etsii kadonneita sieluja. Kaikella on tarkoituksensa, joten päivämäärien tutkiskelu kuuluu sen tehtävään armolahjassa, jolle se on tarkoitettu. Se ei ole kaikille soveltuvaa hommaa.

      • wertytry

        ytre


      • käytännössäniin

        Kyllä Paavalillakin se halu oli, mutta evankeliumin tähden hän mieluummin olisi halunnut jäädä tänne. Jos niin vastenmielistä ajallinen elämä on, niin miksi sitten hankkia jälkikasvua tänne ja toivoa pääsevänsä itse pois "pahuudesta" . Ja jos sydäninfarkti tai kuolemaan johtava sairaus tulee, niin piipaa-auto paikalle ja nopeasti pois kuoleman alta.


      • Pave oli käytännön mies. Jos hänen aikalaisensa olisivat olleet niin kuin hän, maailma olisi pelastunut noin sadassa vuodessa:)


    • helluntailainen

      Kun tullaan uskoon, niin eikö pitäisi olla ihan automaatio, että pelastussanoman eteenpäin vieminen on se tärkein tehtävä ajassa. Tietenkin opetus seurakunnassa , ja opetuslapseuttaminen on osa tätä tehtävää. Jos ei ole paikallisseurakuntaa, niin ei ole lähettäjiä ja esirukoilijoitakaan. Ja lähetyskäskyn toteuttaminen edesauttaa Jeesuksen paluuta.
      Monilla aikamme uskovilla on hätä vain omaisista ja aika kuluu puuhastelussa omia juttuja: ura, omakotitaloja, perhe, harrastukset, matkustaminen, ym.

      • aamenn

        amen.


      • Mikämaksaa

        Onko tehtävä unohtunut?


      • Niinhänsitäpitäisi

        ''helluntailainen''
        Kirjoitat asiaa.


      • Automaatio on pitää omasta uskosta kiinni. Tuo on kauniisti ajateltu mutta hieman itsekästä, vaikka sanonkin että hyvä ja amen kirjoituksellesi. En haluaisi kuulosta negatiiviselta mutta siinä on nimittäin mielenkiintoinen toinen puoli, joka tulee myös suoraan Jeesuksen sanoista "anna kuolleiden haudata kuolleensa, seuraa sinä minua". Eli toinenkin lause kuuluu: "usko tulee ylhäältä, ei teistä". Te pyydätte minulta sieluja joita voisitte pelastaa, kuin Mooses, joka löi sauvallaan vettä omassaa voimassaan. Paavalilla meni kaksi vuotta ennen kuin hän osasi julistaa Jumalan sanaa Pyhässä Hengessä. Kyse on asenteesta.... Pitäkää vain omasta kruunustanne kiinni, kokoontukaa, julistakaa kaduilla, ruokkikaa köyhiä, käykää katsomassa sairaita, sekä vankiloissa vankeja ja tehkää sitä työtä mihin teidät on kukin kutsuttu. Kyllä Herra ajallaan tuo uskon siihen siemeneen joka on itänyt, ette te sitä tee.
        Tarkastelkaa itseänne, haluatteko julistaa Jumalan sanaa nöyryydessä, vai siksi että teette sitä itsenne vuoksi paremmaksi Jumalan silmissä. En halua tällä osoittaa sormella ketään, vaan tiedän että moni tekee niin, haluaa todistaa itselleen olevansa hyvä ihminen kun julistaa sanaa randomisti joka paikassa. Tavallaanhan siinä ei olekaan mitään pahaa, itselläni on vaan muutama hyvä kokemus asiasta jotka valaisivat tutkimaan myös Raamatusta miten homma usein menee ja on mennyt jo apostoleilla aikoinaan.
        Haluatteko mennä ovelta ovelle kiusaamaan ihmisiä, jotka seuraavan kerran kun näkevät uskovan, sulkevat ikkunaverhotkin? Vai menettekö kahvilassa vieraaseen pöytään sanomaan että oletko kuullut pelastusksesta Jeesuksessa? Jos baarissa olis poke, niin se heittäis ulos, mutta siinä sitten vaivautuneena jotustelette ja kuulijaa ei kiinnosta yhtään ja taas seuraavalla kerralla kun tämä näkee uskovan, nousee karvat pystyyn. Tämä on itsekästä sanajulistustyötä.
        Epäitsekästä on se että "saat kertoa"... Jumala tuo sinulle sattumalta jonkun joka juurin nyt tarvitsee lempeitä ja kauniita sanojasi lohidttamaan. Hän on valmis kuulemaan kuka se Jeesus oli ja miksi se kuoli... nälkä oli tullut.
        On siis kaksi tapaa!


      • Voimmekysellä

        Mitä Herra haluaa sinun tekevän, kuinka toimivan?


      • JeesusonHerra
        JarmoEklund kirjoitti:

        Automaatio on pitää omasta uskosta kiinni. Tuo on kauniisti ajateltu mutta hieman itsekästä, vaikka sanonkin että hyvä ja amen kirjoituksellesi. En haluaisi kuulosta negatiiviselta mutta siinä on nimittäin mielenkiintoinen toinen puoli, joka tulee myös suoraan Jeesuksen sanoista "anna kuolleiden haudata kuolleensa, seuraa sinä minua". Eli toinenkin lause kuuluu: "usko tulee ylhäältä, ei teistä". Te pyydätte minulta sieluja joita voisitte pelastaa, kuin Mooses, joka löi sauvallaan vettä omassaa voimassaan. Paavalilla meni kaksi vuotta ennen kuin hän osasi julistaa Jumalan sanaa Pyhässä Hengessä. Kyse on asenteesta.... Pitäkää vain omasta kruunustanne kiinni, kokoontukaa, julistakaa kaduilla, ruokkikaa köyhiä, käykää katsomassa sairaita, sekä vankiloissa vankeja ja tehkää sitä työtä mihin teidät on kukin kutsuttu. Kyllä Herra ajallaan tuo uskon siihen siemeneen joka on itänyt, ette te sitä tee.
        Tarkastelkaa itseänne, haluatteko julistaa Jumalan sanaa nöyryydessä, vai siksi että teette sitä itsenne vuoksi paremmaksi Jumalan silmissä. En halua tällä osoittaa sormella ketään, vaan tiedän että moni tekee niin, haluaa todistaa itselleen olevansa hyvä ihminen kun julistaa sanaa randomisti joka paikassa. Tavallaanhan siinä ei olekaan mitään pahaa, itselläni on vaan muutama hyvä kokemus asiasta jotka valaisivat tutkimaan myös Raamatusta miten homma usein menee ja on mennyt jo apostoleilla aikoinaan.
        Haluatteko mennä ovelta ovelle kiusaamaan ihmisiä, jotka seuraavan kerran kun näkevät uskovan, sulkevat ikkunaverhotkin? Vai menettekö kahvilassa vieraaseen pöytään sanomaan että oletko kuullut pelastusksesta Jeesuksessa? Jos baarissa olis poke, niin se heittäis ulos, mutta siinä sitten vaivautuneena jotustelette ja kuulijaa ei kiinnosta yhtään ja taas seuraavalla kerralla kun tämä näkee uskovan, nousee karvat pystyyn. Tämä on itsekästä sanajulistustyötä.
        Epäitsekästä on se että "saat kertoa"... Jumala tuo sinulle sattumalta jonkun joka juurin nyt tarvitsee lempeitä ja kauniita sanojasi lohidttamaan. Hän on valmis kuulemaan kuka se Jeesus oli ja miksi se kuoli... nälkä oli tullut.
        On siis kaksi tapaa!

        Eikö Jumala puhu sinulle suoraan, silloin todellakin elät oman viisautesi varassa.
        Uudestisyntyneitä uskovia ohjaa Herra ihan henkilökohtaisesti.
        Kaikille sanoma on yhteistä, että lukekaa sanaani. Minä olen Pyhä Jumala ja puhun sanani kautta.
        Todellakin evankelista saa sanottavansa kuhunkin tilaisuuteen erikseen Jumalalta.
        Rukoilkaa Herralta viisautta itsellenne.
        Lisäksi Herra puhuu jokaiselle erikseen Pyhän Henkensä välityksellä.
        Jarmo. Kirjoitat kuin se, joka ei ole uskossa, eikä kuuntele/palvele Herraa Jeesusta Kristusta.


      • Eiole2tietäpelastus
        JeesusonHerra kirjoitti:

        Eikö Jumala puhu sinulle suoraan, silloin todellakin elät oman viisautesi varassa.
        Uudestisyntyneitä uskovia ohjaa Herra ihan henkilökohtaisesti.
        Kaikille sanoma on yhteistä, että lukekaa sanaani. Minä olen Pyhä Jumala ja puhun sanani kautta.
        Todellakin evankelista saa sanottavansa kuhunkin tilaisuuteen erikseen Jumalalta.
        Rukoilkaa Herralta viisautta itsellenne.
        Lisäksi Herra puhuu jokaiselle erikseen Pyhän Henkensä välityksellä.
        Jarmo. Kirjoitat kuin se, joka ei ole uskossa, eikä kuuntele/palvele Herraa Jeesusta Kristusta.

        On vain yksi tie, totuus ja elämä.
        Ei muuta.


      • JeesusonHerra kirjoitti:

        Eikö Jumala puhu sinulle suoraan, silloin todellakin elät oman viisautesi varassa.
        Uudestisyntyneitä uskovia ohjaa Herra ihan henkilökohtaisesti.
        Kaikille sanoma on yhteistä, että lukekaa sanaani. Minä olen Pyhä Jumala ja puhun sanani kautta.
        Todellakin evankelista saa sanottavansa kuhunkin tilaisuuteen erikseen Jumalalta.
        Rukoilkaa Herralta viisautta itsellenne.
        Lisäksi Herra puhuu jokaiselle erikseen Pyhän Henkensä välityksellä.
        Jarmo. Kirjoitat kuin se, joka ei ole uskossa, eikä kuuntele/palvele Herraa Jeesusta Kristusta.

        Kyllä ne jotka minut tuntevat, ymmärtävät mitä tarkoitan.


      • Kuten todettua, kommunikointi on haasteellinen laji. Kevennän :D
        https://www.youtube.com/watch?v=Vc8tfioOKvU
        Asenteista
        Luuk:
        18:9 Niin hän puhui vielä muutamille, jotka luottivat itseensä, luullen olevansa vanhurskaita, ja ylenkatsoivat muita, tämän vertauksen:
        18:10 "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
        18:11 Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
        18:12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
        18:13 Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'
        18:14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
        18:15 Ja he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.
        18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
        18:17 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
        18:18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
        18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        18:21 Mutta hän sanoi: "Tätä kaikkea minä olen noudattanut nuoruudestani asti."
        18:22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua."
        18:23 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
        18:24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!


    • "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

      Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

      Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

      Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

      Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

      Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

      Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!


      • Rakas uskonveljeni Jyrki,
        toimin täydessä Jumalan ohjauksessa ja tähänkin viestiketjuun tulin Jumalan johdatuksessa, siis suoralla hakusanalla, vain ja ainoastaan tämän keskustelun tärkeyden vuoksi.
        Olette siis Jumalalle ERITTÄIN RAKKAITA, kuten KAIKKI MIKÄ ON HERRASTA ALKUNSA SAANUT !!!

        Valitettavasti en voi antaa arviota tuohon esittämääsi reformaatioon, koska Jumala ei ohjaa minua sitä lukemaan. Jumala kyllä tietää noiden esittämiesi linkkien koko sisällön, mutta ei halua minun lukevan/katsovan niitä.

        Miksikö? . . . Koska niissä ei yksinkertaisesti ole minulle mitään!

        Tuota kirjoittamaani:
        "Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!"
        voin kyllä selventää sen verran, että tuo KÄSKY on annettu suoraan minulle ja tehtäväni on valvoa sen täytäntöönpano henkilökohtaisesti . . . ALUSTA asti . . . Siunattuun LOPPUUN.

        Muut tuon viestini kohdat selvennän, alkavan viikon 34, tiistaina ja keskiviikkona.

        Huomenna, maanantaista lähtien kirjoitan tämän viestiketjun lopun jatkeeksi, sen mitä Jumala haluaa, koska Herra lähetti Paimenensa tähän keskusteluun, Rakkaita Lampaitaan paimentamaan, jotta yksikään heistä ei eksyisi :)


        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!


      • JH: "Valitettavasti en voi antaa arviota tuohon esittämääsi reformaatioon, koska Jumala ei ohjaa minua sitä lukemaan. Jumala kyllä tietää noiden esittämiesi linkkien koko sisällön, mutta ei halua minun lukevan/katsovan niitä. Miksikö? . . . Koska niissä ei yksinkertaisesti ole minulle mitään!"
        JH. Miksi sinut pitäisi ottaa vakavasti?


      • "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        aha


      • tavallinensyntinen
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakas uskonveljeni Jyrki,
        toimin täydessä Jumalan ohjauksessa ja tähänkin viestiketjuun tulin Jumalan johdatuksessa, siis suoralla hakusanalla, vain ja ainoastaan tämän keskustelun tärkeyden vuoksi.
        Olette siis Jumalalle ERITTÄIN RAKKAITA, kuten KAIKKI MIKÄ ON HERRASTA ALKUNSA SAANUT !!!

        Valitettavasti en voi antaa arviota tuohon esittämääsi reformaatioon, koska Jumala ei ohjaa minua sitä lukemaan. Jumala kyllä tietää noiden esittämiesi linkkien koko sisällön, mutta ei halua minun lukevan/katsovan niitä.

        Miksikö? . . . Koska niissä ei yksinkertaisesti ole minulle mitään!

        Tuota kirjoittamaani:
        "Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!"
        voin kyllä selventää sen verran, että tuo KÄSKY on annettu suoraan minulle ja tehtäväni on valvoa sen täytäntöönpano henkilökohtaisesti . . . ALUSTA asti . . . Siunattuun LOPPUUN.

        Muut tuon viestini kohdat selvennän, alkavan viikon 34, tiistaina ja keskiviikkona.

        Huomenna, maanantaista lähtien kirjoitan tämän viestiketjun lopun jatkeeksi, sen mitä Jumala haluaa, koska Herra lähetti Paimenensa tähän keskusteluun, Rakkaita Lampaitaan paimentamaan, jotta yksikään heistä ei eksyisi :)


        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

        Oletko enkeli tai jokin muu henkiolento?


      • Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.

        Samanlainen tavallinen ihminen olen kuin muutkin . . . syntinen, eli samat ovat minulla ongelmat, kuin kenellä tahansa muullakin, kuolevaisella.

        Tavoitteena Taivasten Valtakunta ja valtava halu nähdä Jeesus Kristus . . .

        Kasvoista :) <---> (: Kasvoihin


    • Mutta hyvä aloittaja ja kaikki muutkin. Aloituksessasi on selvä ilkeämielinen ja röyhkeäkin syytös meitä vastaan saatanallisina eksyttäjinä, jotka odotamme Jeesusta laskemalla päiviä. Jos luetaan tarkkaan mitä "helluntalainen" sanoo:
      "Tuollaiset höpötykset jostain syyskuun tai lokakuun sinä ja tänä päivänä ovat täysin sielunvihollisen juoni saada kristinusko ajatuksemme toisarvoiseen ja uskomme naurunalaiseksi maailman silmissä."
      On äärettömän vaarallista koskaan puhua Jeesuksen tekemästä pelastussuunnitelmasta sielunvihollisen juonena. Ajatteles nyt, MITÄPÄ JOS TEMPAUS TULEEKIN SYYSKUUSSA? Miten sinä suhtaudut siihen siinä kohtaa, kun olet juuri puhunut ettei edes saa odottaa, koska se on sielunvihollisen juoni.
      Jokainen osaa ottaa päivämäärät miten ottavat. Kuten sanoin jo tuossa aiemmin, ettei saa lopettaa työtä, mutta kopioinko kaikki ne paikat tänne nettiraamatusta, missä käsketään valvomaan ja odottamaan. En viitsi, jokainen meistä tietää että joka luvussa ja joka evankeliumissa on monta, monta paikkaa, jossa kehotetaan nimenomaan valvomaan.
      Minua haukutaan usein, olen tottunut siihen. Totuus satuttaa ja monelle totuuteni on täyttä valhetta mutta minulla on rauha Jeesuksessa Kritusksessa ja rauha sydämessäni Pyhässä Hengessä. Tämä on kutsumukseni, josta jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä siitä mitä tarkoitan. www.pelastussanoma.fi

      • Kiitos Jarmo. Nyt tiedän, että maailmassa on ainakin kaksi odottajaa. Rukoilen pikaista maailmanrauhaa. Amen.
        Room:
        8:18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
        8:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
        8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
        8:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
        8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
        8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
        8:24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
        8:25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
        8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
        8:27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
        8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        8:30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
        8:31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Jarmo. Nyt tiedän, että maailmassa on ainakin kaksi odottajaa. Rukoilen pikaista maailmanrauhaa. Amen.
        Room:
        8:18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
        8:19 Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
        8:20 Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
        8:21 koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
        8:22 Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
        8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
        8:24 Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
        8:25 Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
        8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
        8:27 Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
        8:28 Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
        8:30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
        8:31 Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?

        Mistä täällä Suomi24:ssä saa tähän hassun hymiön?


      • helluntailainen

        Jumalan Jeesuksessa tarjoama pelastus ei ole tietenkään sielunvihollisen juoni, mutta nuo "ennustetut päivämäärät ja niiden ympärillä pyöriminen" kyllä ovat. Ei ihminen tiedä tarkalleen koska Jeesus tulee toisen kerran. Ei se ole edes tärkeää. Pääasia että ollaan valmiina joka hetki siirtymään ajasta iankaikkisuuteen. Kuolema voi tulla jo ennen syyskuuta.



      • JarmoEklund kirjoitti:

        Homerkakku nauratti viimekeväänä kaikkia ihan kauheesti. Siinä pellellä on hymy hyytynyt, eikä kakkua näy missään ja muutenkin H-moilanen, että minne se Homer on menny. Olisko "rapture" vieny mennessään?

        Tarkoitan H-Omer on mennyt....


      • 235tgw
        helluntailainen kirjoitti:

        Jumalan Jeesuksessa tarjoama pelastus ei ole tietenkään sielunvihollisen juoni, mutta nuo "ennustetut päivämäärät ja niiden ympärillä pyöriminen" kyllä ovat. Ei ihminen tiedä tarkalleen koska Jeesus tulee toisen kerran. Ei se ole edes tärkeää. Pääasia että ollaan valmiina joka hetki siirtymään ajasta iankaikkisuuteen. Kuolema voi tulla jo ennen syyskuuta.

        Vai ei ole tärkeää tietää, milloin Jeesus tulee. Kuuntele nyt kuitenkin Jeesusta: "Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas." Ei Jumala tee mitään ilmoittamatta ensin.

        On äärimmäisen tärkeää, että netistä löytyy oikea selitys sille, miksi ihmiset ovat kadonneet! Jäljelle jääneet muistavat nämä puheet ja voivat lukea totuuden katoamisista. Kun olet taivaassa, et voi enää varoittaa ketään.

        Jos ihmisiä ei katoa, mutta jotain todella suurta tapahtuu, mietipä kuinka moni tulee herätykseen, kun asiasta on ennalta ilmoitettu! "Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki!" Siinäkö perkeleen juoni? Perkeleen juoni on siinä, että kristityt pysyy mahdollisimman hiljaa, että sitten kun tempaus tapahtuu, niin ihmiset ostavat väkevän eksytyksen paremman selityksen puutteessa.

        Herätys voi tulla ainoastaan niin, että kristityt itse heräävät ensin aikaansa, missä elävät! Mikään ei muutu, jos ei ravistella. Kuka luulee, että jumalaton maailma tulee herätykseen, jos kaikki on hyvin? "Nyt on rauha, ei hätää mitään" sanotaan. Pitää ravistella, että nukkuvat herää.

        Ei kaikkien tarvitse näitä asioita tuntitolkulla joka päivä tutkia, mutta perkeleestä on tämä veljien ja siskojen alaspainaminen. Sama päämäärä kaikilla on.



      • JarmoEklund kirjoitti:

        Tarkoitan H-Omer on mennyt....

        Tosiaan Jarmo. H-Omer-kakku. Olin jo unohtanut koko kakun. Ei ihme. Olen kalkkis:)
        Homer-kakku (ei sama kuin viimeksi)
        http://res.cloudinary.com/cd/c_limit,f_auto,h_900,q_75,w_900/c2u4bapn6gt2fuh3ngpj.jpg
        Omer-kakku (menköön tämän kerran)
        https://www.healthwaysfit.com/images/default-source/photos/50_birthday_cake.jpg?sfvrsn=0
        Juttua Omerin laskennasta.
        > Why did God wait 50 days after the Jews left Egypt before giving the Torah? Why didn't He simply give it to them in Egypt, or immediately after their departure?
        The answer is that the Jews were not yet spiritually equipped to receive the Torah. For over 200 years, they had been living in an Egyptian society known to be the world center for immorality and vice. Even without direct Jewish participation, these influences nonetheless permeated the air and seeped into their consciousness. The primary book of Kabbalah, "The Zohar," reports that in Egypt the Jews had slipped to the 49th level of spiritual impurity. (50 is the very lowest.) God could not give the Torah at this point. The Jews needed to grow up first, or else they would have squandered the opportunity. <
        http://www.aish.com/h/o/t/48970201.html


      • NoPlansWhatsoever

        Israelis where quickly adopting "Idols" and joining surrounding nations
        customs through marriage ."No-Mads" Arab women brought their
        own falls- religion to Israeli men. YAHWE punished them by allowing
        complete Jerusalem destruction. There's no rebuilding plans for Jerusalem.


      • K.T.USA

        Jarmo ,voisitko näyttää sen "tempauksen Raamatusta" ?


      • NoPlansWhatsoever kirjoitti:

        Israelis where quickly adopting "Idols" and joining surrounding nations
        customs through marriage ."No-Mads" Arab women brought their
        own falls- religion to Israeli men. YAHWE punished them by allowing
        complete Jerusalem destruction. There's no rebuilding plans for Jerusalem.

        Toivoa on. (Taivaallinen) uusi Jerusalem on olemassa. Pian saamme ihastella sen loistoa:)
        Biblia (1776) Ja minä Johannes näin pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, astuvan alas taivaasta, Jumalalta valmistetun, niinkuin morsiamen kaunistetun hänen miehellensä.

        https://www.google.fi/search?q=new jerusalem&biw=1099&bih=753&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIpoLhnOy5xwIVQpIsCh3MRwTj


      • K.T.USA kirjoitti:

        Jarmo ,voisitko näyttää sen "tempauksen Raamatusta" ?

        1Tess 4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church


      • julistetaanevankleiumia

        Mitä sanot sitten jos syyskuu, tulee ja menee ja sitten olet vieläkin laskemassa päiviä täällä. Jumala sana kyllä neuvoo suhtautumaan kriittisesti lopunajan ennustajaiin. Siinäkin saamme erehtyä?


    • Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan.

      Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

      Mutta, koska "Herran pelko on viisauden alku ..." niin, aika ajoin on myös aivan PAKKO muistuttaa . . . TUOMIOPÄIVÄN TULEMISESTA.

      Siksi Jumala on antanut myös tehtävän . . . tuomiopäivän julistamisesta!

      Muistakaa kuitenkin . . . VAIN JUMALALLA ON VALTA TUOMITA.

      "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi? Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä." Matt. 7:1-5

      Huomenna puhdistamme itsemme, Herran tahdon mukaisesti, jotta voisimme keskustella yhteisestä tehtävästämme . . . täydessä Jumalan Rauhassa ja Sovussa.

      Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

      • Kylläkin

        Puhut asiaa.


      • tavallinensyntinen

        Kyllä puhuu asiaa mutta missä Jeesus?


      • Jumalan ainoaa Poikaa . . . JEESUS KRISTUSTA . . . kunnioitamme torstaina 20.08 tulevassa viestissä ja KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.



      • Likaapaperilla

        Aloittaja,IHMINEN on valinnut kirjoituksensa tänne ,miksi panna kaikki
        näpertelyt Jumalan syyksi.Ei YAHWElla ole aikaa eikä halua näitä
        lueskella. Hyttysen paskoja suomenlahdella.


      • Veisaamista
        Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Jumalan ainoaa Poikaa . . . JEESUS KRISTUSTA . . . kunnioitamme torstaina 20.08 tulevassa viestissä ja KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

        Meillä kunnioitamme Jeesusta joka päivä elämämme aikana. Ei siinä
        erikoisia päiviä tarvita. Kristityille Jeesus antoi ainoastaan yhden
        "viettopäivän" HÄNEN kuolemansa muistonvietto-tilaisuuden.
        Eikä mitään muuta, ei joulua eikä pääsiäis-munia.Eikä ruumiille veisua.


      • Helppoaheinänteko
        tavallinensyntinen kirjoitti:

        Kyllä puhuu asiaa mutta missä Jeesus?

        Kukaan kuolevainen ei sitä paikkaa tiedä. Liha ei mene taivaaseen,vaan
        pysyy maan päällä taikka sen sisällä.Kuolleet odottavat haudoissaan
        kutsua nousta,jos heidän on havaittu arvollisiksi, muuten jäävät
        hautoihinsa,eli helvettiinsä. "Manalan majoille menevät".


      • Helppoaheinänteko kirjoitti:

        Kukaan kuolevainen ei sitä paikkaa tiedä. Liha ei mene taivaaseen,vaan
        pysyy maan päällä taikka sen sisällä.Kuolleet odottavat haudoissaan
        kutsua nousta,jos heidän on havaittu arvollisiksi, muuten jäävät
        hautoihinsa,eli helvettiinsä. "Manalan majoille menevät".

        Käsittääkseni kokonainen ihminen on "henki, sielu ja ruumis". Näin ollen uskon, että ekassa ylösnousemuksessa Jumalan pyhät tulevat saamaan täydelisen ylösnousemusruumiin.
        Biblia (1776) Ajan rahdussa, silmänräpäyksessä, viimeisellä basunalla; sillä basuna soi, ja kuolleet pitää turmelematoinna nouseman ylös ja me tulemme muutetuksi.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1ko 15&kirjat=kr
        Sitten on toinen ylösnousemus. Silloin jumalattomat nousevat haudoistaan ja tuonelasta viimeiselle tuomiolle.
        Ilm:
        20:5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
        20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
        20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        20:11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
        20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
        20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
        20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
        Jeesus erottaa lampaat vuohista.
        Matt:
        25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


    • awefawegg

      kukin omien voimiensa mukaan

    • K.T.USA

      Ai, en ole kuullutkaan MEILLE ANNETUSTA määräyksestä saarnata kenellekkään mitään. Mitäs jos tietosi eivät riitä kinasteluun uskon asioista ?
      Apostoleille oli annettu "pyhän-hengen lahjat" suoraan ylhäältä, siten heillä oli
      arvostelematon totuus.Jeesus alkoi saarnaamisensa vasta miehuutensa iässä
      kasteen saatuaan. Taivaasta kuului ääni ?Kertomus on meille tuttu. Kenelle
      meistä voisi tapahtua samoin, ? takuulla ei kenellekkään meistä.

    • PuppuaseON

      Siitä parantumisesta on tehty vain pinnallisia tutkimuksia. Lääketiede selittää
      sen "väliaikaiseksi lievennykseksi"ihmisen oman vahvan uskomuksen takia
      eikä siinä tarvitä mitään "taivaallista sekaantumista". Jos se muka toimii, niin
      miksi eivät myöskin kykene herättämään ketään kuolleista, niinkuin Jeesus.

    • Sotaanmenossa

      Eivät juutalaiset mitään evnkeliumia saarnaa, heidän aikansa menee
      rahan haalimiseen, ja ydinkärkien varastoimiseen.

      • Jumalansilmäterä

        Tosta voidaan olla montaa mieltä...


      • Jeesus tulee. Oletko valmis? Tapahtuu pian:
        - Rapture
        1 Thess 4:17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        - Tribulation
        Mark 13:19 For there will be worse trouble at that time than there has ever been from the very beginning, when God created the universe, until now; and there will be nothing like it again.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        - Peace
        Revelation 20:1-3 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand. And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years, And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.

        https://www.google.fi/#q=god's kingdom


    • Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

      Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

      UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?
      --------------------------------------------------------------
      Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

      ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

      UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

      KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

      "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18
      ----------------------------------------------------------------
      Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!


      Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

      Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

      Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.
      Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.


      TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.


      Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:
      "Try to teach my children
      To recognise excuse before it acts
      From love and conviction to pray
      Take good care of what the priests say
      After death
      it's so much fun'
      Little sheep
      don't let your feet stray

      Happiness is easy

      Jesus came to Galilee
      sailing on the sea
      Jesus came to save our souls
      and be a friend to me
      Joy be written on the earth
      And the sky above
      Jesus star that shines so bright
      Gather us in love,
      Gather us in love"

      Talk Talk - Happiness Is Easy
      "Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

      Lisää myöhemmin, tänään ...

      • Kiitos JH.
        Käsittääkseni tutkimusten mukaan Jumala tuli lihaksi syksyllä, ilmeisesti sovituspäivänä.
        > Jom kippur (hepreaksi ‏יום כיפור‎, sovituspäivä) on juutalainen juhlapäivä. Sitä vietetään tišri-kuun kymmenentenä päivänä, länsimaisen ajanlaskun mukaan syys- tai lokakuussa. Jom kippur päättää juutalaisten uudestavuodesta roš hašanasta alkaneen kymmenen katumuspäivän jakson. Sitä pidetään vuoden päivistä pyhimpänä ja vietetään paastoten sekä rukoillen. Vanhuksia, sairaita sekä raskaana olevia naisia lukuun ottamatta bar-ja bat-mitzvaiän saavuttaneet juutalaiset noudattavat täydellistä paastoa ilman ruokaa ja juomaa jom kippurin aattoillasta seuraavaan auringolaskuun saakka. <
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Jom_kippur
        > 2. Jesus was born on the Day of Atonement, Tishri 10
        The Day of Atonement, Tishri 10, was a special Sabbath, and the holiest day in the Old Covenant Jewish calendar year. The only day of the year our Heavenly Father came down to be with man, in the Holy of Holies within the Temple at Jerusalem. On this day our Heavenly Father would annually forgive the sins of Israel, make Israel holy for one more year, as they awaited the promised Messiah, Jesus, to come and save them. The significance of this holy day alone, foreshadows that this day would be the Day when Jesus would be born, would come to take away our sins, and make believers spiritually holy forever. The Birth of Jesus <
        http://www.abidewithchrist.org/k6.htm
        Artikkelin mukaan samana päivänä synttäreitään viettävät:
        - Luominen
        - Maa (vedenpaisumus loppui ja kuiva maa tuli näkyviin)
        - Jeesus
        > Jesus Was Born on the Day of Trumpets

        If one can realize that the New Testament shows Jesus born on the Day of Trumpets (the first day of Tishri ― the start of the Jewish civil year) an impressive amount of symbolic features emerge on the biblical and prophetic scenes. Before the period of the Exodus in the time of Moses, this was the day that began the biblical year. It also looks like this was the day when people were advanced one year of life ― no matter at what month of the year they were actually born.

        Notice that the patriarch Noah became 600 years of age “in the first month [Tishri], the first day of the month [later to be called the Day of Trumpets]” (Genesis 8:13). That was the very day when “Noah removed the covering of the ark, and looked, and, behold, the face of the ground was dry” (v. 13). This was not only Noah’s official birthday, it became a new birth after the Flood for the earth as well.

        There is more. Even the first day of creation mentioned in Genesis 1:1–5 could be reckoned as being this very day. The early Jews discussed whether the actual creation took place in spring or in autumn. But since the autumn commenced all biblical years before the Exodus (Exodus 12:2), and since all the fruit was then on the trees ready for Adam and Eve to eat (Genesis 1:29; 2:9, 16–17), it suggests that the month of Tishri was the creation month, beginning near the autumn. If so, then the first day of creation mentioned in Genesis was also the first of Tishri (at least, Moses no doubt intended to give that impression). This means that not only was this the birthday of the new earth in Noah’s day and what was later to become the Day of Trumpets on the Mosaic calendar, but it was also the day which ushered in the original creation of the heavens and the earth.

        As shown before, among the Jews this day was called Rosh ha-Shanah (the Feast of the New Year). The majority belief of Jewish elders (which still dominates the services of the synagogues) was that the Day of Trumpets was the memorial day that commemorated the beginning of the world. Authorized opinion prevailed that the first of Tishri was the first day of Genesis 1:1–5. It “came to be regarded as the birthday of the world.” 1 It was even more than an anniversary of the physical creation. The Jewish historian Theodor H. Gaster states,

        “Judaism regards New Year’s Day not merely as an anniversary of creation ― but more importantly ― as a renewal of it. This is when the world is reborn.” <

        http://www.askelm.com/star/star008.htm


      • Jumala kyllä tietää oman poikansa syntymäpäivän . . . ei ihminen sitä päivämäärää tutkimalla voi muuksi muuttaa !

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.


      • JH. Vaikuttaako Jeesuksen syntymäaika tempauksen ajankohtaan? Jos, niin miten?


      • Rakkaat uskonveljeni Jyrki ja Jarmo,
        sekä kaikki muut, joiden nimiä en vielä tiedä !

        Me suomalaiset uudestisyntyneet, olemme nyt Jeesuksen OPETUSLAPSIA ja kun lyhyt opetusjakso on ohi, niin olemme APOSTOLIEN kaltaisia . . . jotka julistavat Jumalan sanaa maailmanlaajuisesti.
        Älkää olko murheellisia ja pettyneitä . . . että me emme vielä saa nähdä Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

        Jumalan lohdutus meille kaikille . . . Jeesus kaipuuseen:

        Kuin Taivaisiin - Kari Tapio
        -------------------------------
        "Kun maahan oon nyt lyöty
        Kuinka voisin
        mä löytää tien, en viittojakaan nää
        Nyt maailmalta valmis kotiin oisin, sä vihdoin tuu ja ainiaaksi jää

        Kuin taivaisiin, sä nosta mua nyt jälleen
        Kuin taivaisiin, taas päälle vuoren sen
        Elää voin, kun kanssasi näin kuljen
        Kuin taivaisiin, sun vierelläs mä meen"
        --------------------------------------------

        Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista !

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27

        Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen



      • Joo loistavasti Anna soittaa, kun olen aina tuntenut hänet vain hyvänä laulajana. Tuo on melkoisen vaativa esitys, yksinään säestää ilman mitään rytmiä taustalla !
        Tuo "Kuin Taivaisiin" kappaleen sanoitus on pelkästään itse Jumalan haku meille ja osoitus siitä kuinka hyvin Herra ymmärtää uudestisyntynyttä omaansa, kulkemalla hänen rinnallaan, yhteistä taivalta.

        Minulle ei kannata laittaa uskontoaiheisia linkkejä, koska en saa lukea niitä. Ne sotkevat sitä ajatuskokonaisuutta, jota Jumala ohjaa lukemaan ja sitten joudun tavallaan aloittamaan alusta, jotta saan puhtaan Jumalan tahdon selkeänä.

        "JH. Vaikuttaako Jeesuksen syntymäaika tempauksen ajankohtaan? Jos, niin miten?"
        Jeesuksen syntymäaika, määräsi täysin PERJANTAIN 21.08 klo 12:17 viestin ajankohdan. Tuo on täsmällinen Jeesus Nasaretilaisen syntymähetki, joten Jumala haluaa kertoa meille aivan kaiken Jeesuksesta ja vieläpä erittäin tarkasti.
        Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu.

        Tempauksesta en ole saanut lukea mitään toisten kirjoittamaa tekstiä, joten sitä en voi kommentoida. Ainut asia, jonka voin kertoa siihen liittyen on ennakkoilmoitus, joka asiasta on annettu.

        Ennakkoilmoitus menee näin:
        Olen tavallaan vastaanottamassa tehtäväni vasta virallisesti, sitten kun olen ilmoittanut edeltäjälleni, jonka materiaalista olen tärkeimmän oppini saanut ja joka on palvelustehtävänsä Herralle suorittanut, että hänen aikansa on täysi.

        Menen siis hänen luoksensa ja ilmoitan: Sinun aikasi on täysi, olet näkevä Jeesus Kristuksen kasvoista kasvoihin.

        Hän ei siis saa tietää ennakolta milloin hänen aikansa on täysi, koska minulle ei myöskään sitä ajankohtaa, eikä ilmoituspaikkaa kerrota ennakolta. Se vaan tapahtuu, kun aika on täysi.

        Herra yksin määrää, sen milloin ihmisen aika on täysi, ainakin tässä tapauksessa. Nämä ovat sellaisia asioita, joita ihmisen ei tulisi pohtia, lainkaan.

        Toivottavasti tämä helpotti hieman " tempauksen" pohdintaa, mutta suosittelen kuitenkin unohtamaan koko asian, koska sillä ei ole suurempaa merkitystä, eikä se nyt koske meitä.


      • JH. Mikset siteeraa Raamattua? Onko sinulla oma blogi?


      • "Mikset siteeraa Raamattua?"

        Tehtäväni on toteuttaa ja julistaa tämänhetkistä Jumalan tahtoa . . . edustan siis nyt Jumalaa maan päällä . . . Messiaan tuloon asti.

        Tulevat tekoni kunnioittavat Jumalaa ja niillä todistetaan Jumalan olemassaolo, niille jotka eivät muuten uskoisi. Suurin osa ihmisistä ei tule koskaan uskomaan, vaikka Jumalan nimissä tapahtuisi mitä tahansa, koska löytävät tapahtumille aina jonkun muun järjellisen tai tieteellisen selityksen . . . johon siis ei Jumala mahdu mukaan.

        Raamatun siteeraaminen on tärkeää, mutta pääasiassa muiden tehtävä. Minut Jumala ohjaa tekoihin, koska Jumalan sana ei tavoita tarpeeksi hyvin vaikka sitä yritetään saarnata kaikin tavoin. Siksi tarvitaan enemmän tekoja, joiden tarkoitus on saada ihmiset etsimään vastausta Raamatusta ja Jumalan sanasta . . . siis pohtimaan asioita itsenäisesti.

        Yritän siteerata Jumalan tahtoa mahdollisimman tarkasti, niin että oma mielipiteeni ja käsitykseni häviäisi kirjoituksistani . . . aivan kokonaan. Siihen pyrin, koska se on Jumalan tahto . . . minun kohdallani.

        "Onko sinulla oma blogi?"

        En kirjoita omaa blogia, mutta tulossa on sellaista, joka korvaa blogin.

        Jumalan tahdon mukainen suunnitelma ottaa käyttöönsä kaikki mahdolliset viestintäkeinot. Tulee tapahtumaan sellaisia asioita, jotka ylittävät uutiskynnyksen, jolloin tavallaan kaikki mahdolliset mediat alkavat julistamaan Jumalan sanaa ja sen seurauksena myös ihmiset alkavat keskustelemaan keskenään, tapahtumista.

        Näistä Jumalan suunnitelmista on annettu ennakkoilmoituksia, jotta niitä voi valmistella alustavasti ja valmistautua myös henkisellä tasolla.

        -----------------------------------------------------------------------------
        Jumala aikoo käyttää Jyrkin ja Jarmon nettisivustoja myös jatkossa, mutta sekin on vasta ennakkoilmoitus, joten en pysty sanomaan asiasta sen tarkemmin, mitä kaikkea on tulossa noiden nettisivujen kautta.
        Myös muita henkilöitä on tulossa noihin tehtäviin, mutta tällä hetkellä ei ole vielä tarkempaa tietoa asiasta.

        Eli tässäkin tapauksessa, asian hoitavat ne Jumalan valitut, joilla on siihen tehtävään parhaat edellytykset ja riittävästi kokemusta.


      • aha


      • raamatusta

        "Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."

        minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä? minä en ainakaan lue muutakun raamattua...

        se rittää ei muuta tarvitse...


      • "no lähdin sitten uskon tielle ja palasin Herran tykö..."

        Siunattu on sinun paluusi, Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
        ----------------------------------------------------------------------
        Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.
        Kokemuksesi on siksi arvokas.

        Toteutamme Herran tahtoa ja siihen kuuluu tajunnan laajentaminen, Luojamme luoman maailmankaikkeuden ymmärtämiseksi.

        "minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä?"
        Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa . . . Jeesuksen Uskoa.

        Tuo mainittu kirja kertoo myös Raamatun synnystä, eli kertoo sen kirjoittamisen eri vaiheista ja tekee siten kunniaa Pyhälle Raamatulle . . . se ei vähennä Raamatun arvoa, eikä pysty korvaamaan Raamattua.

        Kirjassa on vähän yli 2000 sivua, mutta siitä luetaan yhdessä vain Herran valitsemat kohdat. Jokainen lukee itsenäisesti sitten laajemmin, oman kiinnostuksensa mukaisesti tai "Pyhän Hengen" ohjauksen mukaisesti.


      • JH: "Toteutamme Herran tahtoa ja siihen kuuluu tajunnan laajentaminen, Luojamme luoman maailmankaikkeuden ymmärtämiseksi."
        > TAJUNNAN LAAJENTAMINEN <
        Sorry JH, mutta mulla nousi karvat pystyyn.


      • Rakas uskonveljeni Jyrki,
        olet ihastuttavan suorapuheinen ja sinulta saa heti rehdin palautteen.

        "> TAJUNNAN LAAJENTAMINEN <"
        Olet oikeassa . . . kuulostaa todella hurjalta :D

        "raamatusta" voi kertoa meille oman kokemuksensa, miltä tuntuu kun >laajentaa tajuntaa< aineilla, jos olet kokeillut sellaista kamaa?
        Meidän ei ole tarkoitus mennä niin pitkälle.

        Löysin kuitenkin yhden sopivan tavan: (USKOTOIVORAKKAUS.FI)
        "Ainoastaan kommunikoiva ajattelu tuottaa hedelmää. Minä sanon kyllä, sinä sanot ei, minä joudun tarkistamaan, mitä sanoin - ja näin tajunnan avaruus laajenee ja pääsemme yhä ulommalle kehälle."


      • raamatusta

        "raamatusta" voi kertoa meille oman kokemuksensa, miltä tuntuu kun >laajentaa tajuntaa< aineilla, jos olet kokeillut sellaista kamaa?"

        mitenkä tähän nytten sanois toi koko mun matka oli niin suuri tajunnan räjäyttäjä että ei sitä voi oikein osiin jakaa... :)

        mutta tässä aiheesta asiaa joka selventää aisaa huumeista, ajatelkaa että viel n. 65 vuotta sitten huumeet olivat laillisia suomessa ja niitä pysty apteekista ostamaan tässä hyvä dokkari huume suomen historia...

        http://areena.yle.fi/1-2491669

        Jakso 1

        1/4. Kemiallisia unelmia. 1950-luvulle asti oopiumi, heroiini, amfetamiini ja LSD olivat laillisia lääkeaineita. Millainen oli niiden matka lääkkeistä laittomiksi huumeiksi?

        http://areena.yle.fi/1-2491671

        Jakso 2

        2/4. Sotasisua pillereistä. Lääketeollisuus ja natsi-Saksan ihmelääkkeet tukivat suomalaisen sotilaan taistelutahtoa. Miten vaikutti sotilaisiin "viaton myrkky", Pervitiini?

        http://areena.yle.fi/1-2491672

        Jakso 3

        3/4. Tajunnan kumous. 1960-luvun huumeaalto huuhtoo yli Suomen ja tuo kannabiksen koko kansan tietoisuuteen. Koululaiset ja opiskelijat seuraavat elämäntaiteilijoita huumekokeiluissa ja -käytössä.

        http://areena.yle.fi/1-2491673

        Jakso 4


        4/4. Kontrollin vastaisku. Viattomiksi ajatellut lääkeaineet määritellään laittomiksi. Virkakoneisto alkaa haravoida kokeilijoita ja käyttäjiä. Saako kontrolli niskalenkin?


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakas uskonveljeni Jyrki,
        olet ihastuttavan suorapuheinen ja sinulta saa heti rehdin palautteen.

        "> TAJUNNAN LAAJENTAMINEN <"
        Olet oikeassa . . . kuulostaa todella hurjalta :D

        "raamatusta" voi kertoa meille oman kokemuksensa, miltä tuntuu kun >laajentaa tajuntaa< aineilla, jos olet kokeillut sellaista kamaa?
        Meidän ei ole tarkoitus mennä niin pitkälle.

        Löysin kuitenkin yhden sopivan tavan: (USKOTOIVORAKKAUS.FI)
        "Ainoastaan kommunikoiva ajattelu tuottaa hedelmää. Minä sanon kyllä, sinä sanot ei, minä joudun tarkistamaan, mitä sanoin - ja näin tajunnan avaruus laajenee ja pääsemme yhä ulommalle kehälle."

        Sorry edelleen JH. En yhtään tykkää tästä kehityksestä:
        Teologien ja luonnontieteilijöiden kannanotto: Ilmastonmuutos haastaa maailmankatsomuksemme
        blue icebergs 1345631
        Teologit ja luonnontieteilijät vaativat yhteisessä 11.8. julkaistussa kannanotossaan nopeaa toimintaa ilmastonmuutoksen haittojen lieventämiseksi. Vaadittavat muutokset ovat niin suuria, että niiden aikaansaaminen vaatii sekä luonnontieteellistä osaamista että ihmistieteellistä ymmärrystä. Kannanotto on syntynyt luonnontieteilijöiden ja teologien keskusteluryhmässä, joka on kokoontunut vuodesta Lue lisää...
        Tule 19.9. Ilmastopyhiinvaellukselle Kalasatamasta Alppilaan
        vaellusreitti
        Kallion seurakunta järjestää yhteistyössä A Rocha – kristityt luonnon puolesta -järjestön kanssa Ilmastopyhiinvaelluksen lauantaina 19.9. kello 13–17. Vaellus on osa kansainvälistä Pyhiinvaellus Pariisiin -kampanjaa, joka vie viestiä YK:n ilmastoneuvotteluihin. Reitin varrella on ohjelmaa sekä lapsille että aikuisille. Vesille lasketaan lasten tekemiä kaarnalaivoja viestinä Pariisiin lähtijöille: Lue lisää...
        http://uskotoivorakkaus.fi/


      • Rakas uskonveljeni Jyrki,
        SELVENNÄN TUOTA viivojen välistä tekstiä:
        ----------------------------------------------------------------------------
        Löysin kuitenkin yhden sopivan tavan: (USKOTOIVORAKKAUS.FI)

        "Ainoastaan kommunikoiva ajattelu tuottaa hedelmää. Minä sanon kyllä, sinä sanot ei, minä joudun tarkistamaan, mitä sanoin - ja näin tajunnan avaruus laajenee ja pääsemme yhä ulommalle kehälle."
        ------------------------------------------------------------------------------
        Tuo lainausmerkein merkitty teksti on lainaus ja tuo lainattu teksti löytyy siis sivustolta >USKOTOIVORAKKAUS.FI<. En ole lukenut sivustolta mitään muuta, joten en voi suositella sivuston muuta sisältöä.

        Hyvä Jyrki, että toimit kirjoitusteni tarkastajana, niin saan tähän kirjoitteluuni edes jotain tolkkua !

        YRITÄN PARANTAA KIRJOITUSTENI TASOA, tässä siis korjattu muoto:
        --------------------------------------------------
        Googletin lauseen "TAJUNNAN LAAJENTAMINEN" ja löysin siihen sopivan tekstin, joka kuvailee yhtä sopivaa tapaa "tajunnan laajentamiseksi", siis ilman huumeita :)
        LAINAUS:
        "Ainoastaan kommunikoiva ajattelu tuottaa hedelmää. Minä sanon kyllä, sinä sanot ei, minä joudun tarkistamaan, mitä sanoin - ja näin tajunnan avaruus laajenee ja pääsemme yhä ulommalle kehälle."

        Edellinen lainaus on sivustolta: USKOTOIVORAKKAUS.FI, enkä siis suosittele sivuston koko sisältöä, enkä ole muutenkaan vastuussa siitä mitä siellä kirjoitetaan.
        http://uskotoivorakkaus.fi/teemat/uskon-seikkailu/tajunnan-laajentaminen
        -------------------------------------------------
        Kertokaa siis mielipiteenne, onko korjattu versio jo tarpeeksi selvä?


      • > Tajunnan laajentaminen

        Kun ihminen ajattelee, hän ajattelee sanojen ja kuvien kautta. Lapsi oppii puhumaan vain kuulemalla muiden puhetta. Parhaiten ihminen puhuu sitä kieltä, jota oma äitihahmo puhuu. Äidinkieli on ihmisen ensimmäinen kieli. Sen varassa ihminen oppii ensimmäisen vieraan kielen. Mutta mitään kieltä ei opi ilman kommunikaatiota, sillä kieli on yhteisöllistä jakamista ja osalliseksi tekemistä.

        Ilman kieltä ei ole ajattelua. Puhuttu ja kirjoitettu kieli kaikkine aikamuotoineen, yleiskäsitteineen ja symboleineen on ihmisyyden voimallisin ilmaisu: ilman ajan ja paikan raameista vapaata kieltä ihminen ei voisi kurottautua tulevaisuuden haaveisiin, esteettisiin ja eettisiin ihanteisiin eikä hän voisi palata menneisyyteen ja miettiä historian ja oman elämänsä merkitystä.

        Ainoastaan kommunikoiva ajattelu tuottaa hedelmää. Minä sanon kyllä, sinä sanot ei, minä joudun tarkistamaan, mitä sanoin – ja näin tajunnan avaruus laajenee ja pääsemme yhä ulommalle kehälle. <

        http://uskotoivorakkaus.fi/teemat/uskon-seikkailu/tajunnan-laajentaminen

        Poimnta: "ilman ajan ja paikan raameista vapaata kieltä ihminen ei voisi kurottautua TULEVAISUUDEN HAAVEISIIN, esteettisiin ja eettisiin ihanteisiin eikä hän voisi PALATA MENNEISYYTEEN ja miettiä historian ja oman elämänsä merkitystä."

        Sorry edelleen JH. Jumalan lapset eivät haaveile. He luottavat Kristukseen ja Hänen sanaansa.

        5Moos 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

        Joh 14:1-6 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte." Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        1Tess:
        4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.


      • raamatusta

      • raamatusta

        tässä on muuten hyvä kirjoitus khindal voimasta...

        http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.html

        SISÄLLYS

        1. KUINKA SYVÄÄN ON LANGETTU?.......................

        2. MIKÄ ON KUNDALINI?.............................................

        3. SILMINNÄKIJÖIDEN VAROITUKSIA......................

        4. PROFEETALLISUUDEN INVAASIO..........................

        5. LAKELANDIN KATASTROFI ....................................

        6. VAROITTAVIA NÄKYJÄ.............................................

        7. KRISTITYILLÄKÖ SISÄLLISSOTA?.........................

        8. OIKEA JA VÄÄRÄ HERÄTYS ...................................

        9. AITOUTTA KAIVATAAN.............................................

        lue loput linkistä...


      • Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Totisesti sanon minä, että . . . JUMALA KUTSUI SINUT . . . tähän keskusteluun.

        Jumala on huomioinut katumuksesi . . . olet tehnyt parannuksen . . . olet saanut syntisi anteeksi !


      • Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

        Vaikka kaikki eivät hyväksy kirjoituksieni sisältöä, niin jatkan silti huomenna Jumalan tahdon toteuttamista, sillä Jumalan nimissä tehtävää toimintaa ei pysty estämään mikään.

        Perjantaina 28.08, käsittelen "aihetta", joka on Jumalan olemuksen perusta.
        - käymme läpi mm. Jumalan mielen mukaisen määritelmän, "aiheesta"

        Lauantaina 29.08, kerron miksi Jumala valitsi julistuspaikaksi tämän keskustelun ja miksi juuri minä toteutan tätä Jumalan tahdon mukaista suunnitelmaa.

        Sunnuntaina 30.08, kerron Jumalan suunnitelman ensimmäisistä ihmeistä, joita tapahtuu . . . Jumalan nimissä.

        Maanantaina 31.08, alamme lukemaan kertomastani kirjasta, Jumalan tahdon mukaisesti, mm. Jeesuksen uskosta ja Jeesuksen elämästä.

        En anna minkään estää noiden asioiden käsittelyä, sillä olen 12.06.2015 sitoutunut toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa.


      • raamatusta

        tähän on nytten kyllä sanottava näin...

        Paavalin kirjeestä Galatalaisille

        Luku 1:7-9

        7. TOISTA EVANKELIUMIA EI KUITENKAAN OLE.

        On vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat VÄÄRISTÄÄ KRISTUKSEN EVANKELIUMIN.

        8. Mutta vaikka ME TAI ENKELI TAIVAASTA SAARNAISI teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, mitä me olemme teille julistaneet, hän olkoon KIROTTU.

        ROOM.16:17 ja 18

        17. Kehotan teitä veljet pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, minkä olette saaneet. vetäytykää pois heistä.

        18. Sellaiset eivät palvele Heraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa.

        SULOISILLA JA KAUNIILLA PUHEILLA HE PETTÄVÄT VILPPITTÖMIEN SYDÄMET.


      • Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Siunattu oli sinun saapumisesi, tähän keskusteluun.

        Älä tuomitse minua kuitenkaan ennakolta, sillä et ole vielä nähnyt . . . mitä kirjoitan tulevina päivinä.

        Julistan Jeesuksen Rakkauden sanomaa ja Rakkauden voimalla aion koota suomen uudestisyntyneistä Rakkauden Ryhmän, Jeesuksen opetuslapsiksi . . . Jumalan tahtoa toteuttamaan.

        "Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.

        Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus." Johanneksen evankeliumi 13:34-35


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

        Vaikka kaikki eivät hyväksy kirjoituksieni sisältöä, niin jatkan silti huomenna Jumalan tahdon toteuttamista, sillä Jumalan nimissä tehtävää toimintaa ei pysty estämään mikään.

        Perjantaina 28.08, käsittelen "aihetta", joka on Jumalan olemuksen perusta.
        - käymme läpi mm. Jumalan mielen mukaisen määritelmän, "aiheesta"

        Lauantaina 29.08, kerron miksi Jumala valitsi julistuspaikaksi tämän keskustelun ja miksi juuri minä toteutan tätä Jumalan tahdon mukaista suunnitelmaa.

        Sunnuntaina 30.08, kerron Jumalan suunnitelman ensimmäisistä ihmeistä, joita tapahtuu . . . Jumalan nimissä.

        Maanantaina 31.08, alamme lukemaan kertomastani kirjasta, Jumalan tahdon mukaisesti, mm. Jeesuksen uskosta ja Jeesuksen elämästä.

        En anna minkään estää noiden asioiden käsittelyä, sillä olen 12.06.2015 sitoutunut toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa.

        No jopas on mielenkiintoista... odotan mitä tuleman pitää. Minä ajattelen aina sen kautta niin, että ei ole väliä mitä tapahtuu, vaan sen on väliä mikä on suhteemme uskossamme Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan. Kaikki muu on Jumalan hallinnassa, paitsi meidän valintamme, haluammeko. Se on meidän käsissämme ja siksi sanon muun olevan yhdentekevää. Kaikki muu on Isän kädessä.


      • raamatusta

        sanassa myös sanotaan näin...

        Johaneksen evankeliumista

        Luku 7:24

        24. Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikein.

        Paavalin kirjeestä korinttolaisille

        Luku 5:7,9,10,12 ja 13

        7. Peratkaa pois vanha hapantaikina, että teistä tulisi uusi taikina, kuten te olettekin happamattomia. Onhan Kristus meidän pääsiäislampaamme, teurastettu.

        9. Kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijöiden kanssa.

        10. En tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita, anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

        12. Onko minun asiani tuomita ulkopuolella olevia? Ettekö tekin tuomitse sisäpuolella olevia?

        13. ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. poistakaa keskuudestanne mies joka on paha.

        Paavalin kirjeestä tiitukselle Luku 1:10,11 ja 13

        10. Kurittomia, turhanpuhujia ja eksyttäviä on näet paljon varsinkin juutalaisuudesta kääntyneiden joukossa.

        11. Semmoisilta on suu tukittava, sillä opettamalla häpeällisen voiton vuoksi sellaista, mitä ei pitäisi opettaa, he villitsevät kokonaisia perhekuntia.

        13. Tämä todistus on tosi. Nuhtele heitä sen vuoksi ankarasti, että he tulisivat uskossa terveiksi.


      • raamatusta

        jotenkin en yllättynyt vastauksestasi itseasiassa teidän kanssannehan olen keskustellut ja väitellyt näistä asioista 4,5 vuotta ja juoduin silloin teidän jyräämäksi ja löitte mut maan rakoon mutta nytten olen tullut vahvempana takaisin...

        surullista on kyllä se että ette itse näe sitä miten tallaatta toiset maahan ja teissä itsessännehän ei ikinä ole mitään vikaa...

        kerroppa mulle miten eroat näista seurakunta kaatajista jotka ovat menneet tuohon khundali eksytykseen mukaan?

        ennen lankeemustani kävin monessakin seurakunnassa katsomassa menoa ja kuuntelemassa julistamista ja menin myös kätten alle, rukoiltavaksi ja hakemaan "voitelua" ja olenhan tässä viimesen 3 vuotta mennyt saatanan kaa käsikynkää yhessä joten kyllä on tullut tutuksi saatanan metkut täs 7 vuoden aikana...

        olen myös kokenut tuon hengen itsessäni joka noissa seurakunnissa vaikuttaa ja sen voiman mikä tulee ihmisten kautta...

        tuolla maailmassakin on aina kingejä jotka haluat olla muiden johtajia ja alistaa toiset valtaansa niin on uskovissakin miten eroat tämmösestä kingistä?

        en alistunut tuollakaan kenenkään alle niin en enää alistu täälläkään kenenkään alle paitsi Herran...

        en pelkää ketään teistä pelkään ainoastaan Herraa...


      • raamatusta

        niin ja noissa seurakunnissa keskustelin näistä asioista ihan livenä ihmisten kanssa mistä täällä palstallakin ja samanlla ne puhuivat minulle kuin sinä ja sitten kun todistin niin samallailla nämä khundali eksytyseen menneet puhuivat minulle tuli profetioita ja tiedon sanoja minulle...

        kyllä kato saatanakin tietää asioita ja ihmisistä juttuja kerran yhessä rukous illassa yksi tyyppi tuli mun luokse rukoilemaan ja sano et Hengeltä tuli tiedon sanat että pitää rukoilla minulle ja laittaa käsi minun pään päälle oli muuten vielä seurakunna johtaja...

        seurakuntiakin on erillaisia joissakin ollaan puhtaampia kuin toisissa ja joissakin ei olla menty tuohon khundali eksytykseen mutta sitten ollaan eksytty johonkin muuhun ja täälläkin saatana toimii ihan samalla lailla mutta eritavalla ja eri hengessä ei ole mitään kaatamista tai muuta "epänormaalia"...

        näitä juttuja on vaikka kuinka paljon , miten eroat näistä?

        toimiiko teillä Hengen erottamisen lahja ollenkaan?


      • raamatusta

        tässä yksi hyvä uni...

        Nimimerkin "Jumalan salainen ase" uni

        24.8.2015 13:29

        syksyllä 2011

        Näin ihan vähän aikaa sitten unen, joka oli herättelevä. Olin unessa lähdössä matkalle, jota en ollut itse tilannut. Unessa minulle sanottiin, että matka alkaa pian ja olisi syytä alkaa tehdä matkavalmisteluja. Pakkasin matkalaukkua, mutta sitten ääni sanoi, että en tarvitsisi mitään niistä. Ainoa mitä matkalle tarvitsisin olisi Raamattu.

        Matkan oli määrä alkaa aivan yön pimeimmällä hetkellä.

        Unessa aloin epätoivoisesti ajaa bussilla eri pysäkeille keräämään ihmisiä mukaan matkalle. Ihmiset olivat ihmeissään. Kaikilla oli kiire kaikkiin huvituksiin, eivätkä he ottaneet ollenkaan todesta sitä, että lähtöhetki oli käsillä. Ihmiset eivät unessani ollenkaan ymmärtäneet, mihin he edes olivat matkalla tai että heidän tuli ylipäätään olla matkalla johonkin. Yritin puhua ihmisille, mutta heitä kaikkia vaan nauratti.

        Jumalan tuomiot olivat naurun ja pilkan kohteena. Ihmiset pysäkeillä vannoivat olevansa kristittyjä, mutta he kielsivät Jumalan voiman.

        He nauroivat minulle ja haukkuivat kerettiläiseksi - ilonpilaajaksi.

        Ei ollut kuulemma aika miettiä Jumalan tuomiota, koska nyt tehtiin suurta elonkorjuuta Herran elovainioilla.

        Herran kenraalit kaatoivat ihmisiä, nauroivat ja pilkkasivat.

        Ihmiset olivat pysäkeillä kuin sidottuina kahleisiin, valheen verkko piti heitä otteessaan. He eivät saaneet ravintoa ollenkaan. He eivät tienneet enää, että Jumalan voima tulee parannuksen teon jälkeen, kun ihminen katuu syntejään.

        He kumarsivat johtajiaan, jotka olivat susia lammasten vaatteissa.

        Johtajat julistivat, että ei ole mitään syntiä, mitä ihmisen pitäisi katua - on vain psykologista luonteen heikkoutta, jota voidaan parannella kaikenlaisten psykoanalyysien keinoin.

        Ajoin bussilla eteenpäin pimeydessä - vain muutama uskollinen oli kyydissä. He olivat valkaisseet vaatteensa Karitsan veressä. He tiesivät olevansa syntisiä armahdettuja.


      • Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        "jotenkin en yllättynyt vastauksestasi itseasiassa teidän kanssannehan olen keskustellut ja väitellyt näistä asioista 4,5 vuotta ja juoduin silloin teidän jyräämäksi ja löitte mut maan rakoon mutta nytten olen tullut vahvempana takaisin...

        surullista on kyllä se että ette itse näe sitä miten tallaatta toiset maahan ja teissä itsessännehän ei ikinä ole mitään vikaa...

        kerroppa mulle miten eroat näista seurakunta kaatajista jotka ovat menneet tuohon khundali eksytykseen mukaan?"
        -----------------------------------------------------------------------
        Keneen tuo teksti viittaa ?


      • raamatusta

        sinuun ja tusinaa kaltaisiasi tällä koko uskonnot ja uskomukset palstalla tässä esim yksi vastaus minulle heluntalaisuus palstalta silloin minut ainakin kymmenen ihmistä täältä löi maahan ja jyräsi ylitseni samoin oli livenä ja jopa minun oma äitini joka on uskova ja sen uusi mies ystävä joka on iranilainen ja islam uskonen niin jyräsi minut maihin ja maan rakoon...

        sitten on niitä muitakin eksytyksiä kuin tuon khundali ja ihminen voi tula myös ylpeäksi, penseäksi jopa fariseukseksi eikä ees itse näe tätä saati tunnusta niin sitten kun asiasta mainitsee niin jo otetaan heti puolustuskanta että enhän minä en minulle voi niin kyädä tämä on mahdotonta...

        ja sitten lyödään nuhtelija maan rakoon ja maihin imettelin että missä vika kun kaikki aina hakkaa mut raamatulla maan rakoon ja yövät päähän että olenko ymmärtänyt jotain väärin ja olenko uskova ollenkaan?

        tässä yksi vastaus minulle helluntalaisuus palstalta enen lankeamistani...

        "Kuka Tuomitsee?! 29.12.2012 12:38

        mikä syy kirjoitti:

        "mutta kun vaimo kuoli niin Paavo joi kolme vuotta kunnes ystävät järjestivät uuden vaimon."

        vaimon kuoleminen on juopotteluun ja syntiin uskovalta?

        eikös sanassa sanota että vihastukaa mutta älkää syntiä tehkö.

        et tunne Paavoa etkä ole lukenut elämänkertaansa mutta kiviä heittelet sentään mielelläsi... kerro miten sinusta tuli synnitön, on nimittäin varma merkki siitä että Pyhä Henki ei ole lähelläsi... syntiin uskovalta? minä ainakin uskon synnin Tuomioon ja Ikuiseen Elämään Jeesuksen Veressä. sieltä löytyy paljon sellaisia lauseita että voidaan tulkita mitenpäinvain jos otetaanpoisyhteydestä eikä ole Pyhä Henki ihmisellä opettamassa ja antamassa Ymmärrystä. lue Raamattua !"

        myös tämä sama henkilö sanoo minulle näin jossain keskustelussa...

        "asiastakyse

        9.12.2012 07:00

        "Nimimerkki raamatusta, olet saanut lahjaksi ja lahjaksi annat. Näin Jumalan Sana vastaanotettuna antaa meille kyvyn tehdä. Lahjaksi olemme saaneet ja lahjaksi annamme.

        ei.nimmaria."


      • raamatusta

        sanotahan Hesekielillekkin näin...

        luku 2:5-8 ja luku 3:8 ja 9

        5. Kuulkoot tai olkoot kuulematta. Ovathan he uppiniskaista kansaa. He tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellänsä on ollut profeetta.

        6. Ihmilapsi, älä pelkää heitä ja heidän sanojaan, vaikka edessäsi onkin ohdakkeita ja orjantappuroita, ja sinä asut skorpionien keskellä. Älä pelkää heidän kasvojaan äläkä arkaile heidän kasvojaa. Ovathan he uppiniskaista kansaa.

        7. Puhu heille minun sanani, kuunelkoot tai ei. Uppiniskaisiahan he ovat.

        8. Mutta sinä. Älä niskoittele, niin kuin tekee tuo niskuroiva kansa. Avaa suusi ja syö, mitä sinulle annan.

        3:8 ja 9

        8. Minä teen sinun kasvosi yhtä koviksi kuin heidän kasvonsa ja sinun otsasi yhtä kovaksi kuin heidän otsansa.

        9. Timantin kaltaiseksi, kiveä kovemmaksi minä teen sinun otsasi. Älä pelkää heitä äläkä saiky heidän kasvojaan. Ovathan he uppiniskaista kansaa.


      • Kiitos Raamatusta. TÄRKEÄÄ. AJANKOHTAISTA!
        Matt 18:1-7 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut. Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!
        > Avsikten med detta bibelstudium är att visa på det stora Avfall som Bibeln talar om för den yttersta tiden. Det handlar om ett avfall från den bibliska, kristna tron. Många lever i en en obiblisk tro att det skall bli en stor väckelse och skörd i den yttersta tiden, trots att Bibeln mycket tydligt visar på det motsatta. Om det nu skall bli ett stort avfall och vi lever i den tid då detta avfall börjar ske, då är det oerhört viktigt att vi förstår vad avfall är, genom vilka det kommer och på vilket sätt det kommer. Under bibelstudiets gång blir det allt mer klart att det stora Avfallet redan kommit över oss. Bibelstudiet pekar också på den gemensamma grund på vilken de står som i den yttersta tiden strävar efter en global enhet och ekumenik - avfallets ekumenik. Bibelstudiet är uppdelat i två delar. <

        http://bibelfokus.se/node/77

        > 2. Väärät henget valtaavat kirkon

        Tästä jutusta nimeltä holy drunkness ja kaikista siihen liittyvistä omituisista manifestaatioista, jotka saat kaupan päälle, on tänä päivän tullut niin tavallinen ilmiö etenkin karismaattisessa kristillisyydessä, että monet luulevat sen olevan raamatullinen ideaalitila kristityille. Mutta kuten tulemme näkemään, sellainen käsitys on vakava harhaoppi, jolta kokonaan puuttuu tuki Raamatusta. Sen sijaan tämän tyyppiset ilmiöt muistuttavat niitä, jotka esiintyvät hinduismissa, mystiikassa ja New Age-liikkeessä (kaikki nämä kolme ovat läheistä sukua). Näissä yhteyksissä manifestaatioiden takana olevaa voimaa tavallisesti Kundaliniksi, myös kutsuttu nimillä käärmevoima tai lohikäärme-energia, Monet ymmärtävät, että juuri tämä kundalinivoima nyt miehittää kaikki maailman eri kirkot epäpuhtaiden julistajien kautta, jotka sekä opettavat harhaoppeja että välittävät näitä saastaisia voimia. Lue tästä linkistä enemmän kundalini -ilmiöstä: http://bibelfokus.se/sv/question/101107 (huom. tätä linkkiä ei ole suomennettu)

        On ajattelemisen arvoista tietää, että entisaikojen herätysjulistajat karttoivat ”holy drunkness - manifestaatioita” kuin ruttoa (sellaista saattoi ilmetä myös silloin). Mutta tavallisesti sellainen tukahdutettiin nopeasti ennen kuin se meni yli laidan ja ettei se sammuttaisi Jumalan Henkeä menossa olevassa herätyksessä. Kirjailija Ian H. Murray kirjoittaa siitä, mistä tuli yksi Jonathan Edwardsin kokemuksista siinä herätyksessä, jota kutsutaan The first great awakening 1700-luvun USA:ssa (Edwards oli yksi suurista julistajista tuossa herätyksessä): <

        http://bibelfokus.se/node/236

        Viettelykset tulivat

        https://www.youtube.com/watch?v=AyACodY0hek


    • halleluja

      halleluja

    • Kysyn kokeneilta palstalaisilta: Kuka on JOUNI YLÖNEN?
      - Onko hän "Jumalan_henkäys" vai joku muu?
      - Käyttääkö JH väärin Jouni Ylösen henkilöllisyyttä?
      > Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista ! "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27
      Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen <
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80427124

      • Rakas uskonveljeni Jyrki,
        ole hyvä ja katso profiilini, joka on julkinen. Sieltä näkyvät kaikki kirjoittamani viestit, joita tosin ei ole kovin montaa ja kaikki kirjoitettu tähän keskusteluun.

        Käyttäjätunnus: Jumalan_henkäys
        Nimeni: Jouni Ylönen

        Olisitko hyvä ja kertoisit mikä on ongelma?

        Olen tuntematon palstalaisille, mutta tunnen Jumalan hyvin, koska keskustelen hänen kanssaan ja Herra ohjaa tekemisiäni.

        Onko läheinen yhteys Jumalaan . . . se ongelma ?


      • Jumalan_henkäys kirjoitti:

        Rakas uskonveljeni Jyrki,
        ole hyvä ja katso profiilini, joka on julkinen. Sieltä näkyvät kaikki kirjoittamani viestit, joita tosin ei ole kovin montaa ja kaikki kirjoitettu tähän keskusteluun.

        Käyttäjätunnus: Jumalan_henkäys
        Nimeni: Jouni Ylönen

        Olisitko hyvä ja kertoisit mikä on ongelma?

        Olen tuntematon palstalaisille, mutta tunnen Jumalan hyvin, koska keskustelen hänen kanssaan ja Herra ohjaa tekemisiäni.

        Onko läheinen yhteys Jumalaan . . . se ongelma ?

        JH. Olet mysteeri. Odotan edelleen palstalaisten arvioita sinusta. Jotkut saattavat muistaa sinut tai tapasi ilmaista itseäsi joskus aiemmin näillä forumeilla.
        Mua hämää esim. se, että tulet suoraan Suomi24:ään esittämään jotain Jumalalta saatua tietoa. Loogista olisi, että aloittaisit ensin oman blogisi. Sitä kautta uskoisin sinun tavoittavan enemmän ihmisiä. Otan esimerkiksi Jouko Pihon.
        https://www.google.fi/#q=jouko piho
        Videoita
        https://www.google.fi/#q=jouko piho&tbm=vid


    • Täytyy sanoa että tämä keskustelu on vetänyt kieltämättä vähän sanattomaksi.

      • Sama havainto täällä.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Sama havainto täällä.

        Jostain syystä kukaan ei näytä saavan selkoa JH:sta. En minäkään saa. Siksi kyselen.


      • raamatusta

        minulla on kyllä oma näkemys asiasta... :)

        mitäs teille kuuluu näin 3 vuoden jälkeen? en tiedä muistatteko minua mutta jarmo varmasti tietää kuka olen?

        olen ollut täällä palstalla 7 vuotta eli uudistuin uskossa 7 vuotta sitten, no mistäköhän sitä alottaisi sitä kun on täs kolmen vuoden aikana tapahtunut vaikka mitä omassa elämässä...

        muistakos jarmo silloin 2008 vuoden keväällä? kun odotettiin kovasi Herran tulemusta mutta mitään ei tapahtunutkaan minäkin luulin että kaikki alkaa silloin...

        no minulle kävi niin että paloin tuolloin 2012 vuonna loppuun ja päädyin tekemään itsemurhan en oman käden kautta vaan Herran käden kautta eli lähdin takaisin maailmaan ja ajattelin että teen niin paljon pahaa ja syntiä että Herra ottaa minut pois ja tuhoaa minut lopullisesti...

        lähdin tuoloin 2012 vuonna palstalta pois ja silloin jo meno oli aika hurjaa täällä varmaan muistatte? käytiin valtataistelua palstan herruudesta...

        oli yksi tai 2 ehkä jopa kolme multinikkii jotka koittivat ottaa palstan haltuun ja nytten nämä ovat onnistuneet ...

        silloin uhatiin polisiilla ja oikeustoimilla ja kaikki jotka eivät menneet samaan muottiin kun nämä/tämä palstakeisari niin niiden viestit poistettiin automaattisesti jonkun toimesta... sitten kas kummaa tulikin uudistuksia suomi 24:seen suurin vaikuttaja on ollut tämä henkilö/henkilöt uudistusten takana...

        silloin vyörytettiin palstaa oikein urakalla ja sitten nyten onkin tullut se uudistus että ei voi enää vanhoja viestejä nostaa ylös kun korkeintaa puolen vuoden takaa...

        tämä taas on edistänyt näiden/tämän henkilön toimintaa kun on saanut palstan itselleen tämä oli aika yllätys kun tulen 3 vuoden jälkeen takas palstalle niin sama meno jatkuu ja tämä henkilö/henkilöt ovat saaneet kokonaan palstan itselleen...

        eipä tääl enää paljoo kiinosta olla ja lukea juttuja saati kirjottaa...

        kas kummaa nyten 3 vuoden jälkeen olen vielä täällä eikä Herra ole minua tuhonnut sain vielä uuden mahdollisuuden...

        joo eikö ole jännää jarmo se että kun puhut että 2012 vuonna pimeys lasketu tänne ja oli kuudes hetki niin tuolloin minä lähdin takas maailaan ja rupesin luopioksi ja danielissa puhutaan luopioista näin...

        Danielista luku8:23

        23. Heidän valtansa lopulla kun luopiot ovat täytteneet syntiensä mitan, nousee kunungas, kasvoilta röyhkeä ja juonissa taitava.

        tämä kohta on muuten ilmestyskijassa mielenkiintoinen

        Luku 17: 16 ja 17

        16. Näkemäsi kymmenen sarvea ja peto vihaavat porttoa, riisuvat sen paljaaksi ja alastomaksi, syövät sen lihan ja polttavat sen tulessa.

        17. Jumala on näet pannut niiden sydämeen täyttää yksimielisesti hänen suunitelmansa.
        Ne antavat valtansa pedolle kunnes Jumalan sanat täyttyvät.

        Tämä on myös mielenkiintoinen kohta Hesekielissä

        Luku 16:51 ja 52

        51. Samaria ei tehnyt puoltakaan sinun syntiesi vertaa. Sinä olet tehnyt kauhistuksia paljon enemmin kuin he, niin että olet kaikilla tekemilläsi kauhistuksilla saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.

        52. Niimpä myös kanna häpeäsi, kun olet hankkinut moisen hyvityksen sisarilliesi. Sinun syntiesi takia, kun olet menetellyt heitä kauhistavammin, he ovat vanhurskaampia kun sinä. Häpeä sinäkin ja kanna häpeäsi, kun olet saanut sisaresi näyttämään vanhurskailta.

        eli palataan kolmen vuoden taakse ja siihen mitä tänä aikana on minulle käynyt ja mitä tein...

        no ihan alkuun kun rupesin luopioksi niin häiriköin täällä palstalla vähän aikaan ja sitten lopetin tämän siitä lähdin sitten peli ja päihde maailmaan uutena tuttavuutena minulle tuli nytten huumeet, meditaatio ja musta raamattu ja magia...

        menin niin pitkälle että rupesin kiroamaan ihmisiä ja siten tein muutaman "veri loitsun" jossa kutsutaan saatanan enkeliruhtinaita esiin...

        ekan vuoden vietin pelimaailmassa ja sitten 2 vuotta tos meni dokatessa ja doupatessa nytten olen ollut 2 viikkoa putsina...

        minulle kävi nin kuin sanotaan pietarin toisessa kirjeessa että pesty sika rypee rapakossa ja koira palaa oksennukselleen ja toinen lankeemus on tullut heille ensimäistä pahemmaksi...

        mutta nytten mentii astetta pidemmälle... täältä jostain löytyy minun vanha todistuksenikin eli rupesin tekemään myös näitä asioita josta silloin tein parannuksen eli kaikki vanha tuli myös minun elämään takaisin...

        kunnes nytten kolmen vuoden jälkeen tuli taas syntieni mitta täyteen ja Herra otti minut kiinni tekemisistäni ja laittoi selän seinää vasten ja sanoi että nytten sinun on taas valittava että otatko vastaan pelastuksen ja teet paranuksen vai et tee paranusta ja jatkat samaan malliin ja joudut helvettiin...?

        no lähdin sitten uskon tielle ja palasin Herran tykö...


      • raamatusta

        nämäkin on muuten mielenkiintoisia kohtia

        Jesajasta luku 51:22 ja 23

        22. Näin sanoo sinun Herrasi, Herra sinun Jumalasi, joka ajaa kansansa asian: Minä otan sinun sinun kädestäsi päihdyttävän maljan, vihani pikarin. Sinun ei tarvitse siitä enää juoda.

        23. Minä panen sen sinun vaivaajiesi käteen niiden jotka sanoivat sinulle "Käy maahan pitkällesi, että me kulkisimme sinun päällitsesi." Niin sinä panit selkäsi tallattavaksi, kaduksi kulkijoille.

        Luku 63:3

        3. "kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään ollut kansojen joukosta kanssani. Minä poljin heitä vihassani, tallasin heitä kiivaudessani, ja niin vaatteilleni pirskui heidän vertaan ja minä tahrasin koko pukuni.

        no jatketaampa tarinaa...

        eli mitä sitten olen kokenut ja nähnyt tänä aikana?

        mielenkiintoista on se että kun harrastin meditatiota niin siellä on taustala sama voima kun mistä joissakin seurakunnissa puhutaan khundal voimasta ja tämä voima kaataa ihmisiä ja saa aikaan kaikenlaisia ilmiöitä...

        sitten kun menin mustaan magiaan ja mustaan raamattuun niin puhuin yhden kerran kielillä kun pahat henget tulivat ja on se muuten jännä kun kyllä saatanakin osaa antaa "hengen" lahjoja ja antaa omilleen "hyvää ja menestystä"...

        tiedättekö kyllä rupesi ovet aukeamaan huumemaillmassa ja synti elämässä sai mitä halusi...

        mitäkö tuolla sitten tapahtui tuolla maailmassa tottakai kun ollaan saatanan kaa tekemisissä niin petetyksihän siinä tulee lopulta useammankin kerran kunnes tulee se viimenen petetyksi tuleminen ja tottaikai se menee niin että mitä pahaa teet niin se sattuu itselle ja mitää hyvää teet niin se sattuu itselle...

        eli minulle kävi tuolla maailmassa niin että yhen kerran minua jahdattiin kylällä ku koiraa eli minua jahtasi pitkin kyliä kuusi heppua ja jouduin juoksemaan pitkin mettiä kämpille sitten jouduin olee tunnin mettässä piilossa ennen kuin pääsin kämpille...

        sitten tpasin yhen naisen, nainen oli yh meillä meni aika kovaa ja sitten kävi niin että sen lapsi lähti huostaan eli sössittiin koko asia ja tämän jälkeen kävi niin että tyttöystävä meni pettämään minua "kaverini" kanssa no erohan siitä tuli sitten lopulta vaikka anteeksi tämän annoinkin... siinä sitten tuli tupla puuko selkään ja kun ehtisin rakastua niin se sattu aika paljon ja silloin ku tämä tapahtu ni juuri tuli syksyn kylmät kelit ja jouduin nukkumaan yöni ulkona ja nais ystävä vielä valehteli 2 päivää että ei ole tapahtunut mitään...

        sitten olen saanut 3 kertaa " turpiin" yhen kerran minut on keikattu eli ryöstetty yhen kerran oli semmonen tilanne että olin kaverilla ja tuolla kun on ihan seköpää porukkaa niin tämä "kaveri" vaikka en ollut tehnyt mitään ni rupesi hakkaamaan minua ilman syytä ja sitten meinasi lyödä minua puu tuolilla päähän no onneksi kaveri tuli väliin ja tämä ei tapahtunut tämä heppu oli semmonen että hakkas nais ystäväänsäkkin ja oli paria muuta omaa "kaveria hakannut"

        siten ostin yhen auton 300:dalla ja yllätys tämä auto hajosi heti kun olin pääsyt omaan pihaan...

        siten perheeseeni minulla meni välit melkein kokonaan ja se oli kova paikka ku "perhe hylkää" nytten ne ovat kyllä parantuneet jonkin verran...

        pari yötä olen joutunut nukkumaan kadulla omasta syystä...

        sitten olen telonut itseäni päihteitten alasena useamman kerran onneksi ei ole sattunut mitään vakavaa...

        yhen kerran olen ottanut yliannostuksen ja jouduin sairaalaan mutta selvisin siitäkin ja pari kertaa ambulanssi on joutunut sekaamaan kuntoni...

        sitten siihen hetkeen mikä pysäytti minut ja käänsi suuntani eli se oli semmonen päivä ku olin säätämässä kamaa itselleni ja kavereille ni aamulla minulla alkoi jo päässä tuntua ihan oudolle ja tuli semmonen tunne että tämä päivä ei pääty hyvin...

        kamat hommattiin ja tulin kotia ja otin sitten vähän douppii (amfetamiini) ja polttelin sauhuja sitten kävi niin että ku olin ottanut viimeset sauhut niin jos olette lukeneet Brenkun todistuksen niin samalla lailla eli tulikin kuolema ja olisin kuollut jos en olisi tehnyt parannusta...

        se olikin aika hurja ilta kun minulle kävi niin että jouduin hetkeksi jonkun hengen valtaamaksi ja tunsin että itse olen vaan sivusta katsojana tässä kun olin vähän aikaa kun robotti tai nukke joka ei voinut hallita käsiään ja jalkojaan vaan joku voima liikutteli niitä sitten tuli semmonen tunne että nytten juodun helvettiin ja kuolen ja kun menin istumaan niin minua ruvettiin vetämän alas helvettin ja no sitten menin sänkyyn ja sitten kävi niin että sieluni meni ihan solmuun ja demonit rupesivat raatelemaan minua ja sieluani ja samalla tuntui kuin vajoiaisin maan alle sitten ruokoilin Herraa ja kaikki demonit lähti ympäriltäni ja sieluni jotenkin suoristui ja tilanne lähti siitä sitten parenemaan sitten aamulla minä poltin mustan raamattuni ja loput huumeet mitä minulla oli ja rupesin tekemään parannusta...

        tässä tarinani ja kiitoksia Herralle joka antoi uuden mahdollisuuden vielä kaiken tämän jälkeen ja ei sallinut tuolla maailmassa käydä niin että olisin kuollut...


      • raamatusta

        sitten muihin asioihin...

        eikö ole mielenkiintoista se että palaan takaisin nytten kun jarmo puhuu yhdeksännestä hetkestä, ja näin kolmen vuoden luopio jakson jälkeen mutta näin jälkeen päin ymmärrän miksi minulle piti käydä näin...

        maailmassa tapahtuu kaikenlaista tällä hetkellä ja henkivalloissa sekin on mielenkiintoista että nytten sattuu juuri verikuut ja lehtimaja juhla alkaa juuri syntymä päivänäni ja silloin on superkuu olen syntynyt meinaan 28.9.1984

        mitä olin tuolla maailmassa niin kyllä se on paljon turmeltuneempi nytten kun silloin ku olin ekaa kertaa siellä...

        vähän kerron vielä itsestäni lisää eli olen pienenä nähnyt Jumalan kuten mooses ja silloin ku uudistuin uskossa niin silloin minulta otettiin henki pois ja annettiin takaisin ja tuoloin saatana tuli hakemaan minua helvettiin mutta annettiin uus mahdollisuus eli nytten tämä juttu on käynyt jo kaksi kertaa...

        tämä on myös mielenkiintoinen kohta ilmestyskirjassa

        luku 3:1-6

        1. Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Hän, jolla on Jumalan seitsemän Henkeä ja seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on nimi että elät mutta olet kuollut.

        2. Herää valvomaan ja vahvista jäljelle jääneitä, niitä jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut tekojasi täydellisiksi Jumalan edessä.

        3. Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ota siitä vaari ja tee parannus. Ellet valvo minä tulen kuin varas, etkä tiedä millä hetkellä minä sinut yllätän.

        4. Sinulla on kuitenkin Sardeessa muutamia harvoja, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan. He saavat käyskennellä minun kanssani valkeissa vaatteissa, sillä he ovat sen arvoisia.

        5. Joka voittaa hänet näin puetaan valkoisiin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeään elämän kirjasta vaan tunnustan hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

        6. jolla on korva kuulkoon mitä henki sanoo seurakunille.

        aamen ja loppu tarinalleni...


      • sinettisormus1

        KIITOS SINULLE ja rohkeudellesi kertoa tämä meille, nämä ovat niitä parhaita TODISTUKSIA, kuinka HERRA , Vapauttaa, pelastaa ja parantaa meidät, olimme kuinka alhaalla tahansa, kunhan vain itse tahdomme ottaa tuon vastaan ja usein se käykin näin pohjan kautta, nöyrtyen, kaikki ylpeyden rippeet särjettyinä. Näitä pelastus ja voittotarinoita soisin nähdä lisää ja julistakaa niitä, sillä elämänne on muuttunut eläväksi todistukseksi. Olkoon Herra, Jeesus Kristus kanssasi, missä kuljetkin ja mitä teetkin, Ole Siunattu Jeesuksen Kristuksen nimeen.
        Aamen.


      • Joo, mä muistan kyllä kuka olet, "raamatusta" ja olen iloinen että palasit, sillä Jeesus ei taaskaan pettänyt lupaustaan hakea omansa takaisin. Ei Jeesuksen odottaminen ole ollut minullekaan helppo rasti, vaan hyvin raskas. Ei ole mukava joka päivä lukea itsestään tehtävän pilkkaa, sanojanikin vääristelee jopa omat uskonveljet ja sisaret. KOita siinä sitten jaksaa. En usko että sinäkään olit palannut mihinkään ateismiin, vaan suutuit vain yksinkertaisesti Jumalalle kyllästyttyäsi ja päätit osoittaa lähinnä mieltäsi. Tämä sama on käynyt mielessäni monesti ja monesti olen sen ääneen Herrallemme sanonut, etten jaksa enää, miksi olet hiljaa ja annat tätä omillesi tapahtua ja että eikö olisi jo aika... ja tämän sanottuani jaksoin taas muutaman kuukauden. Sellaista uskovan kärsivällisyys on.


      • raamatusta kirjoitti:

        sitten muihin asioihin...

        eikö ole mielenkiintoista se että palaan takaisin nytten kun jarmo puhuu yhdeksännestä hetkestä, ja näin kolmen vuoden luopio jakson jälkeen mutta näin jälkeen päin ymmärrän miksi minulle piti käydä näin...

        maailmassa tapahtuu kaikenlaista tällä hetkellä ja henkivalloissa sekin on mielenkiintoista että nytten sattuu juuri verikuut ja lehtimaja juhla alkaa juuri syntymä päivänäni ja silloin on superkuu olen syntynyt meinaan 28.9.1984

        mitä olin tuolla maailmassa niin kyllä se on paljon turmeltuneempi nytten kun silloin ku olin ekaa kertaa siellä...

        vähän kerron vielä itsestäni lisää eli olen pienenä nähnyt Jumalan kuten mooses ja silloin ku uudistuin uskossa niin silloin minulta otettiin henki pois ja annettiin takaisin ja tuoloin saatana tuli hakemaan minua helvettiin mutta annettiin uus mahdollisuus eli nytten tämä juttu on käynyt jo kaksi kertaa...

        tämä on myös mielenkiintoinen kohta ilmestyskirjassa

        luku 3:1-6

        1. Sardeen seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Hän, jolla on Jumalan seitsemän Henkeä ja seitsemän tähteä: Minä tiedän sinun tekosi: sinulla on nimi että elät mutta olet kuollut.

        2. Herää valvomaan ja vahvista jäljelle jääneitä, niitä jotka ovat olleet kuolemaisillaan; sillä minä en ole havainnut tekojasi täydellisiksi Jumalan edessä.

        3. Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ota siitä vaari ja tee parannus. Ellet valvo minä tulen kuin varas, etkä tiedä millä hetkellä minä sinut yllätän.

        4. Sinulla on kuitenkin Sardeessa muutamia harvoja, jotka eivät ole tahranneet vaatteitaan. He saavat käyskennellä minun kanssani valkeissa vaatteissa, sillä he ovat sen arvoisia.

        5. Joka voittaa hänet näin puetaan valkoisiin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeään elämän kirjasta vaan tunnustan hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

        6. jolla on korva kuulkoon mitä henki sanoo seurakunille.

        aamen ja loppu tarinalleni...

        Iso AMEN, kaikille niille vuosillesi, jotka vahvistivat lopulta uskoasi. Meidät on koeteltava myös tulessa jotta olisimme valmiit.


      • raamatusta

        sanotaahan raamatussa näin

        Jeremia 32:33

        33. He ovat kääntäneet minulle selkänsä eivätkä kasvojaan. Vaikka minä olen opettanut heitä varhaisesta alkaen, he eivät ole ottaneet varoitusta huomioon.

        Joona luku 4:1-4 ja 9-11

        1. Joona pahastui tästä kuitenkin kovin ja vihastui.

        2. Hän rukoili Herraa: Voi Herra! enkö minä sanonut, kun olin vielä omassa maassani? Siksihän minä ensin lähdin pakenemaan Tarsiiseen. Minä näet tiesin, että sinä olet armahtava ja laupias Jumala, pitkämielinen ja armosta rikas, ja että säälit pahaa kärsiviä.

        3. Nyt Herra, ota minun henkeni, sillä kuolema on minulle parempi kuin elämä.

        4. Herra kysyi Joonalta: onko vihastumisesi oikea?

        9. Jumala sanoi Joonalle: onko vihastumisesi oikea risiinikasvin tähden?
        Tämä vastasi:oikea on vihastumiseni kuolemaan asti.

        10. Niin Herra sanoi: Sinä olet pahoillasi risiini kasvista, josta et ole nähnyt vaivaa, jota et ole kasvattanut ja joka yhden yön lapsena syntyi ja yhden yön lapsena kuoli.

        11. Enkö minä siis säälisi Niiniveä, suurta kaupunkia. Siinä on enemmän kuin 120.000 ihmistä, jotka eivät tiedä kumpi käsi on oikea ja kumpi vasen ja lisäksi paljon eläimiä.


      • Raamatusta: "minulla on kyllä oma näkemys asiasta... :)
        mitäs teille kuuluu näin 3 vuoden jälkeen? en tiedä muistatteko minua mutta jarmo varmasti tietää kuka olen?"
        Kiitos kysymästä ja tervetuloa takaisin "maisemiin". Olen melko uusi Suomi24:ssä. En muista kuulleeni sinusta. Mutta arvostan avoimuuttasi ja vahvaa todistustasi. Jumalan siunausta:)


      • raamtusta

        Shmita, eli vapaa vuosi päättyy 13. päivä syyskuuta

        tämä on varsin mielenkiintoista myös että yleensä kun shmita päättyy niin velat nollataan ja minulla on käynyt niin että minulta on luottotiedot menneet ja tällä hetkellä on 30 tuhatta velkaa suurin osa pikavippi yhtiöille ja sitten on joitakin laskuja ulosotossa...

        olen nytten tällä hetkellä työttömänä ja "sossupummina" eli faktahan on se että en ikiä pysty maksamaan velkojani jos en saa töitä...

        niin tällä hetkellä velkani on Herran hallussa saas nähä mitä tuleman pitää...


      • raamtusta kirjoitti:

        Shmita, eli vapaa vuosi päättyy 13. päivä syyskuuta

        tämä on varsin mielenkiintoista myös että yleensä kun shmita päättyy niin velat nollataan ja minulla on käynyt niin että minulta on luottotiedot menneet ja tällä hetkellä on 30 tuhatta velkaa suurin osa pikavippi yhtiöille ja sitten on joitakin laskuja ulosotossa...

        olen nytten tällä hetkellä työttömänä ja "sossupummina" eli faktahan on se että en ikiä pysty maksamaan velkojani jos en saa töitä...

        niin tällä hetkellä velkani on Herran hallussa saas nähä mitä tuleman pitää...

        Tärkeintä on, että Jeesus lunasti syntivelkamme eikä kuolemalla ole otetta Häneen luottaviin ihmisiin:)
        Job 33:22-27 Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja. Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään, niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.' Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin. Hän rukoilee Jumalaa, ja Jumala mielistyy häneen ja antaa hänen riemuiten katsella hänen kasvojaan; niin hän palauttaa ihmiselle hänen vanhurskautensa. Hänpä nyt laulaa muille ihmisille ja sanoo: 'Minä olin tehnyt syntiä ja vääristänyt oikean, mutta ei sitä kostettu minulle;

        2Moos:
        12:1 Ja Herra puhui Moosekselle ja Aaronille Egyptin maassa sanoen:
        12:2 "Tämä kuukausi olkoon teillä kuukausista ensimmäinen; siitä alottakaa vuoden kuukaudet.
        12:3 Puhukaa koko Israelin kansalle ja sanokaa: Tämän kuun kymmenentenä päivänä ottakoon kukin perheenisäntä itsellensä karitsan, yhden karitsan joka perhekuntaa kohti.
        12:4 Mutta jos perhe on liian pieni koko karitsaa syömään, niin ottakoon lähimmän naapurinsa kanssa yhteisen karitsan, henkilöluvun mukaan. Karitsaa kohti laskekaa niin monta, että voivat sen syödä.
        12:5 Ja karitsanne olkoon virheetön, vuoden vanha urospuoli; lampaista tai vuohista se ottakaa.
        12:6 Ja pitäkää se tallella neljänteentoista päivään tätä kuuta; silloin Israelin koko seurakunta teurastakoon sen iltahämärässä.
        12:7 Ja he ottakoot sen verta ja sivelkööt sillä molemmat pihtipielet ja ovenpäällisen niissä taloissa, joissa he sitä syövät.
        12:8 Ja he syökööt lihan samana yönä; tulessa paistettuna, happamattoman leivän ja katkerain yrttien kanssa he sen syökööt.
        12:9 Älkää syökö siitä mitään raakana tai vedessä keitettynä, vaan tulessa paistettuna päineen, jalkoineen ja sisälmyksineen.
        12:10 Älkää jättäkö siitä mitään huomenaamuksi; mutta jos jotakin siitä jäisi huomenaamuksi, niin polttakaa se tulessa.
        12:11 Ja syökää se näin: kupeet vyötettyinä, kengät jalassanne ja sauva kädessänne; ja syökää se kiiruusti. Tämä on pääsiäinen Herran kunniaksi.
        12:12 Sillä minä kuljen sinä yönä kautta Egyptin maan ja surmaan kaikki esikoiset Egyptin maassa, sekä ihmiset että eläimet, ja panen toimeen rangaistustuomion, jonka minä olen langettanut kaikista Egyptin jumalista. Minä olen Herra.
        12:13 Ja veri on oleva merkki, teille suojelukseksi, taloissa, joissa olette; sillä kun minä näen veren, niin minä menen teidän ohitsenne, eikä rangaistus ole tuhoava teitä, kun minä rankaisen Egyptin maata.


      • raamatusta

        joo ja on tässä ainakin yks hyvä puoli ei pääse ainakaan rikastumaan ;)


      • raamatusta kirjoitti:

        joo ja on tässä ainakin yks hyvä puoli ei pääse ainakaan rikastumaan ;)

        :-)


    • Pyydän saada palstalaisten huomion. Mulla on perusteet uskoa, että nikkien JH ja raamatusta takana on yksi ja sama henkilö. Millainen käsitys teille on muodostunut? Voihan se olla, ettei teitä edes kiinnosta. Ymmärrän senkin. Mutta jos kuitenkin koette, että teillä on jotain sanottavaa, olisin kiitollinen jos avaisitte suunne.

      • raamatusta

        voi moro teijän kaa tää palsta on mennyt ihan sekasin ja kukaan ei enää tiedä kuka on kukin... :)

        ja voin sanoa että minullakin on sinusta samanlainen ajatus ja epäilys että ehkäpä olet joku jh tai jonkun muun multinikin sivupersoona? ;)

        ainoo kenestä voin mennä takuuseen täällä että on oikea henkilö nimimerkin takana niin on jarmo muista en enää tiedä...

        mutta en ole jh sen verran voin sanoa uskokaa tai älkää... :)


      • raamatusta

        osa ei ollut täällä silloin ku tääl käytiin valtataistelua palsta herruudesta ja siinä pelissä käytettiin aika raakoja keinoja jossa "kaikki oli sallittu" ja silloin oli ihan yleistä että yksi henkilö saattoi tehdä alotuksen ja tulla jollain toisella nimimerkillä komppaamaan tai hastamaan omaa tekstiään ja näin edistää keskustelua ja saada toisia mukaan keskusteluun ja saada itselleen uskottavuutta... ;)

        eli itsensä kanssa keskustelua ja näin samalla pystyy ohjamaan ihmisiä tiettyyn suuntaan ja tätä sanotaan manipulaatioksi... :)

        kanataa ottaa asioista selvää enen kuin rupeaa huutelemaan mitään... :)


      • raamatusta

        tämä todistaa sen että en ole kukaan jh tai joku muu multinikki palstakeisari... :)

        jarmo sen ainakin tietää me kun olemme olleet täällä "alusta asti" ja nähneet tämä palstan kehityksen...

        kuinka moni täällä on lukenut esim. jarmon sivut alusta asti? saati kaikki jouko pihon profetiat alusta asti? muut sivut mitä yleensä uskovat lukee?

        voin sanoa että minä olen...

        tämä todistaa ainakin jarmolle sen kuka olen... ;)

        lainaus pelastussanomasta 10.9.2008

        Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan

        Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.

        Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi. Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi. Usko puuttuu kokonaan. Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.

        Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.

        Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys. Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta. Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.

        Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä.

        Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?

        Selitys löytyy juuri tästä elokuusta. Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä. Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.

        Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan. Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa. Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan. Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään. Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa. Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen.


      • raamatusta

        lisää profetioita

        14.4.2013

        Rik Hanskin sanoma tulevasta Suomen profeetasta

        Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

        Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.

        Luin jotain, että joku kutsuu jo itseään, että hän on se profeetta, mutta ei ole.

        ____________________________________________________________________________________________________

        14.4.2013

        Rik Hanskin näky 1996-97

        Herra näytti minulle joskus 1996 tai 1997 semmoisen näyn, että alkoi massaliikehdintä Suomessa ja he olivat matkalla Israeliin. Joukossa oli hyvin paljon romaneja ja tataareja sekä juutalaisia ja uskomattoman paljon suomalaisia. Minulle tuli myös sanat Efraim sekä Israel. Monia ihmetytti tämä massaliikehdintä ja tarkoitan pitkin ulkomaita.



        Tukholman profetiasta 28.5.1984

        "Suomen kansalle nousee profeetta, joka seisoo sinua vastaan ja profetoi määrätyt hetket, ja profetoimisensa

        lopussa hän tekee Suomen kansassa profeetan merkit ja poistuu minun tyköni. Hänet kutsutaan kotiin.

        Tämä profeetta julistaa Suomessa väkevän pelastussanoman, jonka myös sinä kuulet, sinä mahtava Roosin poika.

        Tämä profetia ja profeetta, jonka minä kutsun Suomen maasta, tulee olemaan väkevän pelastussanoman julistaja, ja tuo monta minun tyköni, sanoo Herra.

        Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen

        profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän."

        Uskovan naisen saamasta sanomasta 7.8.2008

        Sitä ei kuitenkaan tämä kansa tiedä eikä myöskään karhu tiedä, että tämän kansan keskellä asuu leijona, joka on kruunattu Juudan kuninkaan kruunulla, jonka suonissa virtaa Jumalan omaisuuskansan veri ja joka on pyhitetty Herra Sebaotille.

        Nimimerkki Hipon esille tuoma sanoma Netmissionissa 11.10.2006

        Jumalan ase nousee kohta Suomesta. Hän tulee julistamaan Jumalan auktoriteetilla. Hän sanoo: "Kuulkaa taivaat, kuulkaa maa, sillä Herran suu on puhunut!"

        Hän ei ole ihmisten silmissä mitään. Hän on astioista halvin. Hän on ollut "erämaassa" jo aika kauan.

        Kohta hänelle tulee Herran, Jumalan, maan ja taivaan Luojan sana, jonka hän tulee julistamaan heikkona, mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Hän tulee ilmoittamaan Suomelle sen synnit, ja Jumalan seurakunnalle sen synnit voimalla mitä ei ole nähty meidän sukupolvessamme.

        Jesaja 58:1: "Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niin kuin pasuuna, ILMOITA MINUN KANSALLENI HEIDÄN RIKOKSENSA JA JAAKOBIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ." Hän tulee julistamaan: "TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."

        Heikki Seilosen ilmestys ja profetia keväällä 1978

        Heikki Seilosen keväällä 1978 saama ilmestys: Amerikan ja erityisesti USA:n yllä oli lampunjalka. Sitten Amerikan väri alkoi muuttua punaiseksi (väkivallan väri) ja lampunjalka kohosi hiljaa ja siirtyi hiljaa Pohjolan (erityisesti Suomen) ylle, ja Heikin kautta tuli profetia: Amerikan voima tulee Suomeen. Siis se Jumalan voima, joka on toiminut siellä, kun lampunjalka on ollut sen yllä.

        Aino Kassinen

        Menen nyt pääasiaani eli Suomen tulevaan kohtaloon, joka ei ole vielä toteutunut. Aino Kassinen sanoi em. kirjassa sivulla 144: “Aikanaan valo nousee kuitenkin pohjolasta kansoille ja kansakunnille. Silloin Suomella on tärkeä asema, koska se alkaa Suomesta: Suomi on valittu maa ja myöhemmin tulevat muut pohjoismaat mukaan.

        Tämä profetia koskee tuota miestä.

        Muuta merkkiä hänestä ei ole annettu kuin, viestit joidenkin ihmisten kautta.

        Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012

        Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni. Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

        Ymmärrys näystä: Kun herätys tulee, se tulee niin lujaa, ettei ole ovea, joka sitä pidättelisi.


      • raamatusta

        Hilja Aaltosen profeetallista

        Katkelmia Samuel Pörstin tekemästä haastattelusta

        Julkaistu Suomen Viikkolehdessä nro 43 24.10.2001

        - Minua pelottaa se, täytyykö meidän kokea jälleen hyvin vaikea aika. Meillä on liian hyvät ulkonaiset olosuhteet. Sotien aikana kuolema astui joka päivä kynnyksen yli. Me elimme sen väkevän käden alla ja se ajoi meitä hätämme kanssa Jumalan eteen.

        - Kyllä se niin näyttää olevan, että Jumalan täytyy jotakin lyödä meissä rikki, Hilja Aaltonen sanoo. Se on niin harvoin, kun terveessä juoksussa otetaan Jumala täydestä. Se on meillä matkassa, se on puheessa, mutta sydän on kaikkea muuta täynnä. Vasta kun on sattunut oikein kipeästi, sydän alkaa kuunnella Jumalaa.

        - Tänä päivänä sanotaan, ettei nykyajan ihminen ymmärrä vanhanaikaista sanomaa. Voi olla, että nykyajan ihminen ei ymmärrä, mutta nykyajan ihmisen sydän ymmärtää ja maistaa, missä on Golgatan leipä.

        - Minä odotan nyt sellaista vanhanaikaista herätystä.

        Minulle on näytetty kaksi miestä - en ole nähnyt kasvoja, vaan niskat - jotka Jumala ottaa huutavan ääneksi Suomessa.

        Se on ihana aika, ei pitkä mutta väkevä ja raitis. Odotan, että se alkaa armolahjojen kentästä. Ei hurmosliikkeenä, vaan hiljaisena ja jykevänä, Jumalan sanan mukaisena. Sairas paranee kesken evankeliumin saarnan pyhässä vakavuudessa ja me näemme ihmeitä.

        - Odotan, että se alkaa kirkon, kansanlähetyksen piiristä. Silloin olisi se väärän pelko pois ja ihmiset uskaltaisivat tulla. Kun siellä alkaa elävä evankeliumi kuulua ja kaikua, se kokoaa koko Jumalan lauman. Ei siinä elävässä uskossa ole minkään kirkon leimaa, Golgatan leima vaan.

        Neljän uskonsisaren 12.1.2012 rukouksessa saama sanoma

        Olimme 12.1.2012 rukouksessa, 4 sisarta Lappeenrannasta. Herra antoi seuraavan sanoman meille: Minä valvon sanani toteutumista.

        Suomeen nousee 2 profeettaa, mies ja nainen.

        Valmistaa Suomen Siionin Elian voimassa. Repivät, nuhtelevat ja lohduttavat. Päästä alkaa aina puhdistus, puhdistan papiston. Minä revin Suomen suden kidasta ulos - niin kuin lampaan suden kidasta. Susi on *******. Vihollinen pimittää ihmisten ymmärryksen, että armonaika aina vaan jatkuu ja jatkuu. Mutta armon aika on loppumassa!

        Kohta alkaa tuomion tulet. Tuomion tulet on lähdössä pian Herran tyköä. Seurakunnan tila: kaikki 10 neitsyttä nukkuvat, ovat kelvottomiksi käyneet. Minä herätän heidät -papistosta- päästä alkaen. Kaksi profeettaa lähetetään. Mutta Israel valvoo ja messiaaniset juutalaiset rukoilevat Suomen puolesta! Israel tulossa läpimurtoon. Jumalan sanaa tulee osata ulkoa! Antikristuksen aikana Raamatut poltetaan.

        Siunaten; sisaret Lappeenrannasta

        Nimimerkki "Mahatman" 17.3.2010 saamasta profetiasta Herralta.

        Minun profeettani minä nostan tässä maassa. Hän kuulee minua, maan ja taivaan Jumalaa. Hänet olen valinnut aseenkantajakseni tälle Suomen köyhyyden ajalle. Hän julistaa ja tuo esille, mitä minun sydämelläni on, sanoo Herra.

        Tukholman profetiasta 28.5.1984

        Taistelujen päivät ovat tulossa. Te Israelin veljet, teidänkin aikanne on tulossa. Kaikki te, jotka luotatte ihmisen apuun, te tulette näkemään sen turhaksi,

        mutta Israelissa nousee profeetta, joka julistaa minun sanaani. Suomessa nousee profeetta, joka julistaa Minun Sanaani.

        Profetia helluntalaisuus palstalta

        armon öljyä

        27.2.2013 12:19

        Tämä profetia on tutkitusti luotettavasta lähteestä:

        "Näin kuin taivaalliset sotajoukot kerääntyivät pilvien ylle ja tumma valo kajasti kaikkialle Herran vapahtajan saapumista valmistellen. Demoniset henkivallat koettelivat ihmisiä kovalla ankaruudella päivin ja öin ja vain uudesti syntyneet elävän Jumalan virtaavan veden Herran rakkauden seuraajat vaelsivat vastatuulessa kohti Paimenen kutsuhuutoa!

        Maat ja taivaat olivat repeävän Herran vihastuksen edessä ja katso! Maan ytimestä nousi pahuus joka valtasi uskosta osattomien sydämmet ja kovetti heidät nostamaan kätensä heidän naapuriaan ja heidän veljeään vastaan. Totisesti minä sanon, siellä vallitsi suuri puutos ja hätä.

        Ja silloin näin kuinka Herra antoi kirkkautensa langeta profeettansa ylle. Tuo profeetta tulisi joutumaan kansansa ja seurakuntansa vainoamaksi. Tuo profeetta, saarnaaja ja henkivaltojen käskijä joutuisi julkisesti pilkatuksi, julkisesti tuomituksi ja hänen omat kääntäisivät hänelle selkänsä. Hänen ja hänen seuraajiensa puoleen Herra olisi lopussa kääntävä kanvonsa mutta kuin tulella korventaen olisi hän ensin erotteleva ne, jokta uskaltaisivat seurata Raamatun sanan ja voiman myötä Herran tekoja tekevää parantajaa."

        Tauno Rantalan saamasta sanomasta 2.4.2003

        Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.


      • Kiitos Raamatusta. Asia selkis. Edelleen JH on mulle mysteeri. Onko kukaan teistä kuullut aiemmin, että Jeesus olisi syntynyt elokuussa?


      • NytAsiaan

        Yrittäkää pysyä palstan aiheessa. Ei ole väliä sillä kuka kirjoittaa vaan sillä on väliä, että kirjoittaa asiallisesti.
        Palsta ei ole meidän tuttujen keskustelukerho - vaan asiallinen, profetaallinen sivusto, jossa voi kirjoittaa mikäli ymmärtää aiheesta ja sen sisällöstä.
        Vasemmalla valikko eri aihealueille.
        Säännöt kieltää henkilötietojen julkaisemisen.
        En tiedä muita kuin KTS nikillä kirjoittavan, joka pelästyssanomista, ilmattaeesta ja Jeesuksen paluun päivämääristä tekee aloituksia muilla nikeillä, kuten muslimille kuuluukin.
        Koska kts muuttaa???
        totuusvoittaaaina
        22.5.2014 00:14

        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
        Jani.
        8.6.2014 23:29
        2
        Sulje
        Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.


    • KTSEiKirj

      Nimimerkki "Raamatusta" on oivaltanut oikein ns. "palstakeisarin" vyörytystaktiikan.

      • NiinkoArvelet

        Koska kts muuttaa???
        totuusvoittaaaina
        22.5.2014 00:14

        Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
        Jani.
        8.6.2014 23:29
        2
        Sulje
        Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa.


    • Palstan aihe:
      Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu (tämän aikakauden loppu). Matt. 24:14
      Tuollaiset höpötykset jostain syyskuun tai lokakuun sinä ja tänä päivänä ovat täysin sielunvihollisen juoni saada kristinusko ajatuksemme toisarvoiseen ja uskomme naurunalaiseksi maailman silmissä.
      Keskitytään jo olennaiseen lähetyskäskyn suorittamiseen loppuun asti. En usko ja tuudittaudu siihen että se on jätettävä juutalaisten kontalle tuhatvuotisessa valtakunnassa niin kuin joskus opetetaan.
      Jyrki:
      Meille on annettu lähetyskäsky. Siksi seurakunnat lähettävät evankelistoja ulkomaille ja siksi Raamattuja käännetään. Myös radiotyötä tehdään. Muukin sähköinen media on käytössä.
      Käsittääkseni 1000-vuotisessa valtakunnassa jokainen Luojansa siunausta kaipaava kansakunta lähettää delegaationsa säännöllisesti Jerusalemiin.
      Luojamme on uskon alkaja ja loppuun saattaja. Hyvä niin. Muuten emme osaisi emmekä jaksaisi työtä tehdä. Totuus vapauttaa eikä sattumaa ole. Amen.
      http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr

      Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!

      https://www.youtube.com/watch?v=NLjXt7KxD4c

      • Tämä ei liity avaukseen, mutta haluan vastata JH:lle. Hän kysyy: "Olisitko hyvä ja kertoisit mikä on ongelma? Olen tuntematon palstalaisille, mutta tunnen Jumalan hyvin, koska keskustelen hänen kanssaan ja Herra ohjaa tekemisiäni. Onko läheinen yhteys Jumalaan . . . se ongelma ?
        Jyrki: Ongelma on siinä, että olen tottunut siihen, että Jumalan lapset perustelevat sanomisensa Raamatulla. Ongelma on myös siinä, ettet ole esittänyt tutkimusta, joka tukisi Jeesuksen elokuista syntymää.


      • Jumalan_henkäys
        27.8.2015 20:28
        Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

        Vaikka kaikki eivät hyväksy kirjoituksieni sisältöä, niin jatkan silti huomenna Jumalan tahdon toteuttamista, sillä Jumalan nimissä tehtävää toimintaa ei pysty estämään mikään.

        Perjantaina 28.08, käsittelen "aihetta", joka on Jumalan olemuksen perusta.

        - käymme läpi mm. Jumalan mielen mukaisen määritelmän, "aiheesta"

        Lauantaina 29.08, kerron miksi Jumala valitsi julistuspaikaksi tämän keskustelun ja miksi juuri minä toteutan tätä Jumalan tahdon mukaista suunnitelmaa.

        Sunnuntaina 30.08, kerron Jumalan suunnitelman ensimmäisistä ihmeistä, joita tapahtuu . . . Jumalan nimissä.

        Maanantaina 31.08, alamme lukemaan kertomastani kirjasta, Jumalan tahdon mukaisesti, mm. Jeesuksen uskosta ja Jeesuksen elämästä.

        En anna minkään estää noiden asioiden käsittelyä, sillä olen 12.06.2015 sitoutunut toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa.


      • JarmoEiKirj

        ONko tämä JH jossain jatkanut kirjoitteluaan ko. aiheista?


      • En ole kuullut asiasta mitään. Onko JH:lla luova tauko vai passittiko Herra hänet jäähylle? Mene tiedä. Kenties JH pitää meitä jännityksessä. Kenties hän haluaa opettaa meille kärsivällisyyttä.
        Biblia (1776) Ei Herra viivytä lupaustansa, (niinkuin muutamat sen viipyvän luulevat,) vaan hän on meidän kanssamme kärsiväinen, ja ei tahdo, että jonkun pitäis hukkuman, vaan että jokainen itsensä parannukseen kääntäis.


    • hiljaistaon

      Eipä ole enää 'mysteerimiestä' näkynyt?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe