Miehet haaveilee aina parikymppisestä naisesta

ätminki

47

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoraa_puhetta

Niin, mieshän vastaa suoraan tuollaiseen kysymykseen - ei ajatellen sitä, että mikä olisi mahdollista todennäköisyyksien rajoissa oma ikä huomioiden :)

Ainahan sitä timmiä parikymppistä mieluummin panisi kuin jotain 50-vuotiasta...

Naisille vaikea välillä ymmärtää, että voi ajatella asioita epärealistisen suoraan, ajattelematta omaa merkitystään yhtälössä (= vanha fabu). Mutta vaikka olisi 80 vuotias ja joku kysyisi, niin totta kai panisin 20-vuotiasta timmiä naista mieluummin kuin vanhainkodin mummoa.

• ew232323121

kova ukko saa olla 80vuotiaana antaa kyytiä 20vuotiaalle pillulle

• Suoraa_puhetta
        ew232323121 kirjoitti:

kova ukko saa olla 80vuotiaana antaa kyytiä 20vuotiaalle pillulle

Kyllähän näitä miljardööri-setiä on jotka antaa kyytiä nuoremmille, mutta OK - taitaahan ne usein olla 30-vuotiaita naisia eli aika ikäloppuja kuitenkin... parikymppiset on niiiiin oma lukunsa, sellainen imee mehut niin täysin fyysisesti kuin henkisestikin että fabulle tulee sydäri ennen aikojaan (= noin 3,5 v. liian aikaisin).

• Ja odotettu perintö jaetaan...

• vanhajuuuttu

Ei ollu uus uutinen

• atm32

Rahalla saa

• 2345234

Taas tätä samaa paskaa, keksi uusi juttu.

• Ex----------PUA

Kurpparaivoa. Päästä se vapaaksi. :)

• 19plus14

Eivät ole naiset vastanneet rehellisesti vaan ovat siirtäneet ikäkriisiään vastauksissa. Todellisuudessa kaikki naiset haaveilevat eniten niistä 80 miehistä.

• Ex----------PUA

Näin on sillä kuten tiedämme, ne miehet naivat parikymppisiä nuoria naisia - mutta voitko kuvitella, että tälläkin palstalla on kurpparaivonnut eräskin itsepetoksessa elävä ja ikäkriisissä räytyvä femakko, jonka mukaan ne kaikki ovat "yksittäistapauksia"? :D

• Emmetiedä
        Ex----------PUA kirjoitti:

Näin on sillä kuten tiedämme, ne miehet naivat parikymppisiä nuoria naisia - mutta voitko kuvitella, että tälläkin palstalla on kurpparaivonnut eräskin itsepetoksessa elävä ja ikäkriisissä räytyvä femakko, jonka mukaan ne kaikki ovat "yksittäistapauksia"? :D

Olet väärässä, läheskään kaikki ne miehet eivät nai parikymppisiä. Osa ei ole tällä planeetalla ensinkään vaan makaa vihanneksena jossain laitoksissa, osaa ei edes kiinnosta naiset, yms.

• yyyrrrrjöööööö

Monella sen ikäisellä miehellä ei edes seiso enää muuta ku järki. Kyllä miehet vitun sairaita on, muakin yks kuuskymppinen pappa yrittää aina pokailla lounasruokalassa, olen ite kolmekymppinen. Miten edes kehtaa? Saa olla helkkarin rautainen itsetunto papparaisella ruveta puolet nuorempaa pokailemaan. Ja mieluumin varmasti ottais viel nuoremmanki, *oksentaa*.

• Naisasialooseri1

Kolmekymppiselle naiselle sopiva on 50 vuotias mies. Yli 40 vuotiaalla naisella ei kuusikymppinenkään mies tee seksuaalisessa mielessä yhtään mitään. Olisit tyytyväinen, että sinun ikäistäsi tätiä vielä joku pokailee

• Ujoatm26v
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kolmekymppiselle naiselle sopiva on 50 vuotias mies. Yli 40 vuotiaalla naisella ei kuusikymppinenkään mies tee seksuaalisessa mielessä yhtään mitään. Olisit tyytyväinen, että sinun ikäistäsi tätiä vielä joku pokailee

Ja mulle sopiva nainen olis 14-20-vuotias.

• Ex----------PUA

Ja tätä on ikäkriisiään siirtävien femakoiden ja kurppien mahdoton hyväksyä.

Vaikka todellisuudessa, jokainen kyllä tietää tämän asian.

Kurpat eivät yrittäisi raivoissaan siirtää ikäkriisiään, jos he olisivat luottavaisia siihen, että kelpaavat yli parhaan MA:n nuorten naisten. (Siinä missä sen ikäisiä voivat naida jopa 80 v. herrasmiehet!)

• Mennäänpäsitten

Niin tossahan puhuttiin haaveilusta,tai siis siitä minkä ikäsen ottaa jos saisi ja voisi.Kaikkihan saa haaveilla ihan kenestä haluavat. Useimmat kuitenkin taitaa olla sen verran realisteja että tietää ettei 60-vuotiaina tavisukkoina ole mitään mahdollisuuksia 20-vuotiaisiin naisiin.Joten kyllä täälä haavemaailman ulkopuolella aika saman ikäsiä pariskunnat on pariutuessaan -10v.Julkkikset ja rikkaat on sitten erikseen.

• miehetOnOksettavia

Taas todiste siitä, miten sairaita miehet ovat. Miten voi nähdä parikymppisen tyttösen pantavana, jos on ite pappaiässä? Ite oon 39v ja näen parikymppiset pojat ihan lapsina, tunnen korkeintaan jonkinlaista suojelunhalua heitä kohtaan kun mietin miten typerä lapsi itsekin sen ikäisenä olin. Ei tulis mieleenkään alkaa miettiä jotain panojuttuja heidän kanssa. Miehet on todella pelottavia otuksia.

• miesvm_1967x_out

Sama miehenä toisinpäin kun on parikymppiset tytärpuolet. Onhan heidän ikäisensä nuoret neidot silmälle ilo katsella mutta seksiä en sen ikäisten kanssa osaa kuvitella, ihan kuin jonkun ipanan kanssa harrastais, hyh.

• eihaittaax
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Sama miehenä toisinpäin kun on parikymppiset tytärpuolet. Onhan heidän ikäisensä nuoret neidot silmälle ilo katsella mutta seksiä en sen ikäisten kanssa osaa kuvitella, ihan kuin jonkun ipanan kanssa harrastais, hyh.

Mä 47v miehenä pneskelen tuossa yhtä 20v naista. Nainen on kypsä, fiksu, pitää itsestään huolta, kaunis.

• Naisasialooseri1
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Eräs kaverini on sinua vuoden vanhempi mies ja hän on paneskellut tyttärensä ikäisä maksullisia naisia. Hänellä oli myös jokunen vuosi sitten yli 10v nuorempi vakiopano monen vuoden ajan. Ja koko ajan on ollut naimisissa.

• Ujoatm26v

Nussit sitten kuitenkin ympäriinsä parikymppisenä.

• Anonyymi
        eihaittaax kirjoitti:

Mä 47v miehenä pneskelen tuossa yhtä 20v naista. Nainen on kypsä, fiksu, pitää itsestään huolta, kaunis.

Toisin kuin sinä.

• kypsämies47v

Tosi vaikea olla samaa mieltä tuon tutkimuksen kanssa. Itse olen aina pitänyt lähinnä oman ikäisistä naisista. Tuntuisi aivan pervolta paneskella näin yli nelikympisenä miehenä jonkun alle 30-vuotiaan naisen kanssa. Nehän on ihan lapsia minun silmissäni. Joitakin vuosia sitten seurustelin 13 vuotta nuoremman naisen kanssa ja ei todellakaan matchännyt, vaikka nainen oli todella timmi, laiha ja treenattu. Parempaa seksi on ollut lähempänä oman ikäisteni kanssa. Minulla ei ole mitään sellaisia ennakkoluuloja, että mitä nuorempi sitä parempi. Olen nuorena miehenä rakastellut 16-vuotiaan tytön kanssa, joka oli todella timmi ja kaunis, mutta ei se minusta se rakastelu poikennut millään tavalla 20-, 30- tai 40-vuotiaan naisen ei niin timmien naisten kanssa rakastelusta. Luulen, että tuo tutkimuksen tulos johtuu lähinnä siitä, että se tunne, että sä rakastelet nuorta naista, saa sinut tuntemaan itsesi nuoreksi ja on imartelevaa. Lähinnä kyse on siis miesten ikäkriisistä. Minä olen sinut oman ikäni kanssa enkä kaipaile johonkin nuoruuteen. Elämä ja seksi on todella tyydyttävää tälläkin hetkellä. Minun kokemuksen mukaan nainen on aina nainen oli minkä ikäinen tahansa. Ainakin on tähän mennessä ollut.

• hämmmmästynyt

Onneks on sentään joitakin tervepäisiäkin miehiä. Mutta kyllä uskon tuohon tutkimustulokseen. Näin naisena kokee paljon sitä, miten vanhat patut ehdottelee. Muistan sen alkaneen jo 13 vuotiaana, heti kun tissit alkoi kasvaa niin kolmekymppiset ukot oli kimpussa. Isäni kaveritkin, muistan että iskä heitti pari sälliä niskaperseotteella ulos kun kuiskuttelivat mulle rivoja. Ihan sairasta. Nyt kun olen itse kolmekymppinen, sellaset kuuskymppiset miehet on kimpussa. En tajua miten ne kehtaa? Ne on varmaan nuorena olleet kunnon panosonneja ja kuvittelevat olevansa sitä vielä vanhoilla päivilläänkin. Kyllä minäkin katson nuoria poikia silleen, että "wau tuosta kasvaa komea mies", mutta että alkaisin ITSE sille ehdottelemaan!? Mitä helvettiä? Ja vanhat ukkelit tekee sitä PALJON. No, toivottavasti se loppuu sitten kun itse alan olla vanha ja rupsahtanut. Odotan oikein sitä aikaa, saa vihdoin olla rauhassa.

• kypsämies47v
        hämmmmästynyt kirjoitti:

Onneks on sentään joitakin tervepäisiäkin miehiä. Mutta kyllä uskon tuohon tutkimustulokseen. Näin naisena kokee paljon sitä, miten vanhat patut ehdottelee. Muistan sen alkaneen jo 13 vuotiaana, heti kun tissit alkoi kasvaa niin kolmekymppiset ukot oli kimpussa. Isäni kaveritkin, muistan että iskä heitti pari sälliä niskaperseotteella ulos kun kuiskuttelivat mulle rivoja. Ihan sairasta. Nyt kun olen itse kolmekymppinen, sellaset kuuskymppiset miehet on kimpussa. En tajua miten ne kehtaa? Ne on varmaan nuorena olleet kunnon panosonneja ja kuvittelevat olevansa sitä vielä vanhoilla päivilläänkin. Kyllä minäkin katson nuoria poikia silleen, että "wau tuosta kasvaa komea mies", mutta että alkaisin ITSE sille ehdottelemaan!? Mitä helvettiä? Ja vanhat ukkelit tekee sitä PALJON. No, toivottavasti se loppuu sitten kun itse alan olla vanha ja rupsahtanut. Odotan oikein sitä aikaa, saa vihdoin olla rauhassa.

Olin kerran yksissä juhlissa, jossa oli minuakin vanhempi mies jolla oli nuori vaimo. Mies vähän humalluttuaan alkoi puhella, "kyllä se on niin nuori tuo minun vaimo". Se oli kyllä kaikkien mielestä todella noloa tuollainen puhe. Jotenkin siitä tuli semmoinen rasvainen kerskumispuhe mieleen ja tuon miehen pienisieluisuus niin selkeästi esille. Minun kävi sääliksi tuon miehen vaimoa.

• HerraPorkkana

"Minä olen sinut oman ikäni kanssa enkä kaipaile johonkin nuoruuteen. Elämä ja seksi on todella tyydyttävää tälläkin hetkellä."

Tämä aika ( 40) on ehkä parasta aikaa, mitä tällä hetkellä elän. Ei ole tarvetta todistella tai näyttää kenellekään yhtään mitään. Muitakin värejä näkyy kuin musta ja valkoinen. Armollisuus itseään kohtaan on lisääntynyt ja turha pingotus on jäänyt taka-alalle.

• Naisasialooseri1
        hämmmmästynyt kirjoitti:

Panosonni on panosonni vanhalla iälläkin, ihan samalla tavalla kuin nuorempanakin koska miehen taso ei laske vaan nousee.

• Anonyymi

Panosonni on panosonni vanhalla iälläkin, ihan samalla tavalla kuin nuorempanakin koska miehen taso ei laske vaan nousee.

Idiootti. Niinhän sinä haluat itsestäsi kuvitella, kun et kestä vanhenemistasi. Vaikka olisi kysymyksessä minkälainen juntti ja vanhapieru tahansa, niin edelleen kehdataan vielä luulla oman tason jopa nousevan ja oletetaan että kelvataan minkälaisena tahansa hirvityksenä naisille... No porsaalla on porsaan jutut...

• Täti_ihminen

Keski-ikäisenä naisena voin sanoa, että eihän tuo mitään tavatonta ole.
      Kyllä minäkin ihailen parikymppisiä, nuoria ja hoikkia miehiä, mutta olisi naurettavaa yrittää näin täti-ihmisenä heitä iskeä.
      On ihan eri asia haaveilla jostain jutusta kuin toteuttaa haaveensa.
      Jokainen saa ihailla nuoria ja kauniita, se on meidän biologinen ominaisuutemme. Kaikki eivät vain mene sen lisääntymiselimensä perässä...

• ewweewew

"Kaikki eivät vain mene sen lisääntymiselimensä perässä..."

Kurpparaivo iski.

• Täti__ihminen

Ei se ollut raivoa, vaan pelkkä toteamus. Sehän on tosiasia, että suuri osa miehistä on elimensä vietävissä, kuten varmaan itsekin olet havainnut. Sitäpaisti en ole kurppa, vaan kypsään ikään ehtinyt täti-ihminen ja ylpeä siitä.

• Miesjokanäkiliikaa
        Täti__ihminen kirjoitti:

Ei se ollut raivoa, vaan pelkkä toteamus. Sehän on tosiasia, että suuri osa miehistä on elimensä vietävissä, kuten varmaan itsekin olet havainnut. Sitäpaisti en ole kurppa, vaan kypsään ikään ehtinyt täti-ihminen ja ylpeä siitä.

Naiset ne vasta ovatkin oman lisääntymiselimensä vietävänä.

Ero on vain siinä että naiset puhuvat siitä kiertonimityksillä kuten "sydän", "rakkaus", "kemiat" yms. hevonkukkua vaikka kyse on suorasta yhteydestä sinne alakertaan joka siellä sykkii.

• SillälaillaTällälailla

Jotkun on ja jotkut ei....

• 19ja15
        Miesjokanäkiliikaa kirjoitti:

Ero on vain siinä että naiset puhuvat siitä kiertonimityksillä kuten "sydän", "rakkaus", "kemiat" yms. hevonkukkua vaikka kyse on suorasta yhteydestä sinne alakertaan joka siellä sykkii.

Voisitko mitenkään olla yleistämättä?

• Miesjokanäkiliikaa
        19ja15 kirjoitti:

Miksi en tekisi niin?

Kuka nainen ei vetoa sydämeen, kemioihin ja rakkauteen vaikka kyse on heidän pimppansa toivomuksista jotka nuo tuntemukset tuottaa?

• Miesjokanäkiliikaa
        19ja15 kirjoitti:

Kyllä se suurinsta osaa naisista koskee.

Mikset käske tuota tätiä olematta yleistämättä?

• Naisasialooseri1
        Täti__ihminen kirjoitti:

Älä viitsi.Tuo on todella säälittävää inttää että tykkäät parikymppisistä finninaamaisista pojanrimpuloista. Teet itsestäsi vain entistä enemmän naurunalaisen. Myönnä pois, että sinä olet vanha haaska ja ikäisesi miehet ovat parhaassa iässä olevia komistuksia ja sinun huippuvuotesi olivat ja menivät vuosikymmeniä sitten.

Nainen tykkää vanhemmasta ja mies nuoremmasta ja miehen taso nousee iän myötä.

• Ujoatm26v
        Miesjokanäkiliikaa kirjoitti:

Aivan niin, miten kaksinaamaista.

• Täti__ihminen

Älä viitsi.Tuo on todella säälittävää inttää että tykkäät parikymppisistä finninaamaisista pojanrimpuloista. Teet itsestäsi vain entistä enemmän naurunalaisen. Myönnä pois, että sinä olet vanha haaska ja ikäisesi miehet ovat parhaassa iässä olevia komistuksia ja sinun huippuvuotesi olivat ja menivät vuosikymmeniä sitten.

No jopas. Olen ehkä sinun silmissäsi vanha haaska, mutta olen keski-ikäinen ja sinut sen kanssa. Kannattaisi lukea tarkemmin aloitukseni; minähän sanoin, että parikymppiset klopit kiinnostavat, mutta ei tulisi mieleenikään yrittää, sehän olisi naurettavaa. Kukaan ei tosin keillä ihailemasta. Tuo oli muuten aika oudosti kirjoitettu, että nainen pitää aina vanhemmasta miehestä. Tuo on ehkä sinun mielipiteesi, mutta ei todellakaan totuus. Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä, eikä kukaan tuttavanikaan, joten se siitä. Kun olin nuori ja nätti, moni setämies yritti iskeä, mutta se tuntui lähinnä vaivaannuttavalta ja herätti lähinnä myötähäpeää.
        Ja se, että miehen "taso" nousee iän myötä on ihan naurettava väite, mutta jos niin haluat uskoa ja se tekee sinut onnelliseksi, niin siitä vaan...

• trololooloo
        Täti__ihminen kirjoitti:

"Ei se ollut raivoa, vaan pelkkä toteamus. Sehän on tosiasia, että suuri osa miehistä on elimensä vietävissä, kuten varmaan itsekin olet havainnut. Sitäpaisti en ole kurppa, vaan kypsään ikään ehtinyt täti-ihminen ja ylpeä siitä."

Voi helka, jos piparisi on kuivahtanut ja estrogeenituotanto loppunut, perse ja maha vaihtaneet paikkaa, kärpäslätkät roikkuu, niin noinhan se menee.

Geneettinen ohjelmistosi on siirtänyt sinut mummomoodiin, se ei kuitenkaan estä meitä (usein myös ikäisiäsi) miehiä joilla vielä testosteronituotanto toimii, polkemasta nuoria naisia.

• Anonyymi
        ewweewew kirjoitti:

"Kaikki eivät vain mene sen lisääntymiselimensä perässä..."

Kurpparaivo iski.

Niinhän sinä toivot. Eihän tuossa ollut mitään raivoa 😂😂😂 Toivot että saisit tehtyä vanhempia naisia mustasukkaiseksi siitä että ihailet nuoria, jotta kokisit itselläsi olevan valtaa 😂😂 Ei yhtään läpinäkyvää 😂😂😂

• Anonyymi

Ei pidä paikkansa vanhemmat miehet on helvetin tylsiä eivät jaksa mitään. Nuori mies on Villi ja seikkailun haluinen. Ei nuorten naisten kannata lerppa ku...a ottaa joilla maha ja perse roikkuu ha naamasta on menny viimeinen päiväys ajat sitten.

• palstatototuuus

Miehen markkina arvo kasvaa iän myötä joten ei tarvitse edes haaveilla

• Poikamies45

Oikeastaan haaveilen vielä muutamaa vuotta nuoremmasta, 20 vuotta on ehdoton yläraja, kun naisen pitäisi sentään olla myös neitsyt, minä kun olen itsekin tällainen kokematon teinisetä.

• Ujoatm26v

Olisin kesällä saanut seksiä kauniilta 19-vuotiaalta naiselta mutta se pyysi liian isoa korvausta.

• atännä

Tämähän oli vanha juttu. Jonkun paritussivuston julkaisema "tutkimus". Tuo kertoo vain sen, millaista porukkaa roikkuu nettideiteillä ja miksi he ovat sinkkuja :)

• Anonyymi

nuodet naiset ovat taitavia lukemaan miestä rivien välistä, millainen mies olemukseltaan, eikä haittaa vaikka ikää olisi 50v jos on nuodekas olemus,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2853
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2796
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2633
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2072
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2046
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      2015
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1100
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe