Miksi vihaatte naisia?

29woman

Haukutte täällä kaikkia naisia joita ette edes tunne. Mtä ne naiset on teille tehnyt että vuodesta toiseen haukutte niitä?

68

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeutettua

Kyllä se mun mielestä on todella kuvaavaa että kaikilla miehellä on täällä samanlaiset kokemukset naisista, ei tuo ole sattumaa.

• miesvm_1967x_out

Väärinpäin. Kaikki miehet joilla on samanlaiset huonot kokemukset naisista ovat kaivautuneet tänne. Siksi haukkumismoodi palstalla on erittäin korkea.

Normaalit miehet eivät tule tänne naisia haukkumaan ja 99,999999999% miehistä ei edes täällä käy :)

• kiertopokaali

Kaikki ovat olleet saman naisen kanssa.

• Ex----------PUA

Juuri niin.

Naisviha on vain todiste siitä että naiset ovat mätiä.

Tämä palsta on paras todiste siitä, sillä täällä yhdistyy ne kokemukset ja empiiriset havainnoit täysin toisiinsa liittymättömistä sosiaalisista ympyröistä, että voimme pitää tätä vahvistettuna ja 100% faktana - aivan kuten palstatotuudetkin tapaavat olla totta.

• miesvm_1967x_out kirjoitti:

Väärinpäin. Kaikki miehet joilla on samanlaiset huonot kokemukset naisista ovat kaivautuneet tänne. Siksi haukkumismoodi palstalla on erittäin korkea.

Normaalit miehet eivät tule tänne naisia haukkumaan ja 99,999999999% miehistä ei edes täällä käy :)

No me kaksi ainakin ollaan näitä normaaleita miehiä ja siksi me osaammekin keskustella täällä asiallisesti ilman sitä naisten haukkumista.

• ATM-automaatti
        DarkFear kirjoitti:

No me kaksi ainakin ollaan näitä normaaleita miehiä ja siksi me osaammekin keskustella täällä asiallisesti ilman sitä naisten haukkumista.

Tämä DarkFearin kommentti kertoo kaiken :D

• Useimmilla naisvihaajilla täällä ei ole lainkaan kokemuksia naisista.

• outsider1 kirjoitti:

Useimmilla naisvihaajilla täällä ei ole lainkaan kokemuksia naisista.

Entä jos on kokemuksia nimenomaan siitä, että naista ei saa?

• kiertopokaali kirjoitti:

Kaikki ovat olleet saman naisen kanssa.

OiVoi......olisikohan tässä peräää....hmmmm... ;D

• M1978 kirjoitti:

Entä jos on kokemuksia nimenomaan siitä, että naista ei saa?

Eihän niitä saa jos on noin kummalliset asenteet kuin palstaätmeillä.

• niimpäniin
        Ex----------PUA kirjoitti:

Juuri niin.

Naisviha on vain todiste siitä että naiset ovat mätiä.

Tämä palsta on paras todiste siitä, sillä täällä yhdistyy ne kokemukset ja empiiriset havainnoit täysin toisiinsa liittymättömistä sosiaalisista ympyröistä, että voimme pitää tätä vahvistettuna ja 100% faktana - aivan kuten palstatotuudetkin tapaavat olla totta.

"naiset ovat mätiä"
        Ihan samoin kuin sinun äitisi.

• 515
        outsider1 kirjoitti:

On heillä kokemusta omasta äidistään, vaikka ei muista naisista olisikaan.
        Eikös ne psykologitkin ole sitä mieltä, että huono äitisuhde aiheuttaa naisvihaa ja huono isäsuhde miesvihaa. Isän puuttuminen, tai etäinen/välinpitämätön isä kuulemma aiheuttaa myöskin nimenomaan naisvihaa pojille (kuulostaa oudolta, mutta näin ne tutkijat väittävät).

• Ex----------PUA
        niimpäniin kirjoitti:

"naiset ovat mätiä"
        Ihan samoin kuin sinun äitisi.

Ja sinun äitisi siinä tapauksessa myös. Sinun lisäksesi tietenkin.

• 2pitkää_suhdetta_riittää
        outsider1 kirjoitti:

En nyt varsinaisesti ole naisvihaaja, mutta pidän naisia, kuten monia ihmisiä yleensäkin (myös siis miehiä) kertakaikkisen typerinä. Tietenkin nuoret varsinkin ovat typeriä.

Kyllä kaikilla on kokemuksia naisista, on äitejä, siskoja, luokkakavereita, ihastumisia, tyttöystäviä ja vaimoja. Näytä minulle mies joka pitää naista tervejärkisenä, niin siinä sulle on mies jolla ei ole kokemusta naisista.

Jos 20-vuotiaalla miehellä olisi kokemusta naisista, se ei edes juoksisi niiden perässä.

Esim MGTOW-liikkeen miehillä juuri on kokemuksia naisista. Eikai "viha" itsestään synny. Kyllä mitä enemmän perehtyy naisten ajatusmaailmaan, tapoihin ja kulttuuriin sitä enemmän alkaa "vihaamaan". Aivan järkyttävää idioottimaisuutta suurin osa asiaoista mitä naiset tekee tai sanoo.

• epäoikeudenmukaista

Mielestäni eniten vihaa nostattaa se että naiset eivät suosi kunnollisia hyväsydämisiä miehiä vaan he saavat pakit joko heti tai myöhemmin sanoilla "olet tosi mukava mutta..."

• ystavyys_on_kultaa

Eikö ystävyys ole mahdollista miehen ja naisen välillä? Onko mahdollista, että tapaamasi naiset eivät yksinkertaisesti halua sänkyyn kanssasi? En näe tässä mitään syytä siihen, että vihan tunne valtaa mielesi. Voihan sitä viettää aikaa ihan ystävyyden merkeissä.

Olen nainen ja minulla on miesystäviä. Ei tulisi mieleenkään, että ystävyys muuttuisi joksikin muuksi. Tunne on molemmin puoleinen.

Jos kerran olet kunnollinen ja hyväsydäminen mies, niin tule ystäväkseni.

Jos tarvitset naista vaan päästäksesi laukeamaan, niin ehdotan, että sanot asian heti suoraan ensimmäisillä treffeillä. Näin ei tule väärinkäsityksiä (nainen tietää heti mitä haluat = seksiä) ja turhia turhautumia.

• ystavyys_on_kultaa kirjoitti:

Eikö ystävyys ole mahdollista miehen ja naisen välillä? Onko mahdollista, että tapaamasi naiset eivät yksinkertaisesti halua sänkyyn kanssasi? En näe tässä mitään syytä siihen, että vihan tunne valtaa mielesi. Voihan sitä viettää aikaa ihan ystävyyden merkeissä.

Olen nainen ja minulla on miesystäviä. Ei tulisi mieleenkään, että ystävyys muuttuisi joksikin muuksi. Tunne on molemmin puoleinen.

Jos kerran olet kunnollinen ja hyväsydäminen mies, niin tule ystäväkseni.

Jos tarvitset naista vaan päästäksesi laukeamaan, niin ehdotan, että sanot asian heti suoraan ensimmäisillä treffeillä. Näin ei tule väärinkäsityksiä (nainen tietää heti mitä haluat = seksiä) ja turhia turhautumia.

Ja rehellisyys on kultaa myös, eli parempi että sanoo mahdollisimman nopeasti asiat suoraan, varsinkin silloin kun on jo varma mielipiteestään/ajatuksistaan, eikä tarvitse alkaa erittelemään syitä, vaan ihan riittää että tekee asian selväksi edes jotenkin.......sinua lainatakseni.....ettei tule väärinkäsityksiä tai turhia turhaumia.....

Tuo ystävyys miehen ja naisen välilläkin toimii, kunhan siinäkin molemmat tietää että se on oikeasti vain ystävyyttä ja sellaisena pysyy ja siitä pidetään myös pois tietyt elementit ja tunteet jotka liityyvät taas läheisempään ihmissuhteeseen....

• tarralenkkari666

Jos päässäsi naksahtaa noin pahasti, jos nainen (tai pari) ei halua kanssasi sänkyyn, et koskaan ollutkaan hyväsydäminen.

• 11211
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Jos päässäsi naksahtaa noin pahasti, jos nainen (tai pari) ei halua kanssasi sänkyyn, et koskaan ollutkaan hyväsydäminen.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

• 11211 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Mee Tooo.... ;D

• Kilttiatm

En minä vihaa, naiset vihaa minua

• Ex----------PUA

Naisten täytyisi oppia, että viha kasvattaa vihaa.

Miehet vain reagoivat täysin luonnollisellla tavalla.

Miksi asia on niin vaikea ymmärtää?

• Naishenkilö

Olenko mä aiheuttanut sun vihan?

• miesvm_1967x_out
        Naishenkilö kirjoitti:

Et ole. Sen on aiheuttanut tämä lahkolaisuus jota ex-pua täällä vetää mikä on siis itseaiheutettua naisvihaa. Mielisairaudeksikin sitä sanotaan.

• HelganEnkelit-no13
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Et ole. Sen on aiheuttanut tämä lahkolaisuus jota ex-pua täällä vetää mikä on siis itseaiheutettua naisvihaa. Mielisairaudeksikin sitä sanotaan.

Oho. Menikö töissä lusmuillessa huonosti?

Mikäs sun mieltäs nyt vaivaakaan?

• Ex----------PUA
        Naishenkilö kirjoitti:

Olenko minä puhunut sinusta ja minusta?

• Ex----------PUA
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

Ja näin puhuu femakko, joka mm. on raivonnut viikko tolkulla palstalla, yötä päivää, leikkien olevansa mies.

• Justjookoo

Niin...Kyllähän maailma tarvitsee" ymmärtäväisiä " naisia..eihän tämä muuten pyöris:)

• että.silleen

Tunteakseen suoranaista vihaa jotakuta ihmistä kohtaan; hänet on ensin tunnettava!
      Viha on niin suuri tunne ettei siihen järjellisesti kykene, jos henkilö on tuntematon.
      Olla kiukkuinen jollekulle tai joillekin ihmisille on ilmeisesti se tunne;jota vihaksi nimität.
      Miten voit vihata ihmistä; jota ei tunne? Se ihminen saattaa olla kaikkea muuta kuin mitä olet mielessäsi kuvitellut.
      Enkä mä usko ett sä pystyt rakastumaan ihmiseen; jota et ole kohdannut IRL. Ihan
      samoin perustein kuin et pysty vihaamaankaan.
      Ihastumaan kyllä pystyy, mutt sehän ei ole ihan sama asia, vaan astetta laimeampi tunne. Siis näin minä asian käsitän.

• Edwardo_melko_onnekas

Luulen että vihaisen oloiset kirjoitukset täällä ovat aika harvoilta näppäimistöiltä. Itse ainakin näen niissä jossain määrin myös kieroa huumoria turhautumisen jälkeen, mutta olen itsekin vähän kiero.

Mutta sitä ei käy kiistäminen etteikö naisten pinnallisuus ja nettideittailun sekoittama käytös olisi epämiellyttävää. Kypsät naiset täällä ei tunnu oikein tajuavan tilannetta nuorempien maailmassa. Keskivertomies ei ole oikein mitään nuorten naisten silmissä. Onko siis ihme että monia jurppii pahasti?

• että.silleen

Mitä sinä tarkoitat pinnallisuudella on mulle arvoitus samoin kuin nettideittailukin, koska en ole kirjoitellut muualle kuin tänne. Tämä ei ole deittailua vaan pelkkää mielipiteiden vaihtoa. Vieraita ihmisiä tapailen ainoastaan käydessäni ulkona.

Riippuu kokonaan ihmisestä (mihestä) miten käyttäydyn häntä kohden. Puheisiin alan melko herkästi, jos ei mitään törkeyksiä ilmassa lentele.

Minusta on luonnollista vastata kysymyksiin tai toteamuksiin, enkä siinä lajittele ihmisiä; iän, pukeutumisen, tai ihon värin mukaan.
        Joskus jopa puhuttelen vierasta itse ensin.

Viimeeks niin tein Wikken kahviossa, kerroin miehelle et älä ota sitä sämpylää, ne on vanhoja ja maistuu pahalle!
        Olin juuri vaihtamassa itse tuotteet toiseen, käytyäni ensin kassalla.
        Systeri jäi pöytään muksunsa kanssa ja minä piioin syötävää taas laadukkaampaan.

Toin huomaamattani myös miesvieraan seuraamme, hän istui viereiseen pöytään ja jutteli pitkän tovin kanssamme niitä näitä. Näytti kyllä enemmän olevan kiinostunut sisarestani..ainakin heillä riitti keskusteltavaa.
        Joka tapauksessa ei mikään poikkeus meille et jutellaan vieraan kanssa, small talk.
        Ei me kyllä sisaren kanssa ihan nuorisoa olla, minä 27v. ja hän 34v.

Mies oli puhelias ja jutteli ihan kohteliaasti... sivuten montaakin asiaa.
        Siinä se lyhyt kohtaaminen...ai niin suosittelimme Torrea lounaspaikaksi, hänelle.
        Toisenlaisella käytöksellä hän olis kyllä tullut muistamaan meidät...ja taatusti olis myös jurppiintunut pitkään.

• Vanhusnainen

"Keskivertomies ei ole oikein mitään nuorten naisten silmissä. Onko siis ihme että monia jurppii pahasti?"

Ei keskivertomies ole mitään vanhempienkaan naisten silmässä. Yök! Never! Ja kyllä siitä saa raivoa.

• m-i-e-s

En minä vihaa naisia, rakastan heitä (varsin usein :P)

Muistikuvani mukaan en hauku täällä kaikkia naisia, en muista edes haukkuneeni naista, en edes niitä joita tunnen, vaikka yksi onkin kohta jälleen yksinhuoltaja ja lapsia on kahdelle eri isälle, niin en edes häntä, vaikka hän ns. kurppaiässä alkaa taas juokseman juoksujaan. :P

Mitä tuohon viimeiseen kysymykseen tulee, niin mitä ne naiset ovat jättäneet tekemättä? =)

• ruma-ätmi

Mitä muuta voi odottaa jos naiset ei ole koskaan halunnut tutustua, ovat haukkuneet rumaksi ja kaikkea. Nyt saatte naiset mitä tilasitte.

• Katkeruudessa rypeminen vaikuttaa vain sinuun itseesi :( hyvä mies.
        Anteeksianto vapauttaa sinut ja tekee onnelliseksi ;D

• Naisasialooseri1

Ei vaan kosto tekee onnelliseksi. Revenge is the sweetest joy aftre getting pussy-Petri Gerdt

• Ikis__M

Pitääpä korjata tähän että en minä hauku naisia vaan heidän tekemiään tekoja jotka loukkaa kaikkiai täysjärkisiä miehiä. Aisurit tietysti on asia erikseen ne kun on niin alistettuja ettei ne edes ymmärrä miten niitä vedetään kölin alta kerta toisensa jälkeen pelkällä p..upalkalla jos silläkään. Jos naiset lopettaisi törrttöilyn, eivät itseään halventaen jakaisi arvokkaintaan ympäriinsä, jättäisivät jännämiehet ja olisivat tekemättä niille lapsia niitä voisi jopa arvostaa.

• AT-mies

Ruotsissa on järkevämmät naiset. Jännämiehet ei viihdy siellä vaan tunkevat sankoin joukoin Suomeen.

Yhden ainoan kerran on nainen tullut juttelemaan minulle; ruotsalainen nainen! Vittu kun ei ruotsi kiinnostanut koulussa.

• AT-mies kirjoitti:

Ruotsissa on järkevämmät naiset. Jännämiehet ei viihdy siellä vaan tunkevat sankoin joukoin Suomeen.

Yhden ainoan kerran on nainen tullut juttelemaan minulle; ruotsalainen nainen! Vittu kun ei ruotsi kiinnostanut koulussa.

Juu sitä muutenka pystyis puhumaan nauramatta...

*Kröh* Tunnelibanaani... ?

• että.silleen

Älä selitä, se pahentaa vaan asiaa. Olen niin monta kirjoittamaasi tekstiä lukenut ja varsinkin silloin kun paukuttelet henkseleitäsi tämä palsta gurun tahdissa.
        "Hurahtaneen gurun" millä ei ole minkäänlaista moraalia tai vastuuntuntoa omista teoistaan.
        Ootko kuullut koskaan sanontaa ...seura tekee kaltaisekseen?
        No ei tee, ...jos on omatahto olemassa,mutt vaarassa pyörit!
        Sensijaan arvostelun kohteeksi joudut taatusti, etkä aivan syyttä.

"Jos naiset jättäisivät jännämiehet".....kuten sun gurusi!
        Noin lähellä sua on ns. jännämies, jos nyt et sitt itsekin samaan lahkoon kuulu?
        Pyydän anteeksi ett taas potkin polveen, mielipiteelläni!

• helgamies
        että.silleen kirjoitti:

Älä selitä, se pahentaa vaan asiaa. Olen niin monta kirjoittamaasi tekstiä lukenut ja varsinkin silloin kun paukuttelet henkseleitäsi tämä palsta gurun tahdissa.
        "Hurahtaneen gurun" millä ei ole minkäänlaista moraalia tai vastuuntuntoa omista teoistaan.

Noin lähellä sua on ns. jännämies, jos nyt et sitt itsekin samaan lahkoon kuulu?

1 000 000 YTMIä lisää Suomeen naisten iloksi naisen ehdottamana.
        http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1443670264678

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Korjataanpa sen verran että minä taisin olla täällä ensin enkä tosiaankaan aio mielipiteitäni muuttaa vain sen vuoksi jos tänne tulee joku joka on suurinpiirtein samaa mieltä. Sehän on kyllä ihan luonnollistakin että kun on oikeassa niin moni muukin on, itseasiassa suurimman osanhan pitäisi olla mutta niin kun mamuasiassakin ei ne oikeassaolijat välttämättä ole aina se näkyvin joukko. Minulla ei ole ketään guruja mutta viitannet toiseen samnahnkiseen kirjoittajaan ex-puaan? Jännyydestään en tiedä, jollain tasolla varmasti onkin mutta se taas ei ole minun ongelma koska naisethan suorittaa valinnan. Epäilemättä ex-pualla on pätevyyttä näyttäytyä naisten haluamana jännämiehenä, johan palstanaisten kiihkeä suhtatuminenkin häneen sen todistaa.

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Korjataanpa sen verran että minä taisin olla täällä ensin enkä tosiaankaan aio mielipiteitäni muuttaa vain sen vuoksi jos tänne tulee joku joka on suurinpiirtein samaa mieltä. Sehän on kyllä ihan luonnollistakin että kun on oikeassa niin moni muukin on, itseasiassa suurimman osanhan pitäisi olla mutta niin kun mamuasiassakin ei ne oikeassaolijat välttämättä ole aina se näkyvin joukko. Minulla ei ole ketään guruja mutta viitannet toiseen samnahnkiseen kirjoittajaan ex-puaan? Jännyydestään en tiedä, jollain tasolla varmasti onkin mutta se taas ei ole minun ongelma koska naisethan suorittaa valinnan. Epäilemättä ex-pualla on pätevyyttä näyttäytyä naisten haluamana jännämiehenä, johan palstanaisten kiihkeä suhtatuminenkin häneen sen todistaa.

Kysynkin vain...Onko nämä esimerkit: sun mielestä johdonmukaista ajattelua?

a).. "Jos naiset lopettaisi törttöilyn, eivät itseään halventaen jakaisi arvokkaintaan ympäriinsä, jättäisivät jännämiehet!
        b)... Epäilemättä ex-pualla on pätevyyttä näyttäytyä naisten haluamana jännämiehenä, johon palstanaisten kiihkeä suhtatuminenkin häneen sen todistaa....
        c)..Se taas ei ole minun ongelma koska naisethan suorittaa valinnan.

-Palstan naisten kiihkeä suhtautuminen ei ole myönteistä hyminää,lukuun ottamatta tietenkään ex-----PUAn omaa naispuolista nikkeä!

" Enkä tosiaankaan aio mielipiteitäni muuttaa vain sen vuoksi jos tänne tulee joku joka on suurinpiirtein samaa mieltä."

Sitä mä en ole ehdottamassakaan, jokaisella on omat mielipiteensä.
        Ehdottaisin ainoastaan ett tarkennat juttujasi, nyt olet pahasti kaksinaismoralisti.

Hyväksyt miehen tekemät sikamaisuudet... ja tuomitset samalla naisen jota saatetaan pettää hänen naiviutensa tukeutuen. Tarpeeksi lapsellinen ja luottavainen nainen....
        Mitä jos sattuisitkin olemaan sen naisen isä tai veli, miten silloin suhtautuisit?
        Mieti kun vastaat...uskoisin sunssa sen verran miestä löytyvän.

• Ex----------PUA
        että.silleen kirjoitti:

a).. "Jos naiset lopettaisi törttöilyn, eivät itseään halventaen jakaisi arvokkaintaan ympäriinsä, jättäisivät jännämiehet!
        b)... Epäilemättä ex-pualla on pätevyyttä näyttäytyä naisten haluamana jännämiehenä, johon palstanaisten kiihkeä suhtatuminenkin häneen sen todistaa....

-Palstan naisten kiihkeä suhtautuminen ei ole myönteistä hyminää,lukuun ottamatta tietenkään ex-----PUAn omaa naispuolista nikkeä!

" Enkä tosiaankaan aio mielipiteitäni muuttaa vain sen vuoksi jos tänne tulee joku joka on suurinpiirtein samaa mieltä."

Ehdottaisin ainoastaan ett tarkennat juttujasi, nyt olet pahasti kaksinaismoralisti.

Hyväksyt miehen tekemät sikamaisuudet... ja tuomitset samalla naisen jota saatetaan pettää hänen naiviutensa tukeutuen. Tarpeeksi lapsellinen ja luottavainen nainen....
        Mitä jos sattuisitkin olemaan sen naisen isä tai veli, miten silloin suhtautuisit?

"Palstan naisten kiihkeä suhtautuminen ei ole myönteistä hyminää,lukuun ottamatta tietenkään ex-----PUAn omaa naispuolista nikkeä!"

Kiimaansa huutavat.

Lisäksi heidän riehumisensa syy on selitetty: he eivät kestä totuutta.

Mutta tämä on minun nimimerkkini, joten anna tullla todisteita, että m inulla olisi täällä "naispuolinen nikke".

Jos et pysyt todistamaan, se meinaa sitä, että olet patologinen valehtelija, tai ainakin elät itsepetoksessa, koska ensiksi valehtelet palstatotuuksia vastaan, ja sitten kun tulee (elävä) todiste ja esimerkki, turvaudut uudestaan valehteluun ja selkeän todistuksen kieltämiseen.

Se tarkoittaa ettei alunalkaenkaan sinua olisi pitänyt ottaa vakavissaan.

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

"Hyväksyt miehen tekemät sikamaisuudet... ja tuomitset samalla naisen jota saatetaan pettää hänen naiviutensa tukeutuen. Tarpeeksi lapsellinen ja luottavainen nainen....

Mieti kun vastaat...uskoisin sunssa sen verran miestä löytyvän."

En minä kaikkia miesten tekemiä sikamaisuuksia hyväksy mutta jos viittaat sikamaisuuksilla ex-puan tai jonkun muun käymään keskusteluun täällä niin ei ne minusta ole edes sikamaisuuksia vaan pelkkää keskustelua jotka eivät minulle kuulu eikä minulla ole mitään syytä niihin puuttua, otan vain popcornia ja seuraan taustalla kun te käytte omat taistelunne. Miesten harjoittama oikea sikamaisuus, vaikkapa raiskaus tms. tottakai vaatisi tuomitsemista mutta näissä keskusteluissa, jotka sentään ovat vain mielipiteen ilmaisua ei minusta ole mitään mitä voisi sikamaisuudeksi kutsua.

Jos minulla olisi lähipiirissä nainen joka antaisi jonkun jännämiehen viedä itseään kuin litran mittaa saisi se myös kuulla siitä tottakai, voisi varmaan suutahtaakin kun kertoisin millainen p..ka sen miesvalinta on mutta jos uskoisi voisi se pelastaa jopa hengen, välien rikkoutumisen riskin olisin siis valmis ottamaan.

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

"Hyväksyt miehen tekemät sikamaisuudet... ja tuomitset samalla naisen jota saatetaan pettää hänen naiviutensa tukeutuen. Tarpeeksi lapsellinen ja luottavainen nainen....

Mieti kun vastaat...uskoisin sunssa sen verran miestä löytyvän."

En minä kaikkia miesten tekemiä sikamaisuuksia hyväksy mutta jos viittaat sikamaisuuksilla ex-puan tai jonkun muun käymään keskusteluun täällä niin ei ne minusta ole edes sikamaisuuksia vaan pelkkää keskustelua jotka eivät minulle kuulu eikä minulla ole mitään syytä niihin puuttua, otan vain popcornia ja seuraan taustalla kun te käytte omat taistelunne. Miesten harjoittama oikea sikamaisuus, vaikkapa raiskaus tms. tottakai vaatisi tuomitsemista mutta näissä keskusteluissa, jotka sentään ovat vain mielipiteen ilmaisua ei minusta ole mitään mitä voisi sikamaisuudeksi kutsua.

Jos minulla olisi lähipiirissä nainen joka antaisi jonkun jännämiehen viedä itseään kuin litran mittaa saisi se myös kuulla siitä tottakai, voisi varmaan suutahtaakin kun kertoisin millainen p..ka sen miesvalinta on mutta jos uskoisi voisi se pelastaa jopa hengen, välien rikkoutumisen riskin olisin siis valmis ottamaan.

Pakko myöntää ett olet hyvä navikoimaan, luovien tosin menit läpi näiden karien, ainoastaan pintanaarmuja kölissä.
        Täytyy sanoa et sulla valikoiva otanta keskusteluista, mitä tuomitset ja mikä on VAIN mielipiteiden vaihtamista. Ne taas eivät ole sikamaisia kuten naisten mielipiteet.
        Sulla olikin toi adjutantti sopivasti vierelläs vastaamaan mun kysymyksiini; sulle!
        Paha juttu sinäänsä, kun taas mun lehdistösihteerini ei nyt sattunut paikalle.
        Pahus, minä kun en ole puheväleissä a-pu-van kanssa.
        Hänellä kun levy tuppaa ju_ju_ju_jumittumaan...noin 100 kertaa juupas/eipäs keskusteluun. Onkia saa mut ei nappaa!
        On tästä keskustelusta yks hyöty, nyt tiedetään isännän ja rengin oikea suhde!
        Kiitokset tiedoista!
        Muuten popcornista saa ilmavaivoja, eikä ne ole muutenkaan terveellisiä... nykytietämän mukaan. Aina sitä oppii uutta tietämään..small talk:ia puhuen.
        Pitäkää hauska ilta ja muistakaa hymyillä. =)

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Pakko myöntää ett olet hyvä navikoimaan, luovien tosin menit läpi näiden karien, ainoastaan pintanaarmuja kölissä.
        Täytyy sanoa et sulla valikoiva otanta keskusteluista, mitä tuomitset ja mikä on VAIN mielipiteiden vaihtamista. Ne taas eivät ole sikamaisia kuten naisten mielipiteet.
        Sulla olikin toi adjutantti sopivasti vierelläs vastaamaan mun kysymyksiini; sulle!
        Paha juttu sinäänsä, kun taas mun lehdistösihteerini ei nyt sattunut paikalle.
        Pahus, minä kun en ole puheväleissä a-pu-van kanssa.
        Hänellä kun levy tuppaa ju_ju_ju_jumittumaan...noin 100 kertaa juupas/eipäs keskusteluun. Onkia saa mut ei nappaa!
        On tästä keskustelusta yks hyöty, nyt tiedetään isännän ja rengin oikea suhde!
        Kiitokset tiedoista!
        Muuten popcornista saa ilmavaivoja, eikä ne ole muutenkaan terveellisiä... nykytietämän mukaan. Aina sitä oppii uutta tietämään..small talk:ia puhuen.
        Pitäkää hauska ilta ja muistakaa hymyillä. =)

Ei meillä miehillä täällä ole mitään komentosuhteita, olemme kaikki tasa-arvoisia ja sitä tasa-arvoa toki tarjoamme palstan naisillekin, siihen kykeneväisyys vain pitää osoittaa keskustelemalla. Teillä naisilla tosiaan on ehkä enemmän ajattelussa sitä että pitää olla joku liideri ja seuraajat tms, hierarkiaa mutta kun ei tarvitse, miesporukoissa samanmieliset yleensä hyväksyy toisensa samanarvoisina. Tietysti niitä jotka on eri mieltä vaistomaisesti katsotaan vähän huvittuneina alaviistoon ja odotetaan josko he nousisi tasollemme, jos nousevat niin hyväksymme ilman muuta ilman rasisimia tai mitään sukupuolijakoa vertaisiksemme. Joo, no ne popparit oli vähän kuin vertauskuva, oikeasti söin tuossa äsken voikkarin ja jotain sitruunarahkaa, oli muuten yllättävän hyvää.

Jep, pidetään ja ainahan me täällä ruudun takana hymyillään vaikkette sitä näekään :)

• Ex----------PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Ei meillä miehillä täällä ole mitään komentosuhteita, olemme kaikki tasa-arvoisia ja sitä tasa-arvoa toki tarjoamme palstan naisillekin, siihen kykeneväisyys vain pitää osoittaa keskustelemalla. Teillä naisilla tosiaan on ehkä enemmän ajattelussa sitä että pitää olla joku liideri ja seuraajat tms, hierarkiaa mutta kun ei tarvitse, miesporukoissa samanmieliset yleensä hyväksyy toisensa samanarvoisina. Tietysti niitä jotka on eri mieltä vaistomaisesti katsotaan vähän huvittuneina alaviistoon ja odotetaan josko he nousisi tasollemme, jos nousevat niin hyväksymme ilman muuta ilman rasisimia tai mitään sukupuolijakoa vertaisiksemme. Joo, no ne popparit oli vähän kuin vertauskuva, oikeasti söin tuossa äsken voikkarin ja jotain sitruunarahkaa, oli muuten yllättävän hyvää.

Jep, pidetään ja ainahan me täällä ruudun takana hymyillään vaikkette sitä näekään :)

Juurikin niin.

Me miehet olemme jokainen yksittäisiä toimijoita, mutta toverillisessa suhteessa toisiimme. Jokaisellla on omat painotukset, mutta silti yhteinen, ja mitä kunniallisin asiamme!

Naiset hierarkia-uskovaisina yrittävät jatkuvasti lokeroida jokaista parhaansa mukaan, mutta meihin sellainen ei tehoa sitten yhtään!

Ja juuri se tekee meistä kunnian miehiä!

• Ikis__M
        Ex----------PUA kirjoitti:

Juurikin niin.

Me miehet olemme jokainen yksittäisiä toimijoita, mutta toverillisessa suhteessa toisiimme. Jokaisellla on omat painotukset, mutta silti yhteinen, ja mitä kunniallisin asiamme!

Naiset hierarkia-uskovaisina yrittävät jatkuvasti lokeroida jokaista parhaansa mukaan, mutta meihin sellainen ei tehoa sitten yhtään!

Ja juuri se tekee meistä kunnian miehiä!

Tavallaan tuon naisten hierarkia-uskovaisuuden voi ymmärtääkin, nainenhan aina salaa kaipaa, vaikkei sitä aina myönnäkään, kaltaisiamma mielipiteissään ja toimissaan vahvoja yksilöitä kertomaan mikä on oikein ja mikä väärin, ehkä sillä osittain selittyykin suuri suosiomme palstalla(kin).

• helgamies
    • Oma "haukkumiseni" kohahtaa siinä vaiheessa kun muistan tilanteeni, toisinaan en vihaa naisia...
      Mutta minkäs teet, maailman nykytyyli on kuohahduttava ja omaan mielenmuutokseeni se vaikuttaa jyrkästi tilanteen ja ajan mukaan...

• Ujoatm26v

Miks te naiset vihaatte miehiä ettekä anna minulle pillua? Mitä pahaa olen teille tehnyt että ette voi antaa minulle koskaan pillua mutta rikolliset kyllä palkitsette pillulla?

• Aivan asiallinen tilanteeseen sopiva käänteiskysymys, joka vastaa realistisuutta...
        Toveri Ujoatm26v

• 2192

Oletko tosiaan niin hakoteilä, että kuvittelet naisten vihaavan niitä kaikkia miehiä, joiden kanssa he EIVÄT hyppää sänkyyn? Sinun logiikallasi siis: vain "lutkat" eivät vihaa suurin piirtein kaikkia miehiä. Teikäläiset kuitenkin vihaavat lutkia (myös sinä?). Sitten olet täällä suorastaan vaatimassa, että naisten pitäisi kanssasi ruveta lutkailemaan, todistaakseen etteivät vihaa sinua. Eikös tuossa ole suuri ristiriita?

• hc-ätämi_

Ketkä "te"? Taasko täällä niputetaan palstan miehet yhteen? Minä en ainakaan vihaa.

• mythbuster

En nyt sentään vihaa, mutta kyllähän naiset ovat ylimielisellä passiivisuudellaan aiheuttaneet ainakin minulle paljon yksinäisyyttä ja henkisiä koettelemuksia.

• Hmm. sinä syytät naisia sinun omista heikkouksista ja koettelmuksista :(
        Jo on aikoihin eletty, mutta kun siirtää vastuun toiselle , niin voi itse syyllistää muita. Näin kiero ihmismieli voi olla!
        Onko sulla puhdas omatunto?

• mythbuster
        Älykkö1 kirjoitti:

Hmm. sinä syytät naisia sinun omista heikkouksista ja koettelmuksista :(
        Jo on aikoihin eletty, mutta kun siirtää vastuun toiselle , niin voi itse syyllistää muita. Näin kiero ihmismieli voi olla!
        Onko sulla puhdas omatunto?

Ei tuo pidä paikkaansa. Syytän minä itseänikin monista asioista, mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö muissakin olisi aihetta kritiikkiin. Miten voi olla minun heikkoutta jos naiset eivät tee mitään tutustumisen eteen?

• mythbuster kirjoitti:

Ei tuo pidä paikkaansa. Syytän minä itseänikin monista asioista, mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö muissakin olisi aihetta kritiikkiin. Miten voi olla minun heikkoutta jos naiset eivät tee mitään tutustumisen eteen?

Teetkö itse mitään sen eteen että saisit kontaktia naisiin vai oletko luovuttanut ?
        Ymmärrän kyllä jos naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita.
        En tarkoittanut sitä heikkoutta, meidän ajatukset eivät kohdanneet samalla aaltopituudella.

• mythbuster
        Älykkö1 kirjoitti:

Teetkö itse mitään sen eteen että saisit kontaktia naisiin vai oletko luovuttanut ?
        Ymmärrän kyllä jos naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita.
        En tarkoittanut sitä heikkoutta, meidän ajatukset eivät kohdanneet samalla aaltopituudella.

Juuri nyt olen luovuttanut, mutta onhan niitä aktiivisempia aikoja ollut. Seurani on jopa kelvannut ajoittain, joskus oikein hyvinkin, mutta naisten ylimielisyydestä ja mukavuudenhalusta johtuen aloite ei tule koskaan sieltä suunnalta. Pitäisikö siitä kiitellä ja kannustaa naisia jatkamaan samalla tavalla?

• 716
        mythbuster kirjoitti:

Juuri nyt olen luovuttanut, mutta onhan niitä aktiivisempia aikoja ollut. Seurani on jopa kelvannut ajoittain, joskus oikein hyvinkin, mutta naisten ylimielisyydestä ja mukavuudenhalusta johtuen aloite ei tule koskaan sieltä suunnalta. Pitäisikö siitä kiitellä ja kannustaa naisia jatkamaan samalla tavalla?

Ei se kuitenkaan mikään vihan aihe ole, jos naset eivät itseään sinulle tarjoa. Se, että sinulla on naisellinen (passiivinen) luonteenlaatu, ei ole naisten vika.

• mythbuster
        716 kirjoitti:

Ei se kuitenkaan mikään vihan aihe ole, jos naset eivät itseään sinulle tarjoa. Se, että sinulla on naisellinen (passiivinen) luonteenlaatu, ei ole naisten vika.

Erottelu naiselliseen ja miehekkääseen luonteenlaatuun on yksi naisten keino välttää ikäviä asioita. Vähän kuin sanoisi naiselle että siivoa sinä kun se sopii sinun luonteelle paremmin.

• 716 kirjoitti:

"naisellinen (passiivinen) luonteenlaatu"

;D......kerro lisää....jäi kauhea nälkä.....avaatko hieman mitä tällä kokonaisuudessan tarkoitat ja miksi näin mielestäsi on?

• Leikkiluola

En minä vihaa naisia. Olen realisti.

(Reps)

• Sama täällä...

• Karvamuna

Sain naiselta eilen joten en vihaa naisia.

• Pillun_syytä

Koska ne ei anna sitä pillua. Vitun huorat saatana, antakaa pillua!

• Minkä takia naiset haukkuvat lyhyitä miehiä? Kyllä minullakin on sitten oikeus haukkua tämän sukupuolen edustajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      74
      2770
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      56
      2691
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2313
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2032
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      50
      1990
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      276
      1962
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1281
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      37
      1106
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      0
      1040
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      95
      976
    Aihe