Hallitus--Mamut halutaa nopeasti töihin

Mikä-Into-Onkaan

14

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairaat-päättäjät

Nuorisotakuu ei toimi laisinkaan, miten siten mamujen työllistäminen.

• Sairaat-päättäjät

Nuoret voitaisiin työllistää silloin, kun SAK lakkoilee. Saisivat olla lakossa pitkään ja nuoret töissä. WINWIN!

• lkfjghfds
        Sairaat-päättäjät kirjoitti:

Nuoret voitaisiin työllistää silloin, kun SAK lakkoilee. Saisivat olla lakossa pitkään ja nuoret töissä. WINWIN!

Heitä voltti kokkare vai osaatko edes sitä?

• äläOleLoinen

Siinä on sellainen ero, että nämä lois-työttömät Suomessa eivät halua tehdä töitä.

maahanmuuttajat haluavat tehä duunia (suurin osa)

• mulkkuu

Fuck you.

• Niin, ne haluaa jäädä tänne töihin että saisivat pysyvän oleskeluluvan ja enemmän aikaa tehdä raiskauksia yms.

On toki se osa suomalaisia, jotka ovat jääneet työttömiksi(Microsoftin ansiosta) tai jotka eivät ole vieläkään saaneet töitä ja uudelleenkouluttautuminen tuntuu vastentahtoiselta...

Nimimerkin alla kokemuksen työttömyys-asiasta omaava...

• iRakkiLaiset

Mutta mitä työtä ne iRAKKIlaiset ja Sompanssit osaisivat tehdä?
      Kerätä koiranpaskoja, mitä muuta???

• variksenpelättimiksi

Räksyttävät iRAKIT pelottaisivat kyllä varikset pelloilta, siihenko hommaan Kepun pelto-Pöpilä niitä kaavailee.
        Variksenpelättimiksi.

• variksenpelättimiksi

SAK:n lakkolaiset vain sinne pelättimiksi 30000 paskapäätä lannoittaisi korviaan kaivamalla kaiken!

• Variken-Rohkaisijat

Ei Varis pakolaista pelkää, hukka investointi siihen tarkoitukseen koska kaikki seutukunna varikset kokoontuu katselemaan, että mikä helvetti tuo on. ?

• kdfjhgfdss

Mihin töihin luku ja kirjoitustaidottomata sijoittuvat kokkare Orpon mukaan??????????????? HÄH????????????????

• nääs

Moppi ja rätti liikkuu kyllä ilman kielitaitoakin, ja voivat opetella jo pakolaiskeskuksissa.

• lfkgjhgfds

Ei niihinkään töihin nykyään ilman koulusta pääse ja muslimimihet eivät lähde naisten töihin. TAJUATKO??????

• sdfgdfgregrr

Ainahan sitä voi haluta, eri asia on toteutuuko se, tässä faktaa:

http://10news.dk/?p=1774

Siellä on suomen miehittäjät lusmuilun ehdotonta kärkeä mutta täällähän on tunnetusti hyvät tulot mamulla ilhan olekelemalla. Vähän voi sitten rikostella jos ei riitä:

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/323172-suomessa-oltu-sinisilmaisia-mtv-turvapaikanhakijoiden-rikoksissa-piikki-helsingissa

"MTV Uutisten mukaan poliisilähteet sanovat, että vain murto-osa turvapaikanhakijoiden tekemistä rikoksista on tullut pintaan."

Milläpä ne tulisi pintaan kun koko järjestelmä tehokkaasti peittelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe