Menkää junan alle kuolemaan! Me naiset emme ole tehneet mitään niin pahaa että olisimme ansainneet rumien, oksettavien ja ällöttävien ätmien lähestymisyrityksiä. Eli, jos tiedät olevasi ruma ätmi niin jätä meidät naiset suosiolla rauhaan. Kiitos!
Mielipiteeni ätmeistä
24
<50
Vastaukset
- saatananriippakivet
Loistoidea, vaikka junan aikataulut kärsii, säästyy paljon rahaa, ku täysin hyödyttömät jälkeenjääneet saadaan pois.
- hc-ätämi_
Entä jos ei olekaan ruma vaan kohtalaisen näköinen tai komea ätmi?
- 135135
Silloin on ktm.
- Ujoatm26v
Mene itse lutka! En ole ruma!
- 46262424
Jos et ole ruma niin sitten sinulla on ollut elämäsi aikana useita naisia koska naiset ovat erittäin ulkonäkökeskeisiä.
- Ujoatm26v
46262424 kirjoitti:
Jos et ole ruma niin sitten sinulla on ollut elämäsi aikana useita naisia koska naiset ovat erittäin ulkonäkökeskeisiä.
En ole komea mutta en rumakaan.
- hc-ätämi_
Mutta kun aina sanotaan että ajatelkaa veturinkuljettajia ja perhettänne. Muutenhan olisin tuon ratkaisun tehnytkin. Suomeen pitäis saada eutanasiaoikeus ätämeille niin sää voisit tulla tappaan mut.
- atännä
Äläs ny viitti. Vaikutat omituisen järkevältä tapaukselta ollakseksi ätmi (jos sitten edes olet).
- 51351513
atännä kirjoitti:
Äläs ny viitti. Vaikutat omituisen järkevältä tapaukselta ollakseksi ätmi (jos sitten edes olet).
Taitaa vain trollata.
- hc-ätämi_
Kiitos. Mutta kyllä minä ihan tosissani olen. Ei ole ollut elämässä paljon iloa vuosiin. Ja häpeän itseäni kaikin tavoin. Kyllä minä olen ihan kivenkova ATM, on tullut testattua taas Tinderissä ja nettitreffepalveluissa lähiaikoina.
- atännä
hc-ätämi_ kirjoitti:
Kiitos. Mutta kyllä minä ihan tosissani olen. Ei ole ollut elämässä paljon iloa vuosiin. Ja häpeän itseäni kaikin tavoin. Kyllä minä olen ihan kivenkova ATM, on tullut testattua taas Tinderissä ja nettitreffepalveluissa lähiaikoina.
No voi ristus, mikä ajaa ihmisen niin alas että pitää johonkin pintakiilto-tinderiin tai paritussivustoille mennä itseään kauppaamaan?! Ne sopivat vain ihan tietyn tyyppisille ihmisille. Varmaankin niille, jotka arvostavat sitä MA-teoriaa ainoana oikeana?
- hc-ätämi_
Mitä muita vaihtoehtoja jos ei huvita baareissa käydä eikä tapaa naisia arjessa. Olen kuitenkin kuvitellut että noissa nettitreffipalveluissa olisi melko helppo tutustus siihen henkiseen puoleen, etenkin jos kiinnostuu enemmän niistä kuvattomista profiileista (on yleensä paremmin kirjoitettuja). Mutta kauheat vaatimuslistathan ihmisillä noissa on.
- atännä
hc-ätämi_ kirjoitti:
Mitä muita vaihtoehtoja jos ei huvita baareissa käydä eikä tapaa naisia arjessa. Olen kuitenkin kuvitellut että noissa nettitreffipalveluissa olisi melko helppo tutustus siihen henkiseen puoleen, etenkin jos kiinnostuu enemmän niistä kuvattomista profiileista (on yleensä paremmin kirjoitettuja). Mutta kauheat vaatimuslistathan ihmisillä noissa on.
Ei siellä ihmistä tapaa. Moni vaan harrastaa nettideittailua. Tutustuminen noissa deiteissä aloitetaan mun mielestäni aivan väärästä päästä. Just noi vaatimuslistat - kun tapaa oikeasti jossain ihmisen, joka kolahtaa, ei niillä listoilla ole mitään merkitystä. Ja ihminen arvotetaan jonkun valokuvan ja kirjoitustaidon perustella.
Tuo on kyllä ongelma, että missä sitten tapaa niitä ihmisiä jos ei missään liiku eikä ole laajaa tuttavapiiriä. Opettele vaikka tanssimaan? Tanssikursseilla on kuulemma enemmän naisia kuin miehiä. Tai jotain, harrastukset pitää mielen virkeänä. - hc-ätämi_
Kyllä sieltä nettideiteistä sisko ainakin on löytänyt useammankin miehen. Mutta hänellä ei ole koskaan ole sen suhteen mitään ongelmia ollutkaan. Tuntuu kuitenkin että noi palvelut on suunnattu ns. keskivertoihmisille.
On mulla kyllä ollut yks ulkoiluun liittyvä harrastus, mutta se on liian miespainotteinen. Muutenkin jäänyt viimeaikoina rahapulan ja masennuksen takia. Täytyisi löytää jostain energiaa että pääsis uudestaan noihin kuvioihin, jotta sais tähän elämään vähän lisää sisältöä. - Kunnian_mies
hc-ätämi_ kirjoitti:
Kyllä sieltä nettideiteistä sisko ainakin on löytänyt useammankin miehen. Mutta hänellä ei ole koskaan ole sen suhteen mitään ongelmia ollutkaan. Tuntuu kuitenkin että noi palvelut on suunnattu ns. keskivertoihmisille.
On mulla kyllä ollut yks ulkoiluun liittyvä harrastus, mutta se on liian miespainotteinen. Muutenkin jäänyt viimeaikoina rahapulan ja masennuksen takia. Täytyisi löytää jostain energiaa että pääsis uudestaan noihin kuvioihin, jotta sais tähän elämään vähän lisää sisältöä.Oletko sinä aisuri antanut siskosi ruveta huoraksi ja nussituttaa vittunsa pilalle useilla Tinderistä löytämillään panomiehillä, ja seurannut vaan muna velttona vierestä! Jos olisit kunnian mies, niin vetäisit TURPAAN niitä kaikkia, niin siskoa kuin nussijoitakin.
- atännä
hc-ätämi_ kirjoitti:
On mulla kyllä ollut yks ulkoiluun liittyvä harrastus, mutta se on liian miespainotteinen. Muutenkin jäänyt viimeaikoina rahapulan ja masennuksen takia. Täytyisi löytää jostain energiaa että pääsis uudestaan noihin kuvioihin, jotta sais tähän elämään vähän lisää sisältöä.Tunnen minäkin ihmisiä, jotka ovat pariutuneet tuota kautta. Tosin heillä on aikalailla erilaiset elämänarvot kuin minulla.
Miten niin _liian_ miespainotteinen? Sinne vaan, jollakin niistä voi olla vaikka mukava sisko ;) Kaikki osallistuminen ja aktiivisuus on aina eteenpäin. - hc-ätämi_
Kunnian_mies kirjoitti:
Oletko sinä aisuri antanut siskosi ruveta huoraksi ja nussituttaa vittunsa pilalle useilla Tinderistä löytämillään panomiehillä, ja seurannut vaan muna velttona vierestä! Jos olisit kunnian mies, niin vetäisit TURPAAN niitä kaikkia, niin siskoa kuin nussijoitakin.
Provohan tää on, mutta vastaan nyt kuitenkin. Siskoni on aikuinen ihminen ja tekee itse omat päätöksensa. Mitä siskoni miehet mulle kuuluu, en mää sitä tavoittele. Mene sää vaan itse siskos kanssa nussimaan.
Sitä paitsi miten neitsyt hc-ätämi voi olla aisuri? - hc-ätämi_
atännä kirjoitti:
Tunnen minäkin ihmisiä, jotka ovat pariutuneet tuota kautta. Tosin heillä on aikalailla erilaiset elämänarvot kuin minulla.
Miten niin _liian_ miespainotteinen? Sinne vaan, jollakin niistä voi olla vaikka mukava sisko ;) Kaikki osallistuminen ja aktiivisuus on aina eteenpäin.Joo täytyy yrittää. Tarkkoja sukupuolijakaumia en tuosta harrastuksesta tiedä ja naisia on kyllä alkanut pikkuhiljaa näkyä lisää, mutta edelleen törmää lähinnä miehiin maastossa.
Sen verran puhuin muuten väärin että kyllä niitä naisia taas arjessakin tapaa kun aloitin yliopisto-opinnot. Tosin en tiedä kuinka kauan vielä jatkan kun tuntuu ihan väärältä alalta. Jotain uutta täytyis taas keksiä. - 51513
hc-ätämi_ kirjoitti:
Provohan tää on, mutta vastaan nyt kuitenkin. Siskoni on aikuinen ihminen ja tekee itse omat päätöksensa. Mitä siskoni miehet mulle kuuluu, en mää sitä tavoittele. Mene sää vaan itse siskos kanssa nussimaan.
Sitä paitsi miten neitsyt hc-ätämi voi olla aisuri?Niinpä. Ei sinunkaan mahdolliset naissuhteesi kuuluisi siskollesikaan millään tavalla.
- Voipientä
Toivon mukaan et saa lapsia. Toivon mukaan näet painajaisia ätmeistä jotka yrittävät saada sinulta.
Toivon mukaan että jos joskus opit olemaan oikea ihminen näkisit mitä olet tehnyt ja joutuisit itse siihen samaan.- ToiveistaTotta
Epäilemättä hän joutuu kokemaan vaikeuksia tulevaisuudessa, vaikka hän ei tällä hetkellä sitä ymmärräkään.
- ytmi
Samaa voi sanoa rumille naisille. Antakaa minun olla rauhassa baarissa! En halua rumia ällötysnaisia lääppimään minua!
- Mielipiteeni_YHsta
Ottakaa YH:t ne äpärät kainaloon ja menkää junan alle kuolemaan! Me kunnon miehet emme ole tehneet mitään niin pahaa, että olisimme ansainneet rumien, oksettavien ja ällöttävien yyhoiden ja niiden rumien, oksettavien ja ällöttävien äpärien elättämistä. Eli jos tiedät olevasi ruma YH, niin jätä meidät kunnon miehet suosiolla rauhaan, ja ota vielä ne pakolaiset mukaan sinne junan alle. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680