mä vaan tarvi sen usko takasi

tehmies24v

sitte voin auttaa teitä muitaki uskovia...ja varmasti autan, luonnollisesti

rukoilkaa että pääsen uskoo takasi...sitte voin kantaa hedelmää ja se varmasti auttaa kaikkia...minä haluan auttaa..en mä voi ketää näin auttaa

tottakai se on jumala joka kaiken päättää mutta rukous auttaa

minä haluan auttaa

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on Jumalan mielenmukainen rukous ja Hän kuulee sen varmasti. Hän kuulee sydämestä tulevat rukoukset.

Herra, siunaa Tehmiestä ja anna hänen kokea Sinun läsnäoloasi. Kiitos, että et ole häntä hylännyt, vaikka ei läsnäoloasi aina tunnetasolla kokisikaan. Kiitos, että olet kuollut meidän jokaisen puolesta ristillä ja sovittanut kaikki syntimme. Kiitos, että Sinuun uskomalla ja turvaamalla saa uskoa kaikki synnit anteeksi annetuksi. Kiitos veresi puhdistavasta voimasta.
      Jeesus, olet luvannut Sanassasi, että sitä joka Sinun tykösi tulee, et Sinä heitä ulos. Kiitos, että saamme tarttua ja luottaa tähänkin lupaukseen.
      Herra, Sinä kuulet rukoukset ja Sinun käsiisi saa jättää kaikki murheet ja Jumalan ylitse ymmärryksen käyvä rauha saa ympäröidä Tehmiehen ja meidät jokaisen. Isä, Jeesuksen Jeesuksen nimessä. Aamen.

• tehmies24v

jos haluaa et asiat menee oikee itehä se on tehtävä...teistä mihinkää oo..jos teistä "tosi uskovista" olis johonki ni miks tää maa on tämmöne loppuu ajettu pakana maa? ja silti ylistetää seurakunnissa jumalaa, ollaa kylläinä täynä sanaa silti maa on kovaa vauhtia menossa alamäkeen...

ja sinä pieni ihminen, mun usko elämä menee heittämällä läpi ku jumala antaa mulle uude mahollisuuden(joskaa sekää ei oo mikää kevyt juttu, mut tätä odotan)...

mutta oon minä maksanu laiminlyönneistäni..ei jumala oo ikinä päästäny mua niiku koiraa veräjästä..jokaisesta laiminlyönnistä ja virheestä oon maksanu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2563
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      980
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      772
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      682
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      516
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      475
    10. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      464
    Aihe