Fungorin 250 mg kynsisienitabletti

sivuvaikutuksetpaha

Kun eivät muut keinot auttaneet kynsisieneen, aloitin syömään tuota lääkettä, jota lääkäri määräsi.

Muutaman viikon jälkeen alkoi ripuli eli maha meni tosi löysäksi ja piti 4 - 5 kertaa käydä tarpeilla, joka oli siis aivan vesikuraa.

Lopetin lääkkeen ja ripulikura jatkui. Viikon päästä siitä menin lääkäriin ja otettiin sitten varmuudeksi kaikki kokeet. Niissä ei todettu mitään syytä ja lääkäri arveli, että syy voi olla tuo kynsisienilääke Fungorin, jonka vaikutus jatkuu vielä jonkun aikaa lääkkeen lopettamisen jälkeen.

Vasta neljän viikon jälkeen, kun olin lopettanut lääkkeen ottamisen, ripuli loppui.
Mihin noiden lääkkeiden haittavaikutukset voi ilmoittaa - onko joku rekisteri jossain?

Huomattakoon, että olin matkan varrella jo käyttänyt maitohappobakteerivalmistetta ja kokeillut myös lyhyttä ripulilääkekuuria ja sitten loppuvaiheessa söin Aciocur valmistetta.

Aika pitkäaikainen ripulivaikutus tosiaan oli, mitä tuo lääke oikein tuolta ruuansulatuksesta 'tappoi', kun vaikutus oli noin kova.

Tuo kynsisienikuuri siis jäi kesken ja luultavasti kynsisieni saa taas uutta vauhtia.

4

11080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vset

      Pakkaussetelissähän mainitaan hyvin yleisissä haittavaikutuksissa vatsavaivat, aika monelle ko. lääke voi aiheuttaa ripulia.

    • parantunut

      Kynsisieneen on yksi hyvä konsti,kun painaa kuivamustekynän päällä pikkuvarpaiden kynnen alareunan ja kynsivallin leikkauskohdassa,pikkuvarpaiden ulkoreunassa olevaa akupistettä.sitä pitää kevyesti hieroa vähän aikaa aamuin,illoin niin se auttaa. Minulla oli aikoinaan niin paha kynsisieni,ettei mikään lääke auttanut,se vuoti verta jatkuvasti.mutta kun kokeilin tätä pikkuvarpaan kynnen juuressa alareunalla olevaa akupistettä.se kynsisieni hävisi.kerran se yritti tulla takaisin,mutta kun toistin käsittelyn,se hävisi,eikä ole näkynyt enää vuosikausiin.

      • Anonyymi

        Se parhaiten nauraa kenellä on parhaat lääkkeet.


    • Anonyymi

      Saa terveet pinkit varpaankynnet subliminalit YouTubessa , niitä voi kuunnella pitäähän niistäkin olla tieteellistä näyttöä , kuuntelen subliminaleita omalla kanavallani .Testausmielessä 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe