Kun eivät muut keinot auttaneet kynsisieneen, aloitin syömään tuota lääkettä, jota lääkäri määräsi.
Muutaman viikon jälkeen alkoi ripuli eli maha meni tosi löysäksi ja piti 4 - 5 kertaa käydä tarpeilla, joka oli siis aivan vesikuraa.
Lopetin lääkkeen ja ripulikura jatkui. Viikon päästä siitä menin lääkäriin ja otettiin sitten varmuudeksi kaikki kokeet. Niissä ei todettu mitään syytä ja lääkäri arveli, että syy voi olla tuo kynsisienilääke Fungorin, jonka vaikutus jatkuu vielä jonkun aikaa lääkkeen lopettamisen jälkeen.
Vasta neljän viikon jälkeen, kun olin lopettanut lääkkeen ottamisen, ripuli loppui.
Mihin noiden lääkkeiden haittavaikutukset voi ilmoittaa - onko joku rekisteri jossain?
Huomattakoon, että olin matkan varrella jo käyttänyt maitohappobakteerivalmistetta ja kokeillut myös lyhyttä ripulilääkekuuria ja sitten loppuvaiheessa söin Aciocur valmistetta.
Aika pitkäaikainen ripulivaikutus tosiaan oli, mitä tuo lääke oikein tuolta ruuansulatuksesta 'tappoi', kun vaikutus oli noin kova.
Tuo kynsisienikuuri siis jäi kesken ja luultavasti kynsisieni saa taas uutta vauhtia.
Muutaman viikon jälkeen alkoi ripuli eli maha meni tosi löysäksi ja piti 4 - 5 kertaa käydä tarpeilla, joka oli siis aivan vesikuraa.
Lopetin lääkkeen ja ripulikura jatkui. Viikon päästä siitä menin lääkäriin ja otettiin sitten varmuudeksi kaikki kokeet. Niissä ei todettu mitään syytä ja lääkäri arveli, että syy voi olla tuo kynsisienilääke Fungorin, jonka vaikutus jatkuu vielä jonkun aikaa lääkkeen lopettamisen jälkeen.
Vasta neljän viikon jälkeen, kun olin lopettanut lääkkeen ottamisen, ripuli loppui.
Mihin noiden lääkkeiden haittavaikutukset voi ilmoittaa - onko joku rekisteri jossain?
Huomattakoon, että olin matkan varrella jo käyttänyt maitohappobakteerivalmistetta ja kokeillut myös lyhyttä ripulilääkekuuria ja sitten loppuvaiheessa söin Aciocur valmistetta.
Aika pitkäaikainen ripulivaikutus tosiaan oli, mitä tuo lääke oikein tuolta ruuansulatuksesta 'tappoi', kun vaikutus oli noin kova.
Tuo kynsisienikuuri siis jäi kesken ja luultavasti kynsisieni saa taas uutta vauhtia.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Pakkaussetelissähän mainitaan hyvin yleisissä haittavaikutuksissa vatsavaivat, aika monelle ko. lääke voi aiheuttaa ripulia.
Kynsisieneen on yksi hyvä konsti,kun painaa kuivamustekynän päällä pikkuvarpaiden kynnen alareunan ja kynsivallin leikkauskohdassa,pikkuvarpaiden ulkoreunassa olevaa akupistettä.sitä pitää kevyesti hieroa vähän aikaa aamuin,illoin niin se auttaa. Minulla oli aikoinaan niin paha kynsisieni,ettei mikään lääke auttanut,se vuoti verta jatkuvasti.mutta kun kokeilin tätä pikkuvarpaan kynnen juuressa alareunalla olevaa akupistettä.se kynsisieni hävisi.kerran se yritti tulla takaisin,mutta kun toistin käsittelyn,se hävisi,eikä ole näkynyt enää vuosikausiin.
Se parhaiten nauraa kenellä on parhaat lääkkeet.
Saa terveet pinkit varpaankynnet subliminalit YouTubessa , niitä voi kuunnella pitäähän niistäkin olla tieteellistä näyttöä , kuuntelen subliminaleita omalla kanavallani .Testausmielessä 🤔
Minä söin .1 kk ja sit alkoi ripulointi. Lääkäri sanoi ei voi olla ab-ripuli. Nyt olen ollut ottamatta 1 viikon fugoria ja hoitanut vatsas peroca2x2 tba/ pv. Tänään viety ulostusnäyte. El ofotellaan mikä tulos.
Kynnet kannattaa poistaa sinihappokäsittelyllä, niitähän ei varsinaisesti tarvita mihinkään.