Fungorin 250 mg kynsisienitabletti

sivuvaikutuksetpaha

Kun eivät muut keinot auttaneet kynsisieneen, aloitin syömään tuota lääkettä, jota lääkäri määräsi.

Muutaman viikon jälkeen alkoi ripuli eli maha meni tosi löysäksi ja piti 4 - 5 kertaa käydä tarpeilla, joka oli siis aivan vesikuraa.

Lopetin lääkkeen ja ripulikura jatkui. Viikon päästä siitä menin lääkäriin ja otettiin sitten varmuudeksi kaikki kokeet. Niissä ei todettu mitään syytä ja lääkäri arveli, että syy voi olla tuo kynsisienilääke Fungorin, jonka vaikutus jatkuu vielä jonkun aikaa lääkkeen lopettamisen jälkeen.

Vasta neljän viikon jälkeen, kun olin lopettanut lääkkeen ottamisen, ripuli loppui.
Mihin noiden lääkkeiden haittavaikutukset voi ilmoittaa - onko joku rekisteri jossain?

Huomattakoon, että olin matkan varrella jo käyttänyt maitohappobakteerivalmistetta ja kokeillut myös lyhyttä ripulilääkekuuria ja sitten loppuvaiheessa söin Aciocur valmistetta.

Aika pitkäaikainen ripulivaikutus tosiaan oli, mitä tuo lääke oikein tuolta ruuansulatuksesta 'tappoi', kun vaikutus oli noin kova.

Tuo kynsisienikuuri siis jäi kesken ja luultavasti kynsisieni saa taas uutta vauhtia.

4

15592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vset

Pakkaussetelissähän mainitaan hyvin yleisissä haittavaikutuksissa vatsavaivat, aika monelle ko. lääke voi aiheuttaa ripulia.

• parantunut

Kynsisieneen on yksi hyvä konsti,kun painaa kuivamustekynän päällä pikkuvarpaiden kynnen alareunan ja kynsivallin leikkauskohdassa,pikkuvarpaiden ulkoreunassa olevaa akupistettä.sitä pitää kevyesti hieroa vähän aikaa aamuin,illoin niin se auttaa. Minulla oli aikoinaan niin paha kynsisieni,ettei mikään lääke auttanut,se vuoti verta jatkuvasti.mutta kun kokeilin tätä pikkuvarpaan kynnen juuressa alareunalla olevaa akupistettä.se kynsisieni hävisi.kerran se yritti tulla takaisin,mutta kun toistin käsittelyn,se hävisi,eikä ole näkynyt enää vuosikausiin.

• Anonyymi

Se parhaiten nauraa kenellä on parhaat lääkkeet.

• Anonyymi

Saa terveet pinkit varpaankynnet subliminalit YouTubessa , niitä voi kuunnella pitäähän niistäkin olla tieteellistä näyttöä , kuuntelen subliminaleita omalla kanavallani .Testausmielessä 🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe