2.peukkupaikka

Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin teidän keskellänne."

Niin, sehän ei ole samassa kunniassa muiden keskuudessa kuin uskovien ja sielläkin piireissä sananpaikat sotivat toisiaan vastaan kun uskovat riitelevät.

Minua tuo rukouskehoitus ei koske sillä olen nainen, enkä kenenkään veli.

Jatkuu:"Rukoilkaa myös että varjeltuisimme pahoilta ja kelvottomilta ihmisiltä: kaikkihan ei usko."

Siis raamatustako se kumpuaakin se ihmisviha?

Tosin itsehän tässä raamatunlauseita pistelen että nyt tais pilkkka osua omaan nilkkaan-auts.

Olen uskovainen.

Luenhan raamattua.

JAtkuu:

"Mutta herra on uskollinen ja hän on vahvistava teitä ja varjeltava teitä pahaltaHerraan turvautuen me luotamme siihen että, että te toimitte vastedes niin kuin me käskemme."

"Herra ohjatkoon sydämenne rakastamaan jumalaa ja odottamaan kestävinä kristusta."
2.Tess.3

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        127
        2236
      2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
        Ikävä
        187
        1099
      3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
        Maailman menoa
        99
        953
      4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
        Hindulaisuus
        385
        898
      5. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
        Ikävä
        53
        791
      6. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
        Ikävä
        46
        789
      7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
        Ikävä
        56
        768
      8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
        Ikävä
        84
        753
      9. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
        Maahanmuutto
        250
        728
      10. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
        Ikävä
        51
        713
      Aihe