Eli pistä calvadokseksi..ei tuuu piirakkaa ei tuu kiisselii joten apne calvadokseksi..ai niin ei omenoita..oon kuullu et huono vuosi..ei tuu siis calvadostakaan?
0Äänestä
hallaho
Kuulemma viereisessä puussa ei ole juurikaan omenoita, kun taas 10 päässä on erittäin omenarikas puu.
Vastaukset 10
Vanhimmat
Katovuosi tämä on.
Oli kuulemma huono vuosi.Meilläki pari puuta,mutta ku ne on aina olleet surkeita.
Juu, täytyy tyytyä kaupan omenoihin
Kuopion suunnalla kaikilla pihlajanmarjakoi omenoissa, minäkin jäin ilman omenoita tänä syksynä..
Kuopion suunnalla kaikilla pihlajanmarjakoi omenoissa. Minäkin jäin ilman omenoita tänä syksynä.
Mites siellä eteläisessä Suomessa tuo viikunasato? Entäs minkälainen sato tuli varsinais-suomen banaaniplantaaseilta?
Täällä pohjoisempana kuusi ja mänty tekivät tavanomaisen käpysadon, eli pureskeltavaa löytyy täältä napapiirin tuntumasta.
Yhden viikunapuun olen nähnyt, aika runsas sato näytti olevan
Omenat surkeita, rupisia, matosia ja osa mätänee puuhun.
Eli tämä syksy 100% ulkolaisilla omenoilla.
Eli pistä calvadokseksi..ei tuuu piirakkaa ei tuu kiisselii joten apne calvadokseksi..ai niin ei omenoita..oon kuullu et huono vuosi..ei tuu siis calvadostakaan?
Kuulemma viereisessä puussa ei ole juurikaan omenoita, kun taas 10 päässä on erittäin omenarikas puu.