Niitä tulee tästä lähtien aina kolme per päivä.
No niin.
Hepr 3:15
Kirjoituksissa siis sanotaan:-Jos te tänä päivänä kuulette hänen äänensä ,älkää paaduttako sydäntänne niin kuin silloin kun nousitte kapinaan.
2.peukkupaikka tälle päivälle
14
69
Vastaukset
Todella hyvän kohdan Herra sinulle avasi.
- Pelle1234567
Jumalaa ei ole olemassa. Joukkospykoosista kyse - hakedu hoitoo äkkiä!
- LightningStar
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista suurempina kokonaisuuksinakin, jos ottaisit nuita peukkupaikkoja... ja mitä ajattelet aiheesta, esim. pohdintaa... niin se voisi synnyttää keskustelua palstalla, ken tietää... nimittäin yksi jae ei välttämättä vielä kerro asiaa ympäriltä, mitä esim. opetuksissa tai kirjeissä käsitellään.... mutta ihan miten tahdot, tämä oli vaan tällainen huomio.
- no.joopa.joo
Sen kun pidät mielessäsi, mutta, mitäpä tuuliviiri luonteelleen voi.
Tänään Herra, huomenna herra, ja ylihuomenna mitä milloinkin.
Turhaa niitä peukalopaikkoja katselee. - peokalo.paekkaa
Heb 3:7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
Heb 3:8 älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
Heb 3:9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;
Heb 3:10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
Heb 3:11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."
Heb 3:12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,- AnnaKaikkiKestää
Pyhä Henki teki siis syntiä vannoessaan:
Jaakobin kirje:
5:12 Mutta ennen kaikkea, veljeni, älkää vannoko, älkää taivaan kautta älkääkä maan, älkää mitään muutakaan valaa; vaan "on" olkoon teillä "on", ja "ei" olkoon teillä "ei", ettette joutuisi tuomion alle. - ukko_mies
AnnaKaikkiKestää kirjoitti:
Pyhä Henki teki siis syntiä vannoessaan:
Jaakobin kirje:
5:12 Mutta ennen kaikkea, veljeni, älkää vannoko, älkää taivaan kautta älkääkä maan, älkää mitään muutakaan valaa; vaan "on" olkoon teillä "on", ja "ei" olkoon teillä "ei", ettette joutuisi tuomion alle.Joutuuko Pyhä Henki kuollessaan helvettiin? Eikös se ole synnin palkka ....
- AnnaKaikkiKestää
Onko kysymys tästä ilmiöstä:
http://www.studio55.fi/terveys/article/laakari-aanien-kuuleminen-ei-ole-sairaus/4361242 - PeukaloPotinPaikka
Peukalonpaikoista tuli mieleen tämä, mitä tykkäät, säväyttääkö? Osuiko kohdalle, revontulet?
https://youtu.be/Qjw4KOtctLM?t=48 Porter's Best From The Payback - Lightning-Star
Et ole laittanut uusia peukkupaikkoja vähään aikaan. Tuleeko tänään uusia?
- Lightning_Star
Kiva, sitä mielenkiinnolla odottaen.
Kaikessa rauhassa vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001