Fitnestukku Whey mutant aiheuttaa finnejä minulle

fitnestorageeeee

Hei, Olen yrittänyt tehdä Mutant whey proteiinista jo pari viikkoa arvostelua Fitnestukun sivuille, siinä kuitenkaan onnistumatta. Arvosteluani ei julkaista muille luettavaksi. Mielestäni kirjoitin mielipiteeseen perustuvan omakohtaisen arvostelun enkä yleistänyt millään tavalla.

Arvosteluni: Mutan whey proteiini maistuu hyvältä ja sekoittuu hyvin, mutta aiheuttaa minulla todella kipeitä finnejä mitä erikoisimpiin paikkoihin. käytön lopettaminen vie oireet pois. Tämä siis vain minulla, eikä muilla ole ollut vastaavia oireita.

Tätä fitnestukku ei julkaise millään joten toivottavasti täältä sen löytävät kaikki halukkaat.

Fitnestukun Mutant Whey on mielestäni ylivoimaisesti parhaimman makuinen proteiini ja sekoittuu hyvin. Tuote aiheuttaa minulle kuitenkin finnejä/aknea. Olin vaihtanut juuri proteiinimerkkiä ja vähän ajan päästä alkoi puskemaan leukaan todella isoja ihonalaisia ja kipeitä finnejä/paiseita. Tämän lisäksi finnejä alkoi tulemaan mitä erikoisimpiin paikkoihin kuten, käsivarsiin, reisiin, niskaan, korvan taakse ja pohkeisiin. Sairastuin nuhaan ja kuumeeseen kuukaudeksi ja olin luonnollisesti käymättä salilla. Samalla tuntui luonnolliselta lopettaa lisäravinteiden käyttökin. Kuukauden jälkeen finnioireet häipyivät. Tervehtymisen jälkeen jälkeen aloitin varovasti käyttämään taas kaikkia lisäravinteitani yksitellen ja välittömästi proteiinin jälkeen sain taas leukaan isot paiseet. Nyt olen taas ollut käyttämättä kyseistä tuotetta ja iho on paranemaan päin. Tämä siis vain minulla.



Hakusanat: Proteiini, protsku, protskujauhe, Fitnestukku, Whey, Mutant Whey, finni, akne,

10

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtoritopola

      Murrosikä.

    • Cynis

      Hei.
      Käytän myös itse kyseistä tuotetta aamupalalla.
      Ja huomannut saman, että tullut joitain finnejä. Rintalihaksien ja kaulan väliin sekä leukaan ja alahuulen alapuolelle.
      Juuri lopetin välidietin ja puhdasta bodyruokaan syönyt viim. 4v.
      Eikä aikaisemmin muut ruoka aineet kuin useampi fazer suklaalevy ole aiheuttanut samanlaista reaktiota.
      Kiitos sinun itsekin löysin tähän syyn.

    • fitnesstorageee

      Hienoa kuulla, että muillakin ollut vastaavanlaisia ongelmia kyseisestä tuotteesta. En ollut siis ainoa, joka sai finnejä mutantista. Murrosikäni on mennyt ohitse jo yli kymmenen vuotta sitten. Murrosikäisenä kärsin tosin pahasta akne ongelmasta, mutta se saatiin kuriin roaccutanella. Kyseisen kuurin jälkeen finnejä ei ole juurikaan tullut. Olen palannut takaisin Fitnestukun Romaanialaiseen (star nutritions) Whey 80 käyttöön. Ei tule oireita, vaikka tuotetta ei suodatetta niin montaa kertaa kuin wheyn vastaavaa.

      • outoreaktio

        Itsesuggestiota? Kuvittelet tiedostamattasi syäväsi mutanttihormooniloita... :D


    • jaskapuhto

      saattaa olla aminohapoista noi kuumeet ja flunssat sä ehkä syöt rasvaa tulee näppy naamaan no en sano mutta hyvä tasapaino tai ei oireita siis johan mä sanoin puoli purkkia

    • pitääminkälupaa

      antelias mutta kitsas

    • jössenaapurinpoika

      jos on oikea aika lihaskasvu ei ole ongelma sen verran kun on nälkä mä syön ihan oikeasti seitä joskus

      • Lahestajakovaa

        Mitäs sä jösse oot ottanu? Ei päätä häntää...no tietty seitä ja sen pyrstö.


      • seinpanija

        Sein peräaukkoa unohtamatta. Siitä saa hyvän testoproteiininbuusterin. 100g päivässä riittää.


    • kilpailukovenee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe