LOPETA TYHJÄT ENNUSTUKSESI

JeesusonHerramme

Ennustajaeukot ja Raamatunprofetiat ovat eri asioita. Eri lähteistä tulevaa tietoa.
Et tunne Raamattua, joten teet sielullesi suurta tuhoa ennustelemalla Googista ja Harmageddonista.
Vain Pyhän Hengen vaikutuksesta kumpuaa tietoa Raamatun teksteistä.
Ihan vaan oman sielusi parhaaksi kirjoitan ja varoitan vääristä ja raamatunvastaisista profetioista ja profeetoiksi itseään luulevista ennustelijoista ja itsensä korottajista.
Niitä ovat pahan voimat, joten katso mistä astiasta juot.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JarmoEiKirj

Tämä aloittaja luultavimmin pelkää Jeesuksen kohtaamista enemmän kuin yksikään ateisti edes. Hän on niin fanaattinen kieltämään kaiken joka vain vähänkin viittaa Jeesuksen paluun läheisyyteen väärinä proifetioina. Sanalla sanoen, paskat taitaa olla housussa, vaikka puhuu koko ajan Herrasta ja Pyhästä Hengestä. Sydämellä taitaa olla pikkusen ihmistä isompi synti jota pitää sovittamattomana piilottaa kaiken tämän syyttelyn ja raamatunkohta-aloittelumeuhkaamisen alle.

• kukakolien

Haluaisin kuulla enemmän perusteluita aloittajalta, itselleni on tullut paljonkin tietoa, mutta en minä niitä tänne raapustele. Joskus saatan tarkistaa ja sama tieto tulee minulle useammalla tavalla. Miten esimerkiksi erotat intuition, mistä lähteestä sellainen tulee. Ja miten erittelet pahat voimat, sillä niin hassulta kuin tämä kuullostaa olen niitä kokenut ihmisiltä jotka ilmoittavat olevansa "uskovaisia" tosin en kaikkia uskovaisia tuolla voikkaan tarkoittaa,vaan heitä jotka yrittävät olla toisen voimassa lupaa kysymättä..
      Eli miten voidaan vai voidaanko määritellä ketä tai mikä on pahanvoiman alaisuudessa. Ja pystyykö joku tekemään sen diagnoosin jollekin toiselle?

Mielestäni ei ole olemassa useampaa lähdettä, kuin yksi, mutta totta täällä, kun joskus lueskelen, niin mieleeni useinkin herää epäilys todenperäisyydestä, vaan mikäpä minä olen ketään ojentamaan jokainen tulkoon autuaaksi omassa uskossaan.

Eli millä tavoin kukakin määrittelee pahuuden ja miksi määrittäjä niin kovin usein näkee sen pahuuden muissa, eikä näe malkaa omassa silmässä? Ja jos alkaa toimimaan luulojensa perusteella toista vastaan, niin tajuaako kuinka paljon saattaa itse aiheuttaa pahaa kohteelleen?

• VainTotuutta

Kaikki profetiat tulee koetella.

Myös Jarmolle Raamatullista tietoa.

''OPETUKSEKSI, NUHTEEKSI, OJENNUKSEKSI, KASVATUKSEKSI''

2Tim. 3:16
        Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,

Luuk. 24:27 Ja hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu.

Room. 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

Room. 15:4 Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.

2Piet. 1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.

2Piet. 1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;

2Piet. 1:21 sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta.

• O-o-O-o-O

Jarmo haistattaa sulle pitkät vitut.

• Tarkoitkoettä
        O-o-O-o-O kirjoitti:

Jarmo haistattaa sulle pitkät vitut.

se uskova väärä profeettako?

• Sinulle syyttelevä multinikki joka puhuu jatkuvasti Jumalan sanassa olevia irrallisia jakeita hyväksi käyttäen tueksi syytöksillesi.
      Kumpi oli se joka heitettiin maan päälle Taivaasta, syyttäjä va puolustaja? Kummassa hengessä voimme sinut nähdä näiden lukemattomien syytöstes kanssa? Jokainen voi sen päätellä ihan itse.
      Toinen seikka, jonka haluan JÄLLEEN KERRAN KERTOA kaikille, että sanojani vääristellään jo täysin tietoisesti ja tahallaan, siitä mitä puhun omilla sivustoillani ja ne tuodaan tänne kuin ne olisi copy/pastettuna, vaikka tekstä on muunneltu. Tämän kaltainen menettely antaa vääristyneen kuvan puheistani jota on sitten helppo kertoa taas eteenpäin. Lähinnä minut on väitetty povailevan tempauspäivää... Okei, ymmärtäisin ehkä jos säätiedotuskin voisi sanoa millisekunnilleen, koska myrskyt alkavat milloinkin, vaa siihen liittyy aina sanoja todennäköisesti ja ehkä, tai lauseita, "jos se nyt tulee, niin melko varmasti se osuisi tuohon päivään" jne. Ovatko nämä lauseet ja sanat siis profetiaa tai ennustamista? Ei, vaan ennemminkin asioiden seuraamista, vartioimista, hereillä oloa ja ilmoittamista muille että mitä on seurattu ja havaittu, jotta seurakunta ei nukahtaisi.
      Kolmanneksi tämä multinikkeilevä syyttäjähenki olettelee allekirjoittaneesta asioita ja julkaisee ne sitten täällä julkisesti, kuten vaikka etten korota koskaan Jeesusta ja korotan vain itseäni. Jokainen saattaa lukea historiaa ja vaikkapa sivustoani www.pelastussanoma.fi ja havaita asian laidan itse. Olkaa hyvä vaan ja kertokaa totuus, älkääkä kuulutelko että tämä sana on Jumalan totuus, vaikka se on vain saatanallinen valhe. Jopa Raamatulla on helppo valehdella, siitä meillä on osoituksena kaikki Invisitiot ja naisten alistaminen, anekaupat jne. muutkin Jumalan sanalla veistetyt valheet. Pysykää Jumalan sanan totuudessa, älkääkä katsoko sanasta teille sopivia jakeita, jolla sitten tulette tänne ja lyötte. Se ei ole puolustajan, Herramme Jeesuksen Kristuksen tapa toimia, koska veri on jo vuodettu.

• sdfsdag

Jumalan_henkäys

5.10.2015 17:17

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Kirjoitit osuvasti Jarmo: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita."

----------------------------------------------------------------------------

MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut.

SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      380
      40377
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      116
      8807
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6070
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4698
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3875
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3670
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3221
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      34
      2873
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2448
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2272
    Aihe