Näky, merkit taivaalla

PrayForIsrael

Näin muutama viikko sitten unen jossa tuijotin edessäni olevaa tummansinistä tähtitaivasta. Ilmestyneet merkit olivat kultaisia tai messinkisiä, ja olemukseltaan riipuksia tai rintakoruja. Ensimmäisenä ilmestyi palava puu. Ihmettelin mitä se tarkoittaa, ja ääni sanoi että se on sama ilmestys kuin Mooseksen palava pensas, mutta suurempana. Sen jälkeen puun vierelle ilmestyi kahdeksan kantoa. Sain käsityksen, että nämä olisivat seurakuntia. Sitten taivaalle ilmestyi lyyra. Lyyran jälkeen Daavidin tähti ja kyljessä numero yksi, juhlallinen nauha ympärillään.

Koetelkaa tämä näky Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa

Rukouksin teitä muisten
Siskonne uskossa

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkyilijä

      Kahdeksan kansakuntaa Jumalan huomiossa "silmäterää", Kuitenkin Davidin juurivesa kansa Israel Jumalan silmäterä numero 1.(Lyyra).Jumala ilmestyy kahdeksaan kansakuntaan kuten Mooseksella palavassa pensaassa.Rinta merkit ja korut.Jumala pukee koruihin nämä kahdeksan kansakuntaa."koruillansa kaunistettu".Lopunajannseurakunnat löytyy ilm.kirjasta.

    • PrayForIsrael

      Kiitos tulkinnastasi.

    • KTSEiKirj

      Tässä RAAMATULLINEN tulkinta:

      Palava puu:

      Matteuksen evankeliumi:
      3:10 Jo on kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen.

      Kahdeksan kantoa:

      Matteuksen evankeliumi:
      8:11 Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa;

      Matteuksen evankeliumi:
      21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

      Taivaalle ilmestyi lyyra. Lyyran jälkeen Daavidin tähti ja kyljessä numero yksi, juhlallinen nauha ympärillään.

      Lyyra on kreikkalainen soitin.

      Matteuksen evankeliumi:
      23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

    • PrayForIsrael

      Kiitos sinullekin tulkinnastasi. Isä yksin tietää unen tarkan merkityksen. Rukoillaan että se Hänen tahtonsa mukaan meille avataan. Siunausta sinulle :) Ja että kyllä kaikki ajallaan järjestyy, vaikka ei ole siitä maallisia merkkejä näkyvissä. Rukouksen voiman ja tarpeellisuuden ymmärrämme täysin vasta kun usko vaihtuu näkemiseen. Rukoilkaamme siis olosuhteista huolimatta uskossa ja ottakaamme vastaan ilo joka tuosta elävästä uskosta on kumpuava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe