"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."
Käytän teosta nimeltä"Uusi testamentti lyhyesti selitettynä." Tämä Mark 16:8 on selitetty näin:
"Enkelien ilmoitus Kristuksen ylösnousemuksesta saa naiset pyhän järkytyksen valtaan. Tapahtuma oli suurempi kuin he saattoivat sillä hetkellä kestää."
Heh.
Jatkuu:"Sen he nyt tiesivät varmaksi että Jeesus elää ettei häntä tarvinnut etsiä haudalta tai muualtakaan. Naisten järkytystä seurasi vaikeneminen."
Tätä tällaista selitystäkö te uskotte? Joku on hienosti osannut eläytyä tarinaan.
Itse yleensä luen vain raamatunkohdat enkä selitystä laisinkaan. Nyt kun raamattua olen alkanut lukemaan.
Jatkuu toisaalla. 3 peukkupaikkaa per päivä.
Yksinäisenä ja urhoollisena raamatun lukijana.:D
1.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15
0
82
Luetuimmat keskustelut
- 392331
- 59784
- 41741
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81577Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää202565T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7539- 62522
- 42520
- 45520
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16514