Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sää ja pukeutumisohjeet

aperhyunjit

Ovat ne toisetkin yrittäneet mainosten muodossa saada hänet näyttämään ihmiseltä.Intersportille voisi myöntää yrittäjä palkinnon jo siitäkin kuinka ja kauvan he ovat yrittäneet saada pukeutumaan mainekkaisiin ja uskottaviin verkkareihin, juoksuasuihin ja ulkoilupukuihin Kaikkki yritykset ovat epäonnistuneet mutta pelkästä yrittelijäisyydestä kuuluisi heidät palkita Siellä on muitakin yrityksiä saada hänet soputumaan katukuvaan jotta näyttäisi samanlaiselta kuin toisetkin Kaikki epäonnistuneet. Vihervinkissä ovat yrittäneet hänet soputtaa käyttämään kesällä lyhyempää mekkoa hänen seurustelessa puutarhatonttujen ja muiden sauna-ja pihatonttujen kanssa Hän olisi siinä pyllistelessä seksikkäämään ja muutenkin parempaa silmäruokaa ohikulkijoille. Hänen vastuksensa vaatimuksiin oli pöyristyttävä Hän yksikeriasesti totesi vain että juuri siksi hän käyttää pitkiä mekkoja pyllistelessään että hän voi huoletta pylistelessä eikä ohikulkijoiden tarvitse tuntea oloaan kiusaliseksi Hän ei mitenkään ymmärrä kun hänelle kerrotiin että noilla mekoilla sinua luulevat hyyssäriksi yms. Hän alkoin laulamaan Kaikkee mä oon kuullut huluksikn mua luultu ei mun bleksit niin vähästä huurru...

Sää ja pukeutumisohjeet jatkuvat. olemme myös ehdottaneet xxxxl liikettä jotta näyttä'isi samanlaiselta kun toisetkin, tuskin hän edes lukee mainoslehteä Eräs kertoikin hänen käyttävän vielä melkein kymmenenvuotta vanhoja moneen kertaan pestyjä maastolämpöhousuja jotka oli ostanut tarjoustalosta 17. 90 olivat vain maksaneet Housut ovat aivan liian isot hänelle mutta tostesi että mahtuupa paremmin alle villavaatetta ja oli kuulema kehunut ostavansa lämpökerraston Huipentumana olemmekin saaneet ällistyä hänen ilmoittaessaan suora sanaisesti liian iso toppatakki päällään että olikin ajattelut että miksi hän pitää puutarha-pihatonttuja sekä saunatonttuja vain saunassa ja ulkona koska nuo tontut voivat aivan hyvin istua hänen kanssaan ruokapöydässä Jäämme odottamaan seuravaa koho kohtaa jossa hän illalistaa herrasmiehen kanssa seuranaan monta puutarhatonttua nököttämässä omilla tuoleillaan Epäilemme että hänen saunan lauteet ovat valloittaneet joulutontut koska sieltä on nähty hehkuvan lämmin tunnelmallinen saunavalo .

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        69
        2237
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2063
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        78
        1678
      4. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        41
        1500
      5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1496
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        10
        1387
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        31
        1354
      8. 52
        1258
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        62
        1190
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        28
        1179
      Aihe