Miksi naiset ei hakkaa miehiä, mistä löytää jännänaisia?
Miksi naiset on niin tylsiä
12
69
Vastaukset
- ätminki
Naiset on heikkomielisiä. Nainen voi ottaa turpiin mutta ei antaa.
Kyllä sellaisia löytyy, jotka antavat ruoskaa maksua vastaan.
- Palstaätämi
Taas mies saa maksaa siittäkin. Jännämieheltä saa nyrkkiä aivan ilmaiseksi.
Naisten harjoittama parisuhdeväkivalta on tosiasia, kaveri.
- Ikis__M
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/naisen-epaillaan-tappaneen-miehensa-surmaajan/2145833?pwbi=4b8cea981974e35199b6bfc6c9ba3a6b
Siinä jännäjenna on pistänyt jännäjarensa surmaajan kylmäksi, olleet oikeat verikekkerit. Ei kai kukaan muu kuin oiken jännämies voi saada naiseltaan niin lujaa rakkautta että on valmis vaikka istumaan sen puolesta muutaman vuoden. - vihatipunen
Mä olen pari kertaa lyönyt miestä avarilla poskeen. Olenko nyt jännä-jenna?
- Kilttiatm
Olet. Pettikö se sinua vai työntyikö väärään reikään?
- vihatipunen
Kilttiatm kirjoitti:
Olet. Pettikö se sinua vai työntyikö väärään reikään?
Mun mielestä petti mua vaikka me ei edes seurustelu. Olin silloin nuori ja kiihkeä...hah hah.
- 12plus18
Kieltämättä se vaarallisuus naisessa kiehtoo jollain tavalla. Onneksi osaan kuitenkin ajatella järjellä ja ottaisin pitkään parisuhteeseen mieluummin sen kiltin ja kunnollisen naisen. Ja onhan suomalaisnaisilla yksi jännämiehen ominaisuus; säännöllinen pettäminen.
- yy6qtt
Tuksu on jännäjenna.
- flowwrsreally
Totta. Olen ihan helvetin tylsä.
Kyllähän nainen voi lyödä miestä esim. paistinpannulla päähän tms.
On niitä sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988