Turvan antaa pyhä veri - siksi pelkää en!!!

PauhatkoonpaElonMeri

Pauhatkoonpa elon meri,
purten kestää sen. Turvan antaa pyhä veri,
siksi pelkää en.
Purtenani ompi armo, armo ikuinen.
Turhaan uhkaa meren tarmo,
viima vihainen. Johdossa saan olla Herran,
Taivaan Kuninkaan.
Hänpä voitti meren kerran, Hältä avun saan.
Vaaroja on paljon kyllä, mutta pelkää en.
Taivashan on meren yllä, Hallitsija sen."
Puhdistaahan myrsky purren,
painot pudottaa. Kulkisinko sitten surren,
vaikka aaltoaa."
Rauhan ranta silmiin siintää, sinne ikävöin.
Sinne mielen aina kiitää, päivin sekä öin.

.

23

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunislaulu
      • Alkup.sanat

Aatu Heiskasen laulu on Harpunsävelissä. Alkuperäiset sanat kuuluvat näin:

1 Pauhatkoonpa elon meri, purten' kestää sen. Riittävä on Pyhä Veri, epäile sit' en.

2 Purtenani onpi armo, armo ikuinen. Säre sit' ei meren tarmo, vaikka vihainen.

3 Johtajani itse Herra, taivahan ja maan. Hänpä voitti meren kerran, Hältä avun saan.

4 Vaaroja on paljon kyllä, mutta pelkää en. Taivashan on meren yllä, hallitsija sen.

5 Puhdistaahan myrsky purren, painot pudottaa. Kulkisinko sitten surren, vaikka aaltoaa.

6 Rauhan ranta silmiin siintää, sinne ikävöin, sinne mielein aina kiintää, päivin sekä öin.

• 45345

4554

• niintämäkin

Ei koskaan pettää voi Sana Herran.Kuin ikivuoret se aina kestää.Kun kaikki horjuu ja sortuu kerran.Ei horju Sana Herran.

Kertosäe:
      Kun kaikki horjuu ja maahan sortuu.Niin Sana Herran se kestää ain.Kun tähdet sammuu, yö kaiken peittää.Niin Sana Herran kestää ain.

Kun tiellä tuskan ja kärsimysten.Jo mieli murtuu ja toivo pettää.Kun vaivun yöhön mä epäilysten. Ei horju Sana Herran

Kertosäe:
      Kun kaikki horjuu...

Kun aika täällä jo loppuun rientää.Kun kuume polttaa ja kuolo saapuu.Oi Isä silloin mun tuskan lientää.Ei horju Sana herran.

Kertoisäe:
      Kun kaikki horjuu...

Kun herään kerran mä päivään uuteen.Ja äänen kuulla saan Isän armaan.Käyn taivaan riemuun ja ihanuuteen .Ei horju Sana Herran.

Kertosäe:
      KUn kaikki horjuu:

• EiHorjuSanaEi

Koskettavat sanat.

• Kiitostakiitos

Ihanat laulut.

• Halleluja

Joh 6:63

63. Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Suo Hengen tulla päällemme kuin ennen.
        Sun oppilaasi saivat salissaan.Sen saman taivaallisen Pyhän Hengen .Suo myöskin meille luoda valoaan.Sen saman taivaallisen Pyhän Hengen .Suo myöskin meille luoda valoaan.

Suo Hengen tulla päällemme kuin ennen.Soit kerran saarnatessa Pietarin.Suo Sanan voiman poistaa usva öinen.Luo valo kärsivihin sydämiin.Suo Sanan voiman poistaa usva öinen.Luo valo kärsivihin sydämiin.

Suo Hengen tulla päällemme kuin ennen.Kun sielut suurin joukoin pelastui.Sä meidät pue voimaan Pyhän Hengen.Sen kautta ennen Sana kirkastui.Sä meidät pue voimaan Pyhän Hengen.Sen kautta ennen Sana kirkastui.

Suo Hengen tulla päällemme kuin ennen.Se kuolleet nosti, sairaat paransi.Sä meille annoit Hengen lupauksen.Siis rukoilemme:Anna voimaasi.Sä meille annoit annoit Hengen lupauksen.Siis rukoilemme:Anna voimaasi.

Nyt herätä sä meidät niinkuin ennen.Nuo oppilaasi luona Kidronin .Käy luoksemme, suo meille tulta Hengen.Ja siunaa meitä käsin vuotavin.Käy luoksemme ,suo meille tulta Hengen ja siunaa meitä käsin vuotavin.

• 456
        Kiitostakiitos kirjoitti:

Ihanat laulut.

456

• 435534
        Kiitostakiitos kirjoitti:

Ihanat laulut.

543

• laulussasanomaa

Olin pyörteissä maisten huvien,Epätoivoa tuskaa paeten,Ja mun nauttivan luultiin onnestain,Mutta nähnyt ei kenkään tuskiain.

Kotiliedestä etsin kaihoten.Viihdytystä ja rauhaa sydämen.Ja mun nauttivan luultiin onnestain, mutta nähnyt ei kenkään tuskiain.

Turhaan lääkitsin haavat sydämen.Usein kuivasin kuuman kyynelen.Ja mun nauttivan luultiin onnestain.Mutta nähnyt ei kenkään tuskiain.

Minun siuluni köyhtyi yhä vain.Vaikka kaivosta tiedon juoda sain.Eihän lääkettä löydy tuskahain.Tiellä piikkisten orjatappurain.

Mietin:Miksi mä tuskan salaisin ?Ehkä löytäisin lääkkeen haavoihin.Moni kuulikin hätähuutoain.Mutta nähnyt ei kenkään tuskiain.

Minut ympäröi kauhut erämaan.Eikä tuskaani nähnyt ainutkaan.Lailla Elian maahan lankesin.Kun en jaksanut enää kauemmin.

Mutta taivaassa näki hätäni.Hän ken ristillä kuoli eestäni.Loisti rakkaus Hänen haavoistaan.Tuskat sieluni poistui kokonaan.

Nyt mä löysin jo elon lähtehen.Siksi kulje en enää etsien.Siinä onnen ja levon täyden sain.Siellä kaikille sijaa vielä vain.

• Amen1

Amen.

• Amen2

Amen.

• 243434343

432

• 45345

543

• Amen1
        Amen1 kirjoitti:

Amen.

Amen.

• iuyuyi

ituy

• 65456

546564

• 654

456

• 423234

432432

• olkaarohkeallamielellä

rohkaiskaa siis mielenne

• Amen1

Onpa koskettavia sanoja lauluissa.

• 2314

234

• kiitosvirsi1

Hyviä lauluja kaikkityynni.Kiitos niiden palstalle laittaneille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      999
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      242
      851
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe