Alkuperäinen Doctor Who!

aukkosivistyksessä

Alkuperäistä sarjaa en ole katsellut läpikotaisin. Mistä ja kuinka voisi oikeasti ostaa alkuperäisen sarjan tuotantokausia/katsella jaksoja netistä? (saatavilla olevat, monet jaksoistahan on kadonnut) Haluan nähdä varsinkin kaikki Mestari-jaksot.

5

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarjadiggari

      Alkuperäistä ei takuulla ole myynnissä, korkeintaan voit löytää jotain pätkää jostain. Tässä tapauksessa ainoa vaihtoehto on "sortua" piratismiin.
      Piratebayssa on jaossa sellainen Doctor Who -paketti että oksat pois. Sellanen 200Gt:n torrentti, jossa pitäis olla oikeasti kaikki jaksot, myös ne, joiden väitetään kadonneen. Joku on niitä keräillyt sieltä sun täältä, ja tietysti osa on sitten laadultaan myös sitä itseään (jotain ikivanhoja vhs-nauhoituksia). Itse ole vain muutaman alusta ladannut ja katsonut, jotenkin ne oli niin aneemisia.

      Tietysti tuo vaatii nyt sitten vähän perehtymistä ja/tai nörttikaverin apua, siis jo se, että miten pääset piratebayhin, ja sitten tietysti pitää hommata torrent-ohjelma, jolla noita saa ladattua. Ja tietty sitten sen parisataa gigaa kiintolevytilaa.

      Tämä aikaisemmin laittamani linkki saattaa toimia tai sitten ei. Nyt en ole omalla koneellani eikä tässä ainakaan toimi, mutta... ainakin pitäis kai olla torrent-ohjelma asennettuna, siihen tuon linkin ehkä voi laittaa. Nyt en ulkoa muista, ja siis en ole nyt omalla koneellani, joten en voi koittaa (ja muutenkin niin krapulahumalassa ettei taida tää mun ulosantinikaan olla kovin kaksista).

      magnet:?xt=urn:btih:1f99a52ade71ccf28e4c8925a1150fff1406bfa7&dn=Complete Original Doctor Who&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80&tr=udp://open.demonii.com:1337&tr=udp://tracker.coppersurfer.tk:6969&tr=udp://exodus.desync.com:6969

    • RomanadvoratrelundarII

      Tämä dailymotion käyttäjä ainaki on ladannu kaikki classic who jaksot tuonne (ilman suomitekstityksiä tietenkin) että siitä vaan sitte kattelemaan:

      http://www.dailymotion.com/mrmeatscience

      Ja deeveedeitä tosiaan saa cdonista, amazonista, lukuisista muista doctor whon fanituotteita myyvistä nettikaupoista, ja kerran jopa pari boksia vanhaa whota ostin ihan Tampereelta puolenkuunpeleistä.

    • Dwfan

      Olen ajatellut tilata cdon.comista noita vanhoja Doctor who jaksoja.Mitä suosittelette.Harkitsen sitä beginning boxset .Siinähän tulee 3 ekaa tarinaa.Vai ehkä joku muu.Ehdotelkaa.
      Kauan yleensä noitten vanhojen jaksojen toimitus kestää?Kannattaako tilata vai ei?

      • Dwfan

        Ostin äsken Kolmannen Doctor who:n boxin the daleks war .Siinä tulee kaksi tarinaa.12 jaksoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      614
      4343
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3500
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3141
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2961
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2304
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2247
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2231
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2030
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1995
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1963
    Aihe