Viikonloppu

ätminki

Mitkäs on palstalaisten viikonloppu suunnitelmat? Aiotteko mennä kumppania etsimään baareihin?

45

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Kävin jo tuossa pyöräilemässä 20 kilsan lenkin jo. En tiedä mitä teen loppuviikon, olen kai kotona kuten aina.

• ätmi-sinkku

Ryyppään taas. En ole tänä vuonna ollut yhtään viikonloppua selvänä.

• laiskaämmä

En aio tehdä yhtään mitään, enkä lähteä mihinkään. Töissä saa aina juosta yhtenä kyrpänä ees taas, joten nautin viikonlopuista parhaiten niin etten tee mitään. Olla möllötän ja syön vaan. Heräsinki vasta äsken. Ihanaa.

• do.nothing

Kuulostaa hyvältä, mistä sun kaltaisia naisia löytää?

• Tänään duunikavereiden kanssa ulos, huomenna tupareihin

• Kilttiatm

vituttaa tää viikonloppu

• 4plus7

Käyn kuntoilemassa, pidetään ystävien kanssa leffamaratoni ja sitten näen yhden tytön jota olen tapaillut viime aikoina

• PohPuhPih

Minulle tulee nainen kylään viikonloppuna.

Viimeksi jännitti näin paljon kun hyppäsin lentokoneesta.

• Ex----------PUA

Yleensä se laukeaa naisen tullessa, tai viimeistään sinun tullessa.

• shemmoista

Mihinkäs sitä tästä pitsan ,sipsien,suklaan ,Tv:n,netin keskeltä.Onko kesä muuten mennyt jo?Hä!

• Ex----------PUA

Viikonloppuna saattanen viettää tämän hetkisen "muijani" tai säätöni kanssa aikaa, ei ole ihan varmaa. Muuten voi olla, että menen ryyppäämään.

• tarralenkkari666

Lähden metsästämään niitä matalan älykkyysosamäärän omaavia karvaisia biseksuaaleja jännämiehiä.

• Onnea metsästykseen.....toivottavasti löydät sellaisen oikein sopivan.... =)

• Kilttiatm

Kaikki ketkä ryyppää niin saavat pillua tänään j aovat muutenkin nais seurassa paitsi minä.

• Fiksu-ja-kunnollinen

Olen kotona tän illan ja menen ehkä aamulla kalaan jos ei ole kovasti pakkasta. Ätmin on turha minnekkään lähteä edes.

• En mene.....mut ehkä ens viikolla.....tai siis mitä suurimmalla todennäköisyydellä....mut vain sosiaalisoimaan, ei mitään metsästyksiä ja etsimisiä......se on tähtien asennosta ja sellaisesta kiinni, eli jos törmää, niin törmää...

• Aion! Tai siis kattomaan Korpiklaania virginiin. Huomenna tarttis saada vietyä prätkä talvisäilöön.

• vihatipunen

Tänään olen ollut töiden jälkeen vain kotona. Huomenna menen yhteen paikkaan kuuntelemaan yhtä bändiä. Kumppania en mene etsimään vaan tulen kotiin nukkumaan.

• Huh, mä jo säikähdin, että olisit menossa sinne etsimään kumppania!

• Lyyrikko

palstapari ätmel ja vihatipunen <3 :D

• Amorphista? Yritän ehtiä keikalla, jos saan vietyä pyörän ajoissa ja jos edes saa vielä lippuja.

• 462642642

Aion käyttää koko viikonlopun siihen, että tehtailen uusia DarkFear-aiheisia aloituksia :)

• jännäätmi

Runkin niin maan perusteellisesti ja voi olla, että riipaisen ison pullon viinaa. Sen jälkeen onkin herran haltuun sammunko vai menenkö lenkkeilemään kiskoille.

• Säälittävää

Laatuviikonloppu oman lapsen kanssa. Ulkoilua, siivousta, saunomista jne. Parasta mahdollista!

• Säälittävä yh-mamma.

• Lyyrikko

Persaukisen harrasteita.. Miksi et ota aisuria??

• Säälittävää
        super-atm kirjoitti:

Säälittävä yh-mamma.

No, sinä ja muut palstaörkit saatte ajatella niin. Mulla sentään on se oma lapsi ja sellaisesta rakkaudesta sinä poloinen et tule koskaan tietämään mitään.

• Säälittävää
        Lyyrikko kirjoitti:

Mitä mä aisurilla tekisin?

• Säälittävää kirjoitti:

No, sinä ja muut palstaörkit saatte ajatella niin. Mulla sentään on se oma lapsi ja sellaisesta rakkaudesta sinä poloinen et tule koskaan tietämään mitään.

Hyi helvetti :( joku elämässä epäonnistunut yh-äiti.

• Säälittävää

Niinhän sinä haluat luulla. Tai sitten mä olen sinun pahin painajainen, tyytyväinen ja omillaan toimeentuleva äiti, joka ei halua miehestä taakkaa itselleen. Laitetaanko äänestykseen tämä asia?

• 1212
        Säälittävää kirjoitti:

Niinhän sinä haluat luulla. Tai sitten mä olen sinun pahin painajainen, tyytyväinen ja omillaan toimeentuleva äiti, joka ei halua miehestä taakkaa itselleen. Laitetaanko äänestykseen tämä asia?

Et siis käytä ollenkaan veronmaksajien, kuten super-atmin, kustantamia julkisia palveluja?

"Omillaan toimeentuleva" = nettoveronmaksaja. Harva yh tienaa riittävän paljon ollakseen sellainen.

• hc-ätämi_
        1212 kirjoitti:

Et siis käytä ollenkaan veronmaksajien, kuten super-atmin, kustantamia julkisia palveluja?

"Omillaan toimeentuleva" = nettoveronmaksaja. Harva yh tienaa riittävän paljon ollakseen sellainen.

Kuinka te voitta ajatella muita ihmisiä vaan kustannuksina??? Äärimmäisen kylmä maailmankuva. Sääliks käy. Ja kyseinen henkilö ei edes maininnut mitään ammatistaan.

• hc-ätämi_
        Lyyrikko kirjoitti:

Paras ajanviete on sellaista mihin ei tarvi rahaa. Pelkkä läheisten ihmisten seura riittää.

• Säälittävää

Lasketaanko päiväkoti? Sitä "käytän", kuten moni muukin työssä käyvä veronmaksaja. Muun elämisen, kuten lääkärikäynnit, kustannan itse. Tietysti mulla on vakuutukset, mutta nekin rahoitan itse. Katsokaas kun äitiys ei tarkoita välttämättä samaa kuin köyhyys ja raha-asiat voi hoitaa myös fiksusti.
        No niin, ainakin mulla on hyvää seuraa tänä viikonloppuna. Tässä porukassa se taitaa olla todella harvinaista herkkua, mutta siitä huolimatta toivotan mukavaa lauantaita myös palstapojille.

• 169

En. Olen luopunut.

• hc-ätämi_

Ei muita suunnitelmia kuin että voisi käydä katsomaan The Martianin 3D-version teatterissa. Siellä sai ensi-iltansa myös toinen mielenkiintoinen scifi-leffa The Visit, mutta taidan valita ensimmäisen tehosteiden takia. Käyn nykyään katsomassa lähinnä tehosteleffat teatterissa, sillä muut ei kärsi niin paljon kotilaitteilla katteltuna.

Ja sanomassa voisi kävästä isällä perinteisesti lauantaina. "Lihatiskille" sen sijaan ei edelleenkään huvita lähteä.

• hintti-hartsa

meinasin olla yksin pimeessä ku oon nii vitun hintti..

• Huomaa että olette sinkkuja kun teillä on aikaa juoksennella :D Tänään herätys 6.30 ja ohjelmassa koiran ulkoilutus, tytärpuolen muuttokuorma, pojan mopon jarrujen korjaus, ruoanlaittoa ja ehtoolla sauna ja olutta ja leffa. Seksistä ei ole tänään tietoa kun lapset häärii ympärillä, voivoivoi :( Joskus lapsistakin on hieman haittaa :P

• vihatipunen

Tää on hei Sinkut-palsta ;-)

Tuliskohan se Nukkumatti takasin...

• vihatipunen kirjoitti:

Tää on hei Sinkut-palsta ;-)

Tuliskohan se Nukkumatti takasin...

Saa täällä muutkin kirjoitella enkä ole ainoa ei-sinkku joka tutkii tätä hupipalstaa :)

• tänääntätä

Kumppania en lähde etsimään enää. Kakun meinaan tehdä itse, syödä sen myös ennen maanantaita.
      Pari viikkoa kun odottaa niin Pariisi on edessäni. Eiffel torni. Pariisin metro. Louvre.
      Siisti hotelli. Iltahämärä ja Pariisin kadut.
      Käynyt muutaman kerran ja on kyllä edessä toistekkin.
      Rakkaus ja Pariisi sopii yhteen. Jos ei todellisessa elämässä niin ainakin haaveissa.
      Mitä sitten jos haaveet ei toteudu, oletpahan ainakin elänyt haaveissa jos ei muussa.
      Kun katselee Pariisin läpi virtaavaa Seineä, kuinka monet laivat ovat täynnä ihmisiä, hyväntuulisia ja onnekkaita, saa ehkä vaikutelman siitä että itsekkin olisi onnekas.
      Pitää ottaa kamera mukaan. Ehkä saa vangittua sen ilmeen ja olemuksen Pariisista ja sitten Talven synkimpinä hetkinä voi ottaa kuvat esiin ja saada kaivettua itsestään ne hetket jotka tuolloin olivat syvällä sydämessä.

• Mies-Sinkku

Olisin päässyt naisen viereen nukkumaan yöllä mutta sanoin naiselle että meen omaan kotiini. Olin aika humalassa ja väsytti ja nyt on hirvee krapula. Nainen pyysi numeroo, luppasi soitella mutta usein naiset lupailee eikä ne ssoittele.

• jokumies83

Olen kotona tehden kotitöitä, eikä naista/naisia näy muuta kuin pikseleinä ruudulla ja kaiuttimissa kuuluen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1548
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      858
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      802
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      763
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      188
      741
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      695
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      671
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      670
    Aihe