Ilta-Sanomien mukaan norjalaisen Satyricon bändin kitaristit raiskasivat naisen Torontossa keikan jälkeen. Olivat eka huumanneet. Nyt odotellaan DNA-näytteitä. Lehden mukaan voi tulla kymmenen vuoden kakku, jos näytteet täsmäävät.
Satyricon raiskasi Torontossa
12
1960
Vastaukset
- apinat
taas nähtiin ettei hevarit saa naisia muuten... suurin osa niistä on jokatapauksessa hielle haisevia manowar paitaisia juntteja jostain ihan vitusta.
- L.i.B
joo,siis nehän oli ne kaksi kitaristia jotka soittavat vain livetilaisuuksissa.että näitä vakijäseniä siinä ei siis syytettynä ole..
joo, jos tuo nyt totta on niin paskamaisesti tekivät. - ......
Huom. Ne olivat Satyriconin keikkakitaristit. Eli ei bändin jäseniä.
Satyr ja Frost ovat Satyriconin jäsenet.
Paska juttu, mutta ei kannata mustamaalata ko. bändiä.- stoner of the stoners
Jos bändi tekee sellaisia biisejä kuin "I got erection", rakentaa määrätietoisesti synkkää imagoa, niin saavat kyllä syyttää itseään, jos ko. luuserijengiä "mustamaalataan". Sitähän kaikki saatanahevipändit haluavat. Siis mustamaalausta.
En tajua, miksi luusereita pitää puolustella. Aivan sama, olivatko bändin ulkojäseniä vai eivat. - hevi
stoner of the stoners kirjoitti:
Jos bändi tekee sellaisia biisejä kuin "I got erection", rakentaa määrätietoisesti synkkää imagoa, niin saavat kyllä syyttää itseään, jos ko. luuserijengiä "mustamaalataan". Sitähän kaikki saatanahevipändit haluavat. Siis mustamaalausta.
En tajua, miksi luusereita pitää puolustella. Aivan sama, olivatko bändin ulkojäseniä vai eivat.Mä en ainakaan halua mustamaalausta.
- höheoh
stoner of the stoners kirjoitti:
Jos bändi tekee sellaisia biisejä kuin "I got erection", rakentaa määrätietoisesti synkkää imagoa, niin saavat kyllä syyttää itseään, jos ko. luuserijengiä "mustamaalataan". Sitähän kaikki saatanahevipändit haluavat. Siis mustamaalausta.
En tajua, miksi luusereita pitää puolustella. Aivan sama, olivatko bändin ulkojäseniä vai eivat.siksi "luusereita" pitää puolustaa sillä he eivät tehneet mitään, vaan ne keikkakitaristit.
- Nakkithrasher
stoner of the stoners kirjoitti:
Jos bändi tekee sellaisia biisejä kuin "I got erection", rakentaa määrätietoisesti synkkää imagoa, niin saavat kyllä syyttää itseään, jos ko. luuserijengiä "mustamaalataan". Sitähän kaikki saatanahevipändit haluavat. Siis mustamaalausta.
En tajua, miksi luusereita pitää puolustella. Aivan sama, olivatko bändin ulkojäseniä vai eivat.I got erection ei ole Satyriconin biisi joten he eivät sitä ole myöskään tehneet!
- hyvännäkönen!!
Nakkithrasher kirjoitti:
I got erection ei ole Satyriconin biisi joten he eivät sitä ole myöskään tehneet!
jaa, niin siitä biisistä, niin satyricon teki uudet sanat siihen omaan versioonsa
- Nemesisdivina
Ihan hevonpaskaa koko väite satyricon ihan helvetin asiallinen yhtye !!!
Täusin samaa mieltä olen en usko sanaakaan tupsta väitteesät että Satyricon kaski jösentä olsii raiskannut naisen mua löhinnä huvitttaa tuolaiset väitökset ihan täysttä ouppua , mutta usjon kyllä että totuus tulee ulmi eli ei raiskausta Satiricnista oo tullut se ob joku muu sithit riaksaa ja tavikset jotka on eläinten tadsolal Satyricon on aisallien bäandi kutnwe nemesidivisa anoin tuossa säken. Tuosuus tulee ilmi se on varma ennemmin tai myöhemmin mun mielstä pitäsii tehd julkine anteeksioyyntö noille kadhelle jösenelle ett touollaisista törkeyksisät epäilläään täysin hävytön ja valheelline syytös ei mitään perää Saturin ion hyvä bändi, hyvää musaa ja hyvät arvot ite diggaan siitö mutta en ehkä kuitenkaan kovin paljon mutta hyvö ae on bändinä hyvää metallia ite tykkänä valtvasti raksaatsa hevirokista.
t. kars skywalker suur jedimestari
VOIMA OLKOON KANSSANNE
- fefehh
"taas nähtiin ettei hevarit saa naisia muuten... suurin osa niistä on jokatapauksessa hielle haisevia manowar paitaisia juntteja jostain ihan vitusta"
Totta, mutta älä sekoita heitä metallimiehiin, ihan eri porukkaa. - metalli.transu
Metalli miehet kirjoitetaan sitä paitsi erikseen, kuten muutkin Asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483