Armeija on uhka

ValtaPelkää

Eräs reservin upseeri kertoi, että äskettäin olleessa kertausharjoituksessa harjoiteltiin kaikessa hiljaisuudessa tosiasiassa KANSANNOUSUA vastaan.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiyllätä

      Ei yllätä. Samaahan ovat harjoitelleet USA:ssa jo vuosikausia.

    • Ihanvarmaan

      Juu upseerilta vain unohtui yx tärkeä asia ne varusmiehet ja kertaamassa olevat ukot on kanssa ihan tavallista kansaa. Meinaatko että varusmiehet sekä reserviläiset uskoisi käskyjä ja vahinkoittaisi omia lähiomaisia, sukulaisia, ystäviä, naapureita,maanmiehiä jne.....
      Palkka-armeija voisi ehkä asettua oman maan kansaa vastaan mutta ilmainen varusmies tai reserviläinen nyt tuskin siihen suostuisi vaikka olisi kuinka iso rautakaula käskyttämässä.
      En usko tuohon skenaarion.

    • EiUusiAsia

      Normaalia kriisiharjoittelua; ollut noin jo muinaisista ajoista asti.

    • Kansa ns. turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksissa voisi tehdä nousun.
      Varsinkin saatuaan karkotuspäätöksiä.
      Voisi esim. kaapata koko keskuksen henkilökunta ja vähän naapurustoa panttivankina.
      Tällaista skenaariota kannattaisikin harjoitella.

    • saapasNähdä

      Ei sotilas Uskalla kieltäytyä käskystä...ja propakanda pitää huolen, että kansallinen turvallisuus on uhattuna!

      • suurhävitys

        Nämä toinen piteet ovat ovat suunniteltu maahanmuuttokriittisiä vastaan, on selvää , että kansa nousee maahanmuuta vastaan voimakeinoin lähitulevaisudessa!


      • Kuulesaapasnähdä

        Ei vittua kiinnosta kansallinen turvallisuus olen sitä ikä ryhmää joka koulutettiin armeijassa vielä suojelemaan uhkia jotka kohdistuvat nimenomaan omia kansalaisia, lähimmäisiä ja rakkaita ihmisiä kohtaan eikä minkään EU tai Nato liittojen agendan takia.
        Vaikka nykyään onkin ilmiö että 20-35 vuotiaat miehet ottaa ensimmäisenä pitkät ja jättää lapset, siskot, naiset, vanhemmat, sairaat sodan jalkoihin ja lähtevät itse pakolaiseksi johonkin turvalliseen maahan.
        Suomi miehessä on enemmän munaa ja tuskin tuollaista tekisi siis kun luetaan vihervasurisivarihomostelijat pois laskuista.

        Mikäli suurin osa kansasta kapinoi hallitusta tai kuningasta vastaan niin kansaa ei voi vaihtaa mutta hallitsijaa sekä hallitusta voi.


    • Suomessa on reserviläisarmeija. Sitä tuskin saadaan riviin edes Venäjän hyökätessä, saati omaa kansaa vastaan.

    • Luulevat

      ..Että toimenpiteet luovat turvallisuuden tunnetta eliitille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe