Miten juutalaisena tulee suhtautua Raamattuun?

Ihan_konkreettisesti

Pitää sitä Jumalan ja juutalaisen kansan Kutsujana, vai jotenkin muuten, kerro sinä!

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä_tiedän_itsestäni

että minulla kyyneleet valuvat poskiani myöten, kuinka on sinun kohdalla?

• Tietysti.totuus

Jeesus on Raamatun Herra ja Kuningas ja Immanuel! Miten sinä ymmärrät?

• Totuus.yksiselitteisesti

Kun Jumala tahtoo totuutta aina, niin valheen isä tahtoo valheita aina.

• Ymmärrän.osin

miten valheen isän lapset ja Jeesuksen seuraajat toimivat tässä maailmassa, ja edeltä on ilmoitettu molemmille miten tässä kaikessa käy näille molemmille ryhmille, tämä minulle riittää ihan hyvin, enkä ihmisenä välttämättä jaksa enää välittää kuinka käy Jeesuksen vastustajille.

• Juutalaisena.uskoisin

Jeesukseen.

• Lässyn lässyn.

• Lähtökohtana_Sari.g

Ei usko uuteen testamenttiin eikä vanhan testamintin profetioihin? Mitä jää jäljelle? Ei mitään! Ei ole Raamatun Jumalaa, ei Juutalaisten Kuningasta, ei Israelin Messiasta!

Tätä tahtovat eräät pilvilinnoissa elävät ja ajattelevat että kohta tulee se luvattu Messias, vaikka jo neljä vuosituhatta on Abrahamista ja maanpakolaisuudesta kaksi vuosituhatta ja toki hienoa ja hyvää juutalaisille että takaisinpakaaminen on Aabrhamista neljä vuosituhatta jälkeen aikansa, ja Daavidista vain kolme vuosituhatta, ja tämä todistuksena ihmisille, että Israelin luvattu maa kuuluu juutalaisille, tai sitten voi sen luvatun maan ihan vaikka heti luovuttaa palestiinalaisille eli islamille, ja kristityt ovat Roomassa tai idässä vähän joka suunnassa, sillä Konstantinapolista on Istanbul tullut jo aikoja sitten, kuten myös Ilmestyskirjan seurakuntapaikat siellä Turkissa ovat jo aikoja sitten islamisoituneet. Hyvä ymmärtää, eikä juutalaisten asemakaan ole kovin hääppöinen näin koko maailman kansoja ajatellen.

Onneksi on Jeesus!

• Älä jankuta yhtä ja samaa.

• Onneksi_on_Jeesus

Juutalaisten Kuninkaana, ja voit tulla mukaan, jos tahdot ristisi kantaa. En jankuta, vaan toivon sinun parastasi Jeesuksessa.

• Odotan_vastaustasi

ja toki ymmärrän taustasi, jos vastauksesi on muuta kuin toivon :)

• Toki.ymmärrän

kieltävän vastauksen myös.

• Olen.valmis.amen

ristiinnaulittaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1198
    2. 72
      1163
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      96
      905
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      792
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      733
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      34
      727
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      561
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe