Minulla on aasialaiset mustat hiukset. Olin kokeillut hiusten vaalentamisen aineita, muttei auttanunt. Se kääntyy vain ruskeaksi, vaikka haluan blondia. Täytyykö käydä kampaamossa? Olen köyhä :/
Värinpoisto - Kuinka mun hiukset vaalennetaan
2
197
Vastaukset
- hjghjgjghjgfjf
Käy kysymässä jostain etnisesta kampaamosta, onko niillä myynnissä paksulle tummalle hiuslaadulle tarkoitettuja vaalennusaineita. Tosin en muista koskaan nähneeni aasialaista, jolla olisi täysin blondatut hiukset. Useimmilla on jokin ruskean sävy. Itsen olen tummaa maantien väriä, enkä minäkään saa yhdellä vaalennuskerralla blondia. Eli en ole ollut koskaan blondi. Se vaatisi enemmän aineita, kuin mitä hento hiuslaatuni kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434