kaksi tienhaaraa

emujenEmu

- hullu saa olla mutta ei tyhmä

tyhmyydestä kärsii koko ruumis - pitää ainakin tietää mikä on oikea ja vasen...

ELI SIIS OLLA KRISTINUSKOINEN! Jos ei ole lakia, tulee tuulessa haiseva kakkakikkare.

11

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PakkomiellepahaanXiina

      Xiina
      26.11.2011 19:05
      0
      Sulje
      Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
      Vastaukseni: Ei välttämättä
      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
      Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
      Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.

    • turkimusta

      psykologit ovat jollain tavalla päätelleetä, että aspergerilla ja skitsofrenialla on yhtäläisyyksiä. jotain samoja geenejä...

      kaksisuuntainen mielialahäiriö liippaa taas läheltä ADHD-eeta...

    • PsykoosikoOn

      Tutkittu juttu on profetiat palsta.
      Mielenhäiriöt eri palstalla.

      Xiina

      26.11.2011 19:05

      0

      Sulje

      Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?

      Vastaukseni: Ei välttämättä

      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.

      Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.

      Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.

    • JarmoEiKirj1

      Kyllä se niin on että siitä puhe mistä puute. Jos jatkuvasti pitää olla asiaa psyykkisestä terveydentilasta, niin on syytä mennä kyllä ihan omatoimisesti pyytämään sitä apua. Ei terveet ihmiset jankuta jatkuvasti jotain sellaista paskaa mitä täällä näkee. Täällä peilautuu vain erinomaisesti se, kuinka huono sieluntilanne monilla on ja kuinka paljon eh kaipaisivat Jeesuksen armon verta, mutta ongelmana ovat he itse, koska he purkavat pahaa oloaan täällä aloittamalla uusia ja taas uusia aloituksia ahdistuksiinsa. Suuntaavat siis voimavarat ihan muualle kuin ponnisteluun Kristukseen turvaamisessa. Nämä kaiken maailman syyttelyryöpyt vain sen todistaa.

    • oletOikeassa

      sairaalla trolli-narsistilla kun ei ole muuta elämää

    • kysympäVaan
      • Minäminäminää

        Minä,minä, minä...

        Xiina

        26.11.2011 19:05

        0

        Sulje

        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?

        Vastaukseni: Ei välttämättä

        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.

        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.

        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.


    • pikkuHitleri

      hän nahkaviitta lepattaen juoksi Skinejä karkuun

    • mielenkiintoHEräsi

      aika ikävää jos on rasisti ja joutuu pakenemaan skinejä - onko tämä nyt se kaksisuuntainen mielialahäiriö

    • maahanmuuttajaksi

      jos ei Suomessa pärjää, niin kannattaa muuttaa Japaniin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe