- hullu saa olla mutta ei tyhmä
tyhmyydestä kärsii koko ruumis - pitää ainakin tietää mikä on oikea ja vasen...
ELI SIIS OLLA KRISTINUSKOINEN! Jos ei ole lakia, tulee tuulessa haiseva kakkakikkare.
kaksi tienhaaraa
11
62
Vastaukset
- PakkomiellepahaanXiina
Xiina
26.11.2011 19:05
0
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun. - turkimusta
psykologit ovat jollain tavalla päätelleetä, että aspergerilla ja skitsofrenialla on yhtäläisyyksiä. jotain samoja geenejä...
kaksisuuntainen mielialahäiriö liippaa taas läheltä ADHD-eeta... - PsykoosikoOn
Tutkittu juttu on profetiat palsta.
Mielenhäiriöt eri palstalla.
Xiina
0
Sulje
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun. - JarmoEiKirj1
Kyllä se niin on että siitä puhe mistä puute. Jos jatkuvasti pitää olla asiaa psyykkisestä terveydentilasta, niin on syytä mennä kyllä ihan omatoimisesti pyytämään sitä apua. Ei terveet ihmiset jankuta jatkuvasti jotain sellaista paskaa mitä täällä näkee. Täällä peilautuu vain erinomaisesti se, kuinka huono sieluntilanne monilla on ja kuinka paljon eh kaipaisivat Jeesuksen armon verta, mutta ongelmana ovat he itse, koska he purkavat pahaa oloaan täällä aloittamalla uusia ja taas uusia aloituksia ahdistuksiinsa. Suuntaavat siis voimavarat ihan muualle kuin ponnisteluun Kristukseen turvaamisessa. Nämä kaiken maailman syyttelyryöpyt vain sen todistaa.
- oletOikeassa
sairaalla trolli-narsistilla kun ei ole muuta elämää
- kysympäVaan
https://irc-galleria.net/user/ksym
onko tämä joku kirjoittaja?- Minäminäminää
Minä,minä, minä...
Xiina
0
Sulje
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.
- pikkuHitleri
hän nahkaviitta lepattaen juoksi Skinejä karkuun
- mielenkiintoHEräsi
aika ikävää jos on rasisti ja joutuu pakenemaan skinejä - onko tämä nyt se kaksisuuntainen mielialahäiriö
- maahanmuuttajaksi
jos ei Suomessa pärjää, niin kannattaa muuttaa Japaniin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38140431Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168867Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316080Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224708Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623885Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543680Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743221- 342883
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192458Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192282