Ei tartte olla Einstein, että ymmärtäisi..
Kaikki aiemmat nikit on ylläpidon taholta poistettu käytöstä.
Älkää ''ruudinkeksijät'' syyttäkö palstalla kirjoittajia mistään.
Robotti varmaan ohjelmoitu.
Osaatteko muuta kuin herjata ja syytellä, sillä lieneekö montakaan tasapainoista palstalla.
Nikit suljettu?
5
52
Vastaukset
Älä puhu paskaa! Pidätkö meitä idiootteina?
- dsfdsfds
sinettisormus4
10.10.2015 0:08
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13866225/naky---quotkatso-minuun-pienehen-quot
lue tästä viestistä eteen päin ja tästä ketjusta ni selviää asia!
jos haluatte minut vastuuseen ja oikeuteen ni viekää minut oikeuteen tai mestatkaa mutta nytte selvitään kaikki perinpohjin ja tää ei liity mitenkää profetioihin ja "uskoo" vaan nytten käydää tää "maallisena sotana" tästä eteen päin!
se menee niin että tällä kertaa että nahka nahasta!
lukekaa tuo ketju nini selviää kaikki!- TolkkuaNytnyt
Ainakaan minä en saa kauan samaa nikkiä käyttää ja nyt en entisiäkään, mutta uutta putkeen.
Sinettisormus ja numero perässä, ei mitään tarkoita. Teksti ei ainakaan ole palstan sinettisormuksen, sillä numerot vaihtuu ja teksti on vierasta. - fdgfdggffsd
tuliko kiire pilkkaajalla ku koittaa hämmentää!
nytten tää selvitetään perinpohjin ei auta enäää itkut markinoilla! - OnKysyttävä
Mitä ihmettä horiset?
Ikään kuin vakiokirjoittajia ei tuntisi järjenjuoksustaan tai juoksematta jättämisestä, katkeruudesta, vihasta, kateudesta jne., vaikka kaikilla olisi samat nikit.
Rakkaudelliset kirjoittajat tunnetaan samoin.
Moraalittomat tunnistetaan ilman nikkiäkin.
Onko pikku-ukkoja paljonkin ympärilläsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644