Näky - "katso minuun pienehen."

sinettisormus7

(sinetti) Shalom ystäväni!
Aamuyöllä herätessäni, sain näyn jossa ensin näytettiin Raamatun tekstiä, Jumalan Sanaa ja heti sen perään näytettiin kuvaa taapero ikäisestä vauvasta ja niitähän me olemme Herramme edessä, Taivaan Isän lapsia ja kun tuo kuva hävisi, mieleeni nousi tai nostettiin heti virren sanat: "Ystävä sä lapsien..."
Joten jaan ne teillekkin. Tuttu lastenvirsi meille kaikille:

492Ystävä sä lapsien

Ivar Widéen 1919


1.
Ystävä sä lapsien,
katso minuun pienehen.
Minne käynkin maailmassa,
sinä olet hoitamassa.
Onni täällä vaihtelee,
taivaan Isä suojelee.

2.
Ota, Jeesus rakkahin,
suojaas koti kallehin.
Siunaa äitiä ja isää,
heille elinpäivää lisää.
Ystävä sä lapsien,
pientäs auta holhoten.

3.
Pidä meitä turvissas,
Jeesus, armohelmassas.
Suojaas sulje isänmaamme,
sulta kaiken lahjaks saamme.
Johda, Jeesus rakkahin,
meidät taivaan kotihin.

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle. Herran Rauhaa ja Siunausta teille.
Herra, todella missä me kuljemmekaan ja mitä teemmekään, niin suojele ja hoidameitä.
Herra, suojaa meidän Suomalaisten koteja, älä anna niiden rikkoutua, tämän kurimuksen keskellä, joka tulee vielä ehkä syvenemään. Anna koteihimme rakkautta, vaikka maallista turvaa puuttuisikin, että oppisimme luottamaan toisiimme, vaikka kurjuuskin koettelee.
Herra, ole armollinen tälle Suomen kansalle ja turvaa meitä, anna meille siipiesi suoja koko Isänmaalle ja auta meitä ymmärtämään että kaikki tämä on sinulta lahjaa, rakkaudessasi meitä kohtaan. Opeta tämä kansa taas tuntemaan sinut, Isämme, niin, että voit johdattaa meidät sinne taivaan kotiin.
Herra tätä me odotamme - TULE PIAN!
Aamen.

89

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus7

      ”Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta.”

      • ewrwererw

        rewewr


      • erwerw

        erwerw


      • tyreytreytre

        tyreytre


      • 56454653
        erwerw kirjoitti:

        erwerw

        654645


      • 5643654
        ewrwererw kirjoitti:

        rewewr

        6535643


      • sinettisorums9

        Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 18: 19-20 ---> Jumalan Lupaus

        "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.

        Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."


    • sinettisormus7

      .... ja Herra avasi minulle tämän Sanan:

      JESAJA 51
      1. Kuulkaa minua, te jotka vanhurskauteen pyritte, te jotka Herraa
      etsitte. Katsokaa kalliota, josta olette lohkaistut, ja kaivos-onkaloa, josta olette kaivetut.
      2. Katsokaa Aabrahamia, isäänne, ja Saaraa, joka teidät synnytti. Sillä hän oli vain yksi, kun minä hänet kutsuin; mutta minä siunasin hänet ja enensin hänet.
      3. Niin Herra lohduttaa Siionin, lohduttaa kaikki sen rauniot, hän tekee sen erämaasta kuin Eedenin ja sen arosta kuin Herran puutarhan; siellä on oleva riemu ja ilo, kiitos ja ylistysvirren ääni.
      4. Kuuntele minua, kansani, kuule minua, kansakuntani, sillä minusta lähtee laki, ja minä panen oikeuteni valkeudeksi kansoille.
      5. Lähellä on minun vanhurskauteni, minun autuuteni ilmestyy, minun käsivarteni tuomitsevat kansat; minua odottavat merensaaret ja panevat toivonsa minun käsivarteeni.
      6. Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu.
      7. Kuulkaa minua, te jotka vanhurskauden tunnette, kansa, jonka sydämessä on minun lakini: älkää peljätkö ihmisten pilkkaa älkääkä kauhistuko heidän herjauksiansa.
      8. Sillä koi syö heidät niinkuin vaatteen, koiperhonen syö heidät niinkuin villan, mutta minun vanhurskauteni pysyy iankaikkisesti, minun autuuteni polvesta polveen.
      9. Heräjä, heräjä, pukeudu voimaan, sinä Herran käsivarsi; heräjä niinkuin muinaisina päivinä, ammoisten sukupolvien aikoina. Etkö sinä ole se, joka löit Rahabin kuoliaaksi, joka lävistit lohikäärmeen?
      10. Etkö sinä ole se, joka kuivasit meren, suuren syvyyden vedet, joka teit meren syvänteet tieksi lunastettujen kulkea?
      11. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.
      12. Minä, minä olen teidän lohduttajanne; mikä olet sinä, että pelkäät ihmistä, joka on kuolevainen, ihmislasta, jonka käy niinkuin ruohon,
      13. ja unhotat Herran, joka on sinut tehnyt, joka on levittänyt taivaan ja perustanut maan, ja vapiset alati, kaiket päivät, sortajan vihaa, kun hän tähtää tuhotaksensa? Mutta missä on sortajan viha?
      14. Pian päästetään kumaraan koukistunut vapaaksi kahleistaan: ei hän kuole, ei kuoppaan jää, eikä häneltä leipä puutu.
      15. Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka liikutan meren, niin että sen aallot pauhaavat, jonka nimi on Herra Sebaot.
      16. Ja minä olen pannut sanani sinun suuhusi, minä olen kätkenyt sinut käteni varjoon, pystyttääkseni taivaan ja perustaakseni maan ja sanoakseni Siionille: "Sinä olet minun kansani".
      17. Heräjä, heräjä, nouse, Jerusalem, sinä joka olet juonut Herran kädestä hänen vihansa maljan, joka olet päihdyttävän pikarin juonut, tyhjäksi särpinyt.
      18. Ei kukaan kaikista lapsista, jotka hän oli synnyttänyt, ollut häntä taluttamassa; ei kukaan kaikista lapsista, jotka hän oli kasvattanut, hänen käteensä tarttunut.
      19. Nämä kohtasivat sinua kaksittain - kuka sinua surkuttelee - tuho ja turmio, nälkä ja miekka; millä voin sinua lohduttaa?
      20. Tajuttomina makasivat sinun poikasi joka kadun kulmassa, niinkuin antiloopit pyydyshaudassa, täynnä Herran vihaa, sinun Jumalasi nuhtelua.
      21. Sentähden kuule tätä, sinä poloinen, joka olet juopunut, vaikka et viinistä:
      22. Näin sanoo sinun Herrasi, Herra sinun Jumalasi, joka ajaa kansansa asian: Katso, minä otan sinun kädestäsi päihdyttävän maljan, vihani pikarin; ei tarvitse sinun siitä enää juoda.
      23. Ja minä panen sen sinun vaivaajaisi käteen, jotka sinulle sanoivat: "Lankea maahan, kulkeaksemme sinun päällitsesi"; ja sinä panit selkäsi maaksi ja kaduksi kulkijoille.

      • 4231

        3421


      • 534354435
        4231 kirjoitti:

        3421

        534345


      • sinetti2

        "Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.

        Sitten Herra ojensi kätensä, kosketti suutani ja sanoi minulle: -- Minä annan sanani sinun suuhusi.

        Minä asetan sinut tänä päivänä kansojen ja valtakuntien yläpuolelle. Sinun tulee repiä ja särkeä, tuhota ja hävittää, rakentaa ja istuttaa."

        Jeremia 1:8-10


    • sinettisormus7

      Ja KIITOS sinulle Westsider7, veliseni edellisen ketjuni kirjoittamiisi sanoihin. Sinulla on sitä AITOA sydämen asennetta tukemaan väsynyttä siskoasi tahi veljeäsi. Näin minulle kirjoitit ja se lämmitti:

      Westsider7

      6.10.2015 0:43
      Uusi

      Nyt on vielä kylvön aika ja pelto vielä auki, myöskin vihamiehen kylvöä varten.

      Annetaan molempain siementen sadon kasvaa rinnakkain. Vasta kun leikkuumiehet saapuvat, he kokoavat ensin lusteet ja he sitovat ne ensin kimppuihin poltettavaksi,

      mutta nisun he kokoavat taivaan aittoihin. (Matt 13:27-30)

      Sinettisisar, Älä lannistu kylvämästä aitoa vehnää palstallesi, sen sato korjataan talteen,
      Kommentoi
      Ilmianna
      Jaa
      1 VASTAUS:
      Uusi

      Westsider7

      6.10.2015 1:00

      Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ilman vertausta hän ei puhunut heille mitään. (Matt. 13:34.)

      Ole Siunattu Rakas Veljeni, Jeesuksen Kristuksen nimeen!
      Aamen.

      • Rakas, Jumalan lapsi . . . sinettisormus !

        "Sinettisisar, Älä lannistu kylvämästä aitoa vehnää palstallesi, sen sato korjataan talteen"

        ----------------------------------------------

        Tässä keskusteluni - NIMIMERKIN: "raamatusta" - kanssa . . . :-(

        "raamatusta" = TheEqualizer

        ******** 1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1 ********

        TheEqualizer

        8.10.2015 17:05

        NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

        Jumalan_nimissä (ei enää käytössä)

        JumalanArmo40 (ei enää käytössä)

        kuis nytten sillee? ;)

        hyvä selitys mutta selitys on oikeasti se etä minä ne rekkasin itselleni eikö Herra tätä sinulle kertonut? :)

        ******** 1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1 ********

        Jumalan_henkäys

        8.10.2015 17:49

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        ARVAA kaksi kertaa, miksi kirjoitin:

        ----------------------

        Jumalan_henkäys

        25.9.2015 22:00

        Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!

        Meistä piti tulla työpari, mutta ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

        ----------------------

        ******** KIRJOITIT:

        TheEqualizer

        8.10.2015 17:05

        NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

        Jumalan_nimissä (ei enää käytössä)

        JumalanArmo40 (ei enää käytössä)

        kuis nytten sillee? ;)

        hyvä selitys mutta selitys on oikeasti se etä minä ne rekkasin itselleni eikö Herra tätä sinulle kertonut? :)

        ************************************************************************

        ******** VASTAAN:

        KYLLÄ KERTOI . . . odotimme Jumalan kanssa . . . TUNNUSTUSTASI . . . ;)

        KAAPPASIT MYÖS: sinettisormus1

        LISÄKSI KIRJOITIT - KIRJAUTUNEENA: sinettisormus1 (Rukoukset - keskustelu)

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13846408/ja-mita-te-ihmiset-olette-mua-tuomitsemaan

        SUUTUIT TUOSTA VIESTISTÄ, jonka kirjoitin . . .

        . . . sinettisormus1 . . . :lle (25.9.2015 19:13)

        ----------------------------------

        Jumalan_henkäys

        25.9.2015 19:13

        Rakas, Jumalan lapsi . . . sinettisormus1 !

        Me kaikki otamme osaa pyyntöösi ja myös rukoilemme yhdessä, että pyyntösi toteutuisi . . . :)

        Usko on Jumalan Lahja . . .

        "Minulla on hyvä tunne tästä illasta. Saan olla kiitollinen Herralle, että mieheni suostui tähän ja parasta että hän on itse mukana. Herra kosketa häntä tämän illan aikana... anna pelastuksen tulla hänen sydämeensä."

        ---------------------------------------------------------

        Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 18: 19-20 ---> Jumalan Lupaus

        "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.

        Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

        ---------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13838716/jumalan-sanan-puhdistava-vaikutus#comment-80933744

        ************************************************************************

        sinettisormus7

        26.9.2015 9:14

        Huom! Ei hyväksytty, käyttäjätunnuksena sinetti sormus1: tä, olisiko joku kaapannut sen, mutta laitoin siihen tuon hengellisen 7, olkoon se tästä lähtien ja hedelmästä minut kyllä tunnette ...

        t: sinettisormus7

        ******** 1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1 ********

        TheEqualizer

        8.10.2015 18:00

        "******** VASTAAN:

        KYLLÄ KERTOI . . . odotimme Jumalan kanssa . . . TUNNUSTUSTASI . . . ;)

        KAAPPASIT MYÖS: sinettisormus1

        LISÄKSI KIRJOITIT - KIRJAUTUNEENA: sinettisormus1 (Rukoukset - keskustelu)

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13846408/ja-mita-te-ihmiset-olette-mua-tuomitsemaan

        SUUTUIT TUOSTA VIESTISTÄ, jonka kirjoitin . . .

        . . . sinettisormus1 . . . :lle (25.9.2015 19:13)"

        TÄÄ ON SUURI VALE ITSE SINÄ SEN TEIT! TAI JOKU MUU TÄÄ ON TOSI JUTTU!

        KOITAT AINA LAVASTAA MINUT SYYLISEKSI JOKA JUTTUUN!

        ainoat nimi merkit jotka olen pöllinyt on sinun nimerkkisi ja sinettisormus 7 tämä todistaa sen todeksi että sinä itse olet tai joku muu on pöllinyt sen jotta voit taas kaataa kaiken minun niskaani!

        olen odottanut koska sinettisorumus 7 kirjottaa mutta kas kummaa eipä olekkaan enää kirjoittellut sattuneesta syystä! ;)

        kun nimimerkki 7 on minulla ja sinulla on sinettisormus 1 tai jollain muulla TÄMÄ ON TOSI JUTTU!

        olen reknnut nämä ja samalla poistanut käytöstä laitoin semmosen salasanan niihin että en itse muista sitä niin niitä ei voi enää kukaan ikinä käyttää en edes minä!

        SENSUROIDAAN NIITÄ UUTISIAKIN!

        selitä mitä selität ole kuka olet mutta minä en enää sinun tekemisiisi puutu!

        EMME OLISI IKINÄ EDES TAVANNEET JA JOUTUNEET TÄHÄN TILANTEESEEN JOS EN OLISI TULLUT PALSTALLE ALUNPERINKÄÄN NIIN KUIN ALKUUN MEINASIN ETTÄ TÄNNE EN TULE ENÄÄ IKINÄ MUTTA UTELIAISUUS VOITTI JA TÄSSÄ TAAS OLLAAN TAISTELEMASSA TEKOPYHIENKANSSA JOLLA EI OLE HENKEÄ EDES!

        ******** 1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1 *******

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakas, Jumalan lapsi . . . sinettisormus !

        "Sinettisisar, Älä lannistu kylvämästä aitoa vehnää palstallesi, sen sato korjataan talteen"

        ----------------------------------------------

        Tässä keskusteluni - NIMIMERKIN: "raamatusta" - kanssa . . . :-(

        "raamatusta" = TheEqualizer

        ******** 1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1 ********


        TheEqualizer

        8.10.2015 18:22

        joskus alussa taisit olla sinä tai joku muu niin yhteen ketjuun JOKU KIRJOITTI RAAMATUSTA NIMIMERKILLÄ VIESTIN VAIKKA ITSE SITÄ EN SIIHEN KETJUUN KIRJOITTANUT!

        voidaan me tietty poliisin kaa selvittää kuka on sinettisormus1:sen takana ja selvittää se ip osote jos sitä haluat ja kannattaa miettii ettei anna vääriä todistuksia ja rupea syyttää toista semmosista asioista johon ei ole syyllinen tai on itse syyllinen tai joku muu!

        sittempähän on ainakin pitävät todisteet!

        OLENT PALJASTUNUT VALEHTELIJAKSI JO MONTA KETRAA MIKSI ET VAAN TUNNUSTA VAI PITÄÄKÖ POLIISILLE ILMOITTAA SINUN PELLEILYISTÄSI JA HÄIRIKÖINNISTÄ!

        alä koita huijaria huijata!

        olen kova pokeri mies ni kyllä osaan pelata enkä bluffaa tällä kertaa TOSIN KUN SINÄ!

        EIKÄ HERRA OLE SINUA LÄHETTÄNYT JA HERRA SINULLE MITÄÄN KERRO OLETSUURI HUIJARI! ;) :(

        ******** 1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1-7-1 ********

        *******************************************************************************

        NIMIMERKKI ---> Jumalan_henkäys . . . EDUSTAA JUMALAA.

        Jumala YKSIN on minut nimittänyt tehtävääni 12.06.2015 alkaen . . . TOTEUTAN . . . SIIS . . . Jumalan tahtoa . . . edustan Kaikkivaltiasta Jumalaa.

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        Psalmit 40:2-12

        40:2 Hartaasti minä odotin Herraa, ja hän kumartui minun puoleeni ja kuuli minun huutoni.

        40:3 Ja hän nosti minut ylös turmion kuopasta, lokaisesta liejusta, ja asetti minun jalkani kalliolle, hän vahvisti minun askeleeni.

        40:4 Hän antoi minun suuhuni uuden virren, kiitoslaulun Jumalallemme. Sen näkevät monet ja pelkäävät ja turvaavat Herraan.

        40:5 Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!

        40:6 Herra, minun Jumalani, suuret ovat sinun ihmetekosi ja sinun aivoituksesi meitä kohtaan. Ei ole ketään sinun vertaistasi. Niitä minä tahdon julistaa, niistä puhua, niitten paljous on suurempi, kuin luetella taidan.

        40:7 Teurasuhriin ja ruokauhriin et sinä mielisty; minun korvani sinä avasit, polttouhria ja syntiuhria sinä et vaadi.

        40:8 Silloin minä sanoin: "Katso, minä tulen; kirjakääröön on kirjoitettu, mitä minun on tehtävä.

        40:9 Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."

        40:10 Minä julistan vanhurskautta suuressa seurakunnassa; katso, en minä sulje huuliani. Sinä, Herra, sen tiedät.

        40:11 Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

        40:12 Sinä, Herra, älä sulje minulta laupeuttasi, sinun armosi ja totuutesi varjelkoon minua aina.

        ---------------------------------------------------------------------------------------

        "Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.

        Sitten Herra ojensi kätensä, kosketti suutani ja sanoi minulle: -- Minä annan sanani sinun suuhusi.

        Minä asetan sinut tänä päivänä kansojen ja valtakuntien yläpuolelle. Sinun tulee repiä ja särkeä, tuhota ja hävittää, rakentaa ja istuttaa."

        Jeremia 1:8-10

        ******************************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • TheEqualizer

        LOPETA JO TUO SPÄMMÄYS JA MINUN MUSTAMAALAMINEN!

        ITSE SINÄ SOTKUSI AIHEUTIT JA KOITAT SEN KAATAA MINUN NISKOILLENI JA TEHDÄ MINUSTA SYYLLISEN KAIKKEEN!

        MIKSI EDELLEENKIN LEIKIT HERRAN PALVELIJAA VALEVELI SINÄ OLET ITSE OLET SATUTTANUT MUITA JA MINUA ENENMMÄN KUIN KETÄÄN OMAA LÖSSIÄSI!

        MIN KUN OLEN SE MUSTALAMAS NIIN MINUSTAHAN SE HYVÄ ON TEHDÄ SE SYNTIPUKKI SINUN JA TEIDÄN SIJAAN!!

        ONNEKSI EN ENÄÄ IKINÄ PALAA TÄNNE JA JÄTÄN TÄMÄN PALSTAN KOKONAAN!

        TEHKÄÄ MITÄ LYSTÄÄTTE KESKENÄÄN EN PUUTU TEIDÄN TEKIMISIIN NIIN PÄÄSETTE MINUSTAKIN MAANVAIVASTA EROON! ;)


      • TheEqualizer

        sinä ja muut leikitte niin tekopyhää ette itse edes näe sitä kuinka sokeita olette!

        teidän takia reilu 3 vuotta sitten paloin loppuun se oli yksi syy siihen kun täälleen täällä minut juuri nöyryytettiin niin oli kuulkaa niin lähellä ette teidän laistenne takia tehnyt itsemurhaa!!!!!!!!!!

        sinäkään et sitä tajua kuinka paljon satuta minua tällä mustamaalaamisella mutta eihän se sinua haitaaa!!!!

        teidänkö muka pitäisi päästä taivaaseen????

        ette arvaa kuinka te raatelitte minut 3 vuotta sitten!!!!!

        tässä on se tulos mitä se aiheuttaa joten syyttäkää itseänne vaan!!!!!!

        luulette olevanne opettajia mutta todellisuudessa tapatte ihmiset!!!!!!!!!!!

        minä olen sentäs rehellinen ja tunnutan minun rikokseni mutta sinä et tunnusta mitään etkä vastaa mihinkään anneettuun kysymykseen!!!!!!!!!!!!!!

        hyvästi tänne en enää ikinä pala!!!!!!!!!!!


      • TheEqualizer

        kyllä mulla on sitten hienot siskot ja veljet ja perhe missä on mun tukijoukot ja apu joukot ei missään!

        minä sentäs olen auttanut ja tukenut teitä monessakin jututssa mutta minua ei kukaan tue ja auta misssään!

        aina joudun yksin olemaan ja yksin itseäni puolustamaan!

        mitä pelkureita te olette lyötte heti puukon selkään tosipaikan tullen ettekä edes ole apuna!

        nämä on viimeset sanat tänne hyvästi!


      • Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        ******** KIRJOITIT:

        minä olen sentäs rehellinen ja tunnutan minun rikokseni mutta sinä et tunnusta mitään etkä vastaa mihinkään anneettuun kysymykseen!!!!!!!!!!!!!!

        ******** VASTAAN:

        VAIHDAT JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!!

        ******** Vastaan tuohon yhteen kysymykseen:

        "mitä sitten uskostaosattomat ettekö nytten ole epäonnistuneet tehtävässänne?"

        Jumalan_henkäys

        26.9.2015 13:02

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Et saa ahdistella täällä ketään . . . SUOMEN PAPIT SINÄ KOHTA TUOMITSET !

        Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon.

        Jumalan mukaan, Jarmo edustaa tällä palstalla . . .

        . . . NÖYRYYTTÄ . . . Jumalan syvin olemus . . . Jumala on ITSE NÖYRYYS . . . :)

        . . . Jumalan tahdon noudattamista . . . Tempaus oli - Jumalan Tahto - JARMOLLE.

        KOITA HILLITÄ ITSESI . . . hieman nöyryyttä ja kärsivällisyyttä . . . ;)

        ******** Vastaan tuohon yhteen kysymykseen:

        "mitä sitten uskostaosattomat ettekö nytten ole epäonnistuneet tehtävässänne?"

        --------------------------------------------------------------------------

        Miten TEHTÄVÄ voi olla EPÄONNISTUNUT, ennen kuin se on edes ALKANUT ?

        Olemme vasta aloittamassa . . . tekemässä alkuvalmisteluja !

        Jumalalla on hieno suunnitelma . . . niin hieno, että ihminen ei pysty sellaista vähäisellä älyllään kehittelemään.

        Siinä suunnitelmassa - koko maapallo - on . . .

        . . . Jumalan SANAN julistuksen kohteena.

        EIKÄ haittaa, vaikka osa Jumalan sanasta menisi avaruuden puolelle, jos siellä joku meitä kuuntelee . . . ;)

        MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        Palaan asiaan . . . :)

        ---------------------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13838716/jumalan-sanan-puhdistava-vaikutus#comment-80944269


      • TheEqualizer

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13870244/kirotut-laitalahkolaispaskiaiset---

        Pyhä.risti.otsallamme

        8.10.2015 17:52

        Älä mummu pelkää. Myöskään emme me muutkaan, äärilahkolaisten tappouhkaamat nettiuhrit.

        Luota mummu siihen, ettei sinulle tapahdu mitään pahaa. Nämä vankiloissa "uskoontulleet" siat uhkailevat jopa vanhuksia! Meillä toisinajattelijoilla on oikeus lailliseen sanan- ja mielipiteenvapauteen, on se sitten poliittista, tai uskonnollista.

        Viha.voittamaton

        8.10.2015 16:51

        mummomuori kirjoitti:

        On ainakin aiemmin ollut rajumpaakin, kuten täällä me monet uhrit asiasta kerromme. Kirjoitan nykyään aika harvoin näillä foorumeilla, mutta huomaan kiusanhengen jopa hiukan latistuneen esim. viime keväästä!

        Nuo edellä kirjoittamani kokemukset keskittyivät lähinnä helluntailaisten hallitsemille foorumeille, kuten S24 Helluntailaisuus ja S24 Profetiat.

        Mutta samat ihmiset kirjoittelevat näköjään täälläkin. KTS ja minä saimme S24 Helluntaifoorumilla jopa tappouhkauksen, erään just sillään täällä tässäkin ketjussa kirjoittavan taholta ja tallessa on, älä äijä yhtään epäile, vaikka uhkaus itsessään poistettiinkin nopeasti.

        Helluntailaisilla on tapana, että he ottavat jonkun henkilön yhteisen kiusaamisen kohteeksi ja sitten aikansa riekuttuaan poistattavat viestinsä ja esittävät tekopyhää ja väittävät uhreja harhaisiksi. Siksi nappaan tekstit talteen välittömästi, joten tallessa ovat, vaikka hetken päästä ne poistettaisiinkin.

        Helluntailaiset tekevät tätä kaikkialla, missä kirjoittelevat. Mm. Netmission foorumilla oli vuosia sitten yli 100-sivuinen (ei viestinen, vaan sivuinen) judaismia herjaava ketju. Pitivät oikein kunnon pilkkaorgioita juutalaisuutta vastaan. Sitten mode laittoi sen lukkoon ja pian se heitettiin nk. bittiavaruuteen.

        Jos et Mummeli tiedä, niin monet näistä suunsoittajista kirjoittelevat vankiloista, tai ovat "entisiä, uskoontulleita" vankeja.

        TE ETTE EDE IKINÄ PYYDÄ ANTEEKSI EI KUKAAN OLE MINULTA VIELKÄÄN PYYTÄNYT ANTEEKSI ET EDES SINÄ!

        ANTEEKSI KAIKILTA JA HYVÄSTI!


      • TheEqualizer

        antteeksi vielä tästä etteä äskeisestä valehtelusta mutta tämä on vielä tunnustettava sitten on omatuntoni puhdas ja olen pessyt käteni tästä tosin kun te OLETTE KIEROJA KU KALKKAROKÄÄRMEET ETTEKÄ IKINÄ TUNNUSTA MITÄN TUSKIN TUNUSTATTE EDES SYNTEJÄNNE!?

        itseasiassa rekkasin 30 nimimerkkiä jokapalstalta yhteensä että saan teidät kiinni ja paljastettua ne on ikuisesti suljettu ja niillä en ole mitään kirjoittanut! ;)

        TOSIN KUN MINÄ OLEN KAIKEN TUNNUSTANTU MUTTA TEILTÄHÄN EI TUNNUSTA TULE TUSKIN TUNNUSTATTE EDE HERRALLEKKAAN SYNTEJÄNNE JOS ETTE EDES NIITÄ TÄÄLLÄ TUNNUSTA!

        nytte on korttipakka laitettu uusiks tehkää mitä lystäätte!

        anteeksi kaikilta vielä kerran ja anteeksi nimivarkauksista ja hyvästi!

        EN IKINÄ TÄNNE ENÄÄ PALAA!


    • sinettisormus7

      Evankeliumi Matteuksen mukaan 6
      1. "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
      2. Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      3. Vaan kun sinä almua annat, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
      4. että almusi olisi salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      5. Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      7. Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
      8. Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
      9. Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      10. tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
      11. anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
      12. ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
      13. äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta,
      14. Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
      15. mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
      16. Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      17. Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi,
      18. etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      19. Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
      20. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
      21. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.
      22. Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
      23. Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
      24. Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
      25. Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
      26. Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
      27. Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
      28. Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
      29. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
      30. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
      31. Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
      32. Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
      33. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
      34. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

      • 543324

        354


      • ertertter

        etrter


    • sinettisormus7

      Täsmennän tuota näkyäni sen verran, että tuota vauvaa näytettiin vain KASVOISTA, pienen taapero ikäisen vauvan KASVOT, ja nuo KASVOT siis antaa omaa viestiään:

      " Avaa kuva uuteen ikkunaan




      Kasvoista kasvoihin

      Kasvoista tunnistamme toisen. Kasvoihin katsomalla opimme toisesta enemmän kuin mistään muusta. Joskus kuunnellessamme toisen ihmisen puhetta täytyy kääntyä katsomaan hänen kasvojaan voidaksemme varmistaa, mitä hän oikeastaan tarkoittaa.

      Sanat voivat valehdella. Kasvot eivät valehtele. Kasvoista kasvoihin katsomalla kohtaamme toisen aidoimmillaan. Kasvot kantavat koko elämäntarinaamme. Kasvot kertovat paljon persoonallisuudestamme. Joulunpyhinä koimme: ”Stefanoksen kasvot olivat kuin enkelin kasvot”. Herran siunauksessa mainitaan Jumalan kasvot kahteen kertaan. ”Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi.”

      Nykyään on muotia olla sosiaalisessa vuorovaikutusmediassa, joista yksi tunnetuimpia on Facebook, kasvokirja, ”naamakirja”, jossa verkostoitunut ystäväpiiri kääntää ja kirkastaa kasvonsa toisilleen.

      Jos vuoden vaihteen Raamatun sana kokee, että Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti, niin vanha kiinalainen kasvojentulkintaoppi väittää näkevänsä ihmisen kasvoista menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden. Ehkä on niin, että jokaisen ihmisen kasvojen piirteet kertovat omaa tarinaansa. Muut voivat lukea elämäntarinaani kasvoiltani.

      Äidin lempeät kasvot ovat lapselle ensimmäinen samastumisen ja turvallisuuden kokemus. Siitä alkaa suhteessa oleminen. Kuitenkin kannamme yksinäisyyden, osattomuuden ja ulkopuolisuuden kipua. Olemme ihmisten keskellä, mutta yksin. Ihminen etsii läpi elämänsä niitä äidin lempeitä kasvoja, paluuta tähän perussuhteeseen: tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi.

      Mutta entä Jumalan kasvot? Pyydämme siis Herran siunauksessa, että Jumala kirkastaisi, kääntäisi omat kasvonsa meidän puoleemme. Se tarkoittaa sitä, että tunnistaisimme Jumalan tänäänkin elämämme keskellä, kohtaisimme Hänen lempeät kasvonsa kaikessa siinä, mitä meille tapahtuu.

      Tänäänkin Jumalan rakkaudelliset hyväksyvät kasvot ovat tunnistettavissa. Kun elämän tapahtumisen keskellä pysähdymme kohtaamaan toisen ihmisen aidosti kasvoista kasvoihin, virtaa tuohon vuorovaikutukseen hyväksyntää ja voimaa. Koemme, että olemme tärkeitä ja että olemme olemassa. Jumalan kasvojen valo on siinä kohtaamisessa läsnä.
      Tämä tunnistaminen tapahtuu asettumalla itse vuorovaikutukseen, kasvokkain toisten ihmisten kanssa. Toisen ihmisen kasvoissa Jumalan kasvot kääntyvät puoleemme ja kirkastuvat. Jumalan kasvoissa on menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus.

      Ehkä kuitenkin on niin kuin Paavali kokee: - Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. 1 Kor 13:12."

      • sinettisormus7

        "Kasvot ovat yhteyden ja rakkauden merkki. Kasvojen katoaminen ja selän kääntäminen merkitsee hylkäämistä ja eroa. Ihmisten kesken ruumin elekieli on selvä. Oletteko panneet merkille, miten usein kuulemme toisiltamme valituksia ja moitteita, ettei joku kolmas henkilö enää suostu tervehtimään tai edes katsomaan, vaan kulkee nokka pystyssä ohi. Eikö meidän siis paljon useammin pitäisi kääntää kasvot toistemme puoleen ja katsoa ihmisiä face to face, kasvoista kasvoihin.
        Vaikka Ilmestyskirjan sana puhuu Jumalan kasvojen näkemisestä, se samalla velvoittaa meitä siihen, että olemme toistemme kanssa tekemisissä kasvoista kasvoihin. Meidän on kysyttävä itseltämme ja toisiltamme, saammeko me nähdä toisten ihmisten kasvoja ja saavatko he nähdä meidän kasvomme. Jos saat nähdä kasvot, sinä tulet rakastetuksi. Jos näytät omat kasvosi, sinä et voi olla välinpitämätön.
        Mutta vielä paljon suurempi asia kuin ihmisten kasvojen näkeminen on se, että voisimme ja saisimme nähdä Jumalan kasvot, siis pääsisimme yhteyteen Jumalan kanssa ja hänen rakkautensa piiriin. Halussa nähdä Jumalan kasvot ei ole kyse vain älyllisestä uteliaisuudesta nähdä jotakin yliluonnollista, vaan kyse on toiveesta tuntea rakastavan Jumalan hyvyyttä. Tai oikeastaan vielä enemmän: halussa nähdä Jumalan kasvot on kyse toiveesta päästä Jumalan luo, hänen lähelleen, hänen ystäväkseen. Juuri tätä me pyydämme Herran siunauksessakin: "käännä kasvosi meidän puoleemme".


    • sinettisormus7

      Toinen kirje korinttilaisille 3
      1. Alammeko taas suositella itseämme? Vai tarvinnemmeko, niinkuin muutamat, suosituskirjeitä teille tai teiltä?
      2. Te itse olette meidän kirjeemme, joka on sydämeemme kirjoitettu ja jonka kaikki ihmiset tuntevat ja lukevat.
      3. Sillä ilmeistä on, että te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.
      4. Tämmöinen luottamus meillä on Kristuksen kautta Jumalaan;
      5. ei niin, että meillä itsellämme olisi kykyä ajatella jotakin, ikäänkuin se tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalasta,
      6. joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.
      7. Mutta jos jo kuoleman virka, joka oli kirjaimin kaiverrettu kiviin, ilmestyi kirkkaudessa, niin etteivät Israelin lapset kärsineet katsella Mooseksen kasvoja hänen kasvojensa kirkkauden tähden, joka kuitenkin oli katoavaista,
      8. kuinka paljoa enemmän onkaan Hengen virka oleva kirkkaudessa!
      9. Sillä jos kadotustuomion virka jo oli kirkkautta, niin on vanhurskauden virka vielä paljoa runsaammassa määrin kirkkautta.
      10. Sillä se, millä ennen oli kirkkaus, on tämän rinnalla kirkkautta vailla, tämän ylenpalttisen kirkkauden tähden.
      11. Jos sillä, mikä on katoavaista, oli kirkkaus, niin vielä paljoa enemmän on sillä, mikä on pysyväistä, oleva kirkkautta.
      12. Koska meillä siis on tämmöinen toivo, niin me olemme aivan rohkeat
      13. emmekä tee niinkuin Mooses, joka pani peitteen kasvoillensa, etteivät Israelin lapset näkisi sen loppua, mikä on katoavaista.
      14. Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
      15. Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;
      16. mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois.
      17. Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
      18. Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.

      • sinettisormus7

        "Me muutumme

        Ilmestysmajassa Israel sai tulla tuntemaan Kristuksen salaisuuden. Ilmestysmajassa, siis Kristuksessa, seurakunta saa tulla tuntemaan 1) Kristuksen täydellisen kuuliaisuuden, 2) Hänen tähtensä osallisuuden myös Jumalan mielisuosioon ja ajatuksiin Kristuksesta ja 3) osallisuuteen Hänen uutta luovaan voimaansa.

        Raamattu sanoo: ”Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki.” (2 Kor. 3:18)

        Eikö ole ihmeellistä? Me pääsemme osallisiksi tuosta ihmeellisestä, täydellisen kuuliaisesta Kristuksesta vain katselemalla Häntä – Jumalan suuresta armosta, ja me muutumme. Ilman mitään ansiota me muutumme päivä päivältä yhä enemmän Kristuksen kaltaisiksi.

        Kun katsot seurakunnassa ympärillesi, huomaat tuon ihmeen. Konnista on tullut pyhäkoulupoikia ja tyttöjä. Jopa entiset murhamiehet laulavat kuorossa ylistystä Jeesukselle muuttuneina Jumalan ihmeellisestä voimasta.

        ”Pappi polttakoon kaiken alttarilla; se on polttouhri, suloisesti tuoksuva uhri Herralle.” (3 Moos.1:9)

        Muissa uhreissa osan uhrista sai pappi tai joskus uhraaja itse. Mutta polttouhrissa kaikki kuului yksin Jumalalle suloiseksi tuoksuksi.

        Me emme näe rististä vielä kaikkea, jos emme näe muuta kuin sen, mikä tyydyttää tarpeitamme syntisinä. Polttouhri avaa eteemme ristin Jumalan perspektiivistä nähtynä. Mikään ei olisi niin saattanut kirkastaa Hänen kunniaansa kuin Kristuksen täydellinen kuuliaisuus ja kuolema.

        Jokainen meidänkin tekemämme kuuliaisuuden teko julistaa Jumalan kunniaa. ”Kristus teissä – kirkkauden toivo.” (Kol. 1: 27)"


    • sinettisormus7

      "KIRKKAUDESTA KIRKKAUTEEN
      by David Wilkerson | August 22, 2013
      [May 19, 1931 – April 27, 2011]

      Paavali puhuu tehtävästä, johon jokainen uskova on kutsuttu. Siihen ei tarvita erityisiä lahjoja tai taitoja. Kaikkien uudestisyntyneiden kuuluisi ottaa siihen osaa sekä työntekijöinä että maallikoina. Itse asiassa tämä tehtävä on tärkein jokaiselle uskovalle, ja kaikkien muiden pyrkimysten pitäisi jäädä toissijaisiksi.

      Jumalaa ei miellytä mikään työ, joka ei ole saanut syntyään tästä kutsusta. Puhun Kristuksen katsomisen tehtävästä. Paavali sanoo: ”Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta”(2 Kor.3:18).

      Mitä tarkoittaa Herran kirkkauden katseleminen? Paavali puhuu hartaasta, keskittyneestä Jumalan palvelemisesta. Se on aikaa, jonka annamme Jumalalle pelkästään katsoaksemme häntä. Apostoli lisää vielä pikaisesti, että Kristuksen kasvojen katseleminen on palvelutehtävä, johon meidän kaikkien pitäisi antautua.

      Kreikan sana katsella tässä jakeessa on hyvin voimakas ilmaisu. Se ei ole vain katsomista, vaan ”katseen kiinnittämistä”. Siinä joutuu päättämään: ” En lähde tästä. Ennen kuin teen mitään muuta, ennen kuin yritän suorittaa yhtään mitään, minun täytyy saada olla Jumalan läsnäolossa.”

      Monet selittävät väärin lauseen ”katselemme kuin kuvastimesta”(2 Kor.3: 18). He ajattelevat peiliä, josta kuvastuisivat Jeesuksen kasvot. Sitä Paavali ei kuitenkaan tarkoita tässä. Hän puhuu erityisen tarkkaavasta katseesta, niin kuin katsoisi jotakin lasin läpi hyvin tarkkaan, yrittäen terästää katsettaan. Meidän pitää ”kiinnittää katseemme” tällä tavoin, päättää nähdä Jumalan kirkkaus Kristuksen kasvoissa. Meidän tulee sulkea itsemme kaikkein pyhimpään päämääränä katsoa niin tarkkaan, että muutumme siinä.

      Paavali sanoo, että Kristuksen läsnäoloon, häntä katselemaan sulkeutuva muuttuu. Mitä tapahtuu, uskovan katsoessa Kristuksen kasvoihin? Paavali kirjoittaa: ”Me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra, joka on Henki”(2 Kor.3:18)."

      • sinettisormus7

        .... saamme siis katsoa Jeesusta Kristusta kasvoihin, kuin "vauva tai lapsi" joka RAKASTUNEENA katsoo äitiään ja isäänsä rakastuneena, kasvoista kasvoihin, täysin luottaen ja uskoen siihen, että saa vanhemmiltaan kaiken sen RAKKAUDEN ja HUOLENPIDON mitä tarvitsee, lapsen uskoon takertuen tämä kaikki toteutuu, eikä sydämessä ole yhtään epäilyksen häivää... kuinka helppoa ....
        Kiitos RAKAS Jeesus Kristus, Herramme!


    • Siunaten

      Siunausta lukijoille.

    • hooiitur

      Huomenta palstalaisille !

      • sinettisormus7

        Huomenta sinullekkin "hoolitur", ja myös teille kaikille muille. Herra olkoon teidän kanssanne tänäänkin, mssä olettekin ja mitä teettekin. Herran Rauhaa ja Siunausta teille kaikille!


    • näkymätön-ninni

      Kiitos sinetille virkistävästä Pyhän Hengen ravinnosta!
      Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen!
      Aamen!

      • sinettisormus7

        ... kiitos ninni, kiitetään siitä vain Herraa, sillä Hän vahvasti näissä ohjaa ja johdattaa, monesti Hän yllättää minutkin iloisesti tuosta johdatuksestaan, mutta, on IHANAA vihdoinkin nähdä teitä muitakin täällä, niin yksinäiseksi käy, että uskoa tähän kirjoittamiseen koetellaan. Tänä aamuna Herra oli hiljaa, enkä nähnyt mitään erityistä, tai ehkä näin, mutta kun osaisi tuota kuvailla, en ole sellaista ennen nähnyt, enkä tiedä mitä se oli, se vaikutti kuin olisi jokin meren elävä ja se oli pitkä ja sen kyljessä oli keveitä "eviä" tai jotain ja sen pyrstö oli kuin monipiikkinen käsi, tai jokin, joka saattoi pohjassa helposti takertua, mihin tahtoi, se oli todella omituinen, enkä tiedä voiko tuolle antaa mitään arvoa, mutta Herra sen selittää, jos sillä on merkitystä?


      • näkymätön-ninni

        Totisesti Herraa kiitämme!
        Ole suuresti siunattu sinetti, kun jaksat täällä kirjoitella!
        Voimia ja siunausta sinulle, että vielä jaksaisit jatkaa!!!

        Tänään oli hartauskirjassa teksti, joka ainakin minuun kolahti. Jaan sen nyt teidän kaikkien kanssa:

        Herran sana on tosi ja varma. Hän on uskollinen ja osoittaa sen teoissaan. Ps. 33:4

        Elämään kuuluu epävarmuus. Itsestään selvienkään asioiden pysyvyydestä ei ole takeita. Lujat ihmissuhteet saattavat murtua, turvaverkostot pettää ja elämää kantavat periaatteet osoittautua kestämättömiksi. Vain Jumalan Sana on kallio ja turva. Se on totta ja varmaa eikä petä koskaan seuraajaansa. Minkä Jumala lupaa, sen Hän pitää. Varmemmin kuin auringon nousu Jumalan Sanan lupaukset toteutuvat ja Hän rientää sen avuksi, joka Häneen turvaa. Ihmisten uskollisuus on ehtoihin sidottua, Jumalan uskollisuus on aina ehdotonta. Kristukseen kastetut uskovat ovat Jumalan silmäterä ja hänen ehtymättömän apunsa kohteita. Hän osoittaa uskollisuutensa teoissaan meidänkin elämässämme.
        (Juha Vähäsarja: Lupaus kantaa)


      • näkymätön-ninni

        Psalmit 33

        1 Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää.


        2 Ylistäkää Herraa kanteleilla, soittakaa hänelle kymmenkielisillä harpuilla.


        3 Veisatkaa hänelle uusi virsi, helkyttäkää kieliä ihanasti ja riemullisesti.


        4 Sillä Herran sana on oikea, ja kaikki hänen tekonsa ovat tehdyt uskollisuudessa.


        5 Hän rakastaa vanhurskautta ja oikeutta; maa on täynnänsä Herran armoa.


        6 Herran sanalla ovat taivaat tehdyt, ja kaikki niiden joukot hänen suunsa hengellä.


        7 Hän kokoaa meren vedet niinkuin roukkioksi, panee syvyydet säiliöihin.


        8 Peljätköön Herraa kaikki maa, hänen edessänsä vaviskoot kaikki maanpiirin asukkaat.


        9 Sillä hän sanoi, ja tapahtui niin, hän käski, ja se oli tehty.


        10 Herra särkee pakanain neuvon, tekee turhiksi kansojen aikeet.


        11 Mutta Herran neuvo pysyy iankaikkisesti, hänen sydämensä aivoitukset suvusta sukuun.


        12 Autuas se kansa, jonka Jumala Herra on, se kansa, jonka hän on perinnöksensä valinnut!


        13 Herra katsoo alas taivaasta, näkee kaikki ihmislapset;


        14 asumuksestaan, valtaistuimeltaan hän katselee kaikkia maan asukkaita,


        15 hän, joka on luonut kaikkien heidän sydämensä, joka tarkkaa kaikkia heidän tekojansa.


        16 Ei kuningas voita paljolla väellänsä, ei sankari pelastu suurella voimallansa.


        17 Turha on sotaratsu auttajaksi, ei pelasta sen suuri väkevyys.


        18 Katso, Herran silmä valvoo niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa,


        19 pelastaaksensa heidän sielunsa kuolemasta, elättääksensä heitä nälän aikana.


        20 Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.


        21 Sillä hänessä iloitsee meidän sydämemme, me turvaamme hänen pyhään nimeensä.


        22 Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.


      • sinettisormus7

        Kiitos Sananpaikoista, ninni, tai kiitos Herra, sillä Hän ne eteesi antoi. Herra on parin viikon ajan kauttani puhunut tuosta Sanastaan ja se on tosi elävää ja teoillamme me voimme sen vielä elävämmäksi elää ja noissa Psalmin sanoissa tuli tuo "ihmislapsi" joka aloituksessakin näkyy; "13 Herra katsoo alas taivaasta, näkee kaikki ihmislapset; "
        Aamen!


      • näkymätön-ninni
        sinettisormus7 kirjoitti:

        Kiitos Sananpaikoista, ninni, tai kiitos Herra, sillä Hän ne eteesi antoi. Herra on parin viikon ajan kauttani puhunut tuosta Sanastaan ja se on tosi elävää ja teoillamme me voimme sen vielä elävämmäksi elää ja noissa Psalmin sanoissa tuli tuo "ihmislapsi" joka aloituksessakin näkyy; "13 Herra katsoo alas taivaasta, näkee kaikki ihmislapset; "
        Aamen!

        Totisesti kiitos Herralle!


    • sinettisormus7

      493Jeesus, lasten auttaja

      Armas Maasalo 1937


      1.
      Jeesus, lasten auttaja,
      varjele mua vaaroissa.
      Sinä tunnet elämäni,
      kuljet aina vierelläni,
      parhain ystäväni.

      2.
      Rukoilen nyt sinua,
      auta, Jeesus, minua,
      lasta pientä, avutonta,
      jolla vaaraa on niin monta.
      Turvaa turvatonta.
      3.
      Kätesi on väkevä,
      silmäs kaikkinäkevä.
      Kätes, Jeesus, mulle anna,
      toivoni suo sinuun panna,
      Isän kotiin kanna.

      4.
      Siellä kanssa enkelten
      lakkaamatta riemuitsen.
      Katson, Jeesus, kasvojasi,
      laulan siellä kiitostasi
      rakkaudestasi.

      • Amenamenamenn

        Amen.


    • Selekt

      Kiitokset siunaustem kera Sinetille ja Minnille hyvasta sanastanne kuluneena torstai päivänä. Siunattua viikonloppua kaikille.
      rapture

    • sinetti7

      Rauhaa ystäväiseni, Rauhaa teille kaikille!
      Eilen yrtin pitkän työpäivän päätteeksi kirjoittaa tänne, mutta yllätys yllätys, nimimerkkini ei toiminut, katsotaan toimiiko nyt, vai miten kuittaan tämän kirjoituksen. Olin aivan ihmeissäni mitä täällä TAAS tapahtuu? Huusin Herralle: MITÄ, MITÄ?"
      Normaalisti olisin hermostunut, mutta nyt sain kokea iloa ja rauhaa. Herra vuodatti ajatuksia Henkensä kautta ja hymyillen ja kiittäen otin niitä vastaan. Hän rauhoitti minua, ettei minun tule välittää eikä lähteä tuomitsemaan ketään, sillä tiedänhän että Herralla on itsellään riittävät kädet siihen. Rauha ja ilo oli mitä ihmeellisintä ja jatkuu edelleen, mutta tunnen, että olisi hyvä tuoda esiin nämä illalla tuodut ajatukset jotka niin hyvin virtasi, se oli kuin Herran puhetta:
      - " Mitä te teette? Mikä teitä vaivaa? Onko tämä sitä uskovan työtä jota olen teidän käskenyt tehdä? Onko tämä evankeliumia, ilosanomaani? Miksi teette sellaista mikä on minulle turmiollista ja totuudelleni ja tuhlaatte aikaanne toistenne eksytykseen ja valheen verkon levittämiseen? Puhdistautukaa ja tulkaa katuen eteeni, niinkuin tuo taapero ikäinen lapsi aloituksessa, puhdistautukaa minulle ja katsokaa kasvojani ja tehkää se pian sillä pian tulee päivä kun joudutte tuomiolle ja silloin on myöhäistä selitellä. Puhdistautukaa ja tehkää parannus, minä olen tässä ja odotan sinua, älä lähde kauas ettet eksy."
      Sain siis olla rauhassa ja tietää että Herra kyllä hoitaa tämänkin asian, Hän tuntee heistä jokaisen, heidän salatuimmat ajatuksetkin. Rukoilin vielä että Hän avaisi minulle tätä tilannetta ja koko yön näin unta siitä, että täytyy elää Hänen totuudessaan, Sanansa totuuden mukaan ja eräässä kohtaa unta kuulin äänen kysyvän:
      - " Oletko kuulolla Kari?"
      En tiedä liittyykö tämä tähän mitenkään, mutta se kuului niin irtonaisena tuohon uneen, että se oli kuin tiedon sanat unen keskellä. Mutta, ehkä joku voi tiedostaa tämän omalle kohdalleen, minä en tunne teistä yhtäkään, mutta Herra tuntee ... tässä siis noita ajatuksia joita eilen minulle vuodatettiin, ottakoon vastaan ne, jotka tietää tämän itseään koskettavan ja astu Herran eteen, älä minun, sillä minulla ei ole mitään antaa, mutta Jeesuksella, Herrallamme on.
      Siunausta ja Herran Rauhaa, eläkää totuudessa ja ilolla Herran, Jeesuksen Kristuksen läsnäolossa.
      Aamen.

      • kiitosvirsi

        Eilen rukouskokouksessa muistin Sinuakin rakas sisareni Herrassa. Lue vielä se Hab 2:1-3. Ole vaan valppaana vartiopaikallasi ja odota mitä Herra Sinulle puhuu.Älä välitä niistä jotka tätä palstaa häiritsevät ja hämmentävät. Näkysi ja Jumalan sana jota täällä jaat virvoittaa monia. Ole uskollinen Hänelle joka on sinut pyhällä kutsumuksella asettanut Hänen palvelijattareksi.Siunausta Sinulle sisareni Sinetti.


      • sinettisormus8

        Kiitos sinulle tuestasi kiitosvirsi ja tuosta ihanasta sananpaikasta Herran tahdon mukaan tässä mennään, vaikkakin pahaksi on käynyt. Mutta minä seison Herran kasvojen edessä, enkä näin välitä mitä sivuillani tapahtuu, Hän pitää kyllä huolen. Nimimerkit ei vaan tahdo onnistua ja kirjautuakkaan en tahtoisi, sillä sielläkin on kuulema omat vaikeutensa. Katsotaan millä tämänkin saan kuitattua, tuo kasikin meinaa temppuilla. Ihmettelen, miksi joku vihaa minua niin paljon, että haluaa tehdä kiusaa, vaikken hänelle mitään pahaa ole tehnyt, mutta Herra tietää ja se riittäköön minulle. Siunausta ja Herran Rauhaa sinulle kiitosvirsi.


      • kiitosvirsi

        Juuri siksi koet vastusta,koska olet Herran käytössä.Hebr 11 siinä uskon luvussa sanotaan:he tulivat väkeviksi taisteluissa. Vahvistu Herrassa ja Hänen väkevyytensä voimassa.


      • sinettisormus8

        Tiesin kyllä tuon vastauksen, mutten sillä halunut kerskua. Kiitos että on sinun kaltaisiasi uskovia ja olen kiitollinen että olen täällä myös saanut todella hyviä ystäviä ja voi sitä iloa jos joskus saisimme tavata, mutta viimeistään sitten kun Jeesus tulee kokamaan meidät omansa.


      • sinettisormus8

        ... anteeksi; Jeesu tulee kokoamaan meidät omansa ....."


      • kiitosvirsi

        Asumme varmaan niin hajallamme,mutta Pietarihan osoitti kirjeensä hajallaan asuville uskoville.Vaikka aika pienihän tämä kotimaamme loppujen lopuksi on.


      • sinettisormus8

        ... ja saammehan iloita hyvästä Hengen yhteydestä!


    • sinettisormus8

      Evankeliumi Luukkaan mukaan 6
      1. Niin tapahtui eräänä sapattina, että hän kulki viljavainioiden halki, ja hänen opetuslapsensa katkoivat tähkäpäitä, hiersivät niitä käsissään ja söivät.
      2. Silloin muutamat fariseuksista sanoivat: "Miksi teette, mitä ei ole lupa tehdä sapattina?"
      3. Mutta Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, mitä Daavid teki, kun hänen ja hänen seuralaistensa oli nälkä,
      4. kuinka hän meni Jumalan huoneeseen, otti näkyleivät ja söi ja antoi seuralaisilleenkin, vaikkei niitä ollut lupa syödä muiden kuin ainoastaan pappien?"
      5. Ja hän sanoi heille: "Ihmisen Poika on sapatin herra".
      6. Ja toisena sapattina hän meni synagoogaan ja opetti; ja siellä oli mies, jonka oikea käsi oli kuivettunut.
      7. Ja keksiäkseen jotakin, mistä häntä syyttäisivät, kirjanoppineet ja fariseukset pitivät häntä silmällä, parantaisiko hän sapattina.
      8. Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi miehelle, jonka käsi oli kuivettunut: "Nouse ja astu esille". Ja hän nousi ja astui esille.
      9. Niin Jeesus sanoi heille: "Minä kysyn teiltä: kumpi on luvallista sapattina: hyvääkö tehdä, vai tehdä pahaa, pelastaako henki, vai hukuttaa?"
      10. Ja hän katsoi ympärilleen heihin kaikkiin ja sanoi miehelle: "Ojenna kätesi". Mies teki niin, ja hänen kätensä tuli jälleen terveeksi.
      11. Mutta he vimmastuivat kovin ja puhelivat keskenään, mitä heidän olisi tehtävä Jeesukselle.
      12. Niin tapahtui niinä päivinä, että hän lähti vuorelle rukoilemaan; ja hän oli siellä kaiken yötä rukoillen Jumalaa.
      13. Ja päivän tultua hän kutsui tykönsä opetuslapsensa ja valitsi heistä kaksitoista, joille hän myös antoi apostolin nimen:
      14. Simonin, jolle hän myös antoi nimen Pietari, ja Andreaan, hänen veljensä, ja Jaakobin ja Johanneksen, ja Filippuksen ja Bartolomeuksen,
      15. ja Matteuksen ja Tuomaan, ja Jaakobin, Alfeuksen pojan, ja Simonin, jota kutsuttiin Kiivailijaksi,
      16. ja Juudaan, Jaakobin pojan, sekä Juudas Iskariotin, josta tuli kavaltaja.
      17. Ja hän astui alas heidän kanssaan ja seisahtui lakealle paikalle; ja siellä oli suuri joukko hänen opetuslapsiaan ja paljon kansaa kaikesta Juudeasta ja Jerusalemista ja Tyyron ja Siidonin rantamaasta. Nämä olivat saapuneet kuulemaan häntä ja parantuakseen taudeistansa.
      18. Ja myös ne, jotka olivat saastaisten henkien vaivaamia, tulivat terveiksi.
      19. Ja kaikki kansa tahtoi päästä koskettamaan häntä, koska hänestä lähti voima, joka paransi kaikki.
      20. Ja hän nosti silmänsä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaita olette te, köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta.
      21. Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
      22. Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan - Ihmisen Pojan tähden.
      23. Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille.
      24. Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne!
      25. Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!
      26. Voi teitä, kun kaikki ihmiset puhuvat teistä hyvää! Sillä niin tekivät heidän isänsä väärille profeetoille.
      27. Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,
      28. siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat.
      29. Jos joku lyö sinua poskelle, tarjoa hänelle toinenkin, ja jos joku ottaa sinulta vaipan, älä häneltä kiellä ihokastasikaan.
      30. Anna jokaiselle, joka sinulta anoo, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinun omaasi ottaa.
      31. Ja niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille.
      32. Ja jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mitä kiitosta teille siitä tulee? Rakastavathan syntisetkin niitä, jotka heitä rakastavat.
      33. Ja jos teette hyvää niille, jotka teille hyvää tekevät, mitä kiitosta teille siitä tulee? Niinhän syntisetkin tekevät.
      34. Ja jos te lainaatte niille, joilta toivotte saavanne takaisin, mitä kiitosta teille siitä tulee? Syntisetkin lainaavat syntisille saadakseen saman verran takaisin.
      35. Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.
      36. Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.
      37. Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
      38. Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin."
      39. Hän sanoi heille myös vertauksen: "Eihän sokea voi sokeaa taluttaa? Eivätkö molemmat lankea kuoppaan?
      jatkuu ...

      • sinettisormus8

        40. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi; täysin oppineena jokainen on oleva niinkuin hänen opettajansa.
        41. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
        42. Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.
        43. Sillä ei ole hyvää puuta, joka tekee huonon hedelmän, eikä taas huonoa puuta, joka tekee hyvän hedelmän;
        44. sillä jokainen puu tunnetaan hedelmästään. Eihän viikunoita koota orjantappuroista, eikä viinirypäleitä korjata orjanruusupensaasta.
        45. Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        46. Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
        47. Jokainen, joka tulee minun tyköni ja kuulee minun sanani ja tekee niiden mukaan - minä osoitan teille, kenen kaltainen hän on.
        48. Hän on miehen kaltainen, joka huonetta rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle; kun sitten tulva tuli, syöksähti virta sitä huonetta vastaan, mutta ei voinut sitä horjuttaa, sillä se oli hyvästi rakennettu.
        49. Mutta joka kuulee eikä tee, se on miehen kaltainen, joka perustusta panematta rakensi huoneensa maan pinnalle; ja virta syöksähti sitä vastaan, ja heti se sortui, ja sen huoneen kukistuminen oli suuri."


    • sinettisormus8

      459 Sua kohti, Herrani, sua kohti ain

      1. Sua kohti, Herrani, sua kohti ain, / mua vaikka ahdistaa luokses risti vain. / Kuitenkin laulunain / soi täällä matkallain: / Sua kohti, Herrani, / sua kohti aina.

      2. Kun päivä pilvinen tien synkentää, / kun tumma, raskas yö usein yllättää, / niin katseen kaipaavan taivaalle kohotan. / Sua kohti, Herrani, sua kohti ain.

      3. Suo, että näkisin tien taivaaseen, / vaikka se peittyisi vaivaan, murheeseen. / Lohduta sanalla, uskoa vahvista. / Sua kohti, Herrani, sua kohti vain.

      4. Kun taival päättynyt on päällä maan, / käyn luokse Jeesuksen riemuun ihanaan. / Ei tuska yltää voi, kirkkaana laulu soi / sun luonas, Herrani, sun luonas ain.

    • sinetti7

      Kiitos Herra, Jeesus Kristus, että tänään saamme ystäväni kanssa jättäytyä sinun läsnäoloosi ja nauttia kanssasi "SABATTIATERIAN". Anna Pyhän Hengesi olla läsnä.
      Kiitos ja Kunnia Herrallemme!
      Aamen.

    • näkymätön-ninni1

      Jotain kummallista täällä tapahtuu koko ajan! Minunkin nimimerkkini on nyt jo jonkun muun käytössä. Jos ei enää näkymätön-ninni käy niin josko näkymätön-ninni1 onnistuu? Kokeillaan!

      Siunausta kaikille viikonlopulle ja tulevalle viikolle!

      • kiitosvirsi1

        Huomasin eilen illalla että kiitosvirsi nikkini oli varattu. No nikkejä kyllä riittää.


    • Retistesw

      Sekaisin on nimimerkki kontrolli: Eilen yritin kirjoittaa tälle palstalle, niin mikään nimimerkki ei kelvannut. Tuli vain sanat: "Näitä merkkejä ei voi käyttää".
      Miten käynee tämän kanssa. Näyttää pahalta, pitääköhän meidän vaihtaa foorumia?

      • Retistesw

        Joo, Takaperin kirjoitettuna kelpasi , muuten ei.


      • Redistsew

        Vaihdetaan paremmin konrolloituun piiriin, mutta mihin ?


      • iltalehtiuskonto

    • lainkylmäkoura

      sinuun/teihinkin lopulta yltää ja joudutte linnaa joka jannu täältä!

      MitäHulluTeetProfetiaa kirjoitti:

      Tunnetko nyt itsesi viisaaksi?

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13872090/rikollinen-muistatko-koskaan-uhriasi

      Rikollinen, muistatko koskaan uhriasi?

      Uhri.kyllä.muistaa.sinut

      8.10.2015 22:31

      Rikoksella on aina joku uhrinsa. Ei ole rikosta ilman uhria.

      On rikollinen, rikos ja rikoksen uhri. Yhdessä rikostapahtumassa näitä voi olla yksi, tai useita: sekä rikollisia ja / tai uhreja. Yleensä yksi rikostapahtuma sisältää useammankin rikosnimikkeen.

      Jostain syystä, jota sinä rikollinen et ottanut huomioon, lain pitkä koura tarttui sinuun ja putkan, kuulustelun ja oikeudenkäynnin jälkeen sinä lopulta istuit Kiven sisässä, vankilassa, muiden, kaltaistesi joukossa.

      Entä rikoksesi uhri, tai uhrit? Missä hän on? Mitä hänelle tapahtui? Kuinka hän "voi"?

      Toteutuiko "oikeus"? Onko asia nyt sillä biffi?

      Jarno Sarjanen - Kiven sisässä.

      https://www.youtube.com/watch?v=Eq-fT75GBxM

      Uhri.joka.ei.kuollutkaan

      9.10.2015 16:20

      Uusi

      Sen sijaan, että te hellaririkolliset kiusaatte ja uhkailette luterilaisia ja juutalaisia intternetissä, teillä olisi ollut pitkä aika tehdä jotain tälle hepulle, mutta te ette tehneet. Olettehan itsekin, monet teistä, seksuaalirikoksista tuomittuja. Ette te omianne uhkaile. Teillä ei ole sisua kohdata muslimiraiskaajaa, mutta suomalaisia naisia ja tyttöjä, jopa "väärinuskovia" vanhuksia intternetissä te uhkailette.

      Mitä kaikkea te olette tehneet esim. Thaimaan matkoillanne, en tohdi edes arvuutella. Minkä ikäinen oli nuorin, jonka sinä herranoma raiskasit? Entä vanhin? Onko kaikki ikäluokat käyty läpi?

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1444364913895.html :

      "Vankisairaalan ylilääkäri ihmettelee raiskaajamurhaajan vapautumista: ”Riskiarvio oli toisenlainen”

      • fdgdfgdf

        pitäisköteilletoivoa

        9.10.2015 18:23

        Kuolkaa Jumalaanne ja hänen tähden, olette waste-off-time-sakkia, no-good, low-life-sakkia, teillä ei ole lupaa olla ja elää täällä maapallolla. Tuhlaatte ja kulutatte vaan kaikkien oikeamielisten olentojen paikkaa ja aikaa. Ottakaa itse yliannos sitä lääkettänne, jolla saatte nähdä Jumalankin oikeat hirmuverityöt

        MIHIN TODELLISUUDENTAJUA TARVITAAN?

        Hakeuduhoitoon

        8.10.2015 15:40

        Koska haluatte sekoilla niin etsikääpä selitystä harhoillenne linkistä.

        Tämän ryhmän häiriöihin liittyy keskeisesti todellisuudentajun ajoittainen horjuminen, toisin sanoen ulkoisen tilanteen vääristynyt / harhainen tulkinta. Keskeisinä tämän ryhmän oireina pidetään aistiharhoja ja harhaluuloja, mutta myös muita ajattelutoiminnan häiriöitä esiintyy. Myös tunnetilojen asiaankuulumattomuus tai latistuminen on yleistä tässä häiriöryhmässä. Ryhmään kuuluvat skitsofrenia, harhaluuloisuushäiriö, skitso-affektiivinen häiriö, sekä niiden lyhytkestoiset tai epätyypilliset muodot.

        Hoito

        Psykoosin hoito on haasteellista, koska potilas usein näkee ja kokee tilanteensa hyvin erilaisena kuin lähipiiri tai hoitava taho. Potilas ei välttämättä ole ympäristönsä kanssa samaa mieltä hoidontarpeestaan. Tästä syystä hoidot joudutaan joskus aloittamaan ilman potilaan yhteistyötä. Tätä kutsutaan tahdosta riippumattomaksi hoidoksi.

        Psykooseissa antipsykoottinen lääkehoito on keskeistä, ja se useimmiten tuo vointiin apua jo muutamassa päivässä, tai useimmiten ainakin muutaman viikon sisällä.

        Lue lisää...

        https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Diagnoosi-tietohaku/F20-29/Pages/default.aspx


      • hfghfghfh

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13871196/uskonnollinen-kokemus-vs-psykoottinen-harha

        Uskonnollinen kokemus vs psykoottinen harha

        bushmanni

        8.10.2015 16:15

        Päivän Hesari piti sisällään hyvän jutun, jonka voisi lukea jokainen tämän palstan aktiivi ja vähemmän aktiivikin:

        http://www.hs.fi/paivanlehti/08102015/a1444186450964

        >>> Teologi: Tämä erottaa uskonnollisen kokemuksen psykoottisesta harhasta.

        Mari Stenlund puolustaa psykiatristen potilaiden oikeutta saada hyvää hoitoa myös uskonnollisiin harhoihinsa. Muttei hinnalla millä hyvänsä. >>

        Pitäisikö tällainen luonnehdinta paikkaansa yhtenkään tuntemaanne nettipersoonaan tai jopa oikeaan ystäväänne:

        >> Psykoosiin liittyvät harhaluulot ja aistiharhat: todellisuudentaju on häiriintynyt ja joillekin maailma on suuri salaliitto. >>

        Murhailijajesuiitat? Paavi ja hänen salainen maailmanhallituksensa? Obaman väärennetty syntymätodistus? Tappavat rokotteet, joilla eliitti koettaa päästä muista eroon? Yms.

        >>> Mielisairaaloissa on hoidettu jeesuksia ja niitä, jotka luulevat kuulevansa Jumalan tai saatanan outoja komentoja.

        Stenlundin mukaan Jumalan puheen kuuleminen on joskus merkki siitä, että henkilön mieli on vakavasti järkkynyt. >>>

        Tässä tietenkin mietityttää, että miten me sitten erotamme toisistaan oikean jumalan viestin yksityishenkilölle siitä, että henkilö vain kuvittelee jonkin jumalan juttelevan hänelle?

        Esim hra Smith mormonikirkon alkuvaiheilta tai Ellen White? Psykoottisia, mielenvikaisia kahjoja, vai oikea jumala jutteli kummallekin, tai vain toiselle? Tai ei kummallekaan. Tai ei kenellekään koskaan?

        >>> "Todellisuudentulkinta on 'terveellä' tavalla uskonnollinen, jos joku yhteisö jakaa sen tai jos sen terveydelliset seuraukset eivät ole ihmisille vahingolliset", tutkija määrittelee. >>

        Tästä olen eri mieltä vaikkapa eilisen skientologia-dokumentin nähtyäni ja sisäistettyäni. Se, että joku jakaa mielenvikaiset käsityksesi, ei todellakaan ole tervettä missään muodossa.

        Minusta minkään uskonnollisen yhteisön "terveyttä" ei voida määrittää sen olemassaolon aikana, vaan vasta historia kertoo, että oliko se mielenvikainen vai tervehenkinen, niin onhan se sitten aikamoista Venäläistä rulettiä koko soppa.

        Puhumattakaan siitä, että moni mielenvikaisiin maailmanloppuihin uskova voi jokaisen pettymyksen jälkeen, joka tapahtuu siis siitä, että kun maailmanloppua ei vaan tule, alkaa suunnittelemaan sen maailmanlopun aikaistamista, jos keksii jonkin, yleensä kovin verisen keinon sen tehdä, eli että tekee jotain niin kestämättömän sairasta ja väkivaltaista, että jospa se oma jumala nyt siitä heräisi koomastaan ja palaisi tänne, kun ei muuten tunnu tulevan. Näitäkin on ollut, eli he sairaan mielen omaavat vaikkapa kauhean joukkosurman kautta koettavat saada jumalansa huomaamaan, että nyt on niin kauheat merkit ilmassa, että jospa jumala pyyhältäisi tänne takaisin tekemään kaikesta lopun ja taivasten valtakunnan elämä vihdoin alkaisi.

        Minulla on vahva käsitys vaikkapa Kansan temppelistä Guyanan viidakossa, että se oli kaikista mukanaolleista tervehenkinen yhteisö, sillä eivät kai he siinä olisi muuten mukana olleet, jos olisivat ymmärtäneet sen olevan mielenvikaisen psykopaatin johtama, käsittämättömään joukkoitsemurhaan/joukkomurhaan matkalla oleva kahjojen ja hullujen leiri.

        Tai kuten eilisessä skientologia-dokkarissa siinä mukana olleet, jopa kirkon johtotehtävissä mukana olleet kertoivat, että eivät he ymmärtäneet sen joukon mielenvikaisuutta, koska he olivat kasvaneet siihen ja heidät oli kasvatettu/aivopesty siihen täysin mukaan. Päinvastoin suuri joukko samassa harhassa eläviä vakuutti jokaisen yksilön siitä, että tämä on oikein ja tämä on järkevää.

        Suositan muuten dokkaria lämpimästi, eli tämä näin:

        http://areena.yle.fi/1-2658857

        Tuossahan on paljon myös kristittyjen lahkojen touhua mukana, eli ei saa etsiä omaa uskontoa kriittisesti käsittelevää tietoa, ei saa keskustella vääräuskoisten kanssa, meillä on Maapallon historian kannalta tärkein tehtävä jne.

        Hyvä juttu Hesarissa kuitenkin ja kannattaa lukea myös kommenttiosio, sillä siellä on monia hyviä huomioita jutun tiimoilta ja tietenkin myös vähemmän hyviä, mutta sellaista se elämä on vapaan tiedonvälityksen aikakaudella.

        MitäHulluTeetProfetiaa

        9.10.2015 18:41

        Tunnetko nyt itsesi viisaaksi? ;)


      • jgdjghdj

        http://yle.fi/uutiset/viestintaasiantuntija_a2_pakolaisiltaan_masinoitiin_trollikampanja/8360156

        Kotimaa 7.10.2015 klo 0:14 | päivitetty 7.10.2015 klo 5:25

        Viestintäasiantuntija: ”A2 Pakolaisiltaan masinoitiin trollikampanja”

        A2 Pakolaisilta herätti paljon keskustelua Twitterissä. Kaksi asiantuntijaa seurasi sosiaalista mediaa ohjelman aikana.

        Viestintäasiantuntija ja tietokirjailija Katleena Kortesuo seurasi A2 Pakolaisillan herättämää keskustelua Twitterissä Yle Uutisten pyynnöstä.

        Hän kiinnitti huomionsa lukuisiin ohjelman aikana perustettuihin rasistisiin Twitter-tileihin.

        – Mielestäni tässä on selkeästi nähtävissä masinoitu trollikampanja, Kortesuo sanoo.

        – Tästä näkee millaista on nykyään informaatiosodankäynti tai mielipiteisiin vaikuttaminen. Se on teollista tietoista toimintaa, jota ei tehdä omalla nimellä.

        Trolliarmeijan lisäksi Kortesuo kiinnitti Twitterissä huomionsa keskusteluun kyllästymisestä kertovaan sarkasmiin sekä toisille keskustelijoille suunnattuihin aggressiivisiin viesteihin.

        – Henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole mikään yllättävä asia. Silloin kun ei osata puhua asiasta, mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Rakentavat näkemykset puuttuivat

        Twitterissä keskustelua myöskin seurannut väestöpolitiikan dosentti ja Siirtolaisinstituutin johtajan tehtävästä eläköitynyt Ismo Söderling olisi toivonut sosiaalisen median puolelle enemmän rakentavia näkemyksiä ja maahanmuuttajien osallistumista keskusteluun.

        – Nythän se on tätä juupas-eikäs-väittelyä sen sijaan, että annettaisiin jokin näkemys, joka veisi keskustelua eteenpäin, Söderling sanoo.

        – Kommenteissa näkyi sama, mikä ohjelmassa ja maahanmuuttokeskustelussa ylipäätään. Lähdettiin liikkeelle heti maahanmuuttajiin liittyvistä peloista.

        Söderlingin mukaan keskustelun kärki pitäisi nyt suunnata kotouttamiseen.

        http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml

        Tutkimus väittää: Nettitrollit ovat narsistisia, häikäilemättömiä ja sadistisia

        Sunnuntai 16.2.2014 klo 15.57

        Uusi tutkimus kertoo sen, minkä moni osasi jo arvata: internetin keskustelupalstoilla rellestävät häiriköt eli trollit ovat muita narsistisempia ja häikäilemättömämpiä ihmisiä.

        Kanadalaisessa Manitoban yliopistossa tehty ja helmikuun alussa julkaistu tutkimus pyrki selvittämään suoraan, ovatko trollailuun eli keskustelupalstojen häirintään taipuvat ihmiset muita manipuloivampia, narsistisempia, psykopaattisempia ja sadistisempia.

        Tuloksia on vaikea vähätellä. Tutkimus paljasti useita yhteyksiä, välillä hyvin selviäkin, näiden ominaisuuksien ja verkkohäiritsijöiden väliltä.

        Verkkotrollit määritettiin tutkimuksessa usealla eri tavalla. Yksinkertaisin keino oli kysyä, mistä ihminen nauttii eniten verkossa: itselleen tärkeistä asioista väittelemisestä, muiden kanssa keskustelemisesta, uusien ystävien hankkimisesta, trollaamisesta vai muista asioista.

        Vain 5,6 prosenttia vastanneista sanoi pitävänsä eniten trollaamisesta. Vaihtoehdon valinneet vastaajat olivat kuitenkin selvästi muita manipuloivampia ja itsekeskeisempiä. Heidän kykynsä tuntea katumusta oli muita heikompia ja he saattoivat nauttia toisten kärsimyksestä. Tutkimukseen osallistui yhteensä 1215 ihmistiä.

        -------------------------------------------------

        niin sensuroidaan niit uutisiakin täällä taitaa täällä hyvinvointivaltioissa vaan tämä kansan pitäminen kurissa olla salakavalampaa ja kieroa täällä ei suoria pidätyksiä tehdä tosin kun joissakin maissa!

        täällä ajetaan ihmiset itsemurhaan tai suljetulle osastolle ja vahvan lääkityksen alaseksi!

        http://yle.fi/uutiset/kuubalainen_toisinajattelija_pidatettiin_kolmesti_kahden_vuorokauden_aikana/5314138

        Kuubalainen toisinajattelija pidätettiin kolmesti kahden vuorokauden aikana

        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288336880650.html

        Merkittävä toisinajattelija pidätetty Kiinassa

        MitäHulluTeetProfetiaa

        9.10.2015 18:41

        Tunnetko nyt itsesi viisaaksi? ;)


    • Redistsew

      Tästä on tullut palsta vain ateistien, Jumalan kieltäjien käyttöön.
      Mistä löytyy valvottu palsta uskoville, ilman lahkorajoja?

    • sinettisormus4

      Paavalin kirjeestä efesolaisille

      Luku 6:12

      12. Eihän meillä ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailman valtiaita vastaan, henkimaailman pahoja olentoja vastaan.

      aamen

      • sinetti8

        ... tulit sitten tuuraamaan minua, kuka sitten oletkaan, viestisi oli kyllä hyvä ja muista että Herra sinut kyllä tuntee ... ;)


      • sinetti8

        ... jotain täällä on pahasti pielessä, nimimerkit ei meinaa toimia sitten mitenkään päin, eli onko joku hurahtanut viimesen päälle vaiko palvelimissa vikaa, niin moni jo valittaa samaa??? Foorumin vaihto paikallaan jos löytyy hyvä semmoinen? Osaisiko Jarmo tehdä sellaisen, onko liian vaikeaa? Helppo ja hyvä foorumi kelpaa minulle ja mieluiten ilmainen, muttei mikään iltalehden foorumi(ei kiinnosta) jokin, mihin sopii nämä näkyni ja uneni ja muut ihmeet Herran kanssa? Löytyykö apua, tämä alkaa tuntua liian mahdottomalta täällä? ....


      • sinetti8

        ... jos mitään oleellista ja järkevää ei ilmaannu, jään ainakin tauolle ja katson mihin tilanne kehittyy....?


      • gfdgaerrgare

        minä se olen tämän kaiken takana eli "trolli" tollia/trolleja vastaan... ;)

        eikös se mee niin että "paha" pahaa vastaan? :)

        nytten päästään alottaa puhtaalta pöydältä jouduin kyllä vähän käyttää kyseenalasia keinoja mutta joo...

        toi nimihässäkkä johtuu siitä että jouduin rekkaamaan yli 40 nimimerkkiä jotta päästään puhtaalle pöydälle ja sadaan selvyyttä tähän hommaan!

        sitten muilla on loput eli joku tai jotkut muutkin on rekannut älyttömästi nimimerkkejä...

        mutta minä suljin nuo nimi merkit ikuisesti niitä ei kukan enää pysty käyttämään en minäkään...

        nytten on pakka sekoitettu ja jokainen voi ottaa itselleen uuden nimimerkin ja katsotaan mihin tämä uskonnot ja uskomukset palstat kehittyy tämän homman tein joka palstalla täällä!

        nytten on minun netti tehtävä suoritettu!

        ANTEEKSI KAIKILTA KETKÄ TÄHÄN SOTAAN JÄI JALKOIHIN!

        eli olen raamtusta henkilö tämän kaiken takan ja tarinani on tosi ja minä olen tosi en ole mikään trolli ja feikki! ;)

        " JumalanArmo40

        15.9.2015 2:19

        Tyhmintä mitä uudestisyntynyt Jeesuksen oma voisi tehdä, olisi puhuminen ja asioiden ilmoittaminen Jumalan nimissä ja esiintyminen Jumalan edustajana maan päällä.

        En ole tyhmä, joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

        En vastaa lainkaan esittämiisi kysymyksiisi, jotka koskevat Raamattua. Olet Jumalan valitsema Raamatun asiantuntija, joten mitäpä uutta minä voisin kertoa sinulle Raamatusta, poikkeuksena tietysti joku asia minkä Jumala haluaa erityisesti kertoa."

        "JumalanArmo40

        13.9.2015 22:01

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

        Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

        Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

        Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

        Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

        Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

        Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.

        "Jumalan_nimissä

        5.9.2015 5:40

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.

        "Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.

        Kokemuksesi on siksi arvokas."

        Jumalan_nimissä

        7.9.2015 2:11

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)

        Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."

        Jumalan_nimissä

        6.9.2015 20:24

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        "Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."

        "Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

        Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13

        Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !

        Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki."

        HYVÄSTI TÄNNE EN ENÄÄ IKINÄ PALAA TEHKÄÄ MITÄ LYSTÄÄTTE PALLO ON TEILLÄ! ;)

        en enää puutu uskonnot ja uskomukset palstojen toimintaa enkä muuhunkaan netti toimintaan!

        ANTEEKSI KAIKILTA VIELÄ KERRAN!


      • gfdgaerrgare

        minä se olen tämän kaiken takana eli "trolli" tollia/trolleja vastaan... ;)

        eikös se mee niin että "paha" pahaa vastaan? :)

        nytten päästään alottaa puhtaalta pöydältä jouduin kyllä vähän käyttää kyseenalasia keinoja mutta joo...

        toi nimihässäkkä johtuu siitä että jouduin rekkaamaan yli 40 nimimerkkiä jotta päästään puhtaalle pöydälle ja sadaan selvyyttä tähän hommaan!

        sitten muilla on loput eli joku tai jotkut muutkin on rekannut älyttömästi nimimerkkejä...

        mutta minä suljin nuo nimi merkit ikuisesti niitä ei kukan enää pysty käyttämään en minäkään...

        nytten on pakka sekoitettu ja jokainen voi ottaa itselleen uuden nimimerkin ja katsotaan mihin tämä uskonnot ja uskomukset palstat kehittyy tämän homman tein joka palstalla täällä!

        nytten on minun netti tehtävä suoritettu!

        ANTEEKSI KAIKILTA KETKÄ TÄHÄN SOTAAN JÄI JALKOIHIN!

        eli olen raamtusta henkilö tämän kaiken takan ja tarinani on tosi ja minä olen tosi en ole mikään trolli ja feikki! ;)

        " JumalanArmo40

        15.9.2015 2:19

        Tyhmintä mitä uudestisyntynyt Jeesuksen oma voisi tehdä, olisi puhuminen ja asioiden ilmoittaminen Jumalan nimissä ja esiintyminen Jumalan edustajana maan päällä.

        En ole tyhmä, joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

        En vastaa lainkaan esittämiisi kysymyksiisi, jotka koskevat Raamattua. Olet Jumalan valitsema Raamatun asiantuntija, joten mitäpä uutta minä voisin kertoa sinulle Raamatusta, poikkeuksena tietysti joku asia minkä Jumala haluaa erityisesti kertoa."

        "JumalanArmo40

        13.9.2015 22:01

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

        Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

        Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

        Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

        Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

        Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

        Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.

        "Jumalan_nimissä

        5.9.2015 5:40

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.

        "Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.

        Kokemuksesi on siksi arvokas."

        Jumalan_nimissä

        7.9.2015 2:11

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)

        Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."

        Jumalan_nimissä

        6.9.2015 20:24

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        "Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."

        "Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

        Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13

        Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !

        Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki."

        HYVÄSTI TÄNNE EN ENÄÄ IKINÄ PALAA TEHKÄÄ MITÄ LYSTÄÄTTE PALLO ON TEILLÄ! ;)

        en enää puutu uskonnot ja uskomukset palstojen toimintaa enkä muuhunkaan netti toimintaan!

        ANTEEKSI KAIKILTA VIELÄ KERRAN!


      • sinetti8

        ... onneksi maailmassa on muutakin kuin profetiat suomi24, pian huomaat jääneesi yksin noiden kaappaamiesi nimierkkien kanssa, Herralle voi tehdä työtä muuallakin ja poistua täältä valheeb verkosta.

        T.Sinettisormus (aito)


      • sinetti8

        Kiitoksia teille kaikille aidoille, Herran palvelijoille, meillä kyllä kenttää riittää. Herran Siunausta ja Rauhaa teille, pian näemme , Morsiammen Häissä.


      • rthgfhfg

        yksinhän minä olen ollut koko ajan luuletko että se minua haittaa?

        itsehän teen työtä muuallakin kun täällä netissä! ;)

        ei se minua haittaa jos tämmä kuolee kyllä minä pärjään mutta pärjäättekö te?

        eihän teistä oo ikinä mulle apua ollu ettekä ikinä ole ollut minun tukena aina olen yksin ollut ni onko se ihme jos taas kerran jään yksin! :)

        niin on ollut livenäkin aina olen yksin ni ei se minua haittaaa!

        mitä luulette jos olen aina ollut teidän mielestä kerettiläinen 99% "uskovien" mielestä niin luuletteko että menisimme ikinä samaan muottiin meillä on kaikki ristissä tällä hetkellä miten meidän yhteiselo edes toimisi kun uskon erillailla kun te? ;)

        tämän takia olen yksin niin livenä kun netissäkin aina joudun olemaan yksin olen siihen tottunut ni ei se minua haittaa enää olen oppinut yksin pärjäämään en tukeanne tarvitse tai kenenkään muunkan tukea nin livenä kun netissä!

        hyvästi pärjäilkää...


      • bvdbsfg

        tämä on vielä sanottava näinkö nopeasti sinäkin sinetti käännät kätesi minua vastaan ja lyöt puukon selkään ja hylkäät niin kuin muutkin!?

        minä olen auttanut teitä kaikessa ja tukenut vaikka emme usko samalla lailla ja menen samaan muottiin mutta mitä te teette te sen sijaan itse kivitätte ja kiroatte ja haukutte minut raatelette ja tuomitsette ja sitten leikitte pyhiä ja vanhurskaita vaikka omaa etuanne te ajatte ja itseänne ajattelette sehän riittää ku omalla "kuppikunnalla" menee hyvin vaikka ei mihkään kirkkoon ja lahkoon kuuluisikaan!

        kaikki muut ovat sitten saatananoita jolle on helvetin tuli varattu ja ainoana "lahkonne" olipa se sitten netissä tai ei tai seurakunnan ulkopuolella livenä tai ei niin menette taivaaseen ja oman "lahkonne" ja seurakunnan asioita te vaan ajatte ja itsenne omaa uskoa ja vanhurskautta!

        tässä nämä viestit todistuksena tästä ette edes osaa kiittää ja anteeksi pyytää!

        sinettisormus7

        27.9.2015 18:26

        ... jäin tuota vahvasti miettimään, töissä kun pitää jaksaa ja on tuo sokeritauti, mutta silti, pyydän Herralta sanomaa, jotain, sillä asia on tärkeä.....

        sinettisormus7

        27.9.2015 18:34

        Herran eteen täytyisi olla valmis, vaikka mikä olisi, uskossa eteenpäin, niinkuin Esterikin sanoi, jos TUHOUDUN niin TUHOUDUN, .... nyt rukousta Herran puoleen... onko nyt tämän aika?

        sinettisormus7

        28.9.2015 15:52

        Onneksi olkoon sinulle ja Siunausta ja Herran Rauhaa! Olen ollut rukouksessa tuosta paastosta, mutta vielä en ole saanut vahvistusta. Näen kyllä tuon kokonaisuuden, täällä ja koko maailmassa on sellainen pahuus, että sille ei saa antaa valtaa, vaan niin kuin Esteri hyökkäsi paastolla tuota pahaa vastaan, olisi ehkä minun paikkani tässä, jos en sitä tee, minun tulee ehkä lopettaa täällä, niin on vastaani hyökätty, tai sen vastaan, minkä Herra on miunulle antanut, aha on sen riistämässä pois. Mietin, tehoaisiko, minun kohdallani mehupaasto, vai onko se oltava täydellinen?Ja jos tuohon lähden, tarvitsen kaikki minua tukemaan, niinkuin Esterin palvelijatkin teki. Löytyykö heitä, rakas, ystäväni kyllä lupaili tukemisessa paastolla. Rukoillaan vielä. Torstaista iltapäivästä minulla alkaa koko viikonloppu vapaa, joten siinä olisi hyvä toteuttaa, ja KIITOS Seurailjalle, huolenpidosta, joskus vain on tehtävä uhreja Herran eteen, mutta ensin rukoillaan, mitä Hän tahtoo?

        Kommentteja.... huom. en lähde tähän kevyesti, mutta asian vakavuus on avautunut minulle....

        hyvästi ja toivottavasti taivaassa nähdään... ;)


      • gfgdfgdfd

        tämä on vielä sanottava nytten ymmärrän moosesta ja kansaa erämaassa ja minkä lainen tehtävä mooseksella oli ja ei ihme että meinasi hermot mooseksella mennä!

        jos olisimme erämaassa nytten niin olisimme melkein kaikki tuhoutunut jo aikoja sitten!?

        minä mukaan lukien!? ;)


      • gffdgfd

        tämä kaiken jo puhuin reilu 3 vuotta sitten ennen kuin lankesin mutta nytten olen tullut takaisin... ;)

        Danielissa

        Luku 11:33-35

        33. kansan oikeat opettajat neuvovat monia, mutta heitä sorretaan jonkin aikaa miekalla tulella vankeudella ja ryöstöllä.

        34. Keskellä sortoa heille suodaan peini menestys ja monet liittyvät heihin teeskennellen.

        35. näistä oikeista opettajista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi.

        Kestää näet vielä joitakin aikoja, ennen kuin on määräaika.

        tehkää parannus tuomiot tulevat..
        TheEqualizer

        8.10.2015 15:26

        22.11.2011 13:40

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10266793/tehkaa-parannus-tuomiot

        täältä näkee miten silloin tähän julistamaani sanaan suhtauduttiin ja nytten ollaan tässä hetkessä ja tilanteessa kuka kunnteli ja teki mitään?

        sitten menin vielä itsekkin lankeamaan! :( (TEIDÄN TAKIA!(

        KAIKILLE TIEDOKSI NYTTEN LOPPU LEIKIT JOKA VASTUSTAA TÄTÄ SANOMAA NI JOUTUU IHAN ITSE VASTAAMAAN HERRALLE!

        TÄSSÄ ON MONIEN HERRAN PALVELIJOIDEN TODISTUS JA VAHVISTUS KAIKELLE TÄLLE!

        MIKSI HALUATTE KIELTÄÄ TOTUUDEN JA PEITTÄÄ SEN?

        YMMÄRRÄTTEKÖ TE EDES OMIA KIRJOITUKSIANNE?

        tässä pari hyvää kirjoitusta jarmolta vaikka jarmonkin opetuksia käytän niin jarmo on minua vastaan vaikka jarmon parasta olen ajatellut vaan!

        jarmo puhuu paljon että ei saa ketään hylätä ja minut heti ensimmäisenä hylkää kun en usko tempaukseen! ;)

        23.2.2010

        Tynnyrissä kasvanut tietää kaiken vain tynnyristä... jos

        Entäpä Pyhä Henki kasvattajana? Tekeekö Pyhä Henki kasvatuksesta täydellisen?

        Jos kasvat tynnyrissä, näet siellä korkeintaan reiän maailmaan, jossa näkyy niitä ulkopuolisia, joita sinun tynnyrisi ympäristössä jossa tynnyrisi ympäristöä hallitseva salli sillä olevan. Älä siis luule että näit tynnyrin ulkopuolelle. Näit vain sen, mitä tynnyrisi ulkopuolella olevilla vaikutteilla sinun annettiin nähdä.

        Tällaisella ihmisellä ei ole lähtökohtaa mihinkään avoimeen ympäristöön. Vai mitä? Päinvastoin, heitä on syntymästä asti manipuloitu kaikkeen mitä tynnyrin ulkopuolisen tilan hallitsija on itse sallinut tai päättänyt antavan aktiviteetteina huomioksi

        tynnyrin asukkaalle. Hurjaa, eikös vaan? Näitä ihmisiä kutsutaan pakanoiksi!

        Jumala on ihme ja Jeesuksen Kristuksen kuolema ristillä teki ihmeestä konkreettisen viisauden. Me olemme kaikki päässeet tynnyrin ulkopuolelle ja eikä se mitään, vaan tynnyrin sisälle pääsi Henki, Pyhä Henki. Mekin olemme vain pakanoita.

        Jumalan paimenelle, Jeesukselle Kristukselle erityisen tärkeää löytää nämä tynnyrit :D

        Sanotaan kaikki yhdessä AAMEN! JA YLISTETÄÄN JUMALAA, HALLELUJA JEESUS KRISTUS!


      • dsfdsfsdfds

        9.12.2007

        Vangitun sorsan tarina

        Erämaamökissä, ”taukotuvassa” on monta päivää kiipelissä ollut sorsa, nälissään ja janoissaan. Tulet sinne ja avaat oven ja yllätykseksesi se lennähtää nenäsi edestä kiivaasti pois. Sorsa oli hetken iloinen ja onnellinen vapaudestaan, mutta tiesi silti pian, että nyt olisi heti etsittävä ruokaa hengissä pysymiseksi. Ruuan etsinnässä sorsaa oli kumminkin joku jo ehtinyt opettaa, eli äitisorsa. Niinpä sorsa tiesi mistä ruokaa saisi, eikä siis kuolisi heti vapaaksi päästyään, niinkuin nuori sorsa olisi tehnyt. Nuori kokematon sorsanpoikanen olisi kuollut, koska kukaan ei olisi sille ehtinyt opettaa ruuanetsintätaitoja. Niinpä tämä sorsa meni oikeille ruokapaikoille, josta sai kunnollista ruokaa ja sorsa tuli kylläiseksi, jonka jälkeen se lensi erämaalampeen uimaan, jossa kolme kaunista joutsenta olivat tovin jo onnellisena uiskennelleet

        Entäpä se toinen tarina samasta sorsasta, eli jospa sorsa olisikin ollut vasta poikanen. Jos olisit päästänyt sorsan lentoon, etkä olisi välittänyt siitä, se olisi todennäköisesti kuollut. Niinpä menitkin oven eteen, etkä päästänytkään sorsaa karkuun, joka tietysti tyhmänä pelkäsi sinua ja yritti kaikin keinoin paeta sinulta. Moneen kertaan jopa kyllästyit sorsaan, joka ei antanut itseään kiinni, vaan juoksi pitkin tuvan lattiaa. Jossain vaiheessa ajattelit, että olkoon tyhmä sorsa, jos haluat kuolla, niin mene ja kuole sitten. Mutta etpä tehnytkään niin, koska tunsit tuota rumaa sorsaa kohtaan jotain sydämessäsi ja halusit sen kuitenkin pelastaa. Sait sen ajettua nurkkaan, vaikka se pyristeli kovasti vastaan. Lopulta kun yritit syöttää sorsaa, se sylki ja rimpuili mutta et hellittänyt, koska sorsa ei tajunnut, että sen henki oli sinun kärsivällisyytesi varassa. Sinä tiesit senkin, että sorsa ei tiennyt ja siksi sait voimaa jaksaa yrittää. Sorsa kiivastuksissaan jopa purikin sinua moneen kertaan todella kipeästi mutta et hellittänyt, etkä antanut periksi. Sotkit jopa omat vaatteesikin sorsan sylkiessä ja ulostaessa päällesi. Sorsa ei edes vettä juonut ja meni sitten lopulta heikkoon kuntoon.

        Vasta kun sorsan voimat heikkenivät, sen itsetunto ja puolustuskyky väheni, kykenit sorsaa jo hiukan ruokkimaan. Se joi lopulta vähän vettä, lähes viimeisillä voimillaan ja siitä hieman virkosi. Vihdoin kun sorsa ymmärsi, ettei sen henkeä uhattu, se rauhoittui ja alkoi ottaa itsekin ruokaa. Ruoka oli aluksi pelkkää maitovelliä, mutta vähän myöhemmin jo leipäpaloja, jyviä ja pähkinöitäkin. Niinpä lopulta sorsa kasvoi ja voimistui, niinpä aloit opettaa sitä, mistä ruokaa saisi ja miten. Kun sorsasta kasvoi aikuinen, se lensi lampeen, jossa sen rakkaat sukulaiset jo odottivat sitä. Siellä sorsa oppi heiltä lisää ruuanhankintakeinoja ja sukulaiset olivat onnellisia jälleennäkemisestä.


      • dgsgsfvsf

        7.5.2009 Asenne uskovien kesken

        Mitä me maailman uskovaiset ihmiset haluaisimme olla? Me haluaisimme olla viisaita. Me kehumme, että meillä on Jumalan antama viisauden armonlahja. Me haluamme olla rikkaita ja kun sitä saamme, me kehuskelemme rikastuneemme Jumalan siunauksista, koska olemme täyttäneet hänen tahdon. Sitten me haluamme olla kauniita ja me kehumme että koska meidän elämäntapamme teki meistä kauniita, koska me elimme Jumalan ohjeiden mukaan terveellisesti ja pidimme lepopäivän. Mitä me siis olemme? Itsekeskeisiä lihan himoissa, silmämme pyyntöä ja korvamme halun mukaan meneviä lihanhimoissamme kieriskeleviä säälittäviä ihmisiä. Meitä kutsutaan aikuisiksi, koska aikuiset ovat sellaisia, jotka tavoittelevat kaiken tästä maailmasta.

        Sen sijaan, meillä on uskomaton vertaus, joka ei ole edes vertaus, vaan meidän mallimme elävässä elämässä. Olkaamme lapsia.
        Kun Jeesus kutsui lapsen luoksensa, hän joutui torumaan opetuslapsiaan, koska opetuslapset eivät halunneet lasten tulevan häiritsemään heidän suurta mestariaan. Opetuslapset olivat siinä luulossa, että Jeesus piti heitä ja muita aikuisia tärkeimpinä ja ettei lapset olisi Jeesukselle niin tärkeitä. Lapsethan häiritsivät leikeillään ja touhuillaan aina aikuisten toimintoja. juutalaisessa kulttuurissa vaimot olivat alamaisia ja lapset heidän vastuulla ja lapset olivat sitten lopulta kaikkein alamaisimmassa asemassa. Tällainen oli käytäntö vanhassa juutalaisuudessa. Jeesuksen tapa toimia, oli tietysti Taivastenvaltakunnan tapa, joten se joka itsensä ylentää, se alennetaan ja päin vastoin, joten vaimot ja lapset olivat Jeesukselle tärkeimpiä asioita. Sen sijaan julistaminen ja vastuunkanto oli miesten työtä ja siksi Jeesuksella oli 12 opetuslasta, eikä yhtään opetustyttölasta.

        Luukas 10:6-16 Mutta luomakunnan alusta Jumala 'on luonut heidät mieheksi ja naiseksi. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa. Ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.' Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako." Ja heidän mentyään huoneeseen opetuslapset
        taas kysyivät häneltä tätä asiaa. Ja hän sanoi heille: "Joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, se tekee huorin häntä vastaan. Ja jos vaimo hylkää miehensä ja menee naimisiin toisen kanssa, niin hän tekee huorin." Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia. Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle." Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä.

        Voi kuinka vaikeaa on kristittynä ihmisenä itseään kutsuvan sanoa, että olen lapsonen vain Herran kämmenellä. Voi kuinka viisaita ihmisiä on kaikki kirkot täynnä, heidän johtokuntineen, kirkkohallituksineen ja kaiken maailman toimikuntineen. Hyviä asioita moni on, en minä sitä, vaan sitä, kuinka sitä tuodaan esille ja ne ihmiset, jotka istuvat päättäjinä, ovat aina saatanan paulojen kanssa ansassa langeta ylpeyteen, aikuisuuteen.

        Tässä maailmassa lapseus ei vain toteudu koskaan, vaikka kuinka monta kertaa yrittäisi nöyryyttä kertoa ja sitä opettaa. Aina on joku sanomassa, "älä ole lapsellinen" ja antaa aikuisen näkökulman. Tämä koko aikuinen/lapsi dilemma on paradoksi, koska jos olet lapsi, sinua huijataan, jos olet aikuinen sinua ei ehkä voi huijata, mutta olet sitten aikuinen. Kumman tien valitset, haluatko säilyttää lapseutesi ja taivastenvaltakunnan avaimen, vai muututko aikuiseksi, joka osaa puolustautua tässä maailmassa ja antaa potut pottuina.

        Asenteemme uskovana ihmisenä ei ole siis mikään itsestään selvyys. Mieti itse.

        NÄMÄ ON VIIMESET SANAT TÄNNE!

        hyvästi ja toivottavasti kestätte vahvana loppuun asti! ;)


      • gfhfghfgg

        itse olen sitä mieltä ja että näin tulee käymään olemme niin syvällä suossa tällä hetkellä että ei ole muuta mahdollisuutta enää nousta tästä suosta! ;)

        Jokin aika sitten löysin kirkkoherra Oiva Sallin profetian. Sen sanoma on hätkähdyttävä:

        Kotonamme Kemiössä olimme vaimoni kanssa rukouksessa 18.5.1993 kello 10 ja koimme kielillä puhumisen ja kielten selityksen kautta Pyhässä Hengessä: Koska Suomen ylimmät päättäjät ovat hyljänneet Jumalan ja hänen ensimmäisen käskynsä, kansa on heidän johdollaan palvellut muita jumalia. Kansan ja johtajien synnit nousevat Jumalan maljoihin ja ellei kansa ja johtajat rukoile ja tee parannusta synneistä todella, Jumala tulee rankaisemaan hyvin syvän talousromahduksen kautta. Silloin Jumala myös vaihtaa kansan johtajat, ja ellei vielä senkään jälkeen löydy parannus- ja rukousnöyrtymistä, tulevat Venäjän sotilaat ja toteuttavat Jumalan rangaistuksen koko maalle ja kansalle.

        NÄIN TULEE KÄYMÄÄN JOHAN ME NÄEMME SEN TÄLLÄ PALSTALLAKIN MISSÄ TILASSA ME USKOVINA OLEMME JOS ME OLEMME TÄMMÖSIÄ NIIN MITÄ SITTEN USKOSTAOSATTOMAT!

        TÄMÄ PALSTAHAN TÄMÄN TODISTAA ETTÄ EI OLE ENÄÄ MUUTA MAHDOLLISUUSTTA!


      • fdgdfgdfdsfg

        tämä on vielä laitettava tämä on antanut minulle voimaa jaksaa vaikka olen ollut yksin! ;)

        ehkä tää antaa muillekkin... :)

        tämä on muuten mimun avaa ketju reilu 3 vuotta sitten!

        David Wilkersonin

        Viimeinen Blogi

        25.8.2011 23:03

        tämä on lainaus veijosen sivulta

        "April 30, 2011 Huhtikuun 30. 2011

        KUN KAIKKI KEINOT PETTÄVÄT

        Uskominen silloin, kun kaikki näyttää olevan mennyttä, miellyttää Jumalaa kaikkein eniten. Jeesus sanoi Tuomakselle: "Sen tähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"(Joh.20:29).

        Siunattuja ne, jotka uskovat silloin, kun rukousvastauksista ei ole tietoakaan. He luottavat toivoon, kun kaikki keinot pettävät.

        Joku on ehkä joutunut toivottomaan paikkaan. Toivo on lopussa, kaikki keinot käytetty. Joku läheinen tietää kuolevansa pian, eivätkä lääkärit anna enää toivoa. Kuolema näyttää tulevan vääjäämättä. Toivo on poissa. Ihmettä, jota on rukoiltu, ei näytä tapahtuvan.

        Silloin juuri saatanan voimat hyökkäävät mieleesi pelolla ja vihalla. Mielesi täyttyy hämmentävistä kysymyksistä: "Missä on Jumalasi? Sinä rukoilit, kunnes kyyneleet loppuivat. Sinä paastosit. Sinä turvasit lupauksiin. Sinä luotit."

        Jumalaa pilkkaavia ajatuksia nousee mieleesi: "Rukous petti. Usko petti. Älä hylkää Jumalaa, mutta lopeta häneen luottaminen. Se ei kannata!"

        Mieleesi on ujutettu jopa epäilyjä Jumalaa olemassa olosta. Näitä välineitä saatana on käyttänyt kautta aikojen. Demonit ovat näin hyökänneet kaikkien aikojen hurskaimpia miehiä ja naisia vastaan.

        Niille, jotka vaeltavat juuri nyt kuoleman laaksojen ja varjojen läpi, kuuluu tämä sana: "Itku jatkuu läpi pimeyden ja hirveiden öiden. Siinä pimeydessä kuulet pian Isän kuiskauksen: "Minä olen kanssasi. En voi kertoa sinulle juuri nyt, miksi käyt läpi näitä asioita, mutta jonain päivänä kaikki selviää. Näet sitten, että se kaikki oli osa suunnitelmaani. Se ei ollut vahinko, eikä se ollut sinun epäonnistumisesi tulosta. Pysy lujana. Anna minun syleillä sinua kivun hetkinä."

        Rakkaani, Jumala on aina toiminut ainoastaan hyvyytensä ja rakkautensa tähden. Kun kaikki näyttää olevan lopussa, hänen rakkautensa voittaa. Pidä lujasti kiinni uskostasi. Pidä kiinni hänen Sanastaan. Täällä maailmassa ei ole muuta toivoa."

        tähän pitää sanoa että en kyllä ole kari mutta no kun täällä kaikki tietää jarmon niin minäkin olen valmis astumaan omalla nimellä esiin ja seisomaan sanojeni takana ja on aika ainakin jarmon tietää nimeni kun tiedän kaiken jarmosta mutta jarmo ei tiedä mitään kaikki jotka omaa sivua pitävät niin nytten on aika paljastaa itseni! ;)

        eli olen juho tuuli asun urajärvellä lahesta 25km tervetuloa mestaamat mut kaiken tämän jälkeen jos siltä tuntuu!

        tarkka osote on urajärvenraitti 32, 17150 urajärvi...

        kukapa teistä nimetteömistä uskaltaa astua esiin ja ottaa vastuun sanoistaan ja teoistaat ja esittäytyä? :)

        sinetti7

        9.10.2015 8:33

        Rukoilin vielä että Hän avaisi minulle tätä tilannetta ja koko yön näin unta siitä, että täytyy elää Hänen totuudessaan, Sanansa totuuden mukaan ja eräässä kohtaa unta kuulin äänen kysyvän:

        - " Oletko kuulolla Kari?"

        En tiedä liittyykö tämä tähän mitenkään, mutta se kuului niin irtonaisena tuohon uneen, että se oli kuin tiedon sanat unen keskellä. Mutta, ehkä joku voi tiedostaa tämän omalle kohdalleen, minä en tunne teistä yhtäkään, mutta Herra tuntee ... tässä siis noita ajatuksia joita eilen minulle vuodatettiin, ottakoon vastaan ne, jotka tietää tämän itseään koskettavan ja astu Herran eteen, älä minun, sillä minulla ei ole mitään antaa, mutta Jeesuksella, Herrallamme on.

        Siunausta ja Herran Rauhaa, eläkää totuudessa ja ilolla Herran, Jeesuksen Kristuksen läsnäolossa.

        Aamen.


      • dsgdafgdf

      • gdfgdfgfgf

        nytten katotaa kuka teistä on mies ja kuka mikki hiiri!

        minun mielestä ne on NÖSSÖJÄ jotka ei uskalla kirjotaa omalla naamallaan ja nimellään nytten tiedätte kuka olen ja SEISON 100% sanojeni takaka nytten tiedätte missä asun ja nimeni TEKKÄÄ SAMA PERÄSSÄ JOS USKALLETTE! ;)


      • fhfdfdgdfg

        kuka teistä uskaltaa nytten tulla haukkumaan minua mielisairaaksi, skitsoferinoksi ja sitä että ota lääke jne....

        onhan se teidän helppo huudella mutta uskallatteko te nytten tulla sanomaan saman jou täällä on minua 44 päivää jo sanonut mieleisairaaksi ja haukkunut ja mustamaalannut minua!

        TULE NYTTEN ESILLE TAI NE HENKILÖT ESILLE KETKÄ TÄÄLLÄ HAUKKUU TOISIA MIELISAIRAIKSI!

        VAI LAITATTEKO PÄÄNNE PUSKAAN TOSIPAIKAN TULLEN ENTÄ ATEISTI PILKAAJAT VOISITTE TEKIN TULLA NAAMALLANNE JA NIMELLÄNNE ESITTÄYTYMÄÄN NYTTEN TEHDÄÄN TÄLLE LEIKILLE LOPPU! ;)

        jos tarvii ni lähetää sitten oikeuteen ja tehdään tästä poliisi asia!


      • hfghfg

        oletteko tehnyt pienen virhe arvion minusta ettekö uskoneet että kaiken takan on aito henkilö?

        7 vuotta olette minua pilkanneet ja nytten ette uskalla ottaa edes vastuuta teoistanne!

        se on netissä helppo huudella ja pilkata tosin kun livenä mutta nytten joudutte vastuuseen teoistanne ja tää ei nytten liity mitenkään profetioihin ja "uskoo" vaan maallisiin juttuihin pilkkaamisesta, mustamaalamisesta ja kunnian luokkaamisesta!

        kerron kenellä on tästä puhtaat paperit tällä hetkellä jarmo, piho, veijonen, sinetti...

        täällä suomi 24:sella kun muut on nimettömänä niin niin näitten kohalta asia ei ole selvä! ennen kuin tulee esittäytymään!

        ihmettelenpä jos vielä maijaliisakin pyörii täällä mutta miksi et uskalla kirjoitaa kasvoillasi ja nimelläsi enää? sinultakin on tästä asiasta puhtaat paperit kyllä...

        mutta haluaisin nämä nimettömät esille ketkä täällä herjaavat ottakaa nytten vastuu teoistanne! ÄLKÄÄKÄ TYÖNTÄKÖ PÄÄTÄNNE PUSKAAN!

        pelastussanomasta yksi juttu viel...

        23.6.2008

        Suomi24 sivustolla vihataan ja pilkataan

        En taida viitsiä enää käydä tuolla Suomi24 sivuilla, kuin katsomassa joskus, mistä puhutaan. Olen kirjoitellut siellä jonkin verran ja yrittänyt tasoittaa tietä lähimmäisen kunnioitukseen ja Rakkauteen, varoittaa pilkkaamasta ja panettelemasta lähimmäistä, varsinkin jos tämä profetoi. Sieltä yksi kymmenestä on hyväntahtoinen ihminen ja yhdeksällä heistä löytyy yksinoikeus armahdukseen, uskoon ja oikeaan teologiseen oppiin. Ihmiset perustelevat omaa näkemystään nettiraamatusta kopioimalla jakeita, jossa lukee jotain aiheesta, mutta ei kokonaisuutta. Sitten nämä vetoavat jakeeseen Jumalan sanana, aivan samalla tavalla kuin tekivät aikanaan sovinistit uskovalle vaimolleen, sanoen "sinun kuuluu olla minulle alamainen, sehän lukee Raamatussa". Eikä vaimo voi sanoa siihen yhtään mitään, koska sehän tosiaan lukee Raamatussa niin.

        Jeesuksen Kristuksen Rakkauden käsky puolestaan on täysin päinvastainen, eikä alamaisuus ole alamaisen hallintaa, koska Raamattu käskee kaikkien olemaan toisilleen alamaiset. Yritin eräälle oikaista ymmärrystä lähimmäisen panettelusta ja tuomitsemasta toisen uskonelämää, sanomalla että oletko asettunut Kristuksen yläpuolelle, joka ratsasti aasilla ja pesi jalkani? Kristuksen yläpuolelle on helppo itsensä sijoittaa, mutta Hänen alapuolelleen aika mahdotonta.

        Kyllä tuolla Suomi24 sivustolla Herraa paljon ylistetään, mutta liian monesti omin käsin tehdyn uskon ja egon kautta.

        Osa Suomi24 sivuston kävijöistä pilkkaa jumalattomuuttaan, mutta nyt en puhunutkaan heistä, vaan tien oheen kylvetystä siemenestä, jolla on jumalisuuden ulkokuori mutta kieltävät sen voiman. Tämä ihmisjoukko on valtavan suuri. He tietävät kaiken, osaavat kaiken ja osaavat ennen kaikkea nöyryyttää lähimmäistä, käskemällä tätä nöyrtymään, koska tämä on selvästi eksynyt kerettiläinen ja hän itse tietää kyllä kaiken ja ilmeisesti osaa näyttää tienkin taivaaseen tälle eksyneelle poloiselle. Olemme kummallisessa maailmantilanteessa, jossa kristitytkin ovat kääntyneet kulkemaan väärään suuntaan, tai vähän niinkuin selkä edellä, jossa he yksin ovat tuomareina ja maailman valoina. Lähimmäinen on joka suhteessa ja poikkeuksetta eksynyt lammas.


    • tiimorautiainenn

      Timo Rautiainen Samarialainen

      Kauan sitten tai kauemmin kerjäläisen tapasin

      Kuin koira apua anoi

      Silloin nousi mieleeni yltäkylläinen kotini

      HYVÄ PUOLI minussa sanoi

      "Vaikka jakaisit kaikkesi, päästäisit hänet pöytääsi,

      silti sinulle kylliksi jää"

      Muistan viime sanansa: "En voi mitään korvata,

      mutta taivas kaiken HYVITTÄÄ"

      Niin paikalta PAKENIN rakkaitten luo

      En kerjäläisiä sentään kotiini tuo

      Ja onneni käsitin näin miettien

      LAUPIAS olen vaan en samarialainen

      Monta vuotta MYÖHEMMIN kuolinvuoteella makasin

      kun kolme enkeliä näin

      Uskoin vielä taivaisiin minut sinne JOHDETTIIN

      missä kaikki kaikki kääntyy nurinpäin

      Kuin koira nyt vaellan HELVETISSÄIN

      Pimeästä kuljen pimeään päin

      Ja tie MURTAA käärmeen muistuttaen

      "Sinä et ole mikään samarialainen"

    • sinetti8

      Kuljeta ja johda
      Juha Tapio
      Help us translate these lyrics

      Be the first to translate these lyrics in your language.
      Translate lyrics
      Pieni on äänemme, Herra
      hiljainen huutommekin
      puoleesi käännymme
      silmin, suin mykistyvin
      emme tiedä voimas määrää
      salaisuus suuruutes on
      kasvata lapseesi luottamus loppumaton

      Kuljeta ja johda
      tähtenä nyt hohda
      ilta kun saapuu
      ja matkamies hämärään jää

      kätemme vahvista työhön
      tueksi toivottoman
      viitaksi laumastaan eksyneen harhailijan
      mieliimme rohkeutta anna
      katsoa myrksyä päin
      eteenpäin astua edessä myös käskijäin

      kertosäe

      sinuun me turvaamme, Herra
      luoksesi kaipuumme käy
      vielä kun kotia kaukana täällä ei näy
      kuule siis pyyntömme pieni
      laulumme tää hentoinen
      puoleesi käännymme yhdessä näin rukoillen

    • 7sinettisormus

      21 "Sano Juudan käskynhaltijalle Serubbabelille näin:

      -- Minä järisytän taivaan ja maan.
      22 Minä kaadan kuninkaitten valtaistuimet
      ja hävitän maailman mahtavat valtakunnat.
      Minä työnnän kumoon sotavaunut,
      niin että hevoset kaatuvat
      ja ajajat syöksyvät toinen toisensa miekkaan.
      23 Näin sanoo Herra Sebaot: -- Serubbabel, Sealtielin poika, minun palvelijani, sinulle sanoo Herra: Tuona päivänä sinusta tulee minun uskottuni, minä teen sinusta sinettisormukseni. Sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

    • Westsider77

      Kiitos Sinetti sisareni kirjoituksistasi. Siunattua alkavaa viikkoa teille kaikille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe