Auer ei huutanut KUOLE !

MuM.S-A

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100820487395_uu.shtml

Olen itse muodollisesti pätevämpi ja ollut koko ammattiuran ihmisäänen kanssa tekemisissä TOISIN kuin sotilassoittokunnan vetäjä Raine Ampuja.

Totean ykskantaan, että tämän "Kuole" -sanan huutaa nuori tyttö, ei aikuinen nainen.

Kysykääpä huviksenne klassisen puolen ammattilaulajilta ja opettajilta !

8

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirkkovene

Tapaus Auer on kammottava farssi, jolla Suomen oikeuslaitos on vajonnut pohjoiskorealaiselle tasolle.

• ja.syötykin

Eiköhän tuo puuro ole jo keitetty.

• Höpöhöpö, kuulet väärin.

• MuM.S-A

Mars solfatunnille mies ! Korvat voivat kehittyä vielä vanhemmallakin iällä.

Älä muuten vaan ala täällä höpöttämään niistä emännistäsi joista mesoat toisella palstalla !

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013100417569318_uu.shtml

"Auer arveli, että hän saattoi huutaa "älä kuole", mutta ei kuitenkaan ole varma mitä huusi..."

Myös oman äänensä Anneli Auer laittoi kyseenalaiseksi jo syksyllä 2009 jotenkin niin, että "tuntuu hyvin pelottavalta, jos tuo on minun äänellä sanottu".

Auer kyseenalaisti äänensä täysin syystä.

Sana "Kuole!" kohdassa 2:03 ei ehdottomasti ole sanottu Auerin äänellä vaan sen sanoo nuori tyttö. Pienikokoinen kurkku, jossa ei ole täysikasvuisen syvyyttä, laajuutta ja resonanssia.

Tampereen Yliopiston litteraatiossa tätä sanaa "Kuole" ei ole ollenkaan:

http://niinaberg.com/2015/09/16/hatapuhelu-tampereen-yliopiston-analyysi/

"Kuole" -sanan tilalla siinä on tyttären sanoma "Ketä siellä on?". Tätä lausetta ei ole lainkaan netissä kiertävässä versiossa eikä litteraatioista päätellen myöskään viranomaisten versiossa.

Kumpi tallenteista on aito? TAY:n kuuntelema versio vai netissä kiertävä versio?

(Huom: Tytär huutaa myöhemmin kohdassa 2:20: "Iskä, älä kuole!")

• Mene itse vain solftatunneille, ethän saa mitään selvää niistäkään sanoista, joiden yhteydessä "emäntä" kuuluu. Vikaa sinulla on kuulosi lisäksi myös korviesi välissä, sen todistaa jo tuo sinun ainainen copypaste intoilusi.
        Minä kuulen vallan erinomaisesti ne sanat sieltä, ihan yhtä selvästi kuin joku tulisi ja sanoisi päivää minulle. Ymmärrätkö? Tuskin. Siihen ei mitään solftatunteja tarvita.
        Tallenteelta kuuluu muutakin kiroilua ulkopuoliselta kuin "(v)ittu", sieltä kuuluu erittäin vaimeasti "jumalauta, saatana" ja myös "sinä se(n) aloitit".

• miulon

cisukin laulaa ============ kipu korvaa ystävän..... onko Auerilla ystäviä... entä Joutslahdella,,?????????

• sävellysmesstari

Eikös se laula, että Kisu korvaa ystävän? Näin minä olen asian ymmärtänyt ja luulen lisäksi, että se on tshisu eikä mikään kisu. Cisu lausutaan sisu.

• Huusimitähuusi

Suomalaiseen lauserakenteeseen ei käskynä sanottu "kuole" oikein sovi yksistään. Vielä vähemmän lapsen sanomana. Todellakin paremmin sopii sanonta "älä kuole".

Ottakoon kapellimestarit jms. asiasta selvää. Käytettäköön myös muita instrumentteja, kuten ennustajia ja selvännäkijöitä, ellei peräti ufoja avuksi, niin ei tule väärinkäsityksiä. On ne isompienkin maiden poliisit käyttäneet apuna vaikka minkälaista huuhaata. En tosin tiedä, onko sellaisista ollut mitään apua ikinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      65
      1633
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1622
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1221
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe