Hienoa että Helsinki tuo 2000 ihmisen kylään 500 turvapaikanhakijaa.
Nurmijärvenkunta tekee muutenkin yli 4 miljoonan alijäämäisentuloksen. Nyt saa ottaa lisää lainaa, että pystyy näille tulokkaille rakentamaan lain vaatimat tilat koulunkäyntiin Röykästä kun ei niitä ennestään löydy ja kuntalaisetmaksaa.
Röykkään 500 turvapaikanhakijaa
12
144
Vastaukset
- Erkkiiii
Tuollainen äkkipikainen ja negativiinen asenne on valitettavan yleinen nyky Suomessa. Todellisuudessa näistä lapsista ja heidän vanhemmista kasvaa hyvinvointimme ylläpitäjiä ja uudenlaisen Suomen selkärankoja.
- Tutkimukset
Saattaa tuo hyvinvointi jäädä aika vähiin, jos se jää näiden pakolaisten harteille, kun heistä tulee käymään töissä jopa 10% vaikka kuinka positiivisesti sitä katsoisi.
- pekkamehmet
Viimeisen 25 vuoden aikana,suomi ei ole onnistunut kotouttamaan huomattavasti pienempää määrää. Miksi siis nyt onnistuisi? Joka neljäs röykkäläinen on nykyään mamu.
- Voivoitaas
Miksi aloittajan pitää aloittaa uusi keskustelu. Taitaa olla jo kymmenen keskustelua aiheesta. Ehkä aloittajalla ei järkee...
- Voijalämmin
Eikä sulla laskutaitoa.
- 435544553533
Voijalämmin kirjoitti:
Eikä sulla laskutaitoa.
On sitäkin. No asiaa puhut:
- KIEKIE
Ei Suomessa tuollaista tapahdu. Nämä ovat ihan tavallisia kansalaisia Luona Oy:n edustajien mukaan.
Ruotsissa raiskautilastot voittavat jo Intian vastaavat ja siellä on 55 no-go-zonea, jonne poliisikaan ei uskalla mennä. Norjassa 10% naisista on tullut raiskatuksi, ja lähes kaikki ovat muslimien tekosia. Näistä on olemassa viranomaistietoa. - nääs
Maahantunkeutujista vajaa 10% tulee työn takia, muut hyvinvoiviksi eläteiksi!
- Röykkäläinen
Aivan tavallisia perheenisiä ja -äitejä ovat. Ja lapsetkin suloisia.
Saisivat jäädä meidän kylälle, mutta Röykän sairaala on vain tilapäinen hätämajoitusyksikkö.- Uskookenjaksaa
Ai yhtä tilapäinen kuin Klaukkalan matkahuolto ?
- Aamun_kiuru_kirkkaudessa
Nuorukaiset ovat hiljenevän kylän toivo, lupaus paremmasta huomisesta ja rikkaammasta tulevaisuudesta.
- Sitähänminäkin
Toi on varmaan ironiaa.... heh...
Tosi hyvä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279