Röykkään 500 turvapaikanhakijaa

Onko_järkeä

Hienoa että Helsinki tuo 2000 ihmisen kylään 500 turvapaikanhakijaa.
Nurmijärvenkunta tekee muutenkin yli 4 miljoonan alijäämäisentuloksen. Nyt saa ottaa lisää lainaa, että pystyy näille tulokkaille rakentamaan lain vaatimat tilat koulunkäyntiin Röykästä kun ei niitä ennestään löydy ja kuntalaisetmaksaa.

12

218

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkiiii

Tuollainen äkkipikainen ja negativiinen asenne on valitettavan yleinen nyky Suomessa. Todellisuudessa näistä lapsista ja heidän vanhemmista kasvaa hyvinvointimme ylläpitäjiä ja uudenlaisen Suomen selkärankoja.

• Tutkimukset

Saattaa tuo hyvinvointi jäädä aika vähiin, jos se jää näiden pakolaisten harteille, kun heistä tulee käymään töissä jopa 10% vaikka kuinka positiivisesti sitä katsoisi.

• pekkamehmet

Viimeisen 25 vuoden aikana,suomi ei ole onnistunut kotouttamaan huomattavasti pienempää määrää. Miksi siis nyt onnistuisi? Joka neljäs röykkäläinen on nykyään mamu.

• Voivoitaas

Miksi aloittajan pitää aloittaa uusi keskustelu. Taitaa olla jo kymmenen keskustelua aiheesta. Ehkä aloittajalla ei järkee...

• Voijalämmin

Eikä sulla laskutaitoa.

• 435544553533
        Voijalämmin kirjoitti:

Eikä sulla laskutaitoa.

On sitäkin. No asiaa puhut:

• KIEKIE

Ei Suomessa tuollaista tapahdu. Nämä ovat ihan tavallisia kansalaisia Luona Oy:n edustajien mukaan.

Ruotsissa raiskautilastot voittavat jo Intian vastaavat ja siellä on 55 no-go-zonea, jonne poliisikaan ei uskalla mennä. Norjassa 10% naisista on tullut raiskatuksi, ja lähes kaikki ovat muslimien tekosia. Näistä on olemassa viranomaistietoa.

• nääs

Maahantunkeutujista vajaa 10% tulee työn takia, muut hyvinvoiviksi eläteiksi!

• Röykkäläinen

Aivan tavallisia perheenisiä ja -äitejä ovat. Ja lapsetkin suloisia.

Saisivat jäädä meidän kylälle, mutta Röykän sairaala on vain tilapäinen hätämajoitusyksikkö.

• Uskookenjaksaa

Ai yhtä tilapäinen kuin Klaukkalan matkahuolto ?

• Aamun_kiuru_kirkkaudessa

Nuorukaiset ovat hiljenevän kylän toivo, lupaus paremmasta huomisesta ja rikkaammasta tulevaisuudesta.

• Sitähänminäkin

Toi on varmaan ironiaa.... heh...
        Tosi hyvä !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe