Hienoa että Helsinki tuo 2000 ihmisen kylään 500 turvapaikanhakijaa.
Nurmijärvenkunta tekee muutenkin yli 4 miljoonan alijäämäisentuloksen. Nyt saa ottaa lisää lainaa, että pystyy näille tulokkaille rakentamaan lain vaatimat tilat koulunkäyntiin Röykästä kun ei niitä ennestään löydy ja kuntalaisetmaksaa.
Röykkään 500 turvapaikanhakijaa
12
199
Vastaukset
- Erkkiiii
Tuollainen äkkipikainen ja negativiinen asenne on valitettavan yleinen nyky Suomessa. Todellisuudessa näistä lapsista ja heidän vanhemmista kasvaa hyvinvointimme ylläpitäjiä ja uudenlaisen Suomen selkärankoja.
- Tutkimukset
Saattaa tuo hyvinvointi jäädä aika vähiin, jos se jää näiden pakolaisten harteille, kun heistä tulee käymään töissä jopa 10% vaikka kuinka positiivisesti sitä katsoisi.
- pekkamehmet
Viimeisen 25 vuoden aikana,suomi ei ole onnistunut kotouttamaan huomattavasti pienempää määrää. Miksi siis nyt onnistuisi? Joka neljäs röykkäläinen on nykyään mamu.
- Voivoitaas
Miksi aloittajan pitää aloittaa uusi keskustelu. Taitaa olla jo kymmenen keskustelua aiheesta. Ehkä aloittajalla ei järkee...
- Voijalämmin
Eikä sulla laskutaitoa.
- 435544553533
Voijalämmin kirjoitti:
Eikä sulla laskutaitoa.
On sitäkin. No asiaa puhut:
- KIEKIE
Ei Suomessa tuollaista tapahdu. Nämä ovat ihan tavallisia kansalaisia Luona Oy:n edustajien mukaan.
Ruotsissa raiskautilastot voittavat jo Intian vastaavat ja siellä on 55 no-go-zonea, jonne poliisikaan ei uskalla mennä. Norjassa 10% naisista on tullut raiskatuksi, ja lähes kaikki ovat muslimien tekosia. Näistä on olemassa viranomaistietoa. - nääs
Maahantunkeutujista vajaa 10% tulee työn takia, muut hyvinvoiviksi eläteiksi!
- Röykkäläinen
Aivan tavallisia perheenisiä ja -äitejä ovat. Ja lapsetkin suloisia.
Saisivat jäädä meidän kylälle, mutta Röykän sairaala on vain tilapäinen hätämajoitusyksikkö.- Uskookenjaksaa
Ai yhtä tilapäinen kuin Klaukkalan matkahuolto ?
- Aamun_kiuru_kirkkaudessa
Nuorukaiset ovat hiljenevän kylän toivo, lupaus paremmasta huomisesta ja rikkaammasta tulevaisuudesta.
- Sitähänminäkin
Toi on varmaan ironiaa.... heh...
Tosi hyvä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413