Tietääkö joku paljonko maksaa kuparikierukka ja sen laitto yksityisellä, esim. Terveystalossa? Tiedän sen verran, että ilman tuoretta papa-koetta sitä ei laiteta, mutta riittääkö kun viimeisin papa on otettu tämän vuoden kesäkuussa ja se oli puhdas?
Ja ylipäätänsä se, että laitetaanko kuparikierukkaa yksityisellä ollenkaan synnyttämättömille naisille?
Haluan hormonaalisesta ehkäisystä kokonaan eroon, mitkään pillerit eivät käy ja ehkäisyrengaskin on kokeiltu. Pelkän kondomin varassa en tahdo näin parisuhteessa elävänä olla enkä "varmoihin päiviin" luota.
Kierukka + sen laitto, paljonko maksaa?
KultaKupari
1
1160
Vastaukset
- tyytehkäisyyn
Totta kai asennetaan jos ei lääket.estettä. Hinnan kierukalle näet vaikka YA:n sivuilta, halpa on.Asennus maksoi 95 €, kierukan olin jo ostanut mukaani. Tuo irtosoluk.tulos riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409