Tietääkö joku paljonko maksaa kuparikierukka ja sen laitto yksityisellä, esim. Terveystalossa? Tiedän sen verran, että ilman tuoretta papa-koetta sitä ei laiteta, mutta riittääkö kun viimeisin papa on otettu tämän vuoden kesäkuussa ja se oli puhdas?
Ja ylipäätänsä se, että laitetaanko kuparikierukkaa yksityisellä ollenkaan synnyttämättömille naisille?
Haluan hormonaalisesta ehkäisystä kokonaan eroon, mitkään pillerit eivät käy ja ehkäisyrengaskin on kokeiltu. Pelkän kondomin varassa en tahdo näin parisuhteessa elävänä olla enkä "varmoihin päiviin" luota.
Kierukka + sen laitto, paljonko maksaa?
KultaKupari
1
1088
Vastaukset
- tyytehkäisyyn
Totta kai asennetaan jos ei lääket.estettä. Hinnan kierukalle näet vaikka YA:n sivuilta, halpa on.Asennus maksoi 95 €, kierukan olin jo ostanut mukaani. Tuo irtosoluk.tulos riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184